Наша сеть партнеров Banwar
Audi не перестає расчехлять все нові знаряддя, за допомогою яких німецький автовиробник має намір стати головним гравцем світового преміум-сегмента. Автосалон Женева 2013 виявився майданчиком для демонстрації відразу чотирьох новинок від бренду 4-х кілець.
В першу чергу, слід зауважити, що поточний автосалон вніс значні розбіжності в сімейство Audi A3. Так, шанувальники «заряджених» моделей, до імен яких Audi додає букву «S», напевно не залишать без уваги новий Audi S3 Sportback. Потужний 2,0-літровий 300-сильний мотор, п'ятисекундний розгін до сотні, агресивний зовнішній вигляд і салон зі спортивними нотками - все це інгредієнти коктейлю під назвою S3 Sportback.
На іншому полюсі лінійки Audi A3 розташується другий дебютант компанії - «розетковий» гібрид A3 e-tron. З силовою установкою, що складається з 1,4-літрового двигуна внутрішнього згоряння і 102-сильного електромотора, новинка витрачає всього 1,5 літра палива на 100 км в змішаному циклі, а її рівень викиду СО2 становить 35 грам на кілометр. Поки що Audi A3 e-tron носить статус концепту, але, як відомо, гібриди нині затребувані, так що новинка навряд чи просто відправиться в країну забутих концептів.
Третім дебютантом Audi на Женевському автосалоні 2013 виявилася ще одна «трійка», але цього разу з приставками «Q» та ще й «RS» до імені. «Заряджений» кросовер Audi RS Q3 володіє 2,5-літровим 310-сильним двигуном, що дозволяє йому розганятися від 0 до 100 км / год за 5,5 секунди. До цього можна приплюсувати виразний спортивний дизайн, і емблему quattro, якій автомобіль був забезпечений аж ніяк не для краси.
Замкнув квартет новачків A3 Sportback g-tron. Автомобіль оснащується силовим агрегатом, здатним працювати як на бензині, так і на газі. Причому, як на стиснутому природному газі (CNG), так і на синтетичному метані (e-gaz). Уже до кінця року перспективна модель з'явиться за вітринами європейських автосалонів.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Ярослав золотникОнлайн-редактор сайту «Автоцентр» Любов до письменництва виявилася для мене визначальним фактором при виборі професії журналіста. По правді кажучи, мій прихід в автожурналістіку був скоріше випадковістю, ніж свідомим кроком, але я ніколи не шкодував про те, що мій шлях привів мене саме до неї. Автомобільний світ сповнений джерел натхнення, черпати з яких завжди цікаво. Можливо, хтось вважає за краще, щоб його хобі переростало в роботу, мені ж більше до душі, коли робота стає хобі. Google+
Інші матеріали автора: