Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

АВТОСТАТ | Світлана Целікова: огляд доповідей конференції "Автомобільний ринок Росії. Підсумки і прогнози"

Наша сеть партнеров Banwar

У Москві 19 лютого 2013 року відбулася III щорічна конференція для аналітиків і маркетологів    АВТОМОБІЛЬНИЙ РИНОК РОСІЇ: підсумки і прогнози   , Організована аналітичним агентством АВТОСТАТ і порталом AutoMarketolog

У Москві 19 лютого 2013 року відбулася III щорічна конференція для аналітиків і маркетологів " АВТОМОБІЛЬНИЙ РИНОК РОСІЇ: підсумки і прогнози ", Організована аналітичним агентством" АВТОСТАТ "і порталом AutoMarketolog.Ru. На цей раз захід проходив в Університету машинобудування, де зібралося понад 150 учасників, в тому числі представники понад 20 автомобільних ЗМІ: друкованих видань, інтернет-порталів, телекомпаній.

На початку конференції були підведені підсумки конкурсу на найточніший прогноз авторинку . Переможець 2012 (всього взяло участь 42 особи) - Олексій Безсонов ( "Русфінанс Банк") був нагороджений цінним призом - iPad Mini. Конкурс триватиме і в 2013 році - на цей раз було зареєстровано 72 анкети.

Особливість цієї конференції в тому, що за один день були представлені підсумки і прогнози практично по ВСІМ сегментам автомобільного ринку. Провідні аналітики і експерти дискутували на теми: легкові автомобілі, вантажівки, легкі комерційні автомобілі, автокредитування, автострахування, сервіс і післяпродажне обслуговування автомобілів, автомобілі з пробігом, ринок автозапчастин, кадри для автобізнесу, реклама в автобізнесі.

Уявімо тезисно доповіді конференції:

Сергій Литвиненко, старший менеджер PwC по компаніям автомобільної галузі

Внесок Росії в приріст продажів нових автомобілів в світі в 2009-2012 роках склав 9%.
Для світових альянсів російський ринок стає одним з ключових. Так, в 2012 році Росія забезпечила 11% світових продажів Renault-Nissan і 5% світових продажів KIA-Hyundai.

У 2012 році продажі нових легкових автомобілів збільшилися на 10% у штучному вираженні і на 21% в грошовому вираженні в порівнянні з минулим роком. Російський авторинок зберігає потенціал для подальшого розвитку.

Прогноз продажів нових легкових автомобілів за умови стабільного розвитку ринку-досягнення рівня автомобілізації до 400 автомобілів на 1000 чоловік і рівня доходу на душу населення в розмірі 25 тис. Дол. США.

Прогноз продажів нових легкових автомобілів на 2013 рік - 2,9 млн. Автомобілів (+ 5%).

Фактори, що стримують зростання ринку

  • економічна нестабільність в Єврозоні;
  • введення утилізаційного збору;
  • більш консервативний підхід автовиробників і дилерів до планування запасів внаслідок зниження попиту в кінці 2012 року;
  • висока вартість володіння автомобілем.

Фактори, що сприяють росту ринку

  • триває позитивне зростання ВВП в Росії;
  • зниження безробіття в Росії;
  • відносно стабільний курс долара;
  • зростання економіки Китаю;
  • триваюче збільшення частки іноземних брендів, вироблених на території Росії.

Ігор Березін, глава гільдії маркетологів Росії

Фундаментальні причини світової кризи не змінилися. Індикатори вказують на уповільнення відновного зростання в середньостроковій перспективі. Найбільш імовірним, сьогодні є інерційно-рецесійний сценарій розвитку автомобільного ринку.
У розвинених ( "старих") і швидко зростаючих ( "нових") економіках драйвери зростання в 2013-2015 роках будуть відрізнятися. У Росії (Китаї, Індії і Бразилії) в цій якості можуть виступити ємні внутрішні споживчі ринки.

Практично всі великі споживчі ринки в даний час зберігають хороший потенціал для зростання. Тому що, за рідкісним винятком, ні на одному з них ринків навіть в період буму другої половини 2006-го - першої половини 2008-го не спостерігалося "пере- споживання".

Позитивні фактори росту економіки Росії

  • зростання доходів населення;
  • хороша (поки) кон'юнктура світових сировинних ринків;
  • стабільний (умовно) курс національної валюти;
  • стабільна бюджетна ситуація (дефіцит в межах 0,5-1,5% ВВП);
  • низьке безробіття (2011 - 4,8 млн. чол., в 2012 - 4,2 млн. чол., 2013 - 3,9 млн. чол.).

Негативні фактори росту економіки Росії

  • "Oхранітельная" економічна політика Мінфіну та уряду РФ;
  • бюрократія і корупція;
  • низька інвестиційна активність;
  • зростання тарифів і оподаткування ЄСП);
  • кліматичні "сюрпризи";
  • зовнішні "шоки": Єгипет, Лівія, Сирія;
  • соціально-політичні ризики (пов'язані з несправедливістю розподілу ходів).

До кінця 2012-го року близько 22,5 мільйона російських сімей (домогосподарств) мали один автомобіль в сім'ї. Близько 2,5 мільйонів - по два автомобіля. ¼ мільйона сімей мали по 3-4 автомобіля на сім'ю. Таким чином, майже половина російських сімей, 25 млн. Домогосподарств мали хоча б один легковий автомобіль. А загальна кількість легкових автомобілів в приватному володінні на кінець 2012-го року оцінювався приблизно в 32 млн. Одиниць техніки.

Половина автопарку Росії старше 10 років. Новий автомобіль на первинному ринку купується в середньому один раз в 8-9 років. Тільки третина автовласників купують автомобіль на первинному ринку раз в три роки (х��ба це - "переспоживання"?).
Протягом наступних п'яти років може бути пред'явлений раціональний платоспроможний попит на 16-18 млн. Нових автомобілів.

Сергій Целіков, директор АА "АВТОСТАТ"

Російський ринок в 2012 році виріс за обсягом на 10,7% і за обсягом і виявився на 6 місці в світі. Крім того, рівень продажів нових легкових автомобілів перевищив докризовий 2008 рік на 0,6%.

При цьому структура ринку змінюється, частка SUV виросла з тих пір з 19,1 до 31%, частка седанів скоротилася - з 38,5 до 31%. У 2008 році середня ціна автомобіля складала $ 22300, в 2012 році - $ 27300, число дилерів зросла з 3460 в 2008 році до 4230 зараз. Зростає преміум-сегмент, в т.ч. за рахунок того, що стає доступнішим - німецька трійка лідерів преміум-виробників (BMW, Audi, Mercedes-Benz) залучає цінами прикордонних з іншими сегментами покупців, а корейці йдуть в преміум-сегмент з більш якісними і комфортними моделями.

Доповідач з деякою часткою песимізму оцінив перспективи Росії наздогнати Німеччину за рівнем продажів і вийти на перше місце в Європі, але 2013 та наступні роки можуть зберегти і зміцнити позитивний тренд продажів російського авторинку.

Дмитро Яригін, провідний аналітик АА "АВТОСТАТ"

Дмитро Яригін, провідний аналітик АА АВТОСТАТ

За підсумками 2012 року було зареєстровано трохи більше 330 тисяч нових комерційних автомобілів. Більшу частину ринку, практично 59%, займають легкі комерційні автомобілі, 30,6% припадає на сегмент HСV і 10,8% - на сегмент CV.

Після падіння ринку в 2009 році (108,4 тис.) Вже до 2011 (191,7 тис. + 76,9%) сегменту LCV вдалося наблизитися до докризових показників (204,4 в 2008 році). За підсумками 2012 року було зареєстровано близько 195 тисяч (+ 1,7%).

Частка лідера - ГРУПИ ГАЗ в загальноросійських реєстраціях LCV за підсумками 2012 року зменшилася з 40% до 38,7%. Зменшилася і частка FIAT - з 10% ринку в 2011 році до 5,5%. Італійців випередив Peugeot, чия частка за підсумками року підросла до 7,7%.

Середній варіант прогнозу передбачає зростання ринку на 2,3% в цьому році з подальшим його уповільненням аж до 2016 року. У 2013 році обсяг ринку очікується в 199,5 тисяч штук, а в 2014 році - 211 тисяч машин.

За підсумками 2012 року реєстрації нових CV в Росії налічує трохи більше 36 тисяч одиниць, що на 3,6% вище за показник річної давності. У марочної структурі як і в сегменті LCV лідирує продукція ГРУПИ ГАЗ. У минулому 2012 році частка російського бренду в реєстраціях перевищила 34% (+ 0,6% до АППГ). З істотним відставанням на другому місці розташовується продукція Hyundai - 18,9% (-0,9%). Реєстрація ТЗ також показала що частка среднетоннажніков КАМАЗ впала на 2%.

Частка автомобілів китайських брендів повільно, але зростає, в тому числі, і в сегменті CV. Якщо в 2011 році автомобілі FOTON перебували на 9 місці за обсягом продажів, то в 2012 вони вже входять в п'ятірку лідерів.

Згідно середньому сценарієм розвитку ринку CV, в 2013 році буде реалізовано 37 тисяч автомобілів. Надалі ж буде простежуватися стагнація ринку, а в 2017 році можливо і його падіння.

Після кризового падіння в 2009 році до 2011 року ринок HCV (вантажні автомобілі масою понад 16 тонн) практично вийшов на докризовий рівень. У минулому році було зареєстровано понад 100 тисяч вантажівок масою понад 16 тонн, що перевищує показники 2011 року на 17% і є історичним максимумом.

Якщо розглядати марочну структуру продажів, то можна побачити, що всі російські бренди в більшій чи меншій мірі втратили свою частку на ринку. Наприклад, частка лідера сегмента КАМАЗ впала з 36% у 2011 році до 31% в 2012. МАЗ втратив символічну одну десяту відсотка. І, ймовірно, ще довго буде утримувати друге місце за обсягом продажів вантажівок в Росії. Третє місце ділять між собою MAN (частка якого знижується) і Volvo (збільшує свою присутність на ринку). Замикає п'ятірку китайська SHAANXI, її частка зросла з 3 до 7%.

За усередненим сценарієм розвитку ринку, в нинішньому році ринок нових HCV виросте на 2,5% (до 104-5 тис. Шт.). Продажі будуть рости і в наступні кілька років, лише в 2017 році вони можуть скоротитися.

Олексій Бессонов, начальник відділу розробки продуктів Департаменту автокредитування, "Русфінанс Банк"

Олексій Бессонов, начальник відділу розробки продуктів Департаменту автокредитування, Русфінанс Банк

У 2012 році загальний обсяг виданих кредитів склав 957 тис. Штук - на нові і 184 тис. Штук - на старі автомобілі. В цілому зростання до показника минулого року склав + 17%. Прогноз банку на 2013 рік - 1,1 млн. Шт. кредитів на нові і 222 тис. шт. на старі автомобілі. Структура ринку автокредитування буде змінюватися в бік збільшення кредитів на старі автомобілі. Якщо в 2011 році співвідношення було 87,5% (нові) і 12,5%, а в 2012 - 85,5 до 14,5%, то до 2015 року, згідно з прогнозом, співвідношення буде 80% до 20%.

Банки-лідери з автокредитування: Сбербанк, ВТБ 24, Русфінанс Банк (+ Росбанк), Юникредит Банк.

Найпоширеніші програми автокредитування в банках-лідерах ринку: Hyundai, KIA, VW, Audi, Mitsubishi.

Говорячи про портрет позичальника доповідач зазначив, що російський позичальник сегмента нових авто став освіченіші і збільшив свій дохід, частка чоловіків практично не змінилася.

Середній позичальник в Росії в 2011 році це:

  • чоловік (66,3%);
  • 38 років;
  • з доходом 47 тис. руб .;
  • з вищою освітою (50,2%).

Середній позичальник в Росії в 2012 році це:

  • чоловік (66,0%);
  • 39 років;
  • з доходом 57 тис. руб .;
  • з вищою освітою (57,0%).

Російський позичальник сегмента автомобілів БО трохи подорослішав і став освіченіші, і тепер більше заробляє.

Середній позичальник в Росії в 2011 році це:

  • чоловік (68,7%);
  • 36 років;
  • з доходом 37 тис. руб .;
  • з вищою освітою (32,5%).

Середній позичальник в Росії в 2012 році це:

  • чоловік (67,4%);
  • 37 років;
  • з доходом 47 тис. руб .;
  • з вищою освітою (40,1%).

Доповідач торкнувся питання збільшення ставок по автокредитах. У січні 2013 року середня ставка на ринку збільшилася на 0,13%. Прогнозується, що в 2013 році середня процентна ставка може вирости ще на 0,5% -1%.

Прогнозований рівень проникнення кептивних банків, як і в Європі, буде поступово наближатися до 50%.

Експерт торкнувся вікової структури кредитних автомобілів. На ринку кредитування старих авто найбільш популярними є автомобілі 4-6 років. Частка даного сегмента в 2012 році збільшилася на 15% в порівнянні з 2011 роком.

Фактори і тенденції ринку автокредитування в 2012 році

  1. Розвиток моделі експрес-кредитування в універсальних банках:
    універсальні банки прагнуть до розвитку моделі експрес-кредитування в своїх програмах для збільшення своєї частки на ринку.
  2. Підвищення лояльності до клієнтів:
    • зниження мінімального початкового внеску в разі надання довідки, що підтверджує дохід;
    • скасування одноразової комісії;
    • розвиток програм з автовиробниками;
    • вихід на ринок спільних програм китайських брендів;
    • збільшення суми кредиту без підтвердження доходу.

Анна Горячева, віце-президент - начальник Департаменту по роботі з фізичними особами ( "Газпромбанк")

Основні тенденції ринку автокредитування в 2012 році

  1. Комплексне співробітництво представництв іноземних виробників автомобілів з банками-партнерами, які здійснюють спільний кредитування мереж офіційних дилерів і реалізують спеціальні програми роздрібного кредитування фізичних осіб на ексклюзивних правах і умовах:
    • автопредставітельство "Ніссан", "Інфініті", "Рено" і ЗАТ "ЮніКредит Банк";
    • автопредставітельство "Пежо", "Сітроен" і ТОВ "Банк ПСА Фінанс РУС";
    • автопредставітельство "Мазда", "Порше", "Додж", "Крайслер", "Джип", "Фіат" і ТОВ "Русфінанс Банк";
    • автопредставітельство "Форд" і Банк "Cetelem" (BNP Paribas Group).
  2. Створення автопредставітельствамі і банками-партнерами спільних підприємств - маркетингових компаній / кептивних банків з метою реалізації програм роздрібного автокредитування на ексклюзивних правах і умовах:
    • "Тойота" і "Лексус" - ЗАТ "Тойота Банк" (лідер за темпами приріст роздрібного портфеля - 31,8 млрд. Руб., 80%);
    • "Мерседес-Бенц" і "Майбах" - ТОВ "Мерседес-Бенц Банк" (збільшення кредитного портфеля на 42% до 7,4 млрд. Руб.);
    • "BMW" і "MINI" - ТОВ "БМВ Банк" (збільшення кредитного портфеля на 35% до 20,7 млрд. Рублів).

Серед тенденцій ринку доповідач назвала в тому числі підвищення прибутковості банків за рахунок продажу додаткових послуг кредитних продуктів і включення їх в суму кредиту. Це асистанські послуги (Договір страхування GAP (Guaranteed Asset Protection - "Гарантія збереження вартості автомобіля"); "Російське Автомобільне Товариство" з надання допомоги водієві на дорозі), страхування життя, продаж кредитних карт і т.д.).

Тенденція розвитку ринку автокредитування в 2013 році:

  • Ймовірно зниження темпів зростання ринку автокредитування. Причини: зниження темпів зростання автомобільного ринку, недолік ліквідності на кредитному ринку, зростання простроченої заборгованості.
  • Банки будуть шукати нові цільові сегменти по напрямку автокредитування:
    • розробка і реалізація програм кредитування фізичних осіб на придбання старих автомобілів (selected);
    • розробка і реалізація програм автокредитування на придбання комерційних транспортних засобів.
  • Pазвитие спеціальних програм кредитування фізичних осіб під заставу придбаних транспортних засобів від автовиробників зі зниженими річними відсотковими ставками.
  • Не очікується зміна річних процентних ставок за програмами автокредитування в сторону зменшення.
  • Посилення конкуренції на ринку автокредитування в зв'язку з появою нових фінансово-кредитних організацій.


Наталя Жильцова, генеральний директор бізнес-напрямки INFIN (ГК «Незалежність»)

Обсяг страхових премій КАСКО в РФ 2012 року становив 193,2 млрд. Руб. Лідер за обсягами - Москва (81,2 млрд. Руб .; частка - 42,1%). На другому місці - Північно-Західний ФО (30,5 млрд. Руб .; 15,8%). У трійці лідерів і Південний ФО (25,4 млрд. Руб .; 13,2%). На останньому місці - ДФО з об'ємом 2,4 млрд. Руб. і часткою 1,2%.

Обсяг страхових премій ОСАЦВ в РФ 2012 року становив 120,9 млрд. Руб. Тут розподіл обсягів більш рівномірний і на перше місце вийшов - Південний ФО (22,5 млрд. Руб .; частка -18,6%). На другому - Москва (22,3 млрд. Руб .; 18,5%), на третьому - Центральний ФО (без урахування Москви) з об'ємом в 17,9 млрд. Грн. часткою - 14,8%.

Далі доповідач привела ТОП-10 страховиків за обсягами КАСКО і ОСАГО в РФ і Москві і відзначила, що їх частка на ринку росте. Так, якщо в 2011 році частка ТОП-10 в страхових зборах КАСКО по РФ становила 71,1%, то в 2012 - вже 74,2%. За Москві цей показник збільшився з 76,8% до 80,7%.

За страховими зборів ОСАГО картина наступна: частка ТОП-10 по РФ зросла з 76,2% до 79,0% в 2012 році; по Москві - з 78,9% до 84,5%.

Збільшення квоти іноземного капіталу на російському страховому ринку з 25% до 50%. Страхові компанії зможуть збільшити частку іноземного капіталу. Можливий вихід на російський ринок нових іноземних гравців.

7 грудня 2012 року схвалено законопроект про внесення змін до закону про ОСАГО, що збільшує ліміти виплат постраждалим в ДТП

  • в частині відшкодування шкоди майну - з 120 тис.р. до 400 тис.р. на кожного потерпілого;
  • по збитку життю і здоров'ю - з 160 тис.р. до 500 тис.р. на кожного потерпілого.

Впровадження буде вестися поетапно. Можливе збільшення вартості поліса ОСАЦВ.
Поетапне формування фінансового мегарегулятора на базі Центробанку РФ
(Передача повноважень ФСФР Банку Росії).

Посилення контролю за системними ризиками на фінансовому ринку. Охоплення регулюванням і наглядом нових продуктів і послуг, впровадження механізмів запобігання, раннього реагування та вирішення кризових ситуацій. Посилення нагляду і контролю за діяльністю страхових організацій /

Доповідач дала два прогнози ринку автострахування на 2013 рік. За песимістичним прогнозом в 2013 році очікується 202 млрд. Руб. (+ 5%) по КАСКО; 121 млрд. Руб. (+ 0%) по ОСАГО. Згідно оптимістичним прогнозом очікується по КАСКО 216 млрд. Руб. (+ 12%); ОСАГО: 127 млрд. Руб. (+ 5%).

Дмитро Роткин, генеральний директор компанії "Білий сервіс"

Дмитро Роткин, генеральний директор компанії Білий сервіс

Післягарантійний сегмент (3-10 років) найдинамічніший і найперспективніший на Російському автомобільному ринку. Середній вік автомобіля в РФ - 8,1 років, повідомив експерт з посиланням на дані GIPA.

Доповідач окреслив переваги мережевого сервісу: єдина концепція; єдині стандарти обслуговування; єдине прозоре ціноутворення; єдині клієнтські програми; єдина клієнтська база; привабливі ціни на послуги.

Андрій Ізмалков, керівник аналітичного відділу ГК «Рольф» (BlueFish)

Андрій Ізмалков, керівник аналітичного відділу ГК «Рольф» (BlueFish)

У 2012 році було продано 2,76 млн. Нових і 5,42 млн. Вживаних легкових автомобілів. Якщо за новими приріст до 2011 року склав 10%, то обсяги продажів автомобілів з пробігом збільшилися на 14%. Ще більше показники зростання в грошах. Нові - на 17% (до 75 млрд. Дол.) І на 18% з пробігом (до 81 млрд. Дол.). Доповідач представив свій прогноз продажів автомобілів з пробігом на 2013-2015 роки.

Поступово частка дилерських продажів у загальному обсязі зростає. Спікер навів дані за три роки по Москві і Санкт-Петербургу. У 2010 році в Москві було продано 250,9 тисяч автомобілів з пробігом, в тому числі 52 тисячі - через дилерські центри. У 2011 році це співвідношення становило 292,3 тис. І 65 тис. За підсумками 2012 року - 292 і 77 тисяч. І хоча загальні продажі знизилися на 1%, продажу доларів виросли на 18%.

За Санкт-Петербургу ринок для дилерів являє ще більший потенціал. 2010 рік: 123,2 тис. І 7,3 тис .; в 2011: 140,3 і 8,5 тисячі; 2012: 160,4 і 10,2 тисячі. Зростання ринку старих авто в 2012 році в Санкт-Петербурзі склав 14%, а продажі через офіційних дилерів виросли на 20%.

У презентації представлені прогнози ринків в Москві і Санкт-Петербурзі.

Основні характеристики дилерського бізнесу в цьому сегменті:

  • включає бізнес-процеси, нетипові для бізнесу нових автомобілів;
  • ресурсозатратне (люди, гроші, паркувальні місця);
  • в стадії формування: стандарти, ціноутворення, цивілізовані умови роботи;
  • мало професіоналів;
  • високі ризики корупції і "сірих" схем.

Говорячи про тенденції ринку з пробігом, спікер зазначив, що за дилерським бізнесом - майбутнє. Аналіз ринку, моніторинг конкурентів, активна маркетингова і рекламна підтримка - важливі складові успішного бізнесу.

Сергій Удалов, виконавчий директор АА "АВТОСТАТ"

Сергій Удалов, виконавчий директор АА АВТОСТАТ

Сумарний обсяг ринку автокомпонетов і запчастин в Росії в 2012 році оцінюється в 41,84 млрд. Доларів. Більше половини цього обсягу припадає на вторинний ринок. На думку експерта, найближчим часом цей ринок буде рости на 10-15% в рік. Це буде відбуватися за рахунок збільшення як виробництва, так і парку автомобілів.

Структура ринку досить швидко змінюється в сторону іномарок. На їх частку припадає 70% ринку. Але основний обсяг компонентів і запчастин для іномарок не проводиться в країні, а імпортується. При цьому на російському ринку дуже висока частка неоригінальних і контрафактних компонентів і запасних частин.
Ємність вторинного ринку для іномарок в 2011 році перевищила 13 млрд. Доларів, при цьому п'ята частина суми припадає на марку Toyota.

Якщо говорити про регіональний розподіл ринку, то майже половина ємності ринку запчастин для іномарок (48,3%) зосереджена в десятці регіонів-лідерів. Запасні частини для вітчизняних автомобілів розподілені більш рівномірно - 35% на «десятку» лідерів.

Доповідач навів десятку провідних імпортерів: ТОВ "Фольксваген Груп Рус", ТОВ "ЦФ Руссия", ТОВ "Ніссан Мануфечурінг Рус", ЗАТ "Мрседенц-Бенц Рус", ТОВ "БМВ Русланд трейдинг", ТОВ "Тойота Мотор", ТОВ "КТК Фрейт Сервіс ", ТОВ" Мобіс Партс СНД ", ВАТ" Автофрамос ".

Говорячи про бізнес на ринку запчастин, експерт зазначив, що ринок сильно залежить від того, що вибирає автовласник: високі ціни і гарантію якості (дилерський центр) або можливість вибору ціни і термінів доставки, ймовірність повернення шлюбу (мережі продажу запчастин) або низькі ціни, відсутність гарантії якості ( "залізні" ринки).

Аркадій Скворцов, заступник директора автомобільного інституту Університету машинобудування (МАМІ)

Спікер позначив існуючі проблеми інженерної освіти:

  • Cлабо мотивація до навчання з інженерних напрямів і спеціальностей;
  • провал у відтворенні інженерно-педагогічних кадрів в 1990-2000 роках, старіння ППС і швидка втрата кваліфікації на тлі динамічно розвиваються технологій;
  • низький рівень практичного навчання та вміння працювати в команді;
  • слабкий розвиток зв'язків з промисловістю;
  • недостатня комунікація між вузами, низька академічна мобільність.

Спікер також розповів учасникам конференції про тим, як представлені автомобільні спеціальності у ВНЗ Москви і докладніше представив діяльність Університету машинобудування (МАМІ). Зокрема, познайомив з роботами студентського конструкторського бюро.

Команда Formula Student MAMI team з 2007 року щорічно бере участь у фіналах міжнародних змагань серії Formula SAE.
На закінчення А.Скворцов назвав закордонні підприємства і університети, з якими налагоджені партнерські відносини.

Ярослав Зайцев, керівник сектора дослідження автомобілів TNS

Доповідач розповів про тенденції на автомобільному ринку в області реклами і торкнувся портрета споживача. Згідно з дослідженням, серед потенційних покупців автомобіля у 71% вже є особистий автомобіль, 16% купують перший автомобіль в сім'ю, у 13% є в родині, купують особистий автомобіль.

За витратами на рекламу (ТВ, преса, радіо, зовнішнє розміщення) легковий транспорт займає друге місце - 27,9 млрд. Руб. (+ 27,1% до АППГ) і поступається тільки торговим організаціям - 40,4 млрд. Руб. (+ 14,9%). На третьому місці - масові видовища - 14,3 млрд. Руб. (+ 11,1%). Охоплення - Москва з урахуванням національного розміщення. Використано дані «Автомобільний омнібус».

Спікер докладніше зупинився на порівняльному аналізі іміджу марок і дослідженні факторів, що впливають на вибір автомобіля.

?ба це - "переспоживання"?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов