З понеділка з конвеєра АвтоВАЗу сходять автомобілі LADA Granta з новою механічною коробкою передач. "Гранти" і "калини" отримають абсолютно нові механізми вибору передач і тросового привід замість жорстких тяг.
Наша сеть партнеров Banwar
Тепер всі автомобілі LADA Granta (крім версії "стандарт") і LADA Kalina будуть обладнані новою механічною коробкою передач. За словами представників заводу, нова трансмісія стала надійніше, підвищилася якість перемикань. Правда, нової цю коробку передач можна називати тільки в контексті вітчизняного автопрому.
Перший етап оновлення механічної коробки передач ВАЗа пройшов у вересні: компанія перейшла на многоконусний синхронізатор першої і другої передач.
Механізм вибору передач був розроблений групою компаній Schaeffler. Нова коробка передач вимагає менше масла (2,2 л замість 3,3 л), і заливати тепер можна напівсинтетичні масла замість мінеральних. Виробник описує наступні технічні особливості новинки: поздовжній хід важеля став менше на 32 мм, зусилля включення передачі знижено в 3 рази, поздовжній і поперечний люфти важеля в нейтрали зменшені в 2 рази, ширина всієї схеми переміщення важеля скоротилася на 40 мм через зміну положення передачі заднього ходу. Замість точки "лівіше першої" стало положення "навпроти п'ятої", завдяки чому важіль тепер не повинен упиратися в сидінні водія. Крім того, інженери змінили розташування механізму вибору передач на верхнє і обіцяють, що відтепер температура масла в картері не вплине на якість перемикань. У модернізованої коробці передбачено блокування, що перешкоджає помилкового включення заднього ходу.
Ще одна важлива зміна вазовской МКП - тросовий привід замість жорстких тяг. Постачати тросовий привід для АвтоВАЗу буде японська фірма Atsumitec, яка давно забезпечує тросами інших автовиробників.
Відео: канал АВТОВАЗ / Lada
Виділіть фрагмент з текстом помилки і натисніть Ctrl + Enter