Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

багажник на дах

Наша сеть партнеров Banwar

Багажник на дах автомобіля - які вони бувають, як вибрати, способи кріплення, як і з чого його виготовити самому і багато іншого буде описано в цій статті.

Як правило про необхідність багажника на даху свого автомобіля починають замислюватися автовласники невеликих машин, що мають кузов з скромним об'ємом кузовного багажника і навіть ті водії, у яких є задні сидіння і кузов універсал або хетчбек.

Адже часто активним автовласникам доводиться перевезення не важкі, але досить великогабаритні, або довгі предмети (сноуборди, лижі, дошки для серфінгу, звичайні дошки для дачі, гумові човни, гумові або пластикові каное і байдарки, різні вантажі в коробках, кошиках, мішках, ящиках , та хіба мало що ще, що не поміститься в штатний багажник. І не кожен водій має у себе в гаражі бусик, здатний перевозити групно-габаритні, або довгі предмети.

Ну а дах будь-якого автомобіля (крім кабріолетів звичайно) має досить жорстку і велику площадку, а простір над дахом взагалі неосяжне. До того ж більшість багажників на дах автомобіля кріпляться досить легко і просто, а ціна їх досить скромна, порівняно з іншими корисними девайсами.

Тому практично у кожного водія (особливо любить активний спосіб життя або має дачу), після покупки легкового автомобіля, першим і найнеобхіднішим девайсом, на який потрібно витратитися, є багажник на дах.

Але багато, особливо малодосвідчені водії, в величезному різноманітті сучасних моделей і конструкцій багажників, ніяк не можуть визначитися - що ж вибрати?

Звичайно ж універсальних моделей не існує, але все ж, виходячи з особистих потреб, габаритів даху, конструкції відсотків, часто вантажу, що перевозиться, і інших нюансів, можна вибрати найбільш підходящу конструкцію і модель, яка все ж буде відповідати хоча б на 90% вимог водія . А як домогтися цього, спробуємо розібратися.

Основна відмінність різних конструкцій багажників - це способи їх кріплення. Але поки не будемо заглиблюватися в ці нюанси і спочатку розглянемо, які взагалі бувають багажники для автомобілів і для якого автомобіля, або вантажу, вони призначені.

Багажник на дах автомобіля - які вони бувають.

Почнемо з найпростіших і древніх моделей, які в більшості призначені для вітчизняних автомобілів і які до сих пір досить добре відомі нашим дідусям. Такий багажник показаний на фото 1.

Такий багажник показаний на фото 1

Багажник на дах радянський

Основна їхня перевага - це можливість закріпити на них практично будь-який вантаж (в межах розумного вантажопідйомності звичайно ж), ну і найголовніше - це простота їх конструкції, а значить і можливість їх самостійного виготовлення.

Причому матеріалом для самостійного виготовлення може послужити будь-який металопрокат, наприклад будь-яка труба (кругла, квадратна, прямокутна) куточок або пруток. Але все ж пруток менш кращий, так як має бóльшій вага, ніж труба або куточок (профіль) ..

При виготовленні такого багажника, профіль можна зварювати, скручувати, склёпивать (саме склепаних варіант показаний на фото 1).

До самостійного виготовлення багажника ми ще повернемося пізніше, а поки варто описати які вони бувають і їх основні відмінності і переваги (а так само плюси і мінуси).

Багажники, типу показаного на фото 1 виготовляють досі деякі російські заводи. Їх перевага, як я вже говорив, це можливість закріплення як дрібних, так і великих предметів, ну і простота їх закріплення.

Але основний їхній мінус - це бóльшій вага (у порівнянні з більш сучасними моделями) а так само те, що відстань по ширині (і довжині) між кріпленнями такого багажника стаціонарно (не змінюється), а значить такі багажники можна закріпити на даху тільки певної марки машини, для якої вони випускаються (на даху певної ширини і довжини).

До того ж кріплення розраховані для опуклого водостічного жолобка, який є тільки на вітчизняних машинах минулих років випуску (ну і на деяких древніх іномарках). А на даху сучасної машини, яка не має вираженого водостічного жолобка, закріпити такий багажник не вийде (ну якщо тільки переробити його кріплення).

Більш сучасні моделі багажників. Тепер розглянемо більш сучасні багажники, призначені для іномарок (і взагалі для більш сучасних машин).

Сучасні багажники не мають вираженої решітки, як у більш древніх радянських моделей (крім моделей, призначених для позашляховиків, для сафарі), а мають лише дві поперечні рейки (або три, для більш довгих дахів універсалів) на які кріпиться вантаж.

Також сучасні багажники не мають і кріпильних елементів, призначених для закріплення багажника за ринви (адже на сучасних машинах немає опуклих ринв).

Крім кріплень і двох-трьох поперечок, для різних моделей багажників в комплект входять ще дещо які елементи конструкції, що залежать від характеру вантажу, наприклад для перевезення на даху велосипедів, в комплект входять різні фіксатори вело-коліс і інші затискні елементи, залежні від характеру вантажу і від можливостей виробника багажника.

Але основна відмінність сучасних моделей багажників звичайно ж залежить від кріпильних елементів даху і конфігурації даху автомобіля і кузова. Самі поперечини, на які кріпиться багаж, практично однакові і їх виготовляють як правило з легкосплавного профільного матеріалу.

А поперечки від найбільш авторитетних виробників багажників мають аеродинамічну форму (в профіль у формі знака <), що знижує коефіцієнт аеродинамічного опору і відповідно знижує шуми і витрата палива (зрозуміло коли вантажу немає).

А ось кріпильні елементи нормальних і якісних виробів виготовляють з міцнішого матеріалу (як правило зі сталі), вони різні і відрізняються в залежності від способу кріплення багажника до даху машини (ну і від самої конфігурації даху). І основних видів кріпильних елементів сучасних багажників три. Розглянемо кожен окремо, що вони з себе представляють і як кріпляться до даху машин.

Перший варіант кріплення показаний на фото 2 трохи нижче. Цей варіант має кріплення за допомогою сталевих пластин, трохи загнутих на кінцях у формі букви Г. І ці пластини, зачепившись за вигин (який розділяє дах від стійок і боковин кузова) далі стягуються гвинтами в поперечному напрямку (щодо даху і щодо поперечок багажника) і тим самим скріплюються з дахом машини.

Багажник на дах кріпиться за загин даху

Ну і далі, вже до елементів кріплення кріпляться дві-три поперечки, на які в подальшому буде кріпитися вантаж (або пластиковий кофр контейнер).

Другий варіант кріпильних елементів деяких багажників призначений для кріплення в отвори з різьбленням, які є в даху спочатку з заводу, на деяких сучасних автомобілях.

Різьбові отвори, коли багажник відсутня, закриті спеціальними пластиковими кришечками, а коли потрібно закріпити багажник і оголити для цього різьбові отвори в даху, пластикові кришки необхідно відкрити (оголивши різьбові отвори), і далі залишається в різьбові отвори вкрутити кріпильні гвинти, що притягають кріпильні елементи багажника .

Як це робиться добре видно у відеоролику трохи нижче (до речі там показані і інші варіанти кріплення).

Ну і третій варіант кріплення сучасних багажників до даху автомобіля показаний на фото 3 трохи нижче. Як видно на фото, тут використовуються дві поздовжні планки (рейлінги), аеродинамічної форми, які кріпляться потайними гвинтами безпосередньо до даху автомобіля, через різьбові отвори, які спочатку зроблені в даху на заводі, на потрібній відстані, спеціально для кріплення рейлінгов (призначених для конкретної моделі автомобіля).

Як видно на фото, тут використовуються дві поздовжні планки (рейлінги), аеродинамічної форми, які кріпляться потайними гвинтами безпосередньо до даху автомобіля, через різьбові отвори, які спочатку зроблені в даху на заводі, на потрібній відстані, спеціально для кріплення рейлінгов (призначених для конкретної моделі автомобіля)

Багажник на дах кріпиться за допомогою рейлингов, які вказані на фото червоними стрілками (показаний заводський набір)

Ну і далі до цих двох поздовжніх елементів - рейлингам, закріпленим на даху автомобіля (рейлінги вказані на фото червоними стрілками), кріпляться дві-три поперечні планки, до яких в подальшому вже буде кріпитися сам вантаж (або пластиковий контейнер, що захищає вантаж від пилу і вологи).

Багажники не для даху.

Варто сказати і пару слів про багажниках закріплюються поза даху автомобілів. Для перевезення деяких вантажів, велосипедів і навіть легких мотоциклів, зараз вже почали випускати (або робити своїми руками) багажники, які кріпляться ззаду автомобіля, наприклад за фаркоп . Але більш надійні і великих вантажівок конструкції кріпляться за задній силовий бампер (як виготовити силовий бампер читаємо тут ).

Багажник на фаркоп, для закріплення і перевезення кроссового мотоцикла.

Такі конструкції (показана на фото зліва) звичайно ж мають як плюси, так і мінуси. Основний їх плюс це зниження витрати палива, так як вантаж кріпиться і знаходиться (при русі автомобіля) в аеродинамічній »тіні». Ще одним істотним плюсом є легша доступність вантажу (для навантаження або вивантаження). Ну і звичайно ж більш важкий вантаж (наприклад кросовий мотоцикл) не навантажує дах і її стійки (та й занурити мотоцикл, навіть найлегший, на дах нереально).

Ну а основний мінус таких багажників - це неможливість відкриття задніх дверей машини, поки вантаж не буде знятий (а деякі конструкції не дадуть вам відкрити задні двері (універсалу, джипа, мінівена або буса), поки не тільки вантаж, але і сам багажник не буде знятий).

Але все ж плюсів у таких конструкцій набагато більше, ніж мінусів і до таких моделей варто придивитися, особливо якщо ви збираєтеся перевозити досить важкий вантаж (наприклад той же кросовий мотоцикл).

Багажник на дах автомобіля - як вибрати?

Прочитавши трохи вище основні варіанти багажників, призначених для різних дахів автомобілів, будь-який автовласник зрозуміє, що вибирати в магазинах або на ринках багажник для своєї машини слід виходячи з конструкції даху своєї машини.

Звичайно ж в інструкції більшості заводських багажників, перераховані марки автомобілів, для яких розраховані конструкції кріпильних елементів і габарити самого багажника і до яких підійде цей багажник за габаритами і способом кріплення.

Але все ж список марок машин, до яких може підійти куплений вами багажник, іноді містить неповний перелік машин і тому ніколи не завадить перед покупкою уточнити, який варіант кріплення знаходиться на даху вашої машини. І далі звірити цей варіант з кріпильними елементами, що купується вами багажника. Це дасть повну гарантію, що куплений вами багажник на дах вже точно підійде.

Ну і слід врахувати ще те, що якийсь багажник, призначений для певної марки (моделі) автомобіля може підійти до седану, а до кузова універсала він може не підійти. Тому крім марки машини, в інструкції (або у продавця) слід уточнювати і те, до якого типу кузова призначений купується вами багажник.

Якщо ж ви маєте намір дуже часто перевозити досить важкі, або великогабаритні предмети (наприклад ви будуєте будинок, або дачу), то все ж варто виготовити більш міцний і місткий багажник в стилі «сафарі» і про нього буде описано докладніше нижче. Але все ж для перевезення важких і великих речей раджу не навантажувати дах, а виготовити, або придбати автомобільний причіп (його виготовлення я детально описав ось тут ).

І ще кілька порад:

  • Перед покупкою багажника подумайте, що в подальшому ви найчастіше збираєтеся перевозити. Наприклад якщо ви любите виїжджати в гори і кататися там на гірському велосипеді, то зрозуміло шукайте модель багажника з Спецкріплення для велосипеда. Якщо ж ви любитель риболовлі, то шукайте варіант скріпленнями для гумового човна, байдарки, каное.
  • Так само подумайте, який максимальна вага вантажу, що перевозиться ви збираєтеся вантажити і перевозити. Ну і природно шукайте багажник, розрахований на трохи більшу вагу (краще з запасом), який ви будете перевозити. В інструкції багажників від авторитетних фірм, завжди вказують максимальна вага, який він здатний утримати без проблем навіть на швидкості, при сильному вітрі. Якщо ж ви збираєтеся возити лише легкі речі (лижі, сноуборд, дошка для серфінгу тощо) то купуйте багажник на дах розрахований на невелику вагу, адже такий багажник відчутно легше інших.
  • Якщо ж ви любите далекі подорожі, причому не тільки влітку, а й дощової осені, або сніжною зимою (або просто клімат у вас сирої), тоді купуйте багажник з герметичним пластиковим боксом (кофром). І хоча такі девайси відчутно дорожче, зате в ньому ваші речі завжди будуть сухими і чистими, в будь-яку погоду.
  • Якщо ви любитель позашляховиків і багатоденних експедицій, то зрозуміло шукаємо спеціальну модель з бортами, розраховану на велику вагу вантажу і габарити, тип «сафарі» (втім досвідчені любителі позашляховиків, сафарі і офроуд самі знають, що їм потрібно). До речі, експедиційні багажники на дах позашляховика (або буса) найдорожчі (ціни приблизно від 500 до 1500 $ і вище). Про таке багажнику докладніше нижче.
  • Якщо в продажу буде вибір з пластикових виробів і виготовлених з легкого сплаву, то все ж перевагу слід віддавати легкосплавними (дюралюмінієвим) виробам. Так як будь-якої сучасний і високоміцний пластик не був би, він схильний до старіння на сонці і міцність його нижче, ніж у металевого, а вага не набагато менше.
  • Також раджу вибирати моделі, у яких кріплення (гвинти або гайки) виготовлені з нержавіючої сталі, або хоча б має якісне гальванічне покриття , Стійке до впливу опадів. Інакше потім можуть виникнути труднощі з демонтажем багажника, через корозію різьблення кріплення.
  • Якщо вам доведеться залишати машину де-небудь надовго і без нагляду, тоді купуйте багажник з швидкознімними кріпленням, (є такі моделі, які швидко демонтуються з даху за допомогою замка і ключа - см. Фото нижче). До того ж така модель дуже зручна в плані економії палива і тиші. Адже коли нічого не потрібно перевозити, багажник можна швидко зняти і він не буде джерелом зайвого шуму на високій швидкості і джерелом підвищеної витрати палива.

    Багажник на дах з замком

Багажник на дах своїми руками.

Для початку слід сказати, що деякі моделі багажників, призначені для перевезення легких речей, коштують зовсім не дорого (від 50 $) і якщо ви плануєте перевозити легкі речі, то немає сенсу морочитися з самостійним виготовленням і простіше купити готовий і недорогий багажник.

Але якщо ви плануєте возити що щось важке і габаритне (або просто багато вантажу, наприклад для далеких експедиційних багатоденних поїздок) то тоді є сенс самостійного виготовлення багажника на дах.

Адже моделі багажників, типу «сафарі» і розраховані на великий вантаж, коштують не мало (як було сказано вище від 500 до 1500 $ і більше). До того ж не всі заводські моделі підходять для будь то рідкісних машин, або не задовольняють водіїв своїми габаритами, вагою, зовнішнім виглядом, місткістю, потужністю кріплень і так далі.

Тому є сенс виготовити багажник своїми руками саме під свої цілі, вантажі та конкретно під дах свого автомобіля. Тут звичайно ж важко давати поради, тому що не буває універсальних конструкцій. Та й даху у різних машин різні (їх форма, конфігурація і розміри), силові елементи кузова теж, ну і вантажі, що перевозяться можуть бути найрізноманітніші.

Але все ж деякі рекомендації можна порадити, навіть для саморобних багажників, призначених для різних машин. Причому мною будуть дані поради саме для кріплення великовантажних багажників, призначених для сафарі.

Багажник на дах Уаза - кріплення

А раз такі багажники призначені для великої ваги і кількості вантажу, то перше з чого слід почати, так це з доопрацювання даху машини. Адже якщо на даху вітчизняного 469-го Уаза можна закріпити великих вантажівок багажник за досить потужний ринву (дивіться фото 5 зліва), то на даху сучасного імпортного позашляховика як правило ринви немає (див. Фото 6 нижче), та й штатних кріплень (заводських різьбових отворів) недостатньо.

Адже на багатьох імпортних позашляховиках (які не мають ринви як на УАЗі) якщо і є різьбові отвори в даху, то їх мало і призначені вони для кріплення звичайного багажника, а не для великих вантажівок, типу «сафарі».

Адже на багатьох імпортних позашляховиках (які не мають ринви як на УАЗі) якщо і є різьбові отвори в даху, то їх мало і призначені вони для кріплення звичайного багажника, а не для великих вантажівок, типу «сафарі»

Багажник на даху імпортного позашляховика.

Тому як правило доводиться допрацьовувати дах, в якій слід свердлити додаткові отвори в потрібних місцях і потім вваривать в просвердлені отвори бобишки з різьбленням (можна просто гайки).

А ось потрібні місця, в яких слід свердлити отвори для різьбових бобишек (майбутніх різьбових опор для кріплень багажника) - це тільки ті місця, в яких поперечно «проходять» підсилювальні елементи даху вашої машини. Їх можна обчислити знявши, або просто промацавши оббивку стелі салону (але все ж оббивку стелі необхідно зняти, так як приварка бобишек (точніше висока температура від зварювання ) Може зіпсувати матеріал оббивки стелі.

Ну а після симетричною розмітки і свердління отворів в даху і в усіх її підсилюючих елементах, вставляємо в отвори і приварюють різьбові бобишки, в які надалі будуть вкручуються болти кріплень вашого багажника збільшеного розміру. Після цього залишається зняти точні розміри, точніше відстані між різьбовими бобишками, щоб потім по ним вже виготовляти сам багажник і його кріплення.

Але все ж дах поки перефарбовувати не варто (щоб приховати опіки фарби від зварювання), адже спочатку набагато краще і точніше буде закріпити кріпильні елементи вашого багажника за різьбові бобишки, і тільки потім, вже затиснуті до бобишках кріплення прихоплювати зварюванням, безпосередньо до самого багажника.

Це дасть гарантію того, що всі приварені за місцем до багажника кріплення, зійдуться своїми отворами з різьбовими отворами бобишек, раніше вваренними в дах.

Ну а що стосується зовнішнього вигляду і виготовлення самої решітки багажника на дах вашого позашляховика, то тут рекомендації давати марно, адже кожен виходить зі своїх потреб, можливостей майстерні, від наявності профільного матеріалу і можливості його придбати, від характеру вантажу, що перевозиться, від форми і розмірів даху, та й просто від свого бачення дизайну.

Тут як мовиться у відомій приказці: «на смак і колір товаришів немає». І краще переглянути фотографії різних варіантів зовнішнього вигляду, яких зараз в мережі величезна кількість і вибрати той, який вам до душі.

Так само сподіваюся, що багатьом допоможе і відеоролик під цією статтею, в якому показаний один з варіантів самостійного виготовлення експедиційного багажника, і скільки матеріалу для нього знадобиться.

Так само сподіваюся, що багатьом допоможе і відеоролик під цією статтею, в якому показаний один з варіантів самостійного виготовлення експедиційного багажника, і скільки матеріалу для нього знадобиться

Багажник для позашляховика - загальний вигляд.

Як матеріал для рамки саморобного багажника як правило багато хто використовує круглу або профільну (квадратну, прямокутну) трубу, а куточок, невеликий швелер, або просто листовий метал (товщина 3 - 5 мм) можна використовувати для виготовлення елементів кріплень багажника до даху.

Зрозуміло наявність в гаражі таких необхідних речей, як зварювальний апарат і углошлифовальная машинка (болгарка) цілком природно і в цій справі без них ніяк. Але істотно прискорити роботу і зробити багажник не гірше і навіть краще заводського, дуже допоможе наявність у вашому гаражі торцеватели труб и трубогиба .

Про них я вже писав (і про їх виготовленні теж) і бажаючі можуть клікнути на посилання трохи вище і почитати. До речі, такі пристосування дозволять не тільки істотно прискорити виготовлення багажника у вашій майстерні, а й поставити їх виготовлення на потік і непогано на цьому заробити. Адже стоять такі вироби не мало, особливо виготовлені з нержавіючої труби та відполіровані (такі багажники стоять як правило більше 1000 $).

Ось начебто і все, якщо що-небудь ще корисне згадаю, то обов'язково допишу. Сподіваюся дана стаття буде корисна починаючим автовласникам, які вирішили придбати, або виготовити багажник на дах свого автомобіля, успіхів всім.

Але багато, особливо малодосвідчені водії, в величезному різноманітті сучасних моделей і конструкцій багажників, ніяк не можуть визначитися - що ж вибрати?
Багажник на дах автомобіля - як вибрати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов