Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Блок розпалювання ксенону: пристрій, перевірка, ремонт + 6 моделей

  1. Пристрій і принцип дії ксеноновим фари
  2. Штатні та універсальні блоки розпалювання: відмінності
  3. Як вибрати блок розпалу
  4. Технічні характеристики
  5. Популярні виробники і ціни
  6. Несправності блоку розпалювання ксенону
  7. Причина несправності
  8. Як перевірити блок розпалу ксенону самостійно?
  9. Ремонт блоку розпалювання своїми руками
  10. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Пристрій і принцип дії ксеноновим фари

Ксенонове освітлення має на увазі застосування не тільки відповідної лампи, але і блоку розпалювання (БР), що забезпечує нормальну роботу всієї системи. Його призначення - формування струму певної сили, щоб газ в колбі почав горіти і згодом світил з постійною потужністю. Штатний електрообладнання автомобіля не може видати потрібну напругу, що і зумовило застосування блоку. Також він автоматично регулює рівень потоку світла в залежності від рівня освітленості дороги.

Штатні та універсальні блоки розпалювання: відмінності

Всі пристрої являють собою підвищувальний трансформатор, укладений в корпус. Їх завдання - перетворення імпульсів від бортової мережі в напругу до 25 тисяч вольт. Потужний старт змушує світитися ксенон. Надалі блок видає 85 В, необхідні для того, щоб газ не згас.

Вироби, що встановлюються на заводі, характеризуються високою стабільністю роботи, надійністю і тривалим експлуатаційним терміном. Всі вони мають особливу маркування - коди ОЕМ. Вони потрібні для того, щоб перевірити сумісність авто, фар і самого блоку розпалювання. Живиться напруга блоку - 12 В для легкових машин, і 24 або 36 В - для вантажівок або позашляховиків.

Універсальні (адаптивні) блоки розпалу застосовуються для самостійної зміни оптики. Випускаються в двох варіантах.

  1. DC. Пристрій, що працює з постійним струмом. Відрізняється відсутністю блоку стабілізації і порівняно невисокою вартістю. Однак працюють з ним лампи мерехтять: горіння не надто стабільний.
  2. AC. Пристрій, що працює зі змінним струмом. Забезпечує якісне світіння ламп. Застосування стабілізуючого блоку гарантує рівне напругу - мерехтіння відсутня. Мінус - більш висока вартість.

На універсальних блоках розпалу немає кодів ОЕМ. Всі вироби підключаються до стандартної бортової мережі авто 12 В, мають потужність 35 Вт і видають напругу в 23 тисячі вольт.

Як вибрати блок розпалу

Якщо з заводськими пристроїв все зрозуміло: необхідно, щоб його код відповідав характеристикам моделі вашого авто. А як купувати універсальний БР і на що потрібно дивитися в першу чергу?

Технічні характеристики

Спочатку переконайтеся, що напруга живлення блоку відповідає бортової мережі вашої машини. Виробники випускають блоки, розраховані на 12, 24 і навіть 36 вольт.

Інші параметри (усереднені дані):

  • потужність: 35-75 Вт;
  • пусковий і робочий струм: 5,8 і 3,1 А;
  • напруга розпалювання: 23 тис. вольт;
  • час стабілізації дуги: до 20 секунд;
  • робоча температура: від мінус 30 до плюс 105 градусів.

Зверніть увагу на конструкцію: можливий стандартний варіант або Slim (з витонченим корпусом). Багато моделей мають захист від надмірно низької або високої напруги: в цьому випадку блок відключається через півсекунди.

Популярні виробники і ціни

Видання, в т.ч. і в інтернеті, регулярно публікують рейтинги компаній, що випускають комплекти ксенону. Серед найбільш часто потрапляють в «топи» варто виділити кілька виробників.

  1. MTF. Відрізняється високою якістю продукції - відсоток браку не перевищує 1%. Найбільш популярні комплекти: MTF-Light Slim Line, MTF-Light Slim Line MSP з пригнічувачем перешкод. З мінусів можна відзначити оригінальні коннектори (не підходять до блокам інших фірм) і високу (5500 - 5900 руб.) Вартість.
  2. Optima. Випускаються фірмою блоки ARX304 відносяться до 5-го покоління приладів. Середня ціна за комплект 3300 руб. (Максимум для вантажівок - 4800 руб.) Лампи бажано міняти кожен півтора року.
  3. SHO-Me. Найбільш поширений в РФ набір. Є стандартний варіант конструкції і slim. Рекомендується міняти лампи через 12 місяців. Середня вартість 2800 руб.
  4. APP Digital Ultra Slim. Японський виробник, що спеціалізується на випуску приладів освітлення для авто. Має розширений діапазон робочої температури, що підходить для російських умов: від мінус 40 до плюс 125 градусів. Середня ціна 4000 руб.
  5. Interpowre. Якісний і надійний блок. Лампи служать до 2 років. Вартість комплекту 2500 руб.
  6. Xenotex. Це продукт, у створенні якого брали участь відразу 3 країни: Японія, КНР і Південна Корея. Комплект характеризується доступною ціною - в середньому 2300 руб.

При установці уважно вивчіть інструкцію: схема підключення ксенону повинна бути строго дотримана.

Несправності блоку розпалювання ксенону

У більшості випадків, особливо якщо використовується штатний блок ксенону, причина криється в виході ламп з ладу (вони поступово змінюють колір і згасають). Їх можна відновити за допомогою спеціального обладнання - автоматичного коректора або просто купити нові. Які ознаки говорять про те, що вийшло з ладу пристрій блоку розпалювання ксенону?

  1. Світіння ламп переривається. Причина криється в зносі проводки авто або ланцюга харчування блоку розпалювання.
  2. Постійне мерехтіння ламп (може бути слабким або яскравим, що заважає бачити дорогу). Це говорить про поганому контакті блоку з «масою» авто, або про несправності проводки. Також може бути підданий корозії баласт.
  3. Запотівання фар. Воно може відбуватися в холодну погоду або при морозі. Тут вся справа у відсутності холодного повітря всередині корпусу фари, яка нагрівається від двигуна. Щоб прибрати різницю температур, можна надіти на парканні канали тонкі довгі трубки, які виводяться за передній бампер.
  4. При включенні блоку мотор може стихнути або зменшити обороти. Вирішити проблему можна шляхом установки реле між лампами і блоком.

Лампи міняти необхідно парами, щоб отримати рівномірне освітлення дорожнього полотна.

Причина несправності

Якщо лампи в порядку, але світло як і раніше не відповідають заявленим виробником параметрам, проблема може критися в самому блоці розпалювання. Найбільш типові причини його виходу з ладу:

  1. Попадання усередину забруднень або вологи, що викликається поганий герметичністю блоку розпалювання (читайте докладніше про герметике для фар ). В результаті лампи починають моргати або розпал буде відсутній взагалі.
  2. Несправність (пробою) транзистора блоку або його трансформатора.
  3. Корозія. Окислюються місця з'єднання електронних компонентів блоку розпалювання. «Винні» в цьому неякісна збірка на заводі, постійна вологість.

Як перевірити блок розпалу ксенону самостійно?

Відразу варто відзначити, що повна перевірка можлива лише при наявності осцилографа і тестера. В умовах гаража потрібно оглянути корпус блоку на предмет наявності тріщин. Якщо відчувається запах гару, то пристрій доведеться міняти. Ще можна зняти кришку і подивитися на транзистор, інші електронні компоненти: їх почорніння свідчить про необхідність покупки нового пристрою.

Ремонт блоку розпалювання своїми руками

Спочатку переконайтеся в цілісності відповідного запобіжника, потім від'єднайте мінусову клему з АКБ і сам блок розпалу. Зніміть з нього кришку. При наявності слідів вологи або іржі промийте електронну плату спиртом. Якщо ви побачили, що деякі компоненти хитаються, доведеться зняти герметик з тильного боку і пропаять проблемні висновки. Подальша перевірка можлива, якщо у вас є досвід роботи з електронними елементами і тестером. В цьому випадку перевірте транзистори і резистори. Після пропайки деталей плату залийте розплавленим парафіном.

висновок

Роблячи висновок, можна сказати, що ксенонові лампи гарантують кращу освітленість в порівнянні зі звичайними галогенновую. Однак, якщо ви вирішили встановити систему на свою машину, перевагу варто віддати заводському комплекту, що працює більш якісно і службовцю довше. І другий момент: повний ремонт блоку розпалювання ксенону своїми руками можливий лише за наявності спеціального обладнання і досвіду. В іншому випадку покупка нового устаткування неминуча.

Будь ласка, оцініть цей матеріал!

А як купувати універсальний БР і на що потрібно дивитися в першу чергу?
Які ознаки говорять про те, що вийшло з ладу пристрій блоку розпалювання ксенону?
Як перевірити блок розпалу ксенону самостійно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов