Наша сеть партнеров Banwar
Баласт ксенону, або блок розпалу, є необхідним компонентом, без якого заміна (установка) лампочок у фарах не матиме практичного результату. Більшості автомобілістів, що стикалися з процесом заміни елементів автосвета, відомо, що наявність даного агрегату кілька ускладнює процес монтажу автоламп. Також його необхідно надійно фіксувати в підкапотному просторі, а місце для блоку важливо вибрати найбільш сухе, але і не дуже прогрівається, щоб не спровокувати збій.
Чи варто ксенонове освітлення таких витрат? Безумовно, варто. Крім підвищення безпеки та поліпшення зовнішнього вигляду, таке світло дозволить істотно заощадити кошти і електроенергію мережі автомобіля. А щоб якість роботи елемента було непорушним, блок запалювання повинен працювати, як годинник.
Напруга, необхідне для того, щоб розпалити ксенон в дузі лампочки, повинна дорівнювати 25000 Вольт. В іншому випадку, безповітряний простір просто не відреагує на запал, а нитки розжарювання, як в Галогенка, тут немає.
При цьому, для постійного світіння в колбі досить звичайного напруги, укладеного в системі електроніки автомобіля. Тому блок розпалу й іменується баласт постійного / змінного струму. Інакше кажучи, даний пристрій виконує наступний ряд функцій:
- створення напруги для старту роботи лампочки;
- регулювання напруги до оптимального рівня;
- підтримка з лампочкою зворотного зв'язку;
- перезапуск лампи в разі згасання дуги.
Відразу варто відзначити, що згасання дуги трапляється вкрай рідко. Це відбувається через несправність ксеноновим проводки автомобіля (Пошкоджений контакт і інші) або щоб забезпечити перераховані вище операції, в блок розпалу включаються такі елементи, як блок управління і підвищує трансформатор, які, по суті, відносяться до електроніки. Блоком управління якраз і здійснюється процес зворотного зв'язку з лампою. З його подачі підключається підвищувальний трансформатор, який створює необхідний рівень напруги. Їм же величина напруги знижується до нормальної позначки, а, при необхідності перезапуску, знову підвищується.
існуючі різновиди
З моменту своєї появи, блок розпалу зазнав чимало змін. Це пов'язано з тим, що перші моделі часто виходили з ладу, що значно підвищувало вартість використання ксенонових ламп.
Зараз, з урахуванням вимог щодо розміщення, значно змінилася форма самих пристроїв. Так як лампи, що працюють на ксеноні, крім фар основного світла, встановлюються ще й в противотуманки, де, як правило, мало місця під капотом, в виробництво пішов тонкий блок розпалювання (Slim) . Класичний корпус пристрою (Normal) використовується в тих випадках, коли підкапотний простір дозволяє знайти досить сухе місце. Адже, незважаючи на те, що останні моделі оснащені захистом від вологості, краще, все ж, мінімізувати контакти баласту з водою і брудом.
У тому, що стосується додаткових поліпшень, варто відзначити існування блоків розпалу з обманкою. Це такий перетворювач сигналу, який дозволяє обдурити бортовий комп'ютер в момент розпалу й роботи лампочки. Через різницю в потужності галогенових і ксенонових елементів, електроніка може «подумати», що в системі відбувся збій і сприйняти нові лампи, як поломку. Щоб цього уникнути, і необхідний спеціальний резистор, який буде посилати бортовому комп'ютеру потрібний сигнал. Іншими словами, сучасні блоки розпалювання передбачають все ситуації, які можуть виникнути при заміні штатних лампочок, на ксенон.
Чи варто ксенонове освітлення таких витрат?