Наша сеть партнеров Banwar
І сторія BMW 3-Series налічує 43 роки. Перша «трійка» в кузові Е21 побачила світ в 1975 році. Уже в другому поколінні Е30 гамма розрослася до купе, кабріолета, седана і універсала, які представлені і понині (правда, перші два кілька років тому виділили в окрему четверту серію).
Х етчбек вперше з'явився в кузові Е36 - це була трехдверка з приставкою Compact. Була така й у машин четвертої генерації Е46. А ось наступний BMW 3-Series E90 обійшовся без цього типу кузова. Мабуть, в якості компенсації в п'ятому поколінні хетч представили відразу два. Замість трьох дверей вони мали по п'ять (попит на трехдверки в усьому світі зійшов нанівець) і, незважаючи на схожий профіль, позиціонувалися по-різному: GT - як практична туристична сімейна машина, Gran Coupe - як стильне багатодверні купе.
З едьмое покоління G20 в силу молодості поки ще нечисленне. Баварці встигли розсекретити тільки седан, так і той ще не знайшов все розмаїття моторів. В основі машини лежить модульна платформа CLAR. На ній же базуються «п'ятірка» з «сімкою», а також великі кросовери Х5 і Х7 . Концептуально третя серія не змінилася. Спереду трудяться стійки Макферсон, ззаду - пятіричажка. На відміну від конкурентів з Штутгарта, на пневмоподвеску в Мюнхені вирішили не витрачатися: в цьому класі попит на неї вкрай невеликий.
Б орьба за зниження маси йшла на всіх фронтах. Головним помічником інженерів став алюміній. З крилатого металу виготовлені елементи підвіски, підрамник, капот, передні крила і корпус заднього диференціала. І можна не сумніватися, що відмінні їздові якості, як і на машинах колишніх поколінь, залишаться головним аргументом на користь покупки саме BMW 3-Series. Пожертвувати головною конкурентною перевагою з боку баварців було б дурним ходом.
Ж ертвовать «смачною» руління ніяк не можна не тільки через те, що вона давно стала візитною карткою машин з чорно-біло-синьої емблемою. Справа в тому, що баварці дозволили собі потоптати ряд традиційних цінностей, і клієнтів від цього треба відвернути. Навіщо це зробили? А куди діватися: навіть фірмові дизайнерські рішення з роками вимагають переробки, щоб залишатися в тренді. Але саме на третій серії вони сприймаються в багнети, адже це найпопулярніша і культова машина марки.
Н ачнем з передньої частини кузова. «Ніздрі» решітки радіатора зрослися. Поки класичні риси ще видно, але, здається, ще небагато часу, і передок BMW скопіює грати Kia . Фари теж неоднозначні. Начебто фірмова «чотириокого» є, але форма аж надто нагадує оптику Peugeot. Французькі машини в відсутності стилю не звинуватиш, і їздити вони вміють відмінно, але не баварцям брати їх в приклад!
П ри погляді в профіль чіпкий очей відзначить іншу форму «вигину Хофмайстера». Це лінія скління на задній стійці кузова. Вперше вона з'явилася на BMW 3200 CS в 1961 році і була названа на честь шеф-дизайнера компанії 1955-1970 років Вільгельма Хофмайстера. Замість плавного вигину на задніх дверях седана красується «стрілка».
Н про саме неоднозначне придбання - комбінація приладів! На щастя, мова йде тільки про опціонально цифровому щитку, за який в поєднанні з просунутою мультимедіа в Росії просять аж 230 тисяч рублів. У нього шкали дивної форми, тахометр з «зворотним ходом» стрілки, невдала компонування блоків інформації. До того ж карта навігації, яку можна вивести по центру, чомусь не повноцінна, а схематична.
Б олее того, стиль і набір даних поміняти не можна: варіант тільки один, хоча у всіх інших марок з такою опцією (включаючи масові «Шкоди») є вибір з кількох. Радує, правда, що дорога опція на «трійці» залишиться рідкістю, а класичні базові прилади чудо як гарні.
Н про повернемося до традиційних цінностей бренда, які нікуди не поділися. BMW 3-Series пропонує на вибір три варіанти підвіски: стандартний, М Sport із заниженням на 10 міліметрів і 20% -ної надбавкою в жорсткості і найкрутіший - з електронноуправляемий амортизаторами. У «емочной» ходової амортизатори «пасивні», але зате з прогресивною характеристикою.
Н езважаючи на опалу дизелів, BMW пропонує в Європі відразу три мотора на важкому паливі. Версію 318d везуть 150 к.с., 330d - «шістка» в 265 сил, але обидві росіянам недоступні (у всякому разі, поки). А наш варіант - це BMW 320d з чотирициліндровим дизелем в 190 к.с. Всі три агрегати, до речі, з подвійним наддувом і в Старому Світі відповідають найжорсткішим на сьогоднішній день екологічним нормам Євро-6d-TEMP.
Б ензіновий мотор для Росії теж поки тільки один. Рядна «четвірка», що ховається за шильдиком 330i, поки видає неприємні з податкової точки зору 258 сил, але після локалізації збирання третьої серії в Калінінграді опуститься до правильних 249 «коней». Це варіант для цінителів ще й з іншої причини: він доступний тільки з заднім приводом, тоді як BMW 320d за додаткові 140 тисяч рублів знайде привід на всі колеса.
Д ля нашого ринку все «троячки» оснащуються 8-ступінчастим автоматом. Це логічно, але є і несподіваний бонус. Перший час всі поставляються до нас седани будуть хизуватися повним М-пакетом. У його складі - занижена підвіска, рульова рейка зі змінним кроком, поліпшені гальма, обвіс кузова і спортивні сидіння. Щедро! Але і ціна - від 2,58 мільйона рублів за задньопривідний BMW 320d. Тим, кому здається дорогувато, варто почекати. На «Автоторе» освоять комплектацію простіше, та й з бензиновим мотором віддачею близько 150 сил седан стане доступнішою.
Навіщо це зробили?