Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

BMW 3-Series: легенда в новому прочитанні.

Наша сеть партнеров Banwar

І сторія BMW 3-Series налічує 43 роки. Перша «трійка» в кузові Е21 побачила світ в 1975 році. Уже в другому поколінні Е30 гамма розрослася до купе, кабріолета, седана і універсала, які представлені і понині (правда, перші два кілька років тому виділили в окрему четверту серію).

Уже в другому поколінні Е30 гамма розрослася до купе, кабріолета, седана і універсала, які представлені і понині (правда, перші два кілька років тому виділили в окрему четверту серію)

Х етчбек вперше з'явився в кузові Е36 - це була трехдверка з приставкою Compact. Була така й у машин четвертої генерації Е46. А ось наступний BMW 3-Series E90 обійшовся без цього типу кузова. Мабуть, в якості компенсації в п'ятому поколінні хетч представили відразу два. Замість трьох дверей вони мали по п'ять (попит на трехдверки в усьому світі зійшов нанівець) і, незважаючи на схожий профіль, позиціонувалися по-різному: GT - як практична туристична сімейна машина, Gran Coupe - як стильне багатодверні купе.

Замість трьох дверей вони мали по п'ять (попит на трехдверки в усьому світі зійшов нанівець) і, незважаючи на схожий профіль, позиціонувалися по-різному: GT - як практична туристична сімейна машина, Gran Coupe - як стильне багатодверні купе

З едьмое покоління G20 в силу молодості поки ще нечисленне. Баварці встигли розсекретити тільки седан, так і той ще не знайшов все розмаїття моторів. В основі машини лежить модульна платформа CLAR. На ній же базуються «п'ятірка» з «сімкою», а також великі кросовери Х5 і Х7 . Концептуально третя серія не змінилася. Спереду трудяться стійки Макферсон, ззаду - пятіричажка. На відміну від конкурентів з Штутгарта, на пневмоподвеску в Мюнхені вирішили не витрачатися: в цьому класі попит на неї вкрай невеликий.

На відміну від конкурентів з Штутгарта, на пневмоподвеску в Мюнхені вирішили не витрачатися: в цьому класі попит на неї вкрай невеликий

Б орьба за зниження маси йшла на всіх фронтах. Головним помічником інженерів став алюміній. З крилатого металу виготовлені елементи підвіски, підрамник, капот, передні крила і корпус заднього диференціала. І можна не сумніватися, що відмінні їздові якості, як і на машинах колишніх поколінь, залишаться головним аргументом на користь покупки саме BMW 3-Series. Пожертвувати головною конкурентною перевагою з боку баварців було б дурним ходом.

Пожертвувати головною конкурентною перевагою з боку баварців було б дурним ходом

Ж ертвовать «смачною» руління ніяк не можна не тільки через те, що вона давно стала візитною карткою машин з чорно-біло-синьої емблемою. Справа в тому, що баварці дозволили собі потоптати ряд традиційних цінностей, і клієнтів від цього треба відвернути. Навіщо це зробили? А куди діватися: навіть фірмові дизайнерські рішення з роками вимагають переробки, щоб залишатися в тренді. Але саме на третій серії вони сприймаються в багнети, адже це найпопулярніша і культова машина марки.

Але саме на третій серії вони сприймаються в багнети, адже це найпопулярніша і культова машина марки

Н ачнем з передньої частини кузова. «Ніздрі» решітки радіатора зрослися. Поки класичні риси ще видно, але, здається, ще небагато часу, і передок BMW скопіює грати Kia . Фари теж неоднозначні. Начебто фірмова «чотириокого» є, але форма аж надто нагадує оптику Peugeot. Французькі машини в відсутності стилю не звинуватиш, і їздити вони вміють відмінно, але не баварцям брати їх в приклад!

Французькі машини в відсутності стилю не звинуватиш, і їздити вони вміють відмінно, але не баварцям брати їх в приклад

П ри погляді в профіль чіпкий очей відзначить іншу форму «вигину Хофмайстера». Це лінія скління на задній стійці кузова. Вперше вона з'явилася на BMW 3200 CS в 1961 році і була названа на честь шеф-дизайнера компанії 1955-1970 років Вільгельма Хофмайстера. Замість плавного вигину на задніх дверях седана красується «стрілка».

Замість плавного вигину на задніх дверях седана красується «стрілка»

Н про саме неоднозначне придбання - комбінація приладів! На щастя, мова йде тільки про опціонально цифровому щитку, за який в поєднанні з просунутою мультимедіа в Росії просять аж 230 тисяч рублів. У нього шкали дивної форми, тахометр з «зворотним ходом» стрілки, невдала компонування блоків інформації. До того ж карта навігації, яку можна вивести по центру, чомусь не повноцінна, а схематична.

До того ж карта навігації, яку можна вивести по центру, чомусь не повноцінна, а схематична

Б олее того, стиль і набір даних поміняти не можна: варіант тільки один, хоча у всіх інших марок з такою опцією (включаючи масові «Шкоди») є вибір з кількох. Радує, правда, що дорога опція на «трійці» залишиться рідкістю, а класичні базові прилади чудо як гарні.

Радує, правда, що дорога опція на «трійці» залишиться рідкістю, а класичні базові прилади чудо як гарні

Н про повернемося до традиційних цінностей бренда, які нікуди не поділися. BMW 3-Series пропонує на вибір три варіанти підвіски: стандартний, М Sport із заниженням на 10 міліметрів і 20% -ної надбавкою в жорсткості і найкрутіший - з електронноуправляемий амортизаторами. У «емочной» ходової амортизатори «пасивні», але зате з прогресивною характеристикою.

У «емочной» ходової амортизатори «пасивні», але зате з прогресивною характеристикою

Н езважаючи на опалу дизелів, BMW пропонує в Європі відразу три мотора на важкому паливі. Версію 318d везуть 150 к.с., 330d - «шістка» в 265 сил, але обидві росіянам недоступні (у всякому разі, поки). А наш варіант - це BMW 320d з чотирициліндровим дизелем в 190 к.с. Всі три агрегати, до речі, з подвійним наддувом і в Старому Світі відповідають найжорсткішим на сьогоднішній день екологічним нормам Євро-6d-TEMP.

Всі три агрегати, до речі, з подвійним наддувом і в Старому Світі відповідають найжорсткішим на сьогоднішній день екологічним нормам Євро-6d-TEMP

Б ензіновий мотор для Росії теж поки тільки один. Рядна «четвірка», що ховається за шильдиком 330i, поки видає неприємні з податкової точки зору 258 сил, але після локалізації збирання третьої серії в Калінінграді опуститься до правильних 249 «коней». Це варіант для цінителів ще й з іншої причини: він доступний тільки з заднім приводом, тоді як BMW 320d за додаткові 140 тисяч рублів знайде привід на всі колеса.

Це варіант для цінителів ще й з іншої причини: він доступний тільки з заднім приводом, тоді як BMW 320d за додаткові 140 тисяч рублів знайде привід на всі колеса

Д ля нашого ринку все «троячки» оснащуються 8-ступінчастим автоматом. Це логічно, але є і несподіваний бонус. Перший час всі поставляються до нас седани будуть хизуватися повним М-пакетом. У його складі - занижена підвіска, рульова рейка зі змінним кроком, поліпшені гальма, обвіс кузова і спортивні сидіння. Щедро! Але і ціна - від 2,58 мільйона рублів за задньопривідний BMW 320d. Тим, кому здається дорогувато, варто почекати. На «Автоторе» освоять комплектацію простіше, та й з бензиновим мотором віддачею близько 150 сил седан стане доступнішою.

Навіщо це зробили?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов