Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

BMW 7 серія - історія моделі, фото, ціни

  1. 1 покоління (E23), 1977-1987 огляд Характеристики Перший BMW 7-series в кузові E23 постав перед...
  2. 3 покоління (E38), 1994-2001
  3. 4 покоління (E65), 2001-2008
  4. 5 покоління (F01), 2008-2015
  5. 6 покоління (G11 / G12), 2015

1 покоління (E23), 1977-1987

Наша сеть партнеров Banwar

огляд Характеристики

Перший BMW 7-series в кузові E23 постав перед громадськістю в 1977 році. Його прабатьком був великий седан BMW New Six, у якого, до речі, «сімка» спочатку повністю запозичила моторну гамму. Під капотом розкішного автомобіля, позиціонувати себе як конкурента Mercedes-Benz S-клас, розташовувалися шестициліндрові двигуни обсягами 2,5-3,5 літра.

У 1980 році з'явилася версія з єдиним турбомотором в лінійці - 745i. Обсяг цього силового агрегату дорівнював 3,2 літрам, а максимальна потужність становила 252 л. с. Але і це не межа - для південноафриканського ринку існувала особлива версія 745i з 286-сильним "атмосферником", правда, таких машин було випущено всього трохи більше двохсот. Крім двигуна, покупцеві потрібно було вибрати трансмісію - трьох- або чотириступеневий «автомат» або ж чотирьох- або П'ятишвидкісна «механіку».

Говорячи про оснащення, можна сміливо сказати, що це був самий просунутий БМВ. Тут були присутні такі передові на ті часи функції, як бортовий комп'ютер, АБС, клімат-контроль, підігріви дзеркал і лобового скла, нагадування про проходження ТО, а в разі будь-якої неполадки на приладовій панелі загорявся Check. Зрозуміло, в салоні люксового автомобіля не могло обійтися без якісної шкіри і декоративних вставок з натурального дерева. Не забули творці «сімки» і про безпеку - для водія була передбачена подушка безпеки, а дискові гальма для всіх коліс дозволяли важкого седану в екстрених ситуаціях швидко скидати швидкість. За 10 років виробництва на світ з'явилися близько 290 000 BMW 7-series першого покоління.


2 покоління (E32), 1986-1994

До 1986 року E23 помітно застарів і не встигав за конкурентом в особі Мерседеса. Саме в цьому році його змінила нова «сімка» з заводським позначенням E32. Перші роки виробництва новинка користувалася все тими ж трилітровими «двигунами» від попередника, а комплектувалися вони ручною коробкою з п'ятьма передачами або чотирьохдіапазонним «автоматом».

1987 став датою, коли представницький автомобіль вперше поєднав в собі комфорт і завидні швидкісні характеристики. Йдеться про появу версії 750i, у якій під капотом вирував 300-сильний V12, і яка розмінює першу "сотню" всього за 6,6 секунди. Цей седан став першим автомобілем БМВ, на якому був встановлений електронний обмежувач швидкості на позначці 250 км / ч.

У 1992 році відбувся рестайлінг моделі, який подарував "тридцять другому» два нових мотора V8 обсягами 3 і 4 літри для версій 730i і 740i відповідно. Дуже велика увага в цьому поколінні було приділено комфорту. Плавне пересування забезпечувала незалежна підвіска всіх коліс, як і на попереднику, але вона була доопрацьована різноманітними електронними системами, що зменшують крени. На топових модифікаціях, до речі, можна було вибирати режим роботи підвіски - комфортний або спортивний. У салоні все було по вищому розряду: пропонувалися кілька видів шкіри, 2 сорти дерева, а сидіння мали не тільки зручну форму, але і всілякі електронні регулювання з пам'яттю. Для тих, хто хотів мати більше місця на задньому ряду, була створена версія «Лонг», яка була на 10 см. Довший звичайної «сімки».

Найвимогливіші клієнти могли замовити пакет Highline, який, крім іншого, передбачав наявність телефону, факсу, холодильника та інших новомодних принад. Важливо ще те, що була проведена серйозна робота щодо усунення всіляких шумів, що укупі з подвійними скельцями надійно відділяло пасажирів 7-series від суєти на вулиці. Всі опції описати дуже важко, тому що їх було сила-силенна, але вже тоді були парктроник (спереду і ззаду), оптика з газорозрядними лампами (ксенон), антипробуксовочна система і багато іншого.


3 покоління (E38), 1994-2001

BMW 7-series E32 був чудовим автомобілем, проте в останні роки свого виробництва він уже помітно поступався новому Mercedes-Benz S-class W140, з яким вони і до цього дня (2015 рік) є непримиренними противниками. Більш того, приблизно в той же час в боротьбу цих двох представницьких седанів вплутався ще один дуже серйозний конкурент -Audi A8. Тягнути з оновленням «сімки» було не можна, і в 1994 році баварці показали третє покоління «сімки» в кузові Е38.

Машина виглядала значно свіжіше і ще динамічніше, і, до речі, динамічніше вона не тільки виглядала, але і була такою. Про комфорт в 7 серії теж подбали - було впроваджено багато інноваційних електронних систем, які робили більш розміреним роботу силових агрегатів, трансмісії і підвіски. Покупцям пропонувалися бензинові версії 728i, 730i, 735i, 740i і 750i з моторами від 2,8 до 5,4 літрів і потужністю від 193 до 326 л. с., а так само вперше в історії «сімки» дизельні 725tds, 730d і 740d, двигуни яких видавали 143, 193 і 245 «коней» відповідно.

Як і раніше, представницький седан був доступний і в длиннобазной версії (+140 мм), а родзинкою в лінійці був лімузин L7 довжиною 5,37 метра, випущений тиражем в 899 екземплярів. Для людей, діяльність яких пов'язана з ризиком для життя, були створені броньовані 7-series. Авто з рівнем захисту B4 граючи витримували легкі атаки, а «сімки» з B6 і B7 не боялися і добре озброєного нападу із застосуванням автоматичної зброї і гранат. BMW 7-series E38 був дуже стильним і популярним автомобілем, він навіть засвітився в ряді культових фільмів, таких як «Завтра не помре ніколи», «Перевізник» і «Бумер».

Відгуки


4 покоління (E65), 2001-2008

огляд Характеристики фото

На межі тисячоліть всі автомобільні компанії прагнули показати щось принципово нове, рвуть шаблони. Розробка четвертого покоління БМВ 7 серії як раз відноситься до цього періоду. У підсумку «сімка» в кузові Е65 вийшла досить незвичайною, значно відрізнялася від попередниці і мала кілька незвичайних елементів, таких як, наприклад, задній бампер, приховував від очей партубкі вихлопної системи. Не всі визнали цей дизайн вдалим, однак продажу від цього нітрохи не погіршилися. Найпростішим мотором для новинки був 228-сильний бензиновий агрегат для версії 730i, а вершиною прогресу був шестилітровий V12 від 760i. Потужність цього «движка» досягала 445 л. с., що дозволяло значному флагману набирати 100 км / год за 5,5 секунд і розганятися далі до позначки спідометра 250 км / ч.

У 2005 році мав місце бути рестайлінг, який привніс зміни не тільки в інтер'єр і екстер'єр, а й моторну гамму. Топовим залишався все той же шестилітровий гігант, проте молодші його побратими майже всі були замінені на більш технологічні установки. Після рестайлінгу, до речі, вперше в додаток до бензиновим з'явилася дизельна версія «сімки» з довгою базою. Якщо в переліку моторів реально заплутатися, то з вибором трансмісії проблем взагалі виникнути не могло - на всіх БМВ 7 серії четвертого покоління стояла шестиступінчаста АКПП від відомої компанії ZF.

Цікаво те, що, на відміну від попереднього і наступного покоління, Е65 / Е66 був виключно заднеприводним. Внутрішнє оздоблення як і раніше залишалося бездоганним - всюди були застосовані дорогі матеріали, сидіння оснащувалися підігрівом, вентиляцією і масажем, а головною технологічною інновацією в салоні стала мультимедійна система iDrive, розроблена Siemens. З 2001 по 2008 рік було вироблено близько 330 000 «сімок» четвертого покоління, а в 2008 році йому на зміну прийшла п'ята за рахунком BMW 7-series, що позначається F01 / F02.

Відгуки

фото


5 покоління (F01), 2008-2015

огляд Характеристики фото

Представницький седан BMW сьомої серії випускався з 2008 року в Німеччині, в 2012 році автомобіль був модернізований. Деякі модифікації для російського ринку збирали на калінінградському «Автоторе».

Машина оснащувалася бензиновими і дизельними моторами 3.0, 4.4, 6.0. Привід - задній або повний. Автомобіль пропонуються як в звичайному, так і подовженому варіанті. Коробка передач - тільки восьмиступінчастою "автомат".

У Росії вартість самої доступної версії становила 3 ​​617 000 рублей. У 2015 році виробництво моделі п'ятого покоління завершилося.

фото


6 покоління (G11 / G12), 2015

огляд Характеристики фото Відео

Дана модель офіційно продається на російському ринку. дивіться детальну інформацію про ціни і комплектації автомобіля .

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов