Наша сеть партнеров Banwar
Німецька компанія BMW давно мріяла про модель, яка буде конкурувати з позашляховиками у всьому світі.
Останнім часом цей сегмент автомобілів цікавить покупців все більше, і збільшуються вимоги до нього. Land Rover має відмінні продажу в Китаї, в США Mercedes GL приносить хороші гроші німецькому автовиробникові, Audi Q7 збільшує показники продажів щороку, з'явився джип Бентлі Бентайга і стартував Lamborghini Urus .
Ринку потрібні великі люксові позашляховики, і в березні 2019 року надійде в продаж семимісний BMW X7, який був офіційно представлений публіці в листопаді на автошоу в Лос-Анджелесі.
Дизайн нової моделі
За словами джерел, BMW і Rolls-Royce працювали над проектом протягом декількох років. У 2013 році світ занурився в великий економічна криза, і в компанії розуміли, що зараз не час оголошувати про виробництво нової моделі. Але вона була розроблена і випробувана на різних платформах, які працюють на багатьох типах двигунів, і навіть отримала кодове ім'я F17.
Дизайн серійного БМВ Х7 вийшов більш гармонійним, ніж у що вийшов раніше концепту з «корейської» зовнішністю. Зовнішність дуже схожий з новим X5 - великі ніздрі решітки радіатора, складну будову бампера, звужена світлодіодна оптика, хром шаблі з боків автомобіля, 20 дюймові колеса.
За доплату встановлюються лазерні фари, які висвітлюють до 600 м дороги, диски збільшеного діаметру 21 або 22 дюйми.
Задня частина - класичний BMW X-серії, хоча об'єднані хромованою смугою ліхтарі відображають сучасність разом з вентиляційними отворами, що обрамляють бампер.
Габарити автомобіля дуже значні:
- довжина - 5,15 м;
- ширина - 2 м;
- висота - 1,8 м;
- колісна база - 3,1 м.
Дизайн X7 довірили розробникам зі Сполучених Штатів, а технічну частину створили самі німці.
салон
Інтер'єр BMW X7 виконаний в сучасному мінімалістичному стилі, але в той же час він розкішний і просторий.
12,3-дюймовий цифровий екран приладової консолі з'єднується центральним інформаційним сенсорним екраном в одне ціле, як на Мерседесі С-класу. Контролер iDrive, селектор передач і багатофункціональні кнопки на рульовому колесі нагадують нам, що це все ще BMW.
В обробці салону використовується шкіра, ясен, матовий і полірований алюміній.
За оснащенням електронними помічниками автомобіль повністю відповідає статусу флагмана.
Він обладнаний опцією запам'ятовування 50 кінцевих метрів дороги, що дозволяє в автоматичному режимі проїхати їх в протилежному напрямку (наприклад, якщо водій заїхав в вузьке для маневрування місце).
Також присутній система Emergency Stop Assistant, здатна, якщо водієві стало погано, на автопілоті зупинитися на дорозі або узбіччі, активувати аварійну сигналізацію і викликати BMW Assist. Для цього потрібно лише включити електричний гальмо стоянки.
Великі бічні вікна і величезна панорамний дах, яка красиво підсвічується вночі, створюють відкритість і відчуття простору в салоні.
Про пасажирів теж не забули, і тепер їм доступні індивідуальні цифрові дисплеї. Використовуючи жести, можна ввести адресу в навігаційну систему або передати контент з екрану на екран. Цей потік інформації візуалізується «інтерактивної світлодіодним хореографією» на дверях і приладовій панелі.
Дизайнери приділили дуже багато уваги салону, щоб зробити його по максимуму просторим. У базі компоновка 7-місна (2-3-2) з диваном посередині, але є варіант і з 2 окремими кріслами з поліпшеним комфортом.
У всіх сидінь є електричне регулювання і складання, а також роз'єми USB-C.
Обсяг багажника дорівнює 326 літрам. А при складених сидіннях задніх рядів збільшується до 2120 л. Двері багажного відсіку складається з двох половинок, що відкриваються одна вгору, інша - вниз. Обидві працюють електронно.
Для зручності навантаження можна опустити кузов в низьке положення, всього лише натиснувши на кнопку.
Технічні характеристики
Варто зазначити, що BMW не втрачала часу протягом останніх років. Вона переробила заднеприводную платформу «35up» для 3, 4, 5, 6 і 7-ї серії, а також для X3, X4, X5 і X6, і, звичайно, X7. Назва «35up» в наслідок було замінено на CLAR, і ми побачимо цю платформу на BMW X7. У ній використовується велика кількість алюмінію, високоміцної сталі, магнію і вуглецевого пластику, армованого вуглепластика.
У лінійку двигунів BMW X7 увійшли 4 агрегати:
- бензиновий турбований V6 потужністю 340 к.с. і 540 Нм для версії xDrive40i;
- найпотужніший 4,4-літровий турбо V8 на 462 к.с. у xDrive50i, яка не буде представлена в Росії;
- xDrive 30d оснащена 3-літровим дизелем на 265 к.с.,
- заряджена M50d включає 400-сильний дизель об'ємом 3 літри з 4 турбінами.
Всі модифікації агрегатуються з 8-ст. АКПП Steptronic і оснащені приводом на всі колеса (xDrive).
X7 не позиціонує як підкорювач бездоріжжя, але офф-роуд потенціал у нього все ж є. Адаптивна пневматична підвіска з регульованим дорожнім просвітом 80 мм володіє аварійним режимом, що дозволяє підняти автомобіль на кілька сантиметрів, якщо днище торкнулося землі. Як опція пропонується система Executive Drive Pro, активно переважна крен.
У всіх версій, окрім M50d, є спец. пакет Off-Road, що включає 4 режими:
- xGravel (гравій);
- xRocks (камені);
- xSand (пісок);
- xSnow (сніг).
У кожному змінюється робота КПП, повного приводу, чуйність педалі газу, вибирається оптимальний кліренс.
Перемикати їх можна кнопками на центральному блоці, а картинка показується на дисплеях панелі приладів і медіа - системи.
Ціна і дата виходу в Росії
Збирати автомобіль будуть на заводі в Спартанбурге, що в Південній Кароліні. На ці цілі виділено близько 1 мільярда доларів.
Продажі BMW X7, також відомого як G07, стартують в березні 2019. Річне виробництво має скласти 45000 машин.
Ціна позашляховика в версії xDrive40i почнеться з позначки 6,1 млн рублів, xDrive30d - 5,93 млн, а сама заряджена M50d коштує від 7,62 млн.
Щасливчики, які зможуть придбати новий Ікс 7, по достоїнству оцінять характеристики і міць автомобіля в купе з шикарним оснащенням і дизайном.