Наша сеть партнеров Banwar
Boeing 737
Всесвітньо відома компанія Boeing 19 лютого 1965 року заявила світу про свій намір створити транспортний авіалайнер малої дальності Model 737, причому з 2-ма двигунами турбовентиляторів, після чого найбільша авіакомпанія Lufthansa із Західної Німеччини підписала контракт на придбання 21 літака моделі 737 - про це було оголошено одночасно з рішенням авіакомпанії Боїнг про запуск виробництва.
Початкова запланована місткість авіалайнера Boeing-737 становить від 60 до 85 туристів, однак після переговорів з а / к Lufthansa було прийнято рішення про збільшення числа пасажирів до 100. З цих же міркувань була обрана і довжина фюзеляжу.
Перший авіалайнер моделі 737-100 побачив небо 9 квітня 1967 року, що а перший літак «Люфтганзи» скоїв стартовий політ місяцем пізніше.
В результаті авіалайнер Boeing-737 став самим високо привабливим літаком у всьому світі. Так, вже до квітня 1990 було отримано 2'773 замовлення, а 1833 лайнера на той час вже були поставлені.
Схему салону Boeing-737 можна подивитися на ілюстрації, наведеної нижче.
Базові льотно-технічні характеристики лайнера Боїнга-737:
- Модифікація лайнера Boeing 737-200
- Розмах крила лайнера - 28.35 метрів
- Довжина лайнера - 30.53 метрів
- Висота лайнера - 11.28 метрів
- Площа крила лайнера - 91.04 кв.метрів
- Маса порожнього спорядженого лайнера - 27'692 кг
- Маса максимальна злітна лайнера - 53'070 кг
- Тип двигунів лайнера 2 ТРДД Pratt Whitney JTD8D-15
- Тяга в кгс лайнера - 2 х 7031
- Максимальна швидкість лайнера - 943 км / ч
- Крейсерська швидкість лайнера - 927 км / ч
- Економічна швидкість лайнера - 798 км / ч
- Практична дальність лайнера - 4'262 км
- Практична стеля лайнера - 10'200 м
- Екіпаж лайнера - 2 людини
- Корисне навантаження лайнера - 103 туриста в змішаних класах або 130 туристів в економічному класі.
=============== МОДИФІКАЦІЇ Боїнг-737 =============================== ====
Boeing 737-200
Програма розробки літака Boeing 737-200 була запущена в лютому 1965 року. Фірма Boeing негайно приступила до розробки двох варіантів лайнерів: 737-100, розрахований на 100 - 103 місця, і 737-200, розрахований на 115 місць. Перший дослідний авіалайнер 737-100 почав програму випробувань 9 квітня 1967 року, що перший літак Boeing 737-200 злетів у небо 8 серпня 1967 року. Сертифікація моделі 737-100 була закінчена в грудні 1967 року, що однак цей літак не отримав велику популярність - в цілому було поставлено всього 50 літаків. Куди більший інтерес викликав варіант літака 737-200, який також був сертифікований в грудня 1967 глда. Літаки сімейства Boeing 737 випускаються серійно з 1967 року, вони є найбільш затребуваними пасажирськими реактивними лайнерами в усьому світі: так, до середини 1997 року було продано понад 3'660 літаків різних модифікацій, з яких понад 2'850 було поставлено. Дана модифікація лайнера випускалася в 1967 - 1971 роки .; всього було споруджено 249 літаків.
Схема розташування крісел в салоні авіалайнера Boeing 737-200 приведена нижче.
Льотно-технічні характеристики Боїнга 737-200:
- Модифікація лайнера Boeing 737-200
- Розмах крила лайнера - 28.35 метрів
- Довжина лайнера - 30.53 метра
- Висота лайнера - 11.28 метра
- Площа крила лайнера - 9'100 кв.метрів
- Маса порожнього спорядженого лайнера - 27'700 кг
- Маса максимальна злітна лайнера - 49'400 кг
- Тип двигуна лайнера 2 ТРДД Pratt Whitney JT8D-7 (JT8D-9)
- Тяга лайнера кгс 2 х 6580 (7045)
- Максимальна швидкість лайнера - 1'008 км / год
- Крейсерська швидкість лайнера - 980 км / ч
- Економічна швидкість лайнера - 906 км / ч
- Практична дальність лайнера - 2'780 км
- Практична стеля лайнера - 10'670 метрів
- Екіпаж лайнера - 2 людини
- Корисне навантаження лайнера: 102-113 туристів в змішаних класах або 130 туристів в економічному класі.
===========================================
Boeing 737-200 Advanced
Літак Boeing 737-200 Advanced є покращеною модифікацією моделі лайнера 737-200. Перший політ цього боїнгу відбувся 15 квітня 1971 року народження, а вже з кінця травня того ж року почалися його поставки. Спочатку лайнер Боїнг 737-200 Advanced випускався з уже наявною злітною масою = 54.2 тонни. Надалі його маса була послідовно збільшена, спочатку до 56.47 тонн, а потім до 58.1 тонн. Вантажопасажирський варіант лайнера 737-200С Advanced був набжен вантажними дверима розміром 2.14 х 3.4 метра. Повітряне судно здатне перевозити до 7 піддонів або ж 2 піддону і 76 пасажирів. В Наприкінці 1985 лайнер з двигунами типу JT8D-9 / -9A отримав сертифікат FAA на відповідність вимогам ETOPS, які дозволяють спокійно продовжувати політ при відмові одного з двигунів протягом цілих 120 хвилин. Наприкінці 1986 року аналогічна сертифікат отримали і авіалайнери з двигунами типу JT8D-15, -15А, -17 і -17А. У 1973-1974 роки для ВПС США було створено 19 авіалайнерів Т-43А. На повітряному судні використовується унікальна радіонавігаційна система під назвою «Омега» з продівнутимі електромеханічними засобами відображення даних. Вартість авіалайнера в пасажирському варіанті становить близько $ 1.99-9.95 млн або $ 3.4-11.15 млн разом з шумозаглушающімі пристроями двигунів; у вантажному варіанті лайнер коштує близько $ 2.75≈10.95 млн. Дана модифікація літака випускалася в 1971-1988 роки; в цілому було споруджено 865 повітряних суден. Станом на 01 січня 1997 в Росії були в експлуатації 7 літаків Boeing -737, які експлуатувалися з 1993 року.
Схему розташування крісел в лайнері Boeing 737-200 Advanced дивіться на наведеній нижче ілюстрації.
Льотно-технічні характеристики Боїнга 737 -200 Advanced:
- Модифікація лайнера Boeing 737-200 Advanced
- Розмах крила лайнера - 28.35 метрів
- Довжина лайнера - 30.53 метрів
- Висота слайнера - 11.28 метрів
- Площа крила лайнера - 91.00 кв.метрів
- Маса порожнього спорядженого лайнера - 27'700 кг
- Маса максимальна злітна лайнера - 49'400 кг
- Тип двигуна лайнера 2 ТРДД Pratt Whitney JT8D-7 (JT8D-9)
- Тяга кгс лайнера 2 х 6580 (7045)
- Максимальна швидкість лайнера - 1'008 км / год
- Крейсерська швидкість лайнера - 980 км / ч
- Економічна швидкість лайнера - 906 км / ч
- Практична дальність лайнера - 2780 км
- Практична стеля лайнера - 10'670 метрів
- Екіпаж лайнера - 2 людини
- Корисне навантаження лайнера - 110 туристів змішаних класах або 120 туристів в економічному класі.
===========================================
Boeing 737-300
Літак Boeing 737-300 є продовженням модифікації літака 737-200 Advanced. У початку 1979 року авіакомпанія Boeing приступила до проведення досліджень 150-місцевого середньомагістрального лайнера, який повинен був відрізнятися поліпшеною паливною ефективністю. Крім того, новий лайнер повинен був бути набагато дешевше в експлуатації.
У вересні 1980 року компанія заявила, що в основу проекту ляже авіалайнер 737-200 Advanced, в конструкцію якого внесуть суттєві корективи, спрямовані на вдосконалення характеристик літака. Новому проекту було присвоєно позначення 737-300.
Офіційно програма авіалайнера Boeing 737-300 була запущена в кінці березня далекого 1981 року при цьому в якості силової установки був обраний ТРДД СFМ International CFM56-5.
Досвідчений літак Boeing 737-300 зробив перший політ 24 лютого 1984 року. В середині листопада 1984 він був сертифікований за нормами FAA, а вже в грудні того ж року авіакомпанія «Саутуест ерлайнз» отримала в користування перше повітряне судно.
Літак Boeing 737-300 відрізняється від моделі Боїнга 737-200 за такими параметрами: подовженим на 2.64 метра фюзеляжем, великим розмахом крила, цифровим комплексом авіоніки EFIS з кольоровими багатофункціональними дисплеями. Більш того, в літаку є можливість установки супутникового навігатора GPS, пілотажно-навігаційне обладнання якого дозволяє здійснювати автоматичну посадку в умовах погодного мінімуму категорії IIIa ІКАО.
Літак Boeing 737-300 став базовою моделлю для створення згодом цілого великого сімейства ближньому-і середньомагістральних лайнерів (а саме: 737-400, -500, -600, -700, 800). Судно випускається з далекого 1984 року. До початку 1997 року вже було продано 1'102 авіалайнера даної модифікації, поставлено - 967.
Льотно-технічні характеристики Боїнга 737 -300:
- Розмах крила лайнера - 28.88 метрів
- Довжина лайнера - 33.40 метра
- Висота лайнера - 11.13метров
- Площа крила лайнера - 105.40 кв.метрів
- Маса порожнього спорядженого лайнера - 32'460 метрів
- Максимальна злітна маса лайнера - 62'820 метрів
- Тип двигуна лайнера 2 ТРДД СFМ International СFМ56-ЗС1
- Тяга в кгс лайнера 2 х 9970
- Максимальна швидкість лайнера - 945 км / ч
- Крейсерська швидкість лайнера- 910 км / год
- Практична дальність лайнера - 4'670 км
- Практична стеля лайнера - 10'200 метрів
- Екіпаж лайнера - 2 людини
- Корисне навантаження лайнера - 130 туристів в кабіні двох класів або в туристичному класі 149 туристів
===========================================
Boeing 737-400
Після початку розробки авіалайнера 737-300 компанія Boeing приступила до досліджень абсолютно нового 150-місцевого авіалайнера, умовним позначенням літака стало 7-7. У червні 1983 року, коли стало відомо, що програма 7-7 відстає на цілих 2 роки від раніше встановленого графіка, вперше було заявлено про проект авіалайнера Boeing 737-400, розрахованого на 146 місць. У червні 1986 року авіакомпанія Boeing приступила до розробки авіалайнера 737-400, отримавши особливий замовлення від американської компанії «П'ємонт ерлайнз» на 55 літаків.
Льотні випробування нового досвідченого лайнера стартували 23 лютого 1988 року, а його сертифікація була завершена у вересні. Додамо, що вже 1 жовтня був виконаний перший комерційний рейс.
Спочатку літак 737-300 був сертифікований з максимальною злітною масою 62.88 тонн, а в березні 1989 року - вже з масою 68.1 тонн. На лайнері застосовується цифровий комплекс авіоніки EFIS з кольоровими багатофункціональними дисплеями, також є можливість установки супутникового навігатора GPS.
Лайнер Boeing 737-300 випускається з 1988 року. До початку 1997 року вже було продано 456 авіалайнерів даної модифікації, поставлено - 409 літаків.
Схему салону літака Boeing 737-400 ви знайдете на наведеній нижче ілюстрації.
Льотно-технічні характеристики Боїнга 737 -400:
- Розмах крила лайнера - 28.88 метрів
- Довжина лайнера - 36.40 метрів
- Висота лайнера - 11.13 метрів
- Площа крила лайнера - 105.40 кв.метрів
- Маса порожнього спорядженого лайнера - 34'270 кг
- Маса максимальна злітна лайнера - 68 "100 кг
- Тип двигуна лайнера 2 ТРДД СFМ International СFМ56-ЗС1
- Тяга кгс лайнера 2 х 10670
- Максимальна швидкість лайнера - 945 км / ч
- Крейсерська швидкість лайнера - 910 км / ч
- Практична дальність лайнера - 5'000 км
- Практична стеля лайнера - 11'300 метрів
- Екіпаж лайнера - 2 людини
- Корисне навантаження лайнера 146 пасажирів в кабіні двох класів або в туристичному класі 168 туристів.
===========================================
Boeing 737-500
У січні 1988 року стало очевидно, що експлуатація літака 737-200, що не задовольняє всім новим стандартам по шуму, буде вкрай обмежуватися. Компанія Boeing знову завела мову про варіант розробки авіалайнера з двигунами типу CFM56, але вже як про безпосередньо прямий заміні літака 737-200. Проект, який був позначений як 737-500, заточений на перевезення в економ-класі 132 туристів, що на цілих 15% більше, ніж раніше плановане повітряне судно.
Розробка авіалайнера Boeing 737-500 почалася в травні 1987 роки після отримання 73 замовлень. Льотні випробування лайнера стартували 30 червня 1989 року. В середині лютого 1990 лайнер отримав сертифікат FAA, і вже до весни авіакомпанія «Southwest Airlines» отримала в розпорядження свій перший літак. 15 лютого 1991 року німецька авіакомпанія «Lufthansa» отримала в розпорядження черговий лайнер 737-500, який став 2000-м за рахунком в сімействі суден класу 737 з грудня 1967 року.
На літаку використовується цифровий комплекс авіоніки EFIS з кольоровими багатофункціональними дисплеями, також на борту є можливість установки супутникового навігатора GPS. Лайнер випускається серійно, починаючи з 1990 року.
Схему салону Boeing 737-500 дивіться на наведеній нижче схемі.
Льотно-технічні характеристики Боїнга 737 -500:
- Модифікація лайнера Boeing 737-500
- Розмах крила лайнера - 28.88 метрів
- Довжина літака лайнера - 31.00 метр
- Висота літака лайнера - 11.13 метрів
- Площа крила лайнера - 105.40 кв.метрів
- Маса порожнього спорядженого лайнера - 31'510 кг
- Максимальна злітна маса лайнера - 60'550 кг
- Тип двигуна лайнера 2 ТРДД СFМ International СFМ56-ЗС1
- Тяга лайнера, кгс 2 х 9080
- Максимальна швидкість лайнера - 945 км / ч
- Крейсерська швидкість лайнера - 910 км / ч
- Практична дальність лайнера - 5'550 км
- Практична стеля лайнера - 11'300 метрів
- Екіпаж лайнера -2 людини
- Корисне навантаження лайнера - 108 пасажирів в кабіні двох класів або в туристичному класі 138 туристів.
===========================================
Boeing 737-600
Авіалайнер Boeing 737-600 є крайнім і разом з тим найменш містким літаком у всьому підродині літаків класу 737, найпершими в якому є авіалайнери класів 737-700 і 737-800. Офіційно розробка цього авіалайнера була запущена в березні 1995 року.
У зв'язку з тим, що літак Boeing 737-600 є поліпшеним варіантом літака класу 737-500, то протягом деякого часу він позначався як 737-500Х. Перший лайнер отримав в розпорядження скандинавський авіаперевізник SAS. На лайнері експлуатується цифровий комплекс авіоніки EFIS американської компанії «Ханіуелл» з 6-ю плоскими ж / к дисплеями.
Архітектура комплексу аналогічна літаку Boeing 777. На лайнері передбачена можливість установки коллиматорного індикатора HUD на лобовому склінні судна. Літак виробляється серійно.
Схему салону літака Boeing 737-600 дивіться на наведеній нижче схемі.
Льотно-технічні характеристики Боїнга 737 -600:
- Модифікація лайнера Boeing 737-600
- Розмах крила лайнера - 34.31 метра
- Довжина літака лайнера - 31.24 метр
- Висота літака лайнера - 12.55 метрів
- Площа крила лайнера - 125.00 кв.метрів
- Мас порожнього спорядженого лайнера 36'440 кг
- Максимальна злітна маса лайнера - 65'090 кг
- Тип двигуна лайнера 2 ТРДД СFМ International CFM56-7B18 (CFM56-7B20)
- Тяга лайнера, кгс 2 х 8365 (9'080)
- Максимальна скорост лайнера - 967 км / ч
- Крейсерська швидкість лайнера- 925 км / год
- Практична дальність лайнера - 5910 км
- Практична стеля лайнера - 12'500 метрів
- Екіпаж лайнера - 2 людини
- Корисне навантаження лайнера - 108 пасажирів в кабіні двох класів або в туристичному класі 132 туриста.
===========================================
Boeing 737-700
На початку 1997 року фірма Boeing вирішила запропонувати свій авіалайнер 737-700 у варіанті АВАКС для участі в конкурсі, який оголосили ВПС Австралії. На лайнері експлуатується цифровий комплекс авіоніки EFIS американської компанії «Ханіуелл» з 6-ю плоскими ж / к дисплеями. Архітектура комплексу аналогічна лайнеру Боїнг 777. Також на борту є можливість установки унікального коллиматорного індикатора HDD на лобовому склінні літака. Серійне виробництво Боїнга 737-700стартовало в 1997 році.
Схему салону Boeing 737-700 дивіться на наведеній нижче схемі.
Льотно-технічні характеристики Боїнга 737 -700:
- Модифікація лайнера Boeing 737-700
- Розмах крила лайнера - 34.31 метра
- Довжина лайнера - 33.63 метра
- Висота лайнера - 12.55 метрів
- Площа крила лайнера - 124.60 кв.метрів
- Маса порожнього спорядженого лайнера - 37'580 кг
- Максимальна злітна маса лайнера - 69'400 кг
- Тип двигуна лайнера 2 ТРДД СFМ International CFM56-7B20 (-7B22, 7В24)
- Тяга лайнера, кгс 2 х 9080 (10000, 10915)
- Максимальна швидкість лайнера - 978 км / ч
- Крейсерська швидкість лайнера - 925 км / ч
- Практична дальність лайнера - 5'920 км
- Практична стеля лайнера - 12'500 метрів
- Екіпаж лайнера - 2 людини
- Корисне навантаження лайнера - 128 пасажирів в кабіні двох класів або в туристичному класі 149 туристів.
===========================================
Boeing 737-800
У вересні 1994 року компанія Boeing початку проектування аваіалайнера Boeing 737-800 (колишнє позначення повітряного судна - 737-400Х), що є другим в новому підродині лайнерів класу 737. По пасажиромісткості даний лайнер аналогічний літаку 737-400. У його конструкції були використані всі ті жетехніческіе рішення, які були застосовані в початковому варіанті судна 737-700.
Лайнер розрахований на перевезення 180-200 туристів (в кабінах двох різних класів). В якості силової установки в літаку використовуються два ТРДД CFM56-7B тягою по 12'950 кгс.
На лайнері експлуатується цифровий комплекс авіоніки EFIS американської компанії «Ханіуелл» з 6-ю плоскими ж / к дисплеями. Архітектура комплексу аналогічна літаку Boeing 777. Також на борту є можливість установки унікального коллиматорного індикатора HUD на лобовому склінні судна. Серійне виробництво літака запущено в 1998 році.
Схему розташування крісел в салоні Boeing 737-800 дивіться на ілюстрації, наведеної нижче.
Льотно-технічні характеристики Боїнга 737 -800:
- Модифікація лайнера Boeing 737-800
- Розмах крила лайнера - 34.31 метра
- Довжина лайнера - 39.47 метра
- Висота лайнера - 12.55 метрів
- Площа крила лайнера - 124.60 кв.метрів
- Маса порожнього снаряженноголайнера - 41'460 кг
- Максимальна злітна маса лайнера - 78'240 кг
- Тип двигуна лайнера 2 ТРДД СFМ International CFM56-7В24 (- 7В26)
- Тяга лайнера, кгс 2 х 10890 (11930)
- Максимальна швидкість лайнера - 970 км / ч
- Крейсерська швидкість лайнера - 925 км / ч
- Практична дальність лайнера - 5'370 км
- Практична стеля лайнера - 12'500 метрів
- Екіпаж лайнера - 2 людини
- Корисне навантаження лайнера - 162 туристів в кабіні двох класів або в туристичному класі 189 туристів.
===========================================
Boeing 737-900
Літак Boeing 737-900 - це середньомагістральний пасажирський лайнер, розроблений компанією Boeing. Лайнер став третім за рахунком в новому підродині повітряних суден класу 737. Літак відрізняється від лайнера класу Boeing 737-800 за такими параметрами: подовженим на 2.6 метра фюзеляжем, більш потужними двигунами, більшою пасажиромісткістю в кабінах двох класів.
На авіалайнері експлуатується цифровий комплекс авіоніки EFIS американської компанії «Ханіуелл» з шістьма плоскими ж / к дисплеями.
Архітектура комплексу аналогічна літаку Boeing 777. Також на лайнері передбачена можливість установки унікального коллиматорного індикатора HUD на лобовому склінні судна.
Схему салону літака Boeing 737-900 дивіться на наведеній нижче ілюстрації.
Льотно-технічні характеристики Боїнга 737 -900:
- Модифікація лайнера Boeing 737-900
- Розмах крила лайнера - 34.30 метра
- Довжина лайнера - 42.10 метра
- Висота лайнера - 12.55 метрів
- Площа крила лайнера - 124.60 кв.метрів
- Маса порожнього спорядженого лайнера - 41'460 кг
- Максимальна злітна маса лайнера - 78'240
- Тип двигуна лайнера 2 ТРДД СFМ International CFM56-7В
- Тяга лайнера, кгс 2 х 12394
- Максимальна скорост лайнера - 970 км / ч
- Крейсерська швидкість лайнера - 925 км / ч
- Практична дальність лайнера - 5'084 км
- Практична стеля лайнера - 12'500 метрів
- Екіпаж лайнера - 2 людини
- Корисне навантаження лайнера - 177 туристів в кабіні двох класів або в туристичному класі 189 туристів.
===========================================
Boeing-737 в Інтернеті
- Турист зі згорілого в Сочі Боїнга розповідь про бардак з евакуацією
- Дворкович: угода між Росією і Єгиптом з авіабезпеки готове
- Туроператори: ОАЕ відзначають рекордне зростання попиту, що досягає 150%
- З початку року пасажиропотік «Перемоги» перевищив 4 млн осіб
- «ВІМ-авіа» отримала «Боїнг» «Трансаеро»