Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Bombardier Traxter Max: розумний Макс

Наша сеть партнеров Banwar

Слова, слова, слова ... Яких тільки назв не дають своїм дітищ виробники мототехніки! І адже потрібно обов'язково придумати що-небудь отаке - звучне, влучне, точно передає якщо не призначення, то характер продукту. Щоб покупець відразу все зрозумів і перейнявся.

Слова, слова, слова ... Яких тільки назв не дають своїм дітищ виробники мототехніки! І адже потрібно обов'язково придумати що-небудь отаке - звучне, влучне, точно передає якщо не призначення, то характер продукту. Щоб покупець відразу все зрозумів і перейнявся. Щоб йому захотілося.

Думаю, весь сенс, що міститься в такому неологізм, як Traxter, далекий від визначення «таємний». Все дуже прозоро. Слово «Traxter» чудесним чином ділиться на дві частини: перша з них - це недвозначний натяк на трактор, а друга частина явно відсилає нас в світ автомобілів - родстер, спідстер, дрегстер знову ж ... Відчуваєте? Traxter - це спортивний трактор, ні більше ні менше!

А недавно концерн Bombardier ще раз розділив Traxter на два, випустивши сенсаційний Traxter Max 500. Це - перший в світі двомісний ATV!

З тих пір, як з'явився перший квадроцикл марки Bombardier, пройшло всього лише п'ять років. Канадці прийшли на ринок зі своїм статутом, несучи в традиційну конструкцію мотоусюдиходів досить цікаві технічні рішення. Наприклад, фірмовою відмітною рисою деяких канадських «квадриков» є прохідна конструкція центрального тунелю, яка істотно спрощує посадку на сидінні. До речі, деякі власники всюдиходів Bombardier вибирають з довгого списку аксесуарів сумки, які встановлюються в порожній отвір і служать додатковим багажником. До відома, канадські всюдиходи мають найбільший закритий багажник, який розташовується перед рульовою колонкою.

Так і новий Traxter Max, який з'явився в цьому році і вже став бестселером, змінив уявлення про ATV як про «развлекалово» для егоїстів. Якщо раніше поїздка на квадроциклі удвох означала недотримання заходів безпеки і не рекомендувалася інструкцією по експлуатації, то тепер пасажир абсолютно офіційно отримав право брати участь у загальних веселощах. Штрих до портрету «Макса» - попереджувальний знак, на якому перекреслений квадроцикл з трьома наездікамі: чи не нахабніти! Між іншим, фахівці Bombardier особливо відзначають, що Max - це не просто подовжена модифікація «Тракстера», а зовсім особлива модель. І днями нам випала нагода переконатися в справедливості сказаного.

І днями нам випала нагода переконатися в справедливості сказаного

Селище Токсово, що за півгодини їзди на машині від Петербурга, вже не перший раз стає полігоном для наших позашляхових вилазок. Мабуть, складно знайти більш підходяще місце для тесту ATV - як в сенсі краси пейзажу, так і в плані насиченості рельєфу. Гігантські пагорби, порослі лісом; гладкі, як скло, озера і, звичайно ж, численні природні перешкоди, нібито створені для того, щоб їх долали на квадроциклах. Можна і поганяти вдосталь, і влаштувати міні-трофі, перевіряючи техніку на прохідність. Ну-с, ніж нас здивує «спортивний трактор»?

За кермо сідає представник фірми, а я пробую себе в якості пасажира. Сидіти добре. Є всі зручності: підніжки, ручки та широка спинка. Незвично: посадка висока, і вперед дивишся поверх водія. Знаєте, як тягають дітей на спині в спеціальних рюкзаках? Відчуття, мабуть, схожі. Через деякий час роль пасажира починає набридати - нуднувато. Озираюся на всі боки, дивлюся назад і розумію, що все це час ми їхали по дуже серйозному бездоріжжю. Я й не помітив! А все тому, що збільшена колісна база наділила двухместнік абсолютно нереальною для ATV плавністю ходу. Гарний струс «Максу» може піднести, напевно, тільки значний трамплін, в інших же випадках нерівності ефективно поглинаються енергоємної длинноходной підвіскою.

Довга база відкрила і інші важливі якості «максимального» квадроцикла. На крутих спусках і підйомах на ньому відчуваєш себе на кілька порядків впевненіше - всією своєю поведінкою машина дає зрозуміти, що не перевернеться ні за яких обставин. В реальності ж потрібно добре постаратися, щоб перекинутися навіть на одномісному ATV, але, тим не менше, кожен нахил, який проїжджаєш на звичайному квадрік, змушує прискорено битися серце - а раптом, не дай бог? .. А за кермом Traxter Max про таких речах просто не замислюєшся - їдеш собі і їдеш.

З іншого боку, в порівнянні з короткими побратимами дліннобазний квадроцикл має і недоліки, головний з яких - це дещо гірші параметри геометричної прохідності. Нам, втім, не вдалося виявити перешкоду, яке виявилося б не по зубах «Максу».

Горезвісний заборона використовувати двомісний Max для перевезення трьох надихнув нас на експеримент. Гей, фотограф, третім будеш? Довжина сидіння дозволяє легко розміститися і утрьох, притому практично без шкоди для комфорту. Правда, доводиться кудись прилаштовувати ноги, але при особливої ​​необхідності можна доїхати до пункту призначення і в розширеному складі.

Найсмачніша родзинка «Тракстера» (крім, звісно ж, двомісний) - це трансмісія. На відміну від більшості квадроциклів, на яких крутний момент від двигуна «перетравлює» клиноременной варіатор (CVT), на «Максі» використовується хитра механічна коробка з шестернями постійного зачеплення. Те, що потрібно для трактора: на відміну від вариаторной версії втрати потужності в такий трансмісії менше, що дозволяє більш раціонально реалізувати весь крутний момент. Коробка має п'ять фіксованих передач, які перемикаються клавішею на рукоятці керма послідовно, по аналогії з секвентальною КПП на автомобілях. Є і повністю автоматичний режим. Що вибрати?

Спочатку я вирішив поїхати «на автоматі», благо, стереотип, що склався в результаті спілкування з подібною технікою, привчив до простоти користування. При перекладі селектора трансмісії в положення «high» Max залишається на місці і починає рух тільки при натисканні на курок газу все так же, як і на CVT. Однак на відміну від «безступінчатих» квадроциклів при наборі швидкості зміна передач відбувається досить жорстко і на досить високих оборотах - будь я на місці «автомата», я б переключався на підвищені передачі раніше. Ах да! Я ж можу бути на його місці! Перекладаю прапорець на кермі в положення «manual» і починаю свою гру. Якщо повторювати дії електроніки, що управляє коробкою, і не скидати газ при зміні передач, то розгін залишиться таким же смиканим. Але якщо перемикатися під скидання газу, то легко домогтися «вариаторной» плавності. До того ж при зміні передач звук мотора змінюється, в той час як у випадках з CVT-трансмісіями двигун працює надто монотонно.

Може, я даремно грішу на автоматику? Автоматичний режим «по Тракстеру» хоч і незвичний по відчуттях для привченого до варіатору квадрорайдера, але дуже зручний, особливо для новачка. Більш того, він відмінно зарекомендував себе при спуску з гори. Коли я спускався по затяжного схилу - якраз на «автоматі», - розумна електроніка підіткнула знижену передачу, і Traxter спокійно спустився вниз навіть без допомоги гальм. Супернадійні!

За енергоозброєності Traxter Max, звичайно, не попереду планети всієї, але потужності 500-кубового двигуна вистачає практично завжди. Між іншим, нещодавно Bombardier випустила більш потужний «Макс» на базі топ-моделі Quest. Чи то ще буде!

Чи то ще буде

І тепер я зрозумів, чому об'єктом першого збільшення був обраний саме Traxter. Сам по собі поліфункціональний ATV з навороченій трансмісією і відносно потужним мотором став ще більш «багатозадачним». Але найголовніше, на мій погляд, що з'явилося разом з «Максом», - це вагоме обгрунтування для покупки саме квадроцикла, а не черговий шуби з чобітьми.
Дорога, дивись, скільки тут місця! Я буду тебе на ньому возити!

Відчуваєте?
Ну-с, ніж нас здивує «спортивний трактор»?
Знаєте, як тягають дітей на спині в спеціальних рюкзаках?
Гей, фотограф, третім будеш?
Що вибрати?
Може, я даремно грішу на автоматику?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов