Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Брати-близнюки ВАЗ-2101: Tofas (Тофас), Seat (Сеат), Premier (Прем'єр) та інші

  1. Підсумкова арифметика

Наша сеть партнеров Banwar

Коли наші співвітчизники років двадцять тому вперше потрапили на турецькі курорти, вони були приголомшені кількістю таких милих серцю і оці "копійок". І тільки самі уважні з них помічали і розуміли, що це далеко не радянські "Жигулі". Але й не зовсім Fiat ...

Те, що модернізований Fiat 124 став радянським ВАЗ-2101, відомо практично кожному громадянину колишнього СРСР. дійсно, історія русифікації італійського автомобіля вийшла цікавою.

При цьому в самій Італії брат-близнюк з кузовом седан і універсал випускався лише до 1974 року. Невідомо, випадково збіглося чи ні, але саме в 1974 році в Тольятті на конвеєр встала модифікація ВАЗ-21011, в деяких деталях дивно нагадувала пізню версію Fiat 124 Speciale, яку якраз в цей період і припинили виробляти на самому Фіат.

Спадкоємці сімейства 124 випускалися в Мірафьорі аж до початку вісімдесятих - правда, це були не банальні седани і «сараї», а версії купе і спайдер. Так-так, на відміну від інших країн, в Італії під індексом 124 можна було зустріти і куди більш ефектні автомобілі, ніж наші Жигулі. Чого тільки варта відкрита версія Fiat 124 Cabriolet C4 1966 від дизайн-ательє Carrozzeria Touring! На жаль, в серію цей кабріолет не пішов, з самого початку залишившись в єдиному екземплярі.

На фото: Fiat 124 Cabriolet C4, Fiat 124 Sport Сoupe

Цікава деталь, пов'язана з культовою моделлю Fiat: спочатку над проектом 124 трудився заступник Данте Джакози Оскар Монтабоне, а двигун був створений колишнім інженером Ferrari Ауреліо Лампреді. Однак директор департаменту випробувань Адольфо Мессорі без відома керівництва самостійно створив «свій» варіант моделі 124. У підсумку серійний Fiat 124 поєднував в собі конструкцію і дизайн Мессорі з двигуном від Лампреді.

Вимоги радянської сторони, висунуті в процесі роботи над майбутнім ВАЗ-2101, вплинули надалі і на сам Fiat 124. Адже крім базової версії Sedan (в Італії - Berlina) з часом з'явилася і «поліпшена» модифікація Speciale, яка стала прототипом для радянської « троячки ».

На фото: Fiat 124 Speciale

Цікаво, що в першій половині сімдесятих років італійський оригінал і радянська ліцензія навіть деякий час прямо конкурували на європейському ринку! При цьому куди більш витривала і доступна за ціною Lada 1200 здавалася потенційним покупцям з Європи (особливо Східної) більш вигідним варіантом, ніж сам Fiat! Втім, вже до 1974 року італійський виробник втратив інтерес до стрімко старіючої моделі і переключився на випуск більш сучасного Fiat 131.

Втім, вже до 1974 року італійський виробник втратив інтерес до стрімко старіючої моделі і переключився на випуск більш сучасного Fiat 131

На фото: Lada 1200

Але не «копійкою» єдиної: в різних куточках світу кілька перелицьований «исходник» продавався під різними марками аж до третього тисячоліття. Адже італійська компанія досить охоче торгувала ліцензією на виробництво вельми вдалою і досить практичною «сто двадцять четвірки». Практично в оригінальному вигляді автомобіль випускали в Іспанії (Seat 124), Туреччини (Tofaş Murat / Serçe 124), Індії (Premier 118NE) і навіть ... Південної Кореї (Fiat-KIA 124)!

На фото: Seat 124, Tofaş Murat 124, Premier 118NE

Але це ще не все: «викрутки збірка» моделі 124 було налагоджено в Болгарії, Югославії та Польщі. Поляки, до речі, не зупинилися на SKD-виробництві, а й налагодили повноцінне виробництво автомобіля під назвою Polski Fiat 125Р - правда, не на базі моделі 124, а використавши для цього платформу Fiat 125.

На фото: Polski Fiat 125P

Ключова відмінність між радянським ВАЗ-2101 і іншими варіаціями - техніка. Якщо наш автомобіль помітно відрізнявся від исходника , То в інших країнах доопрацювання були не такими вже глибокими і часто взагалі обмежувалися «косметикою». Воно й зрозуміло: для того, щоб внести якісні правки в оригінал, були потрібні колосальні витрати сил, грошей і часу. Те, що могла собі дозволити величезна Країна Рад, іншим було не по силам. Та й не було гострої необхідності в доопрацюванні Фіата з урахуванням реалій інших ринків. Адже дороги і паливно-мастильні матеріали в Іспанії чи Польщі були не набагато гірше італійських, в той час як в СРСР в ті часи все (включаючи клімат) було по-іншому.

На фото: Lada 1200

Трохи деталей. Іспанська двійник Seat 124 випускався з 1968 по 1980 рік, переживши в 1975-му фейсліфт від самого маестро Джуджаро. Гамма двигунів була аналогічна «фіатовськой» - від простенького моторчика об'ємом 1,2 л (60 к.с.) до дволітрового мотора Twincam з двома розподільними потужністю 115 к.с.

Турецька «копійка» під назвою Tofaş Murat 124 «стартувала» практично одночасно з радянськими Жигулями - в 1971 році і випускалася до 1977-го. З 1984 року в Бурсі виробляли кілька видозмінену версію під назвою Serçe ( «Воробей»). Сумарно з 1971 по 1995 рік в Туреччині було вироблено майже: 135 000 автомобілів, і до сих пір їх можна зустріти на вулицях турецьких міст, в тому числі і курортних.

На фото: Tofaş Murat

Випуск індійського варіанту під назвою Premier 118NE було розпочато в 1985 році. У свою чергу, індійський автомобіль за основу використав не оригінальний Fiat, а його «фейсліфтінг» від іспанського Seat. Автомобіль оснащувався двигуном Nissan A12 об'ємом 1,2 л і потужністю 52 л.с., а в 1996-му лінійка моторів була розширена 1,3-літровим ліцензійним італійським дизелем від Fratelli Negri Machine Sud. Виробництво «індійської копійки» припинили відносно недавно - в 2001 році.

Виробництво «індійської копійки» припинили відносно недавно - в 2001 році

На фото: Premier 118NE

У поляків же була «власна гордість» під назвою Polski Fiat 125P. На заводі FSO з 1967 по 1991 рік проводився ліцензійний Fiat 125p, який представляв собою «мікс» італійської моделі 125 з двигуном і агрегатами від більш застарілого Fiat 1300/1500. Головна відмінність від інших автомобілів сімейства 124 - ресора задня підвіска. Цікаво, що після закінчення терміну ліцензійної угоди в 1983 році Polski Fiat перестав називатися Фіатом, а став зватися FSO 125p.

На фото: Polski Fiat 125P

Підсумкова арифметика

У самій Італії було випущено приблизно 1,5 мільйона автомобілів сімейства 124, а ось загальний тираж «побратимів» в різних куточках світу перевалив за 21 000 000 примірників! Таким чином, Fiat 124 в різних варіаціях став одним з найбільш масових автомобілів за всю історію автомобіля, побивши навіть досягнення Ford T. Причому левова частка в даному результаті - саме автомобілі з турою на решітці. Не випадково в Росії до цих пір «класика» дає більше 10% чисельності від усього парку, хоча «чисту» «копійку» припинили випускати ще в 1983 році, її «сина» тринадцятої моделі зняли з виробництва в 1987 році, а задньопривідні Жигулі як такі протрималися на конвеєрі аж до 2012 року.

Читайте також:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов