Наша сеть партнеров Banwar
щоб ваш скутер почав вас радувати, можливо, досить буде просто зняти обмежувачі швидкості. У різних скутерах це можна зробити по-різному:
- Огляньте варіатор. У ньому може бути обмежувальне кільце (під шестернею і ременем). Кільце треба зняти і зібрати варіатор назад. Якщо кільця немає, то потрібно шукати наполегливу пластину з внутрішньої сторони щоки варіатора. Її необхідно відкрутити. У деяких моделях в вариаторе швидкість «глушить» невеликий виступ на самій втулці. Такий обмежувач видалити неможливо, тому краще всього придбати нову втулку. Звичайно, якщо ви не володієте Токарський навичками або у вас немає знайомого в сервісі, який зможе зробити тюнінг скутера і розточити цю деталь.
- Роль обмежувача швидкості може грати клапан, який вставляють в карбюратор, найчастіше в камеру поплавця, щоб він перекривав надходження палива при підвищенні тиску.
- Обмежувач в глушнику виглядає як розгалуження, що закінчується тупиком. Це такий собі відросток, який заважає вільному вихлопу, ніж та обмежує максимальну швидкість.
- У комутаторі скутера можуть бути обмежувачі його оборотів. Його видалення приведе до збільшення максимального числа оборотів, але тільки за умови, що двигун в хорошому стані, і ви використовуєте якісні витратні матеріали. В іншому випадку знос вашого скутера буде занадто високий.
Це максимально простий спосіб тюнінга скутера своїми руками, не вимагає капіталовкладень, але який може збільшити швидкість апарату при наявних ресурсах.
Існує ще кілька варіантів поліпшення показників скутера , Наприклад, установка тюнинговой резонансної труби замість глушника. Після цього, в залежності від характеристик і якості нової деталі, необхідно налаштувати трансмісійну частина. Ці нескладні маніпуляції дозволять збільшити швидкість на сім кілометрів на годину.
Ще одним пунктом тюнінгу скутера може бути установка карбюратора з максимально відповідним діаметром дифузора. Якщо робочий об'єм вашого мопеда складає 50 кубів, то оптимальним буде діаметр 17,5 мм. Це найбільш часто вживаний стандарт. Але можливий варіант і 20,5 мм.
Ще один варіант - заміна варіатора на спортивний (і його настроювання своїми руками під нові параметри). А найбільш радикальним способом збільшити потужність мопеда є установка тюнинговой ЦПГ збільшеного об'єму. Але перед цим обов'язково необхідно перевірити ступінь зношування підшипників і клонували, так як їх зношування при тюнинговой поршневий групі значно прискориться.
На цьому бюджетний тюнінг будь-якого скутера обмежується. Далі мова буде йти про гоночному форсуванні, що за витратами дорівнюватиме придбання нового мопеда.