Наша сеть партнеров Banwar
Модернізований всюдихід-амфібія "Бурлак", створений на основі БТР-60, виїхав на перші випробування, в рамках яких конструктори перевірили працездатність ходової частини та механізм опускання гвинта.
«Крейсерська швидкість - 60 км / ч. Здійснили перший проїзд по трасі. Машина розвивала швидкість до 88 км / ч. На воді всюдихід також йде впевнено, - розповіли творці всюдихода. - «Бурлак» постійно допрацьовується. Попереду ще багато перевірок надійності систем і вузлів ».
Нагадаємо, що в нову Автомобільну трансарктичний експедицію (АТЕ) відправиться «Бурлак» нової конструкції, головною відмінністю якої є переднє розташування двигуна. За задумом конструкторів, більшу вагу, який доведеться на передні колеса, допоможе поліпшити зчеплення з поверхнею і керованість машини з причепом, завантаженим провіантом і паливом.
Загальна вага «Бурлака» за рахунок зміненої конструкції повинен знизитися на тонну ( «суха» маса не перевищує чотирьох тонн). Зовні всюдихід-амфібія практично не змінився - трохи інший стала форма передньої частини, змінився гребний гвинт. Салон, як відзначають творці, став зручніше і просторіше: розрахований на 10 чоловік, спальних місць - 8; є роз'єми для зарядки електроніки, кухня з газовими пальниками, умивальник, душ, пристосування для танення снігу від системи охолодження двигуна, яке дозволяє отримати до 30 літрів води, придатної для пиття і приготування їжі.
Просторовий каркас «Бурлака» виготовлений із сталевого профілю квадратного перетину, рама - з куточка №50. Кузовні панелі - з алюмінію. Габаритні параметри: довжина всюдихода - 6.6 метра, ширина - 2.9 метра, висота - 3.2 метра.
У рух автомобіль приводиться турбодизелем Toyota 1KD-FTE потужністю 170 к.с. і моментом 360 Нм, доступним з 1 800 оборотів в хвилину. Коробка перемикання передач - автоматична.
Після випробувань першого зібраного «Бурлака» буде зібраний парний всюдихід, який теж відправиться в експедицію на Північний полюс, щоб в разі поломки першого, були необхідні запчастини.
Учасники експедиції вже встановили світовий рекорд, коли дісталися до Північного полюса на колісних автомобілях. Але тепер є надзавдання - не тільки дістатися, але і повернутися своїм ходом, і все це без закидання продуктів харчування і палива авіацією.
Комплексні випробування першого «Бурлака» пройшли навесні 2016 року неподалік від Карського моря. Під час тестів на зимнике в районі Воркути команда АТЕ зустріла мандрівників з Латвії, які запропонували купити автомобіль. «На тлі роздумів про будівництво нового всюдихода по інший принциповій схемі пропозицію латишів вийшло досить до речі, - сказав конструктор Олексій Макаров. - Нашим остаточним рішенням було продати готовий всюдихід і побудувати новий, більш підходить під завдання досягнення полюса ».