- Бувший Mitsubishi ASX: які сюрпризи можуть чекати Великим довгожителем у Mitsubishi є тільки найбільший...
- Дизелі - західноєвропейська екзотика
- Варіатор НЕ гріти!
- Енергоємна і довговічна
- резюме
- Підсумки «АЦ»
- Трансмісія 4,5 зірок
- Ходова і рульове 3,5 зірки
- Слабкі місця Mitsubishi ASX
- Технічні характеристики Mitsubishi ASX
- двигуни
- Трансмісія
- Ходова частина
- Вартість в Україні $ 13,3-19,5 тис.
- Бувший Mitsubishi ASX: які сюрпризи можуть чекати
- Краса або практичність
- Дизелі - західноєвропейська екзотика
- Варіатор НЕ гріти!
- Енергоємна і довговічна
- резюме
- Підсумки «АЦ»
- Трансмісія 4,5 зірок
- Ходова і рульове 3,5 зірки
- Слабкі місця Mitsubishi ASX
- Технічні характеристики Mitsubishi ASX
- двигуни
- Трансмісія
- Ходова частина
- Вартість в Україні $ 13,3-19,5 тис.
- Бувший Mitsubishi ASX: які сюрпризи можуть чекати
- Краса або практичність
- Дизелі - західноєвропейська екзотика
- Варіатор НЕ гріти!
- Енергоємна і довговічна
- резюме
- Підсумки «АЦ»
- Трансмісія 4,5 зірок
- Ходова і рульове 3,5 зірки
- Слабкі місця Mitsubishi ASX
- Технічні характеристики Mitsubishi ASX
- двигуни
- Трансмісія
- Ходова частина
- Вартість в Україні $ 13,3-19,5 тис.
Бувший Mitsubishi ASX: які сюрпризи можуть чекати
Наша сеть партнеров Banwar
Великим довгожителем у Mitsubishi є тільки найбільший позашляховик Pajero, четверте покоління якого беззмінно проводиться вже 11 років. А ось найкомпактніший ASX вперше побачив світ ще в 2010 році.
За час свого виробництва кросовер пережив кілька модернізацій. Перші дві були виконані в колишньому фірмовому стилі японської компанії, і в рисах зовнішності кросовера легко вгадуються родинні «особи» Lancer X і Outlander XL. А ось останній рестайлінг був проведений в кінці 2016 року.
Найсвіжіші версії виглядають найбільш виразно. Їх макіяж виконаний відповідно до новим дизайном Mitsubishi, який першими приміряли позашляховик Pajero Sport і пікап L200.
Краса або практичність
Втім, краса пострестайлінгових версій має і зворотну сторону медалі: широкі хромовані накладки на передньому бампері схильні до піскоструйки і ударам камінчиків.
В цілому корозійна стійкість кросовера Mitsubishi ASX зауважень не викликає. Хоча одне слабке місце, де можуть бути вогнища іржі в ході вітчизняної експлуатації, виявити вдалося. Це шов на кришці багажника з боків плафонів підсвічування номера (див. Фото «Слабкі місця»). Вітчизняні дилери усувають цей дефект по гарантії безкоштовно. Підвищують також імунітет від рудої хвороби і передні крила, виконані з пластика. Хочеться похвалити цю модель і за високу безпеку. За результатами краш-тестів EuroNCAP в 2011 році вона завоювала максимальні 5 зірок.
Салон виглядає цілком привабливо - радують око круглі колодязі щитка приладів, кермо трьохспиці і сріблясті декоративні деталі, розбавляють превалюючий чорний колір інтер'єру.
Усередині зможуть розміститися п'ятеро членів екіпажу, хоча на задньому сидінні трьом дорослим пасажирам середньої комплекції сидіти буде затісно (див. Фото). Пластик обробки, як і у більшості інших моделей Mitsubishi, - твердий, благо не скрипучий. Добре, що у всіх версіях можна відрегулювати не тільки кут нахилу «бублика», а й її виліт. А ось діапазон регулювання крісла водія по висоті невеликий, через що голови високих пасажирів знаходяться близько до стелі. При цьому оглядовість ASX зауважень не викликає.
На задньому сидінні трьом дорослим пасажирам середньої комплекції сидіти буде затісно. Запасу місця для ніг цілком достатньо і сам за собою зможе розміститися навіть високий чоловік, хоча голова все ж буде перебувати під стелею. Центральний тунель підлоги широкий, але не великий.
Як показав досвід експлуатації, в цілому салонне обладнання кросовера працює без нарікань. Хіба що на старих авто можна покритикувати механізми склопідйомників.
Читайте також:
Дизелі - західноєвропейська екзотика
Під капотами ASX, що експлуатуються в Україні, зустрічаються тільки бензинові агрегати - всього таких три: 1,6, 1,8 і 2,0 л. Їх привід ГРМ задіяний довговічною металевим ланцюгом, здатної виходити до капремонту. Без проблем служать і індивідуальні котушки запалювання. Паливний фільтр рекомендується міняти кожні 60 тис. Км.
В Україні офіційно продаються тільки бензинові версії ASX, а ось більш економічні дизельні пропонуються тільки для західноєвропейських покупців і у нас відносяться до розряду екзотики.
В цілому серйозних претензій до їх надійності у мотористів фірмового сервісу немає, але деякі болячки в ході експлуатації виявити таки вдалося. Так, в моторах 1,8 і 2,0 л до пробігу в 60-70 тис. Км зношуються пластикові ролики ременя навісного обладнання. І якщо їх не замінити, ремінь може зіскочити зі старих роликів. А ось в 1,6-літровий мотор встановлені металеві ролики, здатні виходити за 150 тис. Км. Крім того, 2,0-літрові агрегати при пробігах за 100 тис. Км грішать нерівномірною роботою на холостому ходу через засмічення дросельної заслінки.
Є також характерні неполадки, які зустрічаються у всіх двигунах. Так, після пробігу в 100 тис. Км може призвести до протікання передній сальник коленвала. Якщо ж його вчасно не замінити - підтікають масло виведе з ладу гумовий демпфер шківа коленвала. Слабке місце випускної системи - графітне кільце приймальні труби. Згодом воно просаживается, що супроводжується підвищеним гулом при роботі мотора під навантаженням.
Крім того, 2,0-літровий мотор можна покритикувати за погану економічність: в міському циклі навіть з механікою в середньому витрачає 11-12 л бензину на сотню.
Варіатор НЕ гріти!
ASX оснащується двома типами коробок передач: 5-ступінчастою механікою і варіатором INVECS-III, що імітує 6 фіксованих передач, перемикати які можна важелем і підрульовими пелюстками. Як показав вітчизняний досвід експлуатації, механічний агрегат служить, як правило, без проблем, а от варіатор може потурбувати.
У сильну спеку при тривалій їзді на високих швидкостях в ньому перегрівається масло, про що повідомить відповідна сигнальна лампочка на щитку приладів. При цьому, щоб уникнути проблем необхідно негайно зупинитися, а продовжувати рух можна тільки після того, як охолоне мастило. До речі, подібна проблема характерна для варіатора інших моделей Mitsubishi: Lancer X і Outlander XL. Згідно заводським рекомендаціям, мастило в вариаторе необхідно міняти кожні 80 тис. Км разом з двома фільтрами, хоча вітчизняні «коробочнікі» для довговічної роботи агрегату рекомендують скоротити цей інтервал вполовину.
Як для кросовера повнопривідні версії ASX відрізняються непоганими Вседорожний якостями. На всіх авто впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяють короткі звіси кузова, високий кліренс в 195 мм і ергономічна підвіска.
Кросовери бувають моно- і передньопривідними (оснащувалися виключно 2,0-літровими двигунами в парі з варіатором). Трансмісія 4 × 4 у ASX аналогічна «старшому братові» Outlander XL - має три режими роботи: 2WD (тільки передній привід), 4WD (повний підключається автоматично за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти, здатної в залежності від зчеплення коліс з дорогою міняти розподіл крутного моменту по осях від 85:15 до 40:60) і Lock (муфта жорстко заблокована).
Регулятор 3 режимів режимів повнопривідної трансмісії аналогічний Outlander XL - він виконаний у вигляді зручної обертається шайби, розміщеної біля важеля КП.
Повний привід Multi-Select 4WD працює спільно з системами динамічної курсової стійкості MASC і протівобуксовочной MATC, які на бездоріжжі імітують міжколісні блокування, а також сприяють кращій стійкості автомобіля при русі по слизьких дорогах і активному проходженні поворотів. Як для кросовера повнопривідні версії ASX відрізняються непоганими Вседорожний якостями. Хоча, звичайно, для штурму серйозного бездоріжжя вони не призначені.
В ході експлуатації проблеми в роботі повнопривідної трансмісії Outlander XL не встановлені.
Читайте також:
Енергоємна і довговічна
У порівнянні з більшим Outlander XL ходова ASX більш комфорту і відрізняється непоганою енергоємністю, впевнено відпрацьовуючи багато нерівності наших доріг. При цьому конструктивно підвіски обох кросоверів схожі: попереду застосовується незалежний McPherson, а ззаду - багаторичажка. Обидві осі забезпечені стабілізаторами поперечної стійкості.
На практиці обидві підвіски зарекомендували себе цілком довговічними, а частіше за все доведеться міняти втулки стабілізаторів (40 тис. Км переднього і 60 тис. Км заднього). Стійки ходять куди довше - близько 150 тис. Км, кульові опори передніх важелів - до 200 тис. Км (фірмові поставляються разом з важелем), а сайлент-блоки, які змінюються окремо, - 80 тис. Км (передні) і 100 тис. км (задні). Характерна особливість амортизаторів - передні служать менше, ніж задні.
У задній багаторичажка найменше (близько 100 тис. Км) служать нижні сайлент-блоки поперечних важелів. Гумки інших важелів тримаються в районі 150 тис. Км. Як розповіли сервісмени, в ході експлуатації слід перевіряти і регулювати кути установки не тільки передніх, але і задніх коліс. В іншому випадку після 60 тис. Км закипають болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, внаслідок чого при необхідності регулювання їх доводиться зрізати болгаркою і ставити нові важелі.
Рейкове рульове управління ASX оснащено гідропідсилювачем. Слабке місце даного вузла - шланги, які після 100 тис. Км іноді починають потіти на стику гумових частин і алюмінієвих наконечників. Недовго (60-70 тис. Км) на наших дорогах служать кермові наконечники, зате тяги здатні витримати близько 150 тис. Км.
Консультували нас механіки звернули увагу, що гальмівна система кросовера вимагає регулярного обслуговування. При кожному ТО необхідно змащувати направляючі супортів, інакше вони почнуть підклинювати, провокуючи нерівномірний знос колодок.
Ззаду версії до рестайлінгу (на фото) можна дізнатися за прямокутним світловідбивачі в бампері. Після 2013 року їх замінили на круглі.
резюме
Український досвід експлуатації показав, що Mitsubishi навчилася робити не тільки класні позашляховики, а й хороші кросовери. Серйозних претензій до надійності ASX немає. І частими відмови не будуть засмучувати навіть старі його екземпляри. Він приверне до себе покупців помірною вартістю, привабливим дизайном, ергономічною підвіскою і непоганими Вседорожний якостями.
Підсумки «АЦ»
Кузов і салон 4 зірки
+ Високий рівень безпеки. Гарна оглядовість. Багажник середній за мірками класу.
- Широкі хромнакладкі на передньому бампері схильні до піскоструйки і ударам камінчиків (версії 2016 р.в.). Може поржавіти шов на кришці багажника навколо плафонів підсвічування номера. На старих авто в відкритому положенні може деренчати скло дверей. Твердий пластик обробки.
Двигуни 3,5 зірки
+ В цілому серйозних неполадки в двигунах не виникає.
- В Україні не представлені економічні дизельні версії. Недовговічність пластикових роликів ременя навісного обладнання (1,8 і 2,0 л). Можливо засмічення дросельної заслінки, неважлива паливна економічність (2,0 л). Текти переднього сальника коленвала (після 100 тис. Км), знос і непридатність графітного кільця приймальні труби (всі мотори).
Трансмісія 4,5 зірок
+ Непогані вседорожні якості версій 4 × 4. Безпроблемна механіка і повноприводна трансмісія.
- Безступінчатий варіатор схильний до перегріву.
Ходова і рульове 3,5 зірки
+ Ергономічна підвіска. Хороший ресурс ходової.
- При безграмотному обслуговуванні після 60 тис. Км закипають болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів і підклинюють направляючі супортів. При великих пробігах втрачають герметичність шланги ГУР. Недовговічність рульових наконечників.
Слабкі місця Mitsubishi ASX
Єдине слабке місце кузова ASX, де може зустрітися іржа, - шов на кришці багажника з боків плафонів підсвічування номера.
На старих авто в відкритому положенні може деренчати скло дверей. У деяких випадках допомагає підтяжка кріпильних болтів механізму склопідіймача.
Варіатор ASX схильний до перегріву. Як правило, це відбувається при тривалій їзді на високих швидкостях в спеку.
Технічні характеристики Mitsubishi ASX
Загальні дані
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4295/1770/1615 Колісна база, мм 2670 Дорожній просвіт, мм 195 Маса спорядж. / Повн., Кг 1300/1870 Об'єм багажника, л 415 Обсяг бака , л 58
двигуни
Бензиновий 4-циліндр .:1,6 л 16V (117 л. С.), 1,8 л 16V (140 л. С.), 2,0 л 16V (150 л. С.)
Трансмісія
Тип приводу передн. або подеколи. повн. КП 5-ст мех. або 6-ст. варіатор
Ходова частина
Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня незалежна. / Независ. 215/65 R16, 205/60 R17
Вартість в Україні $ 13,3-19,5 тис.
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Бувший Mitsubishi ASX: які сюрпризи можуть чекати
Великим довгожителем у Mitsubishi є тільки найбільший позашляховик Pajero, четверте покоління якого беззмінно проводиться вже 11 років. А ось найкомпактніший ASX вперше побачив світ ще в 2010 році.
За час свого виробництва кросовер пережив кілька модернізацій. Перші дві були виконані в колишньому фірмовому стилі японської компанії, і в рисах зовнішності кросовера легко вгадуються родинні «особи» Lancer X і Outlander XL. А ось останній рестайлінг був проведений в кінці 2016 року.
Найсвіжіші версії виглядають найбільш виразно. Їх макіяж виконаний відповідно до новим дизайном Mitsubishi, який першими приміряли позашляховик Pajero Sport і пікап L200.
Краса або практичність
Втім, краса пострестайлінгових версій має і зворотну сторону медалі: широкі хромовані накладки на передньому бампері схильні до піскоструйки і ударам камінчиків.
В цілому корозійна стійкість кросовера Mitsubishi ASX зауважень не викликає. Хоча одне слабке місце, де можуть бути вогнища іржі в ході вітчизняної експлуатації, виявити вдалося. Це шов на кришці багажника з боків плафонів підсвічування номера (див. Фото «Слабкі місця»). Вітчизняні дилери усувають цей дефект по гарантії безкоштовно. Підвищують також імунітет від рудої хвороби і передні крила, виконані з пластика. Хочеться похвалити цю модель і за високу безпеку. За результатами краш-тестів EuroNCAP в 2011 році вона завоювала максимальні 5 зірок.
Салон виглядає цілком привабливо - радують око круглі колодязі щитка приладів, кермо трьохспиці і сріблясті декоративні деталі, розбавляють превалюючий чорний колір інтер'єру.
Усередині зможуть розміститися п'ятеро членів екіпажу, хоча на задньому сидінні трьом дорослим пасажирам середньої комплекції сидіти буде затісно (див. Фото). Пластик обробки, як і у більшості інших моделей Mitsubishi, - твердий, благо не скрипучий. Добре, що у всіх версіях можна відрегулювати не тільки кут нахилу «бублика», а й її виліт. А ось діапазон регулювання крісла водія по висоті невеликий, через що голови високих пасажирів знаходяться близько до стелі. При цьому оглядовість ASX зауважень не викликає.
На задньому сидінні трьом дорослим пасажирам середньої комплекції сидіти буде затісно. Запасу місця для ніг цілком достатньо і сам за собою зможе розміститися навіть високий чоловік, хоча голова все ж буде перебувати під стелею. Центральний тунель підлоги широкий, але не великий.
Як показав досвід експлуатації, в цілому салонне обладнання кросовера працює без нарікань. Хіба що на старих авто можна покритикувати механізми склопідйомників.
Читайте також:
Дизелі - західноєвропейська екзотика
Під капотами ASX, що експлуатуються в Україні, зустрічаються тільки бензинові агрегати - всього таких три: 1,6, 1,8 і 2,0 л. Їх привід ГРМ задіяний довговічною металевим ланцюгом, здатної виходити до капремонту. Без проблем служать і індивідуальні котушки запалювання. Паливний фільтр рекомендується міняти кожні 60 тис. Км.
В Україні офіційно продаються тільки бензинові версії ASX, а ось більш економічні дизельні пропонуються тільки для західноєвропейських покупців і у нас відносяться до розряду екзотики.
В цілому серйозних претензій до їх надійності у мотористів фірмового сервісу немає, але деякі болячки в ході експлуатації виявити таки вдалося. Так, в моторах 1,8 і 2,0 л до пробігу в 60-70 тис. Км зношуються пластикові ролики ременя навісного обладнання. І якщо їх не замінити, ремінь може зіскочити зі старих роликів. А ось в 1,6-літровий мотор встановлені металеві ролики, здатні виходити за 150 тис. Км. Крім того, 2,0-літрові агрегати при пробігах за 100 тис. Км грішать нерівномірною роботою на холостому ходу через засмічення дросельної заслінки.
Є також характерні неполадки, які зустрічаються у всіх двигунах. Так, після пробігу в 100 тис. Км може призвести до протікання передній сальник коленвала. Якщо ж його вчасно не замінити - підтікають масло виведе з ладу гумовий демпфер шківа коленвала. Слабке місце випускної системи - графітне кільце приймальні труби. Згодом воно просаживается, що супроводжується підвищеним гулом при роботі мотора під навантаженням.
Крім того, 2,0-літровий мотор можна покритикувати за погану економічність: в міському циклі навіть з механікою в середньому витрачає 11-12 л бензину на сотню.
Варіатор НЕ гріти!
ASX оснащується двома типами коробок передач: 5-ступінчастою механікою і варіатором INVECS-III, що імітує 6 фіксованих передач, перемикати які можна важелем і підрульовими пелюстками. Як показав вітчизняний досвід експлуатації, механічний агрегат служить, як правило, без проблем, а от варіатор може потурбувати.
У сильну спеку при тривалій їзді на високих швидкостях в ньому перегрівається масло, про що повідомить відповідна сигнальна лампочка на щитку приладів. При цьому, щоб уникнути проблем необхідно негайно зупинитися, а продовжувати рух можна тільки після того, як охолоне мастило. До речі, подібна проблема характерна для варіатора інших моделей Mitsubishi: Lancer X і Outlander XL. Згідно заводським рекомендаціям, мастило в вариаторе необхідно міняти кожні 80 тис. Км разом з двома фільтрами, хоча вітчизняні «коробочнікі» для довговічної роботи агрегату рекомендують скоротити цей інтервал вполовину.
Як для кросовера повнопривідні версії ASX відрізняються непоганими Вседорожний якостями. На всіх авто впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяють короткі звіси кузова, високий кліренс в 195 мм і ергономічна підвіска.
Кросовери бувають моно- і передньопривідними (оснащувалися виключно 2,0-літровими двигунами в парі з варіатором). Трансмісія 4 × 4 у ASX аналогічна «старшому братові» Outlander XL - має три режими роботи: 2WD (тільки передній привід), 4WD (повний підключається автоматично за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти, здатної в залежності від зчеплення коліс з дорогою міняти розподіл крутного моменту по осях від 85:15 до 40:60) і Lock (муфта жорстко заблокована).
Регулятор 3 режимів режимів повнопривідної трансмісії аналогічний Outlander XL - він виконаний у вигляді зручної обертається шайби, розміщеної біля важеля КП.
Повний привід Multi-Select 4WD працює спільно з системами динамічної курсової стійкості MASC і протівобуксовочной MATC, які на бездоріжжі імітують міжколісні блокування, а також сприяють кращій стійкості автомобіля при русі по слизьких дорогах і активному проходженні поворотів. Як для кросовера повнопривідні версії ASX відрізняються непоганими Вседорожний якостями. Хоча, звичайно, для штурму серйозного бездоріжжя вони не призначені.
В ході експлуатації проблеми в роботі повнопривідної трансмісії Outlander XL не встановлені.
Читайте також:
Енергоємна і довговічна
У порівнянні з більшим Outlander XL ходова ASX більш комфорту і відрізняється непоганою енергоємністю, впевнено відпрацьовуючи багато нерівності наших доріг. При цьому конструктивно підвіски обох кросоверів схожі: попереду застосовується незалежний McPherson, а ззаду - багаторичажка. Обидві осі забезпечені стабілізаторами поперечної стійкості.
На практиці обидві підвіски зарекомендували себе цілком довговічними, а частіше за все доведеться міняти втулки стабілізаторів (40 тис. Км переднього і 60 тис. Км заднього). Стійки ходять куди довше - близько 150 тис. Км, кульові опори передніх важелів - до 200 тис. Км (фірмові поставляються разом з важелем), а сайлент-блоки, які змінюються окремо, - 80 тис. Км (передні) і 100 тис. км (задні). Характерна особливість амортизаторів - передні служать менше, ніж задні.
У задній багаторичажка найменше (близько 100 тис. Км) служать нижні сайлент-блоки поперечних важелів. Гумки інших важелів тримаються в районі 150 тис. Км. Як розповіли сервісмени, в ході експлуатації слід перевіряти і регулювати кути установки не тільки передніх, але і задніх коліс. В іншому випадку після 60 тис. Км закипають болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, внаслідок чого при необхідності регулювання їх доводиться зрізати болгаркою і ставити нові важелі.
Рейкове рульове управління ASX оснащено гідропідсилювачем. Слабке місце даного вузла - шланги, які після 100 тис. Км іноді починають потіти на стику гумових частин і алюмінієвих наконечників. Недовго (60-70 тис. Км) на наших дорогах служать кермові наконечники, зате тяги здатні витримати близько 150 тис. Км.
Консультували нас механіки звернули увагу, що гальмівна система кросовера вимагає регулярного обслуговування. При кожному ТО необхідно змащувати направляючі супортів, інакше вони почнуть підклинювати, провокуючи нерівномірний знос колодок.
Ззаду версії до рестайлінгу (на фото) можна дізнатися за прямокутним світловідбивачі в бампері. Після 2013 року їх замінили на круглі.
резюме
Український досвід експлуатації показав, що Mitsubishi навчилася робити не тільки класні позашляховики, а й хороші кросовери. Серйозних претензій до надійності ASX немає. І частими відмови не будуть засмучувати навіть старі його екземпляри. Він приверне до себе покупців помірною вартістю, привабливим дизайном, ергономічною підвіскою і непоганими Вседорожний якостями.
Підсумки «АЦ»
Кузов і салон 4 зірки
+ Високий рівень безпеки. Гарна оглядовість. Багажник середній за мірками класу.
- Широкі хромнакладкі на передньому бампері схильні до піскоструйки і ударам камінчиків (версії 2016 р.в.). Може поржавіти шов на кришці багажника навколо плафонів підсвічування номера. На старих авто в відкритому положенні може деренчати скло дверей. Твердий пластик обробки.
Двигуни 3,5 зірки
+ В цілому серйозних неполадки в двигунах не виникає.
- В Україні не представлені економічні дизельні версії. Недовговічність пластикових роликів ременя навісного обладнання (1,8 і 2,0 л). Можливо засмічення дросельної заслінки, неважлива паливна економічність (2,0 л). Текти переднього сальника коленвала (після 100 тис. Км), знос і непридатність графітного кільця приймальні труби (всі мотори).
Трансмісія 4,5 зірок
+ Непогані вседорожні якості версій 4 × 4. Безпроблемна механіка і повноприводна трансмісія.
- Безступінчатий варіатор схильний до перегріву.
Ходова і рульове 3,5 зірки
+ Ергономічна підвіска. Хороший ресурс ходової.
- При безграмотному обслуговуванні після 60 тис. Км закипають болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів і підклинюють направляючі супортів. При великих пробігах втрачають герметичність шланги ГУР. Недовговічність рульових наконечників.
Слабкі місця Mitsubishi ASX
Єдине слабке місце кузова ASX, де може зустрітися іржа, - шов на кришці багажника з боків плафонів підсвічування номера.
На старих авто в відкритому положенні може деренчати скло дверей. У деяких випадках допомагає підтяжка кріпильних болтів механізму склопідіймача.
Варіатор ASX схильний до перегріву. Як правило, це відбувається при тривалій їзді на високих швидкостях в спеку.
Технічні характеристики Mitsubishi ASX
Загальні дані
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4295/1770/1615 Колісна база, мм 2670 Дорожній просвіт, мм 195 Маса спорядж. / Повн., Кг 1300/1870 Об'єм багажника, л 415 Обсяг бака , л 58
двигуни
Бензиновий 4-циліндр .:1,6 л 16V (117 л. С.), 1,8 л 16V (140 л. С.), 2,0 л 16V (150 л. С.)
Трансмісія
Тип приводу передн. або подеколи. повн. КП 5-ст мех. або 6-ст. варіатор
Ходова частина
Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня незалежна. / Независ. 215/65 R16, 205/60 R17
Вартість в Україні $ 13,3-19,5 тис.
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Бувший Mitsubishi ASX: які сюрпризи можуть чекати
Великим довгожителем у Mitsubishi є тільки найбільший позашляховик Pajero, четверте покоління якого беззмінно проводиться вже 11 років. А ось найкомпактніший ASX вперше побачив світ ще в 2010 році.
За час свого виробництва кросовер пережив кілька модернізацій. Перші дві були виконані в колишньому фірмовому стилі японської компанії, і в рисах зовнішності кросовера легко вгадуються родинні «особи» Lancer X і Outlander XL. А ось останній рестайлінг був проведений в кінці 2016 року.
Найсвіжіші версії виглядають найбільш виразно. Їх макіяж виконаний відповідно до новим дизайном Mitsubishi, який першими приміряли позашляховик Pajero Sport і пікап L200.
Краса або практичність
Втім, краса пострестайлінгових версій має і зворотну сторону медалі: широкі хромовані накладки на передньому бампері схильні до піскоструйки і ударам камінчиків.
В цілому корозійна стійкість кросовера Mitsubishi ASX зауважень не викликає. Хоча одне слабке місце, де можуть бути вогнища іржі в ході вітчизняної експлуатації, виявити вдалося. Це шов на кришці багажника з боків плафонів підсвічування номера (див. Фото «Слабкі місця»). Вітчизняні дилери усувають цей дефект по гарантії безкоштовно. Підвищують також імунітет від рудої хвороби і передні крила, виконані з пластика. Хочеться похвалити цю модель і за високу безпеку. За результатами краш-тестів EuroNCAP в 2011 році вона завоювала максимальні 5 зірок.
Салон виглядає цілком привабливо - радують око круглі колодязі щитка приладів, кермо трьохспиці і сріблясті декоративні деталі, розбавляють превалюючий чорний колір інтер'єру.
Усередині зможуть розміститися п'ятеро членів екіпажу, хоча на задньому сидінні трьом дорослим пасажирам середньої комплекції сидіти буде затісно (див. Фото). Пластик обробки, як і у більшості інших моделей Mitsubishi, - твердий, благо не скрипучий. Добре, що у всіх версіях можна відрегулювати не тільки кут нахилу «бублика», а й її виліт. А ось діапазон регулювання крісла водія по висоті невеликий, через що голови високих пасажирів знаходяться близько до стелі. При цьому оглядовість ASX зауважень не викликає.
На задньому сидінні трьом дорослим пасажирам середньої комплекції сидіти буде затісно. Запасу місця для ніг цілком достатньо і сам за собою зможе розміститися навіть високий чоловік, хоча голова все ж буде перебувати під стелею. Центральний тунель підлоги широкий, але не великий.
Як показав досвід експлуатації, в цілому салонне обладнання кросовера працює без нарікань. Хіба що на старих авто можна покритикувати механізми склопідйомників.
Читайте також:
Дизелі - західноєвропейська екзотика
Під капотами ASX, що експлуатуються в Україні, зустрічаються тільки бензинові агрегати - всього таких три: 1,6, 1,8 і 2,0 л. Їх привід ГРМ задіяний довговічною металевим ланцюгом, здатної виходити до капремонту. Без проблем служать і індивідуальні котушки запалювання. Паливний фільтр рекомендується міняти кожні 60 тис. Км.
В Україні офіційно продаються тільки бензинові версії ASX, а ось більш економічні дизельні пропонуються тільки для західноєвропейських покупців і у нас відносяться до розряду екзотики.
В цілому серйозних претензій до їх надійності у мотористів фірмового сервісу немає, але деякі болячки в ході експлуатації виявити таки вдалося. Так, в моторах 1,8 і 2,0 л до пробігу в 60-70 тис. Км зношуються пластикові ролики ременя навісного обладнання. І якщо їх не замінити, ремінь може зіскочити зі старих роликів. А ось в 1,6-літровий мотор встановлені металеві ролики, здатні виходити за 150 тис. Км. Крім того, 2,0-літрові агрегати при пробігах за 100 тис. Км грішать нерівномірною роботою на холостому ходу через засмічення дросельної заслінки.
Є також характерні неполадки, які зустрічаються у всіх двигунах. Так, після пробігу в 100 тис. Км може призвести до протікання передній сальник коленвала. Якщо ж його вчасно не замінити - підтікають масло виведе з ладу гумовий демпфер шківа коленвала. Слабке місце випускної системи - графітне кільце приймальні труби. Згодом воно просаживается, що супроводжується підвищеним гулом при роботі мотора під навантаженням.
Крім того, 2,0-літровий мотор можна покритикувати за погану економічність: в міському циклі навіть з механікою в середньому витрачає 11-12 л бензину на сотню.
Варіатор НЕ гріти!
ASX оснащується двома типами коробок передач: 5-ступінчастою механікою і варіатором INVECS-III, що імітує 6 фіксованих передач, перемикати які можна важелем і підрульовими пелюстками. Як показав вітчизняний досвід експлуатації, механічний агрегат служить, як правило, без проблем, а от варіатор може потурбувати.
У сильну спеку при тривалій їзді на високих швидкостях в ньому перегрівається масло, про що повідомить відповідна сигнальна лампочка на щитку приладів. При цьому, щоб уникнути проблем необхідно негайно зупинитися, а продовжувати рух можна тільки після того, як охолоне мастило. До речі, подібна проблема характерна для варіатора інших моделей Mitsubishi: Lancer X і Outlander XL. Згідно заводським рекомендаціям, мастило в вариаторе необхідно міняти кожні 80 тис. Км разом з двома фільтрами, хоча вітчизняні «коробочнікі» для довговічної роботи агрегату рекомендують скоротити цей інтервал вполовину.
Як для кросовера повнопривідні версії ASX відрізняються непоганими Вседорожний якостями. На всіх авто впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяють короткі звіси кузова, високий кліренс в 195 мм і ергономічна підвіска.
Кросовери бувають моно- і передньопривідними (оснащувалися виключно 2,0-літровими двигунами в парі з варіатором). Трансмісія 4 × 4 у ASX аналогічна «старшому братові» Outlander XL - має три режими роботи: 2WD (тільки передній привід), 4WD (повний підключається автоматично за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти, здатної в залежності від зчеплення коліс з дорогою міняти розподіл крутного моменту по осях від 85:15 до 40:60) і Lock (муфта жорстко заблокована).
Регулятор 3 режимів режимів повнопривідної трансмісії аналогічний Outlander XL - він виконаний у вигляді зручної обертається шайби, розміщеної біля важеля КП.
Повний привід Multi-Select 4WD працює спільно з системами динамічної курсової стійкості MASC і протівобуксовочной MATC, які на бездоріжжі імітують міжколісні блокування, а також сприяють кращій стійкості автомобіля при русі по слизьких дорогах і активному проходженні поворотів. Як для кросовера повнопривідні версії ASX відрізняються непоганими Вседорожний якостями. Хоча, звичайно, для штурму серйозного бездоріжжя вони не призначені.
В ході експлуатації проблеми в роботі повнопривідної трансмісії Outlander XL не встановлені.
Читайте також:
Енергоємна і довговічна
У порівнянні з більшим Outlander XL ходова ASX більш комфорту і відрізняється непоганою енергоємністю, впевнено відпрацьовуючи багато нерівності наших доріг. При цьому конструктивно підвіски обох кросоверів схожі: попереду застосовується незалежний McPherson, а ззаду - багаторичажка. Обидві осі забезпечені стабілізаторами поперечної стійкості.
На практиці обидві підвіски зарекомендували себе цілком довговічними, а частіше за все доведеться міняти втулки стабілізаторів (40 тис. Км переднього і 60 тис. Км заднього). Стійки ходять куди довше - близько 150 тис. Км, кульові опори передніх важелів - до 200 тис. Км (фірмові поставляються разом з важелем), а сайлент-блоки, які змінюються окремо, - 80 тис. Км (передні) і 100 тис. км (задні). Характерна особливість амортизаторів - передні служать менше, ніж задні.
У задній багаторичажка найменше (близько 100 тис. Км) служать нижні сайлент-блоки поперечних важелів. Гумки інших важелів тримаються в районі 150 тис. Км. Як розповіли сервісмени, в ході експлуатації слід перевіряти і регулювати кути установки не тільки передніх, але і задніх коліс. В іншому випадку після 60 тис. Км закипають болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, внаслідок чого при необхідності регулювання їх доводиться зрізати болгаркою і ставити нові важелі.
Рейкове рульове управління ASX оснащено гідропідсилювачем. Слабке місце даного вузла - шланги, які після 100 тис. Км іноді починають потіти на стику гумових частин і алюмінієвих наконечників. Недовго (60-70 тис. Км) на наших дорогах служать кермові наконечники, зате тяги здатні витримати близько 150 тис. Км.
Консультували нас механіки звернули увагу, що гальмівна система кросовера вимагає регулярного обслуговування. При кожному ТО необхідно змащувати направляючі супортів, інакше вони почнуть підклинювати, провокуючи нерівномірний знос колодок.
Ззаду версії до рестайлінгу (на фото) можна дізнатися за прямокутним світловідбивачі в бампері. Після 2013 року їх замінили на круглі.
резюме
Український досвід експлуатації показав, що Mitsubishi навчилася робити не тільки класні позашляховики, а й хороші кросовери. Серйозних претензій до надійності ASX немає. І частими відмови не будуть засмучувати навіть старі його екземпляри. Він приверне до себе покупців помірною вартістю, привабливим дизайном, ергономічною підвіскою і непоганими Вседорожний якостями.
Підсумки «АЦ»
Кузов і салон 4 зірки
+ Високий рівень безпеки. Гарна оглядовість. Багажник середній за мірками класу.
- Широкі хромнакладкі на передньому бампері схильні до піскоструйки і ударам камінчиків (версії 2016 р.в.). Може поржавіти шов на кришці багажника навколо плафонів підсвічування номера. На старих авто в відкритому положенні може деренчати скло дверей. Твердий пластик обробки.
Двигуни 3,5 зірки
+ В цілому серйозних неполадки в двигунах не виникає.
- В Україні не представлені економічні дизельні версії. Недовговічність пластикових роликів ременя навісного обладнання (1,8 і 2,0 л). Можливо засмічення дросельної заслінки, неважлива паливна економічність (2,0 л). Текти переднього сальника коленвала (після 100 тис. Км), знос і непридатність графітного кільця приймальні труби (всі мотори).
Трансмісія 4,5 зірок
+ Непогані вседорожні якості версій 4 × 4. Безпроблемна механіка і повноприводна трансмісія.
- Безступінчатий варіатор схильний до перегріву.
Ходова і рульове 3,5 зірки
+ Ергономічна підвіска. Хороший ресурс ходової.
- При безграмотному обслуговуванні після 60 тис. Км закипають болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів і підклинюють направляючі супортів. При великих пробігах втрачають герметичність шланги ГУР. Недовговічність рульових наконечників.
Слабкі місця Mitsubishi ASX
Єдине слабке місце кузова ASX, де може зустрітися іржа, - шов на кришці багажника з боків плафонів підсвічування номера.
На старих авто в відкритому положенні може деренчати скло дверей. У деяких випадках допомагає підтяжка кріпильних болтів механізму склопідіймача.
Варіатор ASX схильний до перегріву. Як правило, це відбувається при тривалій їзді на високих швидкостях в спеку.
Технічні характеристики Mitsubishi ASX
Загальні дані
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4295/1770/1615 Колісна база, мм 2670 Дорожній просвіт, мм 195 Маса спорядж. / Повн., Кг 1300/1870 Об'єм багажника, л 415 Обсяг бака , л 58
двигуни
Бензиновий 4-циліндр .:1,6 л 16V (117 л. С.), 1,8 л 16V (140 л. С.), 2,0 л 16V (150 л. С.)
Трансмісія
Тип приводу передн. або подеколи. повн. КП 5-ст мех. або 6-ст. варіатор
Ходова частина
Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня незалежна. / Независ. 215/65 R16, 205/60 R17
Вартість в Україні $ 13,3-19,5 тис.
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.