Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Chery QQ: Що розповіси, зозуля? - Автоцентр.ua

  1. Chery QQ: Що розповіси, зозуля? За поєднання букв QQ в назві модель отримала прізвисько «кукушка»....
  2. Не поспішайте на «капіталку»!
  3. краще механіка
  4. Їзда - спокійна
  5. Як пощастить…
  6. Водій - про Chery QQ
  7. Історія
  8. резюме
  9. Силовий агрегат і трансмісія
  10. Підвіска, рульове, гальма
  11. Загальні дані
  12. двигуни
  13. Трансмісія
  14. Ходова частина
  15. альтернатива
  16. Chery QQ: Що розповіси, зозуля?
  17. зрадницька іржа
  18. Не поспішайте на «капіталку»!
  19. краще механіка
  20. Їзда - спокійна
  21. Як пощастить…
  22. Водій - про Chery QQ
  23. Історія
  24. резюме
  25. Силовий агрегат і трансмісія
  26. Підвіска, рульове, гальма
  27. Загальні дані
  28. двигуни
  29. Трансмісія
  30. Ходова частина
  31. альтернатива
  32. Chery QQ: Що розповіси, зозуля?
  33. зрадницька іржа
  34. Не поспішайте на «капіталку»!
  35. краще механіка
  36. Їзда - спокійна
  37. Як пощастить…
  38. Водій - про Chery QQ
  39. Історія
  40. резюме
  41. Силовий агрегат і трансмісія
  42. Підвіска, рульове, гальма
  43. Загальні дані
  44. двигуни
  45. Трансмісія
  46. Ходова частина
  47. альтернатива

Chery QQ: Що розповіси, зозуля?

Наша сеть партнеров Banwar

За поєднання букв QQ в назві модель отримала прізвисько «кукушка». Чи варто зв'язуватися з уживаними екземплярами цієї «птахи»?

Модель QQ - один з перших автомобілів китайської компанії Chery Automobile. Вона створювалася ще в ті часи, коли китайські інженери обміряли лінійками вподобані моделі більш авторитетних брендів і потім виявляли миру практично їх копії, але вже власного виконання. Те ж відбулося і з QQ, який дуже вже схожий з Daewoo Matiz! Хоча вважати його точною копією помилково - при уважному розгляді можна помітити відмінності в формі бамперів, розташуванні поворотников і противотуманок, наповненні щитка приладів і формі повітропроводів на центральній консолі. З технічної точки зору різниця ще серйозніше - двигуни, незважаючи на те що вони майже такого ж обсягу, як у Matiz, китайські, як і КП і підвіска.

На відміну від корейців китайські інженери вирішили доповнити 5-дверний хетчбек QQ ще однієї більш практичною версією - ліфтбек, який отримав заводське позначення QQ6, а в Україні звучне ім'я - Jaggi. У цій модифікації зовсім інший, ніж у хетчбека, дизайн, а також, з огляду на велику масу, її оснастили більш потужним мотором 1,3 л.

зрадницька іржа

Характерних зауважень до корозійної стійкості «зозулі» немає, хоча фахівці все ж радять додатково провести антикорозійну обробку кузова. Найчастіше власниками хетчбеків стають представниці прекрасної половини людства. Нерідко дана машина - перша в їх автомобільної практиці, і на ній вони відточують свої водійські навички, і не завжди вдало. Тому багато авто можуть бути битими, а сліди «рудої хвороби» - явне підтвердження аварійного минулого, котре видає неякісний ремонт. Бампери QQ виконані з крихкого пластика, який при ударі не деформується, а тріскається і розлітається на шматки. Салони даної моделі зроблені в світлих тонах (пластикові деталі та обшивка). На нових машинах обробка виглядає ошатною, але з часом вона брудниться і втрачає привабливість. Багато автовласників, щоб захистити сидіння, одягають їх в чохли. Якість пластика низький - він твердий, скрипи в салоні, поломка деталей - звичайне явище. Головне зауваження до пластику - стійкий неприємний хімічний запах. Особливо гостро він відчувається влітку, коли пластикові панелі нагріваються.

Шумоізоляція «зозуль» слабка, хоча для багатьох малолітражок це вважається нормою. Оглядовість в цілому хороша, хіба що у хетчбеків спочатку доводиться звикати до зовнішніх дзеркал - вони трохи зміщені назад. Дверний отвір задніх дверей знизу звужений, тому посадка на гальорку менш зручна, ніж на перший ряд. В ході експлуатації відзначені проблеми з фірмовими магнітолами - неможливо налаштувати радіохвилю, а також з кондиціонером - виходила з ладу муфта включення компресора.

Не поспішайте на «капіталку»!

Більшість хетчбеків оснащено мотором 1,1 л, агрегат 0,8 л зустрічається вкрай рідко. Такою була політика вітчизняного імпортера щодо конкурентної боротьби з Daewoo Matiz, який більш масово продавався саме з двигуном меншого обсягу, і в парі з ним йшов тільки «автомат».

Серйозних проблем в моторах «зозулі» не виявлено. Характерна проблема - засмічення клапана-подільника системи вентиляції картерних газів. Вона проявляється в збільшенні витрати мастила і підвищеної димності, а також оплесках в повітряному фільтрі. Але це зовсім не означає, що ресурс двигуна вичерпався і прийшов час «капіталки». Потрібно очистити забруднене клапан. Фахівці радять проводити дану процедуру кожні 20-30 тис. Км. Крім того, можливий вихід з ладу генераторів.

Відзначено невисока якість різьбових з'єднань - нерідко зривалася різьблення на заглушці зливного отвору масляного піддону. Але головний недолік - низька якість запчастин, особливо моторних. Майстри радять купувати фірмові деталі, що завозяться офіційним імпортером цієї китайської марки.

ГРМ всіх агрегатів вимагає частого обслуговування: ремінь разом з роликами потрібно міняти кожні 40 тис. Км. В цей же час необхідно оновити ремінь і натяжний ролик навісного обладнання.

Важливе значення малолітражних моторів «зозуль» - економічність. У змішаному циклі з «механікою» витрата палива агрегату 1,1 л, за даними виробника, становить всього 4,6 л! А динаміка слабка - 18,5 с до «сотні».

краще механіка

Багато QQ, експлуатовані в Україні, оснащені механічними коробками передач. Рідше зустрічається роботизована КП. Вітчизняні фахівці радять купувати версії з «механікою». Вона служить непогано, до рідкісних поломок можна віднести вихід з ладу головної шестерні диференціала - откручиваются болти її кріплення, які розбивають корпус картера зчеплення. «Робот» більш проблемний. Періодично в ньому потрібно проводити регулювання зчеплення (за допомогою спеціального дилерського сканера, перепрограмують «мізки» ЕБУ). На необхідність цього вкажуть відчутні ривки при перемиканні передач. Відзначено вихід з ладу датчика включення зчеплення або його гідроприводу. В останньому випадку доведеться викласти 5 тис. Грн.

В обох агрегатах потрібна заміна масла кожні 30-40 тис. Км.

Їзда - спокійна

QQ відрізняється посередніми стійкістю і керованістю, тому більше підходить для розміреним, неактивній їзди. Рульове управління має низьку інформативність, але при цьому воно досить гостре: трохи повернув бублик - і машина відразу ж реагує на зміну напрямку руху. Амортизатори м'які, що сприяє розгойдування і клювкам автомобіля, а через малу ходу відбою при попаданні в ями відчуваються жорсткі удари в ходової. Не сприяють комфортній їзді і маленькі колеса - вони насилу долають ями. Нерідко власники «зозуль» гнуть диски, які потім доводиться ремонтувати або міняти. При цьому використовувати шини потрібно тільки рекомендованої заводом розмірністю - навіть при незначній зміні (замість 175/65 R14 - 175/70 R14) при завантаженні покришки в поворотах труть по колісних арках.

На наших дорогах підвіска «зозуль» виявилася недовговічною. Амортизатори і втулки переднього стабілізатора можуть прийти в непридатність вже до 20-30 тис. Км, кульові опори передніх важелів - до 30-40 тис. Км, а їх сайлент-блоки - до 50-60 тис. Км. Для підвищення надійності деякі власники застосовують неоригінальні амортизатори. При цьому задня залежна підвіска QQ куди довговічніше - випадків заміни «резинок» механіки пригадати не змогли.

Є зауваження і до рульового, яке на базових версіях - звичайне механічне, а на більш дорогих - з гідропідсилювачем. У всіх авто з часом розбиваються втулки рейки (супроводжується стукотом при проїзді нерівностей), а з ГУР - дають текти сальники рейки. До того ж кермові тяги виконані незнімними, і при виході їх з ладу доводиться міняти рульове в зборі. Недовговічні і наконечники рульових тяг - в середньому ходять близько 30 тис. Км.

Напрямні передніх супортів потребують регулярної мастилі. Якщо цього не робити, вони починають підклинювати, що сприяє прискореному зносу колодок. Корозії схильні також поршні супортів.

Як пощастить…

Зв'язуватися з уживаними Chery QQ ми не радимо. Якщо пощастить - вам попадеться доглянута машина, яка ще буде здатна деякий час повозити нового власника, не завдаючи йому зайвого головного болю. Якщо не пощастить і вам сплавити екземпляр, який дістав поломками попереднього господаря, ліквідувати їх доведеться самостійно з додатковими капіталовкладеннями. При цьому важливо знати: хоча запчастини до «Зозуля» і недорогі, але не всі є в наявності. Деякі доведеться замовляти і чекати їх доставки, а ті, що пропонуються на авторинку, низької якості.

Водій - про Chery QQ

Євген Експлуатує авто 3 роки, пробіг - 57 тис. Км

Купував цю машину для дружини. Вибирав між Daewoo Matiz і Chery QQ. В результаті зупинився на китайській моделі. По-перше, вона коштувала приблизно на $ 1,5 тис. Дешевше, по-друге, пропонувалася з більш потужним мотором 1,1 л і роботизованою КП. Сьогодні я вже пошкодував про свій вибір - відмови і поломки мене порядком дістали. У салоні поламалися дві дверні ручки, пластик, особливо в спеку, смердить, через ущільнювач переднього скла під час дощу затікала вода в салон - довелося підклеюють його герметиком. Коли машина проїхала трохи більше 40 тис. Км, прийшли в непридатність задні амортизатори, і при русі задок став нещадно розгойдуватися. А зараз спеціалісти стверджують, що в заміні потребують передні амортизатори, передні важелі, втулки стабілізатора і наконечники рульових тяг. На «зозулю» дружина навчалася їздити і через недосвідченість розбила передній бампер, а через деякий час - корпус зовнішнього дзеркала. Довелося зіткнутися з проблемою відсутності запчастин - поставку бампера чекав тиждень, а корпусу дзеркала - ще довше. Машину продаю, а для себе вже чітко вирішив - більше з китайськими автомобілями зв'язуватися не буду. Економія пізніше вилізе боком.

Історія

03 03.03 Дебютує нова модель китайської компанії Chery Automobile QQ.
01.05 Продажі автомобіля розпочато на українському ринку.
01.06 Модель перейменована в QQ3. На її базі створено 5-дверний ліфтбек QQ6 (Jaggi).
02.11 Рестайлінг.
05.12 Виробництво моделі триває і нині.

резюме

Кузов і салон

Невисока вартість автомобіля і запчастин до нього. Непогані корозійна стійкість. Достатній запас місця для ніг задніх пасажирів. Наявність вибору кузовів. Гарна оглядовість. Є висока ймовірність придбання авто, який побував в дорожніх колотнеч. Неякісні запчастини і проблеми з їх наявністю. Тендітні бампери. Облазив фарба на корпусах зовнішніх дзеркал, бамперах. Мазка світла обшивка салону. Низька стеля над заднім сидінням і невелика вантажопідйомність лифтбека. Підтікання води через ущільнення лобового скла. Неприємний запах пластикових деталей салону, а також його скрип і поломка. Проблеми з магнітолою, муфтою включення компресора кондиціонера.

Силовий агрегат і трансмісія

Хороша паливна економічність моторів. «Механіка» зарекомендувала себе надійніше, ніж «робот». Посередня динаміка. Засмічення клапана-подільника системи вентиляції картерних газів. Вихід з ладу генераторів. Невисока якість різьбових з'єднань. Необхідність частого обслуговування ГРМ. Проблемна роботизована КП. У рідкісних випадках виходить з ладу головна шестерня диференціала (МКП).

Підвіска, рульове, гальма

Довговічна задня підвіска. Посередні стійкість і керованість. Недовговічні амортизатори, передня підвіска і рульове. Маленькі колеса важко переносять ями. Іржавіють і підклинюють поршні і напрямні передніх супортів. Ціни на нові неориг. запчастини, грн. *

Передн. / Задн. торм. колодки

110/150

Повітряний фільтр

60

Паливний фільтр

50

Масляний фільтр

30

Амортизатор передн. / Задн.

150/200

Підшипник передн. / Задн. з маточинами

200/100

Кульова опора

90

Втулка / стійка передн. стабілізатора

20/100

Накінечник рульової тяги

120

помпа

300

Ремінь ГРМ

200

Натяжна ролик ГРМ

350

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля. Ціни надані магазином «Траса Е99»

Широкий вибір запчастин на сайті http://zapchasti.avtobazar.ua Вартість ремонту, грн. Кришка багажника 680 Крило заднє 2 500 Бампер задній 700 Подушки безпеки 25 000 Фара 450 Бампер передній + решітка радіатора 720 Крило переднє 480 Двері (в зборі карта, скло, стеклопод'емник) 2500 Двері 1 100 Колесо 500

Chery QQ

Від $ 4,5 тис. До $ 8 тис.

За даними каталогу «Автобазар»

Загальні дані

Тип кузова

хетчбек

Дверей / місць

5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

3550/1510/1490

База, мм

2330

Маса споряджена / повна, кг

880/1265

Обсяг багажника, л

165/625

Обсяг бака, л

37

двигуни

Бензиновий 3-циліндр .:

0,8 л 12V (52 л. С.)

4-циліндр .:

1,1 л 16V (68 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

передн.

КП

5-ст. хутро., 5-ст. робот.

Ходова частина

Гальма передні / задні

диск. / барабанний.

Підвіска передня / задня

независ. / завис.

Шини

155/65 R13, 175/65 R14

альтернатива

Daewoo Matiz з 1998 р

Daewoo Matiz - прообраз Chery QQ Daewoo Matiz - прообраз Chery QQ. Але на відміну від китайської моделі він зібраний якісніше і більш надійний. Вузли і агрегати «корейця» служать довше, завдяки чому він доставляє своїм власникам менше проблем. Через особливості компонування АКП встановлювалася тільки в парі з мотором 0,8 л, тоді як у QQ - з будь-яким із запропонованих двигунів. Це нерідко відігравало вирішальну роль при виборі більш потужного Chery. Якщо порівняти машини однакових років випуску, то «кореєць» коштує в середньому на $ 1,5 тис. Дорожче, ніж QQ.

від $ 4,3 тис. до $ 8,5 тис. Тип кузова 5-дв. хетчбек Габарити, Д / Ш / В, мм 3495/1495/1480 База, мм 2340 Двигуни 3-х і 4-цил. 2 бенз .: 0,8 л 8V (52 л. С.) І 1,0 л 8V (64 л. С.)

Chana Benni 2007-2009 р в.

До популярності Chery QQ Chana Benni далеко, хоча серед інших китайських малолітражок це одна з найпоширеніших машин в Україні До популярності Chery QQ Chana Benni далеко, хоча серед інших китайських малолітражок це одна з найпоширеніших машин в Україні. Benni привертає виразною непрімелькавшейся зовнішністю, більш потужним, ніж у багатьох конкурентів, 85-сильним мотором об'ємом 1,3 л. Головне зауваження - неважлива стійкість. При різкому об'їзді перешкоди на дорозі навіть на невеликій швидкості «малюк» норовить стати на два колеса. Перевернути його при активній їзді легко, тому з метою безпеки їздити на ньому потрібно спокійно.

від $ 4 тис. до $ 6,7 тис. Тип кузова 5-дв. хетчбек Габарити, Д / Ш / В, мм 3525/1650/1550 База, мм 2365 Двигуни 4-цил. 1,3 л 16V (85 л. С.)

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Chery QQ: Що розповіси, зозуля?

За поєднання букв QQ в назві модель отримала прізвисько «кукушка». Чи варто зв'язуватися з уживаними екземплярами цієї «птахи»?

Модель QQ - один з перших автомобілів китайської компанії Chery Automobile. Вона створювалася ще в ті часи, коли китайські інженери обміряли лінійками вподобані моделі більш авторитетних брендів і потім виявляли миру практично їх копії, але вже власного виконання. Те ж відбулося і з QQ, який дуже вже схожий з Daewoo Matiz! Хоча вважати його точною копією помилково - при уважному розгляді можна помітити відмінності в формі бамперів, розташуванні поворотников і противотуманок, наповненні щитка приладів і формі повітропроводів на центральній консолі. З технічної точки зору різниця ще серйозніше - двигуни, незважаючи на те що вони майже такого ж обсягу, як у Matiz, китайські, як і КП і підвіска.

На відміну від корейців китайські інженери вирішили доповнити 5-дверний хетчбек QQ ще однієї більш практичною версією - ліфтбек, який отримав заводське позначення QQ6, а в Україні звучне ім'я - Jaggi. У цій модифікації зовсім інший, ніж у хетчбека, дизайн, а також, з огляду на велику масу, її оснастили більш потужним мотором 1,3 л.

зрадницька іржа

Характерних зауважень до корозійної стійкості «зозулі» немає, хоча фахівці все ж радять додатково провести антикорозійну обробку кузова. Найчастіше власниками хетчбеків стають представниці прекрасної половини людства. Нерідко дана машина - перша в їх автомобільної практиці, і на ній вони відточують свої водійські навички, і не завжди вдало. Тому багато авто можуть бути битими, а сліди «рудої хвороби» - явне підтвердження аварійного минулого, котре видає неякісний ремонт. Бампери QQ виконані з крихкого пластика, який при ударі не деформується, а тріскається і розлітається на шматки. Салони даної моделі зроблені в світлих тонах (пластикові деталі та обшивка). На нових машинах обробка виглядає ошатною, але з часом вона брудниться і втрачає привабливість. Багато автовласників, щоб захистити сидіння, одягають їх в чохли. Якість пластика низький - він твердий, скрипи в салоні, поломка деталей - звичайне явище. Головне зауваження до пластику - стійкий неприємний хімічний запах. Особливо гостро він відчувається влітку, коли пластикові панелі нагріваються.

Шумоізоляція «зозуль» слабка, хоча для багатьох малолітражок це вважається нормою. Оглядовість в цілому хороша, хіба що у хетчбеків спочатку доводиться звикати до зовнішніх дзеркал - вони трохи зміщені назад. Дверний отвір задніх дверей знизу звужений, тому посадка на гальорку менш зручна, ніж на перший ряд. В ході експлуатації відзначені проблеми з фірмовими магнітолами - неможливо налаштувати радіохвилю, а також з кондиціонером - виходила з ладу муфта включення компресора.

Не поспішайте на «капіталку»!

Більшість хетчбеків оснащено мотором 1,1 л, агрегат 0,8 л зустрічається вкрай рідко. Такою була політика вітчизняного імпортера щодо конкурентної боротьби з Daewoo Matiz, який більш масово продавався саме з двигуном меншого обсягу, і в парі з ним йшов тільки «автомат».

Серйозних проблем в моторах «зозулі» не виявлено. Характерна проблема - засмічення клапана-подільника системи вентиляції картерних газів. Вона проявляється в збільшенні витрати мастила і підвищеної димності, а також оплесках в повітряному фільтрі. Але це зовсім не означає, що ресурс двигуна вичерпався і прийшов час «капіталки». Потрібно очистити забруднене клапан. Фахівці радять проводити дану процедуру кожні 20-30 тис. Км. Крім того, можливий вихід з ладу генераторів.

Відзначено невисока якість різьбових з'єднань - нерідко зривалася різьблення на заглушці зливного отвору масляного піддону. Але головний недолік - низька якість запчастин, особливо моторних. Майстри радять купувати фірмові деталі, що завозяться офіційним імпортером цієї китайської марки.

ГРМ всіх агрегатів вимагає частого обслуговування: ремінь разом з роликами потрібно міняти кожні 40 тис. Км. В цей же час необхідно оновити ремінь і натяжний ролик навісного обладнання.

Важливе значення малолітражних моторів «зозуль» - економічність. У змішаному циклі з «механікою» витрата палива агрегату 1,1 л, за даними виробника, становить всього 4,6 л! А динаміка слабка - 18,5 с до «сотні».

краще механіка

Багато QQ, експлуатовані в Україні, оснащені механічними коробками передач. Рідше зустрічається роботизована КП. Вітчизняні фахівці радять купувати версії з «механікою». Вона служить непогано, до рідкісних поломок можна віднести вихід з ладу головної шестерні диференціала - откручиваются болти її кріплення, які розбивають корпус картера зчеплення. «Робот» більш проблемний. Періодично в ньому потрібно проводити регулювання зчеплення (за допомогою спеціального дилерського сканера, перепрограмують «мізки» ЕБУ). На необхідність цього вкажуть відчутні ривки при перемиканні передач. Відзначено вихід з ладу датчика включення зчеплення або його гідроприводу. В останньому випадку доведеться викласти 5 тис. Грн.

В обох агрегатах потрібна заміна масла кожні 30-40 тис. Км.

Їзда - спокійна

QQ відрізняється посередніми стійкістю і керованістю, тому більше підходить для розміреним, неактивній їзди. Рульове управління має низьку інформативність, але при цьому воно досить гостре: трохи повернув бублик - і машина відразу ж реагує на зміну напрямку руху. Амортизатори м'які, що сприяє розгойдування і клювкам автомобіля, а через малу ходу відбою при попаданні в ями відчуваються жорсткі удари в ходової. Не сприяють комфортній їзді і маленькі колеса - вони насилу долають ями. Нерідко власники «зозуль» гнуть диски, які потім доводиться ремонтувати або міняти. При цьому використовувати шини потрібно тільки рекомендованої заводом розмірністю - навіть при незначній зміні (замість 175/65 R14 - 175/70 R14) при завантаженні покришки в поворотах труть по колісних арках.

На наших дорогах підвіска «зозуль» виявилася недовговічною. Амортизатори і втулки переднього стабілізатора можуть прийти в непридатність вже до 20-30 тис. Км, кульові опори передніх важелів - до 30-40 тис. Км, а їх сайлент-блоки - до 50-60 тис. Км. Для підвищення надійності деякі власники застосовують неоригінальні амортизатори. При цьому задня залежна підвіска QQ куди довговічніше - випадків заміни «резинок» механіки пригадати не змогли.

Є зауваження і до рульового, яке на базових версіях - звичайне механічне, а на більш дорогих - з гідропідсилювачем. У всіх авто з часом розбиваються втулки рейки (супроводжується стукотом при проїзді нерівностей), а з ГУР - дають текти сальники рейки. До того ж кермові тяги виконані незнімними, і при виході їх з ладу доводиться міняти рульове в зборі. Недовговічні і наконечники рульових тяг - в середньому ходять близько 30 тис. Км.

Напрямні передніх супортів потребують регулярної мастилі. Якщо цього не робити, вони починають підклинювати, що сприяє прискореному зносу колодок. Корозії схильні також поршні супортів.

Як пощастить…

Зв'язуватися з уживаними Chery QQ ми не радимо. Якщо пощастить - вам попадеться доглянута машина, яка ще буде здатна деякий час повозити нового власника, не завдаючи йому зайвого головного болю. Якщо не пощастить і вам сплавити екземпляр, який дістав поломками попереднього господаря, ліквідувати їх доведеться самостійно з додатковими капіталовкладеннями. При цьому важливо знати: хоча запчастини до «Зозуля» і недорогі, але не всі є в наявності. Деякі доведеться замовляти і чекати їх доставки, а ті, що пропонуються на авторинку, низької якості.

Водій - про Chery QQ

Євген Експлуатує авто 3 роки, пробіг - 57 тис. Км

Купував цю машину для дружини. Вибирав між Daewoo Matiz і Chery QQ. В результаті зупинився на китайській моделі. По-перше, вона коштувала приблизно на $ 1,5 тис. Дешевше, по-друге, пропонувалася з більш потужним мотором 1,1 л і роботизованою КП. Сьогодні я вже пошкодував про свій вибір - відмови і поломки мене порядком дістали. У салоні поламалися дві дверні ручки, пластик, особливо в спеку, смердить, через ущільнювач переднього скла під час дощу затікала вода в салон - довелося підклеюють його герметиком. Коли машина проїхала трохи більше 40 тис. Км, прийшли в непридатність задні амортизатори, і при русі задок став нещадно розгойдуватися. А зараз спеціалісти стверджують, що в заміні потребують передні амортизатори, передні важелі, втулки стабілізатора і наконечники рульових тяг. На «зозулю» дружина навчалася їздити і через недосвідченість розбила передній бампер, а через деякий час - корпус зовнішнього дзеркала. Довелося зіткнутися з проблемою відсутності запчастин - поставку бампера чекав тиждень, а корпусу дзеркала - ще довше. Машину продаю, а для себе вже чітко вирішив - більше з китайськими автомобілями зв'язуватися не буду. Економія пізніше вилізе боком.

Історія

03 03.03 Дебютує нова модель китайської компанії Chery Automobile QQ.
01.05 Продажі автомобіля розпочато на українському ринку.
01.06 Модель перейменована в QQ3. На її базі створено 5-дверний ліфтбек QQ6 (Jaggi).
02.11 Рестайлінг.
05.12 Виробництво моделі триває і нині.

резюме

Кузов і салон

Невисока вартість автомобіля і запчастин до нього. Непогані корозійна стійкість. Достатній запас місця для ніг задніх пасажирів. Наявність вибору кузовів. Гарна оглядовість. Є висока ймовірність придбання авто, який побував в дорожніх колотнеч. Неякісні запчастини і проблеми з їх наявністю. Тендітні бампери. Облазив фарба на корпусах зовнішніх дзеркал, бамперах. Мазка світла обшивка салону. Низька стеля над заднім сидінням і невелика вантажопідйомність лифтбека. Підтікання води через ущільнення лобового скла. Неприємний запах пластикових деталей салону, а також його скрип і поломка. Проблеми з магнітолою, муфтою включення компресора кондиціонера.

Силовий агрегат і трансмісія

Хороша паливна економічність моторів. «Механіка» зарекомендувала себе надійніше, ніж «робот». Посередня динаміка. Засмічення клапана-подільника системи вентиляції картерних газів. Вихід з ладу генераторів. Невисока якість різьбових з'єднань. Необхідність частого обслуговування ГРМ. Проблемна роботизована КП. У рідкісних випадках виходить з ладу головна шестерня диференціала (МКП).

Підвіска, рульове, гальма

Довговічна задня підвіска. Посередні стійкість і керованість. Недовговічні амортизатори, передня підвіска і рульове. Маленькі колеса важко переносять ями. Іржавіють і підклинюють поршні і напрямні передніх супортів. Ціни на нові неориг. запчастини, грн. *

Передн. / Задн. торм. колодки

110/150

Повітряний фільтр

60

Паливний фільтр

50

Масляний фільтр

30

Амортизатор передн. / Задн.

150/200

Підшипник передн. / Задн. з маточинами

200/100

Кульова опора

90

Втулка / стійка передн. стабілізатора

20/100

Накінечник рульової тяги

120

помпа

300

Ремінь ГРМ

200

Натяжна ролик ГРМ

350

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля. Ціни надані магазином «Траса Е99»

Широкий вибір запчастин на сайті http://zapchasti.avtobazar.ua Вартість ремонту, грн. Кришка багажника 680 Крило заднє 2 500 Бампер задній 700 Подушки безпеки 25 000 Фара 450 Бампер передній + решітка радіатора 720 Крило переднє 480 Двері (в зборі карта, скло, стеклопод'емник) 2500 Двері 1 100 Колесо 500

Chery QQ

Від $ 4,5 тис. До $ 8 тис.

За даними каталогу «Автобазар»

Загальні дані

Тип кузова

хетчбек

Дверей / місць

5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

3550/1510/1490

База, мм

2330

Маса споряджена / повна, кг

880/1265

Обсяг багажника, л

165/625

Обсяг бака, л

37

двигуни

Бензиновий 3-циліндр .:

0,8 л 12V (52 л. С.)

4-циліндр .:

1,1 л 16V (68 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

передн.

КП

5-ст. хутро., 5-ст. робот.

Ходова частина

Гальма передні / задні

диск. / барабанний.

Підвіска передня / задня

независ. / завис.

Шини

155/65 R13, 175/65 R14

альтернатива

Daewoo Matiz з 1998 р

Daewoo Matiz - прообраз Chery QQ Daewoo Matiz - прообраз Chery QQ. Але на відміну від китайської моделі він зібраний якісніше і більш надійний. Вузли і агрегати «корейця» служать довше, завдяки чому він доставляє своїм власникам менше проблем. Через особливості компонування АКП встановлювалася тільки в парі з мотором 0,8 л, тоді як у QQ - з будь-яким із запропонованих двигунів. Це нерідко відігравало вирішальну роль при виборі більш потужного Chery. Якщо порівняти машини однакових років випуску, то «кореєць» коштує в середньому на $ 1,5 тис. Дорожче, ніж QQ.

від $ 4,3 тис. до $ 8,5 тис. Тип кузова 5-дв. хетчбек Габарити, Д / Ш / В, мм 3495/1495/1480 База, мм 2340 Двигуни 3-х і 4-цил. 2 бенз .: 0,8 л 8V (52 л. С.) І 1,0 л 8V (64 л. С.)

Chana Benni 2007-2009 р в.

До популярності Chery QQ Chana Benni далеко, хоча серед інших китайських малолітражок це одна з найпоширеніших машин в Україні До популярності Chery QQ Chana Benni далеко, хоча серед інших китайських малолітражок це одна з найпоширеніших машин в Україні. Benni привертає виразною непрімелькавшейся зовнішністю, більш потужним, ніж у багатьох конкурентів, 85-сильним мотором об'ємом 1,3 л. Головне зауваження - неважлива стійкість. При різкому об'їзді перешкоди на дорозі навіть на невеликій швидкості «малюк» норовить стати на два колеса. Перевернути його при активній їзді легко, тому з метою безпеки їздити на ньому потрібно спокійно.

від $ 4 тис. до $ 6,7 тис. Тип кузова 5-дв. хетчбек Габарити, Д / Ш / В, мм 3525/1650/1550 База, мм 2365 Двигуни 4-цил. 1,3 л 16V (85 л. С.)

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Chery QQ: Що розповіси, зозуля?

За поєднання букв QQ в назві модель отримала прізвисько «кукушка». Чи варто зв'язуватися з уживаними екземплярами цієї «птахи»?

Модель QQ - один з перших автомобілів китайської компанії Chery Automobile. Вона створювалася ще в ті часи, коли китайські інженери обміряли лінійками вподобані моделі більш авторитетних брендів і потім виявляли миру практично їх копії, але вже власного виконання. Те ж відбулося і з QQ, який дуже вже схожий з Daewoo Matiz! Хоча вважати його точною копією помилково - при уважному розгляді можна помітити відмінності в формі бамперів, розташуванні поворотников і противотуманок, наповненні щитка приладів і формі повітропроводів на центральній консолі. З технічної точки зору різниця ще серйозніше - двигуни, незважаючи на те що вони майже такого ж обсягу, як у Matiz, китайські, як і КП і підвіска.

На відміну від корейців китайські інженери вирішили доповнити 5-дверний хетчбек QQ ще однієї більш практичною версією - ліфтбек, який отримав заводське позначення QQ6, а в Україні звучне ім'я - Jaggi. У цій модифікації зовсім інший, ніж у хетчбека, дизайн, а також, з огляду на велику масу, її оснастили більш потужним мотором 1,3 л.

зрадницька іржа

Характерних зауважень до корозійної стійкості «зозулі» немає, хоча фахівці все ж радять додатково провести антикорозійну обробку кузова. Найчастіше власниками хетчбеків стають представниці прекрасної половини людства. Нерідко дана машина - перша в їх автомобільної практиці, і на ній вони відточують свої водійські навички, і не завжди вдало. Тому багато авто можуть бути битими, а сліди «рудої хвороби» - явне підтвердження аварійного минулого, котре видає неякісний ремонт. Бампери QQ виконані з крихкого пластика, який при ударі не деформується, а тріскається і розлітається на шматки. Салони даної моделі зроблені в світлих тонах (пластикові деталі та обшивка). На нових машинах обробка виглядає ошатною, але з часом вона брудниться і втрачає привабливість. Багато автовласників, щоб захистити сидіння, одягають їх в чохли. Якість пластика низький - він твердий, скрипи в салоні, поломка деталей - звичайне явище. Головне зауваження до пластику - стійкий неприємний хімічний запах. Особливо гостро він відчувається влітку, коли пластикові панелі нагріваються.

Шумоізоляція «зозуль» слабка, хоча для багатьох малолітражок це вважається нормою. Оглядовість в цілому хороша, хіба що у хетчбеків спочатку доводиться звикати до зовнішніх дзеркал - вони трохи зміщені назад. Дверний отвір задніх дверей знизу звужений, тому посадка на гальорку менш зручна, ніж на перший ряд. В ході експлуатації відзначені проблеми з фірмовими магнітолами - неможливо налаштувати радіохвилю, а також з кондиціонером - виходила з ладу муфта включення компресора.

Не поспішайте на «капіталку»!

Більшість хетчбеків оснащено мотором 1,1 л, агрегат 0,8 л зустрічається вкрай рідко. Такою була політика вітчизняного імпортера щодо конкурентної боротьби з Daewoo Matiz, який більш масово продавався саме з двигуном меншого обсягу, і в парі з ним йшов тільки «автомат».

Серйозних проблем в моторах «зозулі» не виявлено. Характерна проблема - засмічення клапана-подільника системи вентиляції картерних газів. Вона проявляється в збільшенні витрати мастила і підвищеної димності, а також оплесках в повітряному фільтрі. Але це зовсім не означає, що ресурс двигуна вичерпався і прийшов час «капіталки». Потрібно очистити забруднене клапан. Фахівці радять проводити дану процедуру кожні 20-30 тис. Км. Крім того, можливий вихід з ладу генераторів.

Відзначено невисока якість різьбових з'єднань - нерідко зривалася різьблення на заглушці зливного отвору масляного піддону. Але головний недолік - низька якість запчастин, особливо моторних. Майстри радять купувати фірмові деталі, що завозяться офіційним імпортером цієї китайської марки.

ГРМ всіх агрегатів вимагає частого обслуговування: ремінь разом з роликами потрібно міняти кожні 40 тис. Км. В цей же час необхідно оновити ремінь і натяжний ролик навісного обладнання.

Важливе значення малолітражних моторів «зозуль» - економічність. У змішаному циклі з «механікою» витрата палива агрегату 1,1 л, за даними виробника, становить всього 4,6 л! А динаміка слабка - 18,5 с до «сотні».

краще механіка

Багато QQ, експлуатовані в Україні, оснащені механічними коробками передач. Рідше зустрічається роботизована КП. Вітчизняні фахівці радять купувати версії з «механікою». Вона служить непогано, до рідкісних поломок можна віднести вихід з ладу головної шестерні диференціала - откручиваются болти її кріплення, які розбивають корпус картера зчеплення. «Робот» більш проблемний. Періодично в ньому потрібно проводити регулювання зчеплення (за допомогою спеціального дилерського сканера, перепрограмують «мізки» ЕБУ). На необхідність цього вкажуть відчутні ривки при перемиканні передач. Відзначено вихід з ладу датчика включення зчеплення або його гідроприводу. В останньому випадку доведеться викласти 5 тис. Грн.

В обох агрегатах потрібна заміна масла кожні 30-40 тис. Км.

Їзда - спокійна

QQ відрізняється посередніми стійкістю і керованістю, тому більше підходить для розміреним, неактивній їзди. Рульове управління має низьку інформативність, але при цьому воно досить гостре: трохи повернув бублик - і машина відразу ж реагує на зміну напрямку руху. Амортизатори м'які, що сприяє розгойдування і клювкам автомобіля, а через малу ходу відбою при попаданні в ями відчуваються жорсткі удари в ходової. Не сприяють комфортній їзді і маленькі колеса - вони насилу долають ями. Нерідко власники «зозуль» гнуть диски, які потім доводиться ремонтувати або міняти. При цьому використовувати шини потрібно тільки рекомендованої заводом розмірністю - навіть при незначній зміні (замість 175/65 R14 - 175/70 R14) при завантаженні покришки в поворотах труть по колісних арках.

На наших дорогах підвіска «зозуль» виявилася недовговічною. Амортизатори і втулки переднього стабілізатора можуть прийти в непридатність вже до 20-30 тис. Км, кульові опори передніх важелів - до 30-40 тис. Км, а їх сайлент-блоки - до 50-60 тис. Км. Для підвищення надійності деякі власники застосовують неоригінальні амортизатори. При цьому задня залежна підвіска QQ куди довговічніше - випадків заміни «резинок» механіки пригадати не змогли.

Є зауваження і до рульового, яке на базових версіях - звичайне механічне, а на більш дорогих - з гідропідсилювачем. У всіх авто з часом розбиваються втулки рейки (супроводжується стукотом при проїзді нерівностей), а з ГУР - дають текти сальники рейки. До того ж кермові тяги виконані незнімними, і при виході їх з ладу доводиться міняти рульове в зборі. Недовговічні і наконечники рульових тяг - в середньому ходять близько 30 тис. Км.

Напрямні передніх супортів потребують регулярної мастилі. Якщо цього не робити, вони починають підклинювати, що сприяє прискореному зносу колодок. Корозії схильні також поршні супортів.

Як пощастить…

Зв'язуватися з уживаними Chery QQ ми не радимо. Якщо пощастить - вам попадеться доглянута машина, яка ще буде здатна деякий час повозити нового власника, не завдаючи йому зайвого головного болю. Якщо не пощастить і вам сплавити екземпляр, який дістав поломками попереднього господаря, ліквідувати їх доведеться самостійно з додатковими капіталовкладеннями. При цьому важливо знати: хоча запчастини до «Зозуля» і недорогі, але не всі є в наявності. Деякі доведеться замовляти і чекати їх доставки, а ті, що пропонуються на авторинку, низької якості.

Водій - про Chery QQ

Євген Експлуатує авто 3 роки, пробіг - 57 тис. Км

Купував цю машину для дружини. Вибирав між Daewoo Matiz і Chery QQ. В результаті зупинився на китайській моделі. По-перше, вона коштувала приблизно на $ 1,5 тис. Дешевше, по-друге, пропонувалася з більш потужним мотором 1,1 л і роботизованою КП. Сьогодні я вже пошкодував про свій вибір - відмови і поломки мене порядком дістали. У салоні поламалися дві дверні ручки, пластик, особливо в спеку, смердить, через ущільнювач переднього скла під час дощу затікала вода в салон - довелося підклеюють його герметиком. Коли машина проїхала трохи більше 40 тис. Км, прийшли в непридатність задні амортизатори, і при русі задок став нещадно розгойдуватися. А зараз спеціалісти стверджують, що в заміні потребують передні амортизатори, передні важелі, втулки стабілізатора і наконечники рульових тяг. На «зозулю» дружина навчалася їздити і через недосвідченість розбила передній бампер, а через деякий час - корпус зовнішнього дзеркала. Довелося зіткнутися з проблемою відсутності запчастин - поставку бампера чекав тиждень, а корпусу дзеркала - ще довше. Машину продаю, а для себе вже чітко вирішив - більше з китайськими автомобілями зв'язуватися не буду. Економія пізніше вилізе боком.

Історія

03 03.03 Дебютує нова модель китайської компанії Chery Automobile QQ.
01.05 Продажі автомобіля розпочато на українському ринку.
01.06 Модель перейменована в QQ3. На її базі створено 5-дверний ліфтбек QQ6 (Jaggi).
02.11 Рестайлінг.
05.12 Виробництво моделі триває і нині.

резюме

Кузов і салон

Невисока вартість автомобіля і запчастин до нього. Непогані корозійна стійкість. Достатній запас місця для ніг задніх пасажирів. Наявність вибору кузовів. Гарна оглядовість. Є висока ймовірність придбання авто, який побував в дорожніх колотнеч. Неякісні запчастини і проблеми з їх наявністю. Тендітні бампери. Облазив фарба на корпусах зовнішніх дзеркал, бамперах. Мазка світла обшивка салону. Низька стеля над заднім сидінням і невелика вантажопідйомність лифтбека. Підтікання води через ущільнення лобового скла. Неприємний запах пластикових деталей салону, а також його скрип і поломка. Проблеми з магнітолою, муфтою включення компресора кондиціонера.

Силовий агрегат і трансмісія

Хороша паливна економічність моторів. «Механіка» зарекомендувала себе надійніше, ніж «робот». Посередня динаміка. Засмічення клапана-подільника системи вентиляції картерних газів. Вихід з ладу генераторів. Невисока якість різьбових з'єднань. Необхідність частого обслуговування ГРМ. Проблемна роботизована КП. У рідкісних випадках виходить з ладу головна шестерня диференціала (МКП).

Підвіска, рульове, гальма

Довговічна задня підвіска. Посередні стійкість і керованість. Недовговічні амортизатори, передня підвіска і рульове. Маленькі колеса важко переносять ями. Іржавіють і підклинюють поршні і напрямні передніх супортів. Ціни на нові неориг. запчастини, грн. *

Передн. / Задн. торм. колодки

110/150

Повітряний фільтр

60

Паливний фільтр

50

Масляний фільтр

30

Амортизатор передн. / Задн.

150/200

Підшипник передн. / Задн. з маточинами

200/100

Кульова опора

90

Втулка / стійка передн. стабілізатора

20/100

Накінечник рульової тяги

120

помпа

300

Ремінь ГРМ

200

Натяжна ролик ГРМ

350

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля. Ціни надані магазином «Траса Е99»

Широкий вибір запчастин на сайті http://zapchasti.avtobazar.ua Вартість ремонту, грн. Кришка багажника 680 Крило заднє 2 500 Бампер задній 700 Подушки безпеки 25 000 Фара 450 Бампер передній + решітка радіатора 720 Крило переднє 480 Двері (в зборі карта, скло, стеклопод'емник) 2500 Двері 1 100 Колесо 500

Chery QQ

Від $ 4,5 тис. До $ 8 тис.

За даними каталогу «Автобазар»

Загальні дані

Тип кузова

хетчбек

Дверей / місць

5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

3550/1510/1490

База, мм

2330

Маса споряджена / повна, кг

880/1265

Обсяг багажника, л

165/625

Обсяг бака, л

37

двигуни

Бензиновий 3-циліндр .:

0,8 л 12V (52 л. С.)

4-циліндр .:

1,1 л 16V (68 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

передн.

КП

5-ст. хутро., 5-ст. робот.

Ходова частина

Гальма передні / задні

диск. / барабанний.

Підвіска передня / задня

независ. / завис.

Шини

155/65 R13, 175/65 R14

альтернатива

Daewoo Matiz з 1998 р

Daewoo Matiz - прообраз Chery QQ Daewoo Matiz - прообраз Chery QQ. Але на відміну від китайської моделі він зібраний якісніше і більш надійний. Вузли і агрегати «корейця» служать довше, завдяки чому він доставляє своїм власникам менше проблем. Через особливості компонування АКП встановлювалася тільки в парі з мотором 0,8 л, тоді як у QQ - з будь-яким із запропонованих двигунів. Це нерідко відігравало вирішальну роль при виборі більш потужного Chery. Якщо порівняти машини однакових років випуску, то «кореєць» коштує в середньому на $ 1,5 тис. Дорожче, ніж QQ.

від $ 4,3 тис. до $ 8,5 тис. Тип кузова 5-дв. хетчбек Габарити, Д / Ш / В, мм 3495/1495/1480 База, мм 2340 Двигуни 3-х і 4-цил. 2 бенз .: 0,8 л 8V (52 л. С.) І 1,0 л 8V (64 л. С.)

Chana Benni 2007-2009 р в.

До популярності Chery QQ Chana Benni далеко, хоча серед інших китайських малолітражок це одна з найпоширеніших машин в Україні До популярності Chery QQ Chana Benni далеко, хоча серед інших китайських малолітражок це одна з найпоширеніших машин в Україні. Benni привертає виразною непрімелькавшейся зовнішністю, більш потужним, ніж у багатьох конкурентів, 85-сильним мотором об'ємом 1,3 л. Головне зауваження - неважлива стійкість. При різкому об'їзді перешкоди на дорозі навіть на невеликій швидкості «малюк» норовить стати на два колеса. Перевернути його при активній їзді легко, тому з метою безпеки їздити на ньому потрібно спокійно.

від $ 4 тис. до $ 6,7 тис. Тип кузова 5-дв. хетчбек Габарити, Д / Ш / В, мм 3525/1650/1550 База, мм 2365 Двигуни 4-цил. 1,3 л 16V (85 л. С.)

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Chery QQ: Що розповіси, зозуля?
Чи варто зв'язуватися з уживаними екземплярами цієї «птахи»?
Chery QQ: Що розповіси, зозуля?
Чи варто зв'язуватися з уживаними екземплярами цієї «птахи»?
Chery QQ: Що розповіси, зозуля?
Чи варто зв'язуватися з уживаними екземплярами цієї «птахи»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов