Наша сеть партнеров Banwar
Незважаючи на те що Chevrolet Lacetti на українському ринку вже не перший рік, його позиції як і раніше дуже сильні. І зрушити одного з лідерів продажів седанів С-класу з п'єдесталу дуже складно. Чи спробує відіграти банк купівельних гаманців нова Elantra?
Коли ми писали про цей автомобіль в перший раз (АЦ № 25'2006), то назвали його «козирною картою» корейської компанії. Дійсно, її продукція впевнено набирає обертів і на рівних бореться не тільки з «земляками», а й з «японцями» і «європейцями». Правда, такий козир корейських машин, як невисока ціна, деколи виявляється битим, наприклад, тим же Chevrolet. І, звичайно ж, щоб надійно перекритися, у Hyundai повинен бути сильний прикуп.
черговий розклад
Один із секретів популярності Chevrolet Lacetti в тому, що у нього «довга масть»: машина пропонується відразу з трьома типами кузовів - хетчбек, універсал і седан. Останній в нашій країні користується найбільшою популярністю. Для боротьби Hyundai Elantra четвертого покоління застосувала дієвий прийом - свою нову зовнішність, завдяки якій вона виглядає свіжо, імпозантно і дорого. Виділяється поясна хвиля надає кузову пластичності, оптика - солідності. У темряві ззаду її навіть можна переплутати з Toyota Camry або Corolla останніх поколінь. А ось Chevrolet Lacetti ні з ким не переплутаєш, настільки добре знайома ця машина.
Elantra стала коротше за свою попередницю. Правда, всього на 2 см. І тепер вона довше седана Lacetti всього на 5 мм. А ось база Hyundai виросла на 40 мм і складає 2650 мм, що на 50 мм більше, ніж у Chevrolet. Помітна перевага Elantra по ширині (+50 мм) і висоті (+45 мм).
На вулиці потеплішало, і підігрів передніх сидінь вже неактуальний. Але приємно, що Hyundai Elantra піклується про водія і передньому пасажирові - для них «грілки» запропоновані в стандарті, як і електричні приводи стекол всіх дверей (в Lacetti - тільки передніх) і зовнішніх дзеркал. До регулювань останніх в Elantra прибігаєш рідше, так як її дзеркала більший і мають асферический сектор, що збільшує огляд.
У Elantra зустрічаємо абсолютно нову комбінацію приладів і перемикачів. Причому часу на адаптацію не потрібно, так як три круглі ручки управління кондиціонером розташовані на старому місці - посередині розгорнутої до водія центральної консолі.
По центру передньої консолі Chevrolet розташована велика «двухдиновая» магнітола. Вона сумісна з CD-чейнджером, але його треба встановлювати окремо. Відзначимо, що тестований автомобіль випущений до січня 2007 року. Нові машини в базі йдуть вже без головного пристрою.
Зручна конфігурація водійського місця в кожній з машин досягається різними способами. У Elantra - за рахунок регулювання керма не тільки по висоті, але і по глибині - можна відсунутися назад. Пересідаю в Lacetti, де кермо регулюється тільки по куту нахилу (в двох напрямках він переміщається в версії з АКП), але влаштовуюся не менше зручно. Все завдяки тому, що в цій машині легко відрегулювати не тільки висоту, але і нахил подушки сидіння.
Якщо порівнювати задні дивани, то по ширині в плечах сили супротивників рівні. У Lacetti на пару сантиметрів довше подушка.
распасах
Головна ударна сила в ряду Chevrolet Lacetti - моделі з 1,6-літровими двигунами потужністю 109 л. с. з механічними КП. У відповідь Hyundai Elantra демонструє сильнішу карту - двигун аналогічного об'єму цієї машини видає 122 л. с. До нього можна запросто купити не тільки «механіку», але і «автомат». Ми ж витримуємо паритет - обидві тестовані машини з механічними КП. Важіль коробки в Elantra має трохи меншим ходом. У Lacetti через далеко розташованих друг від друга передач іноді при швидкому перемиканні не потрапляють в потрібну. Втім, еластичний мотор добре підстраховує «коробку». Він справно тягне на «четвертої» замість «другий» і на «п'ятої» замість «третьої». Звичайно, без запалу, але і не задихається. Для максимально динамічного руху і кращої чуйності мотор Lacetti доводиться викручувати за 4000 об / хв.
Чим відповість Elantra? Її силовий агрегат не менш упевнено тягне з «низів». При цьому розкручується він веселіше, ще більше любить високі обороти і, мабуть, не в силах приховати емоції, голосніше співає свою «пісню». З таким мотором Hyundai розганяється швидше майже на 2,5 секунди.
Електричний підсилювач керма в Hyundai допомагає легко обертати «бублик» на парковках. Зі збільшенням швидкості вона наливається «правильної» вагою, а при невеликих кутах повороту пружним опором допомагає точно відчувати машину. Але тільки закладаєш віраж покруче, наприклад, рухаючись по круговим розв'язкам шляхопроводів, реактивне зусилля різко падає - кермо стає невагомим, зворотний зв'язок з колесами пропадає. Немов «комп'ютерним» кермом керуєш «віртуальними» колесами. У Chevrolet Lacetti кермо простіше. У стандарті він не має шкіряної оббивки, зате нормально тримається
в руках, а гідропідсилювач завжди забезпечує зворотний зв'язок. Правда, маневруючи в умовах обмеженого простору, доводиться орудувати більш тугий баранкой.Ями, нерівності, вибоїни і навіть жорсткі вибоїни підвіска Hyundai Elantra сприймає м'якше. Chevrolet Lacetti реагує на них більш жорстко. В такий момент відчуваєш себе не так комфортно, зате за ходову переживаєш меньше.Вскриваемся
Характер машин добре проглядається в їх зовнішності. Hyundai Elantra - елегантний і добре оснащений. Тому дорожчий - можливо, до тих пір, поки не буде налагоджена збірка Elantra в Україні. Hyundai легше відгукується на всі дії водія і намагається максимально полегшити процес управління. Машина розташовує до плавній їзді. Ах, як це поєднується з її зовнішністю! Педалі і кермо в Chevrolet Lacetti трохи тугіше. Реакції автомобіля різкіші, як і лінії його кузова.
резюме
резюме
Chevrolet LacettiHyundai Elantra
Подушки безпеки 2 + 2 ABS + + Кондиціонер + + Електропривод наружн. дзеркал / обігрів + / + + / + Електропривод стекол передніх / задніх +/- + / + Підведення холодного повітря в бардачок + - Підігрів передніх сидінь - + Регулювання керма по висоті / глибині +/- + / + Регулювання сидіння водія по висоті / нахилу ++ / +/- Центральний замок з д / у +/- +/- Іммобілайзер + + Шкіряне оздоблення керма - + Магнитола + - складаються задн. сидіння (40:60) + + Стоїмо. тест. авто, грн. 77500 96000 Загальні дані Тип кузова седан седан Дверей / місць 4/5 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4500/1725/1445 4505/1775/1490 База, мм 2600 2650 Колія передн. / Задн., Мм 1480 / 1480 1485/1475 Кліренс, мм 160 160 Маса спорядж. / повн., кг 1180/1660 1200/1740 Обсяг багажника, л 405 / н.д. 415/800 Обсяг бака, л 60 55 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. бенз., з розпод. впр. Роз. і кво цил. / кл. на цил. R4 / 4 R4 / 4 Обсяг, см куб. 1598 1591 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 80 (109) / 5800 89 (121) / 6200 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 150/4000 156/4600 Трансмісія Тип приводу передній передній КП хутро. 5ст хутро. 5ст Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. неза. / неза. Підсилювач гідро електро 185/65 R14 195/65 R15 Експлуатаційні показники Макс. швидкість, км / год 185 182 Розгін 0-100 км / ч, з 12,4 10,0 Расх. трассагород, л / 100 км 6,0-9,1 5,7-9,1 Гарантія, років / км 5/100000 5/100000 Періодичність ТО, км 10000 10000 Вартість ТО, грн. 730 650 Мінімальна вартість автомобілів, грн. 77500 96000 * За курсом НБУ на 20.03.07
Дмитро Чабан
Фото Владислава Бойко
Редакція дякує компанії «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс» та «Хюндай Моторс Україна» за надані на тест автомобілі
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Чи спробує відіграти банк купівельних гаманців нова Elantra?Чим відповість Elantra?