Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи варто купувати BMW X5 E70 за 1,5 мільйона рублів

  1. На користь небідних: вибираємо BMW X5 E70 з пробігом

Наша сеть партнеров Banwar

Вже перше покоління X5 стало мрією багатьох, поєднуючи в собі відмінні «легкові» звички, статну зовнішність і по-справжньому «крутий» імідж. Друге покоління пролунало в плечах, стало ще розкішніше на вигляд, та до того ж отримало повноцінну М-версію. Наскільки все це важливо зараз, коли найстарішим екземплярів вже стукнуло 12 років, і навіть найновіші переступили п'ятирічний рубіж? І чи можна купити непоганий варіант мільйона за півтора ? Розбираємося разом з колегами з Авито Авто.

BMW X5 - автомобіль злегка унікальний саме тим, що його хочуть усі. Навіть ті, хто не може його купити або, що ще гірше, утримувати. При тому, що утримувати його набагато важливіше, ніж просто купити. А це, як ми розуміємо, означає, що покупка уживаного X5 перетворюється на справжній атракціон: машина і без того не найлегша в пошуку та виборі, так ще і знайти потрібно таку, в яку не шкодували вкладати гроші і, що не менш важливо, робили це з розумом. Та й покупцеві розуму, а точніше, знань, теж краще мати достатньо - інакше компенсувати недолік доведеться грошима. Загалом, давайте конкретніше розберемося, в чому ж тут складності.

Вже перше покоління X5 стало мрією багатьох, поєднуючи в собі відмінні «легкові» звички, статну зовнішність і по-справжньому «крутий» імідж

BMW X5 (E70) '2010-13

Складнощі тут будуть практично у всьому. Для початку варто пам'ятати, що X5 - автомобіль вкрай популярний не тільки серед населення, а й у викрадачів, і будь-який вподобаний екземпляр обов'язково потрібно перевіряти на «чистоту» документів і відповідність даних в документах реальним. Традиційно відзначимо, що крім баз ГИБДД корисними будуть онлайн-сервіси, такі як Автотека : Тут можна дізнатися не тільки загальні дані на зразок застав, обмежень і історії володіння, а й щось більше цікаве - зареєстровані пробіги і історію продажів. А в світлі того, що пробіг тут безпосередньо пов'язаний із залишковим ресурсом і, як наслідок, потенційними вкладеннями, економити на цьому етапі не варто ні в якому разі.

Наступне цілком звичне зауваження стосується невідповідності класу машини її здібностям: в тому сенсі, що X5 - це кросовер, але повний привід тут, як і у Porsche Cayenne , Потрібен не для бездоріжжя. В бруду X5 живуть тільки на Youtube, та й то недовго. На першому поколінні до рестайлінгу був «справжній» повний привід - постійний з міжосьовим диференціалом, але вже після рестайлінгу xDrive став означати автоматично підключається повний привід з багатодисковою муфтою, «що включає» передню вісь, яка і перекочувала на E70. І незважаючи на можливість її повного блокування, ні про які подвиги на бездоріжжі мови йти не може - і справа навіть не у відсутності поніжайкі, а просто в тому, що ні геометрія машини, ні її конструкція для цього не призначені. Тому якщо при огляді машини знизу з'ясується, що пластикові кожухи на днище пошкоджені або відсутні, а в порожнинах є бруд, є сенс пошукати інший варіант.

Тому якщо при огляді машини знизу з'ясується, що пластикові кожухи на днище пошкоджені або відсутні, а в порожнинах є бруд, є сенс пошукати інший варіант

BMW X5 xDrive35i (E70) '2010-13

З підвіскою тут все теж непросто: справа в тому, що в більшості випадків підвіска адаптивна, з електронним управлінням, та ще й з пневмобаллонамі ззаду. За «заліза» - точніше, алюмінію, з якого виконані багато елементів - тут все дорого, але принаймні, контрольовано, а ось знос електроніки і механіки підвіски запобігти вийде. Загалом, варто або шукати варіант зі «спортивної» підвіскою, яка буде жорсткіше, але простіше, або ретельно діагностувати роботу «розумної» і все одно бути готовим до практично шестизначним вкладенням: одні задні амортизатори з пневматикою стоять по 50-60 тисяч за штуку , і в списку пропозицій значиться тільки «оригінал».

Окремим рядком пустимо зауваження щодо електрики автомобіля. Не дивно, що в автомобілі преміального бренду цієї самої електрики і електроніки предостатньо, але те, що потенційно примхливі елементи є не тільки в салоні і мультимедійної частини, але і в підвісці, активному рульовому і управлінні трансмісією, варто розуміти. Крім того, подкапотная проводка у бензинових машин старіє швидше, ніж хотілося б, через високу температуру внаслідок поєднання «гарячих» моторів і такою ж гарячою їзди, особливо в спеку.

Крім того, подкапотная проводка у бензинових машин старіє швидше, ніж хотілося б, через високу температуру внаслідок поєднання «гарячих» моторів і такою ж гарячою їзди, особливо в спеку

BMW X5 (E70) '2010-13

Трансмісія, на жаль, також не належить до однозначно сильних сторін BMW X5. До рестайлінгу на кросовер встановлювалися шестиступінчаста агрегати від ZF: 6HP26 і 6HP28, а після рестайлінгу на бензинових машинах з'явилися восьмиступінчастою коробки сімейства 8HP: 8HP45 і 8HP70. І якщо другі ще не встигли постаріти, так і в цілому врахували в собі помилки попередників, то шестиступінчасті АКП можна назвати особливо вдалими. Точніше, не можна назвати вдалим поєднання потужних моторів, гарячих водіїв (а інші X5 майже не купували) і цих коробок передач, особливо влітку. Швидкий знос фрикційних блокування гідротрансформатора означає настільки ж швидке забруднення олії, яке тягне за собою інші проблеми з механікою. Якщо з цією коробкою звертатися тактовно, а обслуговувати часто, то вона може пройти і чверть мільйона кілометрів, але зазвичай агресивна їзда і більш рідкісна, ніж потрібно, заміна масла кінчають її до 100-150 тисяч. Так що будь-які поштовхи і ривки при русі і переходах варто сприймати саме як брак любові до коробки і прийдешні витрати на ремонт.

вибір авто

На користь небідних: вибираємо BMW X5 E70 з пробігом

Мрія? Машина планомірно розвивала успіх першого покоління моделі в кузові Е53: вона стала комфортніше, універсальніше і, нарешті, просто гарніше. На ній не позначилися експерименти Кріса Бенгла, їй прищепили відмінні ...

24.05.2016

Ну і останні, але не менш важливе, складності чекають потенційного покупця при виборі мотора, а потім і автомобіля з ним. Детально про всі моторах і їх особливості ми писали в окремому матеріалі за вибором X5 другого покоління , Але і тут коротко позначимо, з чим доведеться зіткнутися. Перш за все це високі робочі температури у всіх бензинових моторів, що в поєднанні з їх нелюбов'ю до перегріву ставить перед власниками питання додаткового охолодження. Зазвичай питання вирішується більш «холодним» термостатом і більш активним використанням вентиляторів радіатора. Крім того, увагу доведеться приділити системам Valvetronic і VANOS: регулювання висоти відкриття клапанів і фаз газорозподілу - це вузли, потенційно вимагають декількох десятків тисяч рублів на ремонт.

З урахуванням всього цього і рядна "шістка" N52, і V8 з індексом N62 - це мотори непогані, але схильні до прогресуючого витраті масла через залягання поршневих кілець внаслідок високої робочої температури. Наддувний варіант «шістки» з індексом N55 в цілому має схожі особливості, до яких додаються нюанси експлуатації турбіни. Крім того, уприскування тут, як і на моторах серії N63, що з'явилися після рестайлінгу, безпосередній, що додає потенційних проблем з форсунками. Втім, для останніх бітурбірованним V8 форсунки можна вважати не головною складністю: дві «равлики» в розвалі блоку додають і без того гарячого мотору ще більше вогню, що лише посилює можливі проблеми з витратою масла, старінням пластика і ушкодженнями подкапотной проводки.

З урахуванням вищесказаного непоганим варіантом, як і у випадку з Porsche Cayenne , Можна вважати дизельні версії. Причому і старіший M57, і більш новий N57 обіцяють менше проблем і при виборі, і в експлуатації - не дивлячись на неминучі дизельні «капризи» і дорогі пьезофорсунками у другого агрегату. Тому саме на дизельні машини варто дивитися в разі, якщо на машині хочеться поїздити довше півроку, а динамічна їзда не є головною метою. До того ж і вибрати є з чого: близько третини машин на ринку як раз мають мотори на «важкому паливі».

До того ж і вибрати є з чого: близько третини машин на ринку як раз мають мотори на «важкому паливі»

BMW X5 (E70) '2010-13

Таким чином, можна сформувати «портрет хорошого X5»: це рестайлінговий кросовер одного з останніх років випуску з дизельним мотором і одним власником - тобто, приблизно ось такий . Як не дивно, «Прості» варіанти без адаптивної підвіски і активного рульового управління - це скоріше плюс, ніж мінус з точки зору довгого володіння. Ну а якщо хочеться максимального драйву, то можна пошукати кросовер з живою «вісімкою» N62: тут принаймні не буде турбін і безпосереднього вприскування. Але в будь-якому випадку, до покупки доведеться підходити не тільки з грошима, але і з розумом.

Але в будь-якому випадку, до покупки доведеться підходити не тільки з грошима, але і з розумом

Опитування

Хочеться X5 E70?

Наскільки все це важливо зараз, коли найстарішим екземплярів вже стукнуло 12 років, і навіть найновіші переступили п'ятирічний рубіж?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов