Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи варто купувати Porsche Cayenne II за 2 мільйони рублів

  1. Volkswagen Passat CC з пробігом: не такий вже страшний робот з усе таким же страшним мотором
Porsche Cayenne першого покоління

Наша сеть партнеров Banwar

поступово втрачають колишню статусність навіть в регіонах: як-не-як, з моменту дебюту моделі пройшло вже 15 років, а низ ринку починається з ціни нової Гранти - купити трохи живу машину можна за півмільйона або трохи більше. Загалом, за справжнім статусом і враженнями доводиться звертатися вже до другого покоління Cayenne - а це вже зовсім інші гроші: колеги з Авито Авто кажуть, що найдешевші машини - це мінімум 1,6 мільйона. Скільки потрібно готувати на пристойний екземпляр , І який варіант віддати перевагу?

У лось покоління Cayenne дебютувало в 2010 році, трохи пізніше соплатформенного Volkswagen Touareg 7P. Кросовер став не тільки більш спортивним на вигляд, але і легше, а також отримав гібридну версію. Але нас все це цікавить мало: ми для початку краще визначимося з цінами і тим, що за цю ціну можна отримати. Зрозуміло, за великі гроші можна купити що завгодно, тому нас цікавить, з якої позначки починається вартість придатних екземплярів другого покоління. Як ми вже знаємо, низ ринку - це приблизно 1,6 мільйона рублів, так що за пристойну машину варто готувати від 1,8 до 2 мільйонів. Що ще має входити в поняття «пристойна машина»?

Що ще має входити в поняття «пристойна машина»

Porsche Cayenne '2010-14

Перш за все це повинен бути дорестайлінговий автомобіль: фейсліфт стався в 2014 році, і в такому вигляді Cayenne існував аж до 2018. Зрозуміло, очікувати, що навіть чотирирічну машину можна знайти за 2 мільйони, вкрай наївно, а тому рік випуску варто обмежити періодом від 2010 до 2014.

Porsche Cayenne '2014-17

Наступний пункт, в буквальному сенсі лежить на поверхні - це кузов. Porsche занадто добре фарбуються і занадто якісно збираються, щоб бути іржавими навіть через 8 років, так що машини з вогнищами корозії на крилах, низах дверей або на стиках з молдінгами практично гарантовано побували в ДТП. А ось днище оглянути варто: звичайно, на цих машинах ніхто не їздив на справжній оффроуд, але деякі власники схильні переоцінювати здібності і перекручено тлумачити призначення повного приводу у Cayenne. Відповідно, пошкодження в нижній частині, а також бруд, забівшаяся в порожнині - це привід задуматися навіть не про потенційну корозії, а про стиль експлуатації автомобіля і, відповідно, відмову від такої покупки.

Сам повний привід тут натякає на те, що його створювали не для бездоріжжя: понижувальної передачі тут немає, та й постійний повний привід з міжосьовим диференціалом Torsen є тільки у дизельних машин, а бензинові мають багатодискову муфту для підключення передніх коліс. І опциональная електронне блокування заднього диференціала - теж не засіб підвищення прохідності, а інструмент для підвищення «драйвовості» .

І опциональная електронне блокування заднього диференціала - теж не засіб підвищення прохідності, а   інструмент для підвищення «драйвовості»

Porsche Cayenne '2010-14

Тут же можна згадати підвіску. У базовому виконанні вона була пружинної, а за доплату в ній з'являлися не тільки пневмобаллона, а й система PASM з електронноуправляемий амортизаторами. Але вважати це благом при покупці уживаної машини коштує умовно. З одного боку, у другому поколінні пневмопідвіска стала умовно замкнутої: вона не бере все повітря з атмосфери, а має внутрішній запас закачаного азоту, і це трохи підвищує її надійність. З іншого боку, у віці від п'яти до восьми років і вона, і складні амортизатори - це потенційні споживачі грошей, так що розумним рішенням варто вважати відмову від більшої плавності ходу на користь простоти, надійності та дешевизни (читай: пружин і звичайних амортизаторів).

Відомі всім з першого покоління моделі історії про те, як на Cayenne крадуть фари, в минуле не пішли: друге покоління теж наділене цією особливістю. Нагадаємо: суть проблеми в тому, що головна оптика має не самі надійні кріплення, і при наявності досвіду або великого бажання фару можна витягти з посадкового місця досить швидко. Це провокує на пригоди тих, кого не лякає перспектива заплатити за це досить дорого або навіть сісти в тюрму досить надовго, і «сліпі» кросовери ні-ні, та зустрічаються у дворах. Головне тут - не заохочувати шахраї викупом беушних фар і не думати, що покупка машини другого покоління позбавить вас від цього головного болю.

Головне тут - не заохочувати шахраї викупом беушних фар і не думати, що покупка машини другого покоління позбавить вас від цього головного болю

Porsche Cayenne '2010-14

вибір авто

Volkswagen Passat CC з пробігом: не такий вже страшний робот з усе таким же страшним мотором

Трансмісія Майже всі Passat CC передньопривідні, виняток зроблено лише для топової версії з мотором 3,6 VR6. Взагалі-то, це трохи дивно з урахуванням позиціонування моделі, але на практиці переднього приводу ...

06.12.2018

А ось де в чому відмова від рестайлінгових машин життя при виборі полегшує. Наприклад, в цьому випадку не доведеться з'ясовувати, який саме 3,6-літровий мотор стоїть під капотом: після рестайлінгу у Cayenne з'явився бітурбірованний V6, який не можна вважати зразково надійним, а до рестайлінгу - це точно фольксвагеновский VR6 з індексом EA390. Якщо для седанів начебто Passat CC це старший мотор, і на тлі інших його можна дорікнути в складності і дорожнечі обслуговування, то для Cayenne це один з найкращих варіантів з точки зору покупки на вторинному ринку. Так, тут «всього» 300 к.с. і 400 Нм моменту - і це не так багато, як може здатися, з урахуванням маси в 2 з гаком тонни. І крім посередньої для Porsche динаміки (майже 8 секунд до сотні) його можна дорікнути і в складному ланцюговому ГРМ на задній стороні мотора, для ремонту і обслуговування якого доведеться цей мотор демонтувати. Але зате свої 150 тисяч мінімум він пройде майже гарантовано, і його власник не почує страшне слово «задираки».

Так, алюмінієві V8 з одним або двома турбокомпресорами - це потужність від 400 до 550 к.с., скажений розгін, відмінний підхоплення і взагалі справжню насолоду від водіння ... поки автомобіль новий і гарантійний. Однак випадків, коли покриття циліндрів задирало ще на вкрай невеликих пробігах, було занадто багато, щоб їх ігнорувати. Ну і ремонт, навіть якщо мова йде про гільзовка, а не про пошук іншого блоку, буде гнітюче дорогим. Тому якщо ви неодмінно хочете отримати від Cayenne динаміку справжнього Porsche, то, по-перше, підготуйте побільше грошей на покупку, по-друге, озбройтеся якісним ендоскопом для вивчення стану циліндрів, а по-третє, обов'язково перевіряйте машини за допомогою онлайн-сервісів на зразок Автотекі : Там можна уточнити не тільки аварійне минуле машини, але і її пробіг, що вельми важливо в світлі такого вибору.

На цьому тлі ще одним вдалим для покупки варіантом можна вважати дизельні версії кросовера. Якщо ви не цураєтесь дизеля, та ще й в автомобілі спортивної спрямованості, то машини з трилітровим фольксвагеновским TDI на 245 сил - це компроміс між зовнішнім відчуттям Porsche і вартістю його змісту. Більш того, для тих, хто неодмінно хоче швидку машину, є варіант S Diesel з мотором на 4,2 літра, що видає 382 к.с. і 850 Нм. Такий «тепловоз» набирає першу сотню за 5,7 секунди - рівно стільки ж потрібно 420-сильною бензиновою версії GTS, а моменту тут на сотню ньютонів більше, ніж у топового 550-сильного Turbo S! І адже ще і чіп-тюнінг ніхто не відміняв ... Правда, слабким місцем в цьому випадку стає трансмісія - причому не тільки восьмиступінчастою автомат від Aisin, а й роздавальна коробка. Але в цілому ні той, ні інший вузол проблемними не зважають і нарікань при своєчасному обслуговуванні не викликають.

Але в цілому ні той, ні інший вузол проблемними не зважають і нарікань при своєчасному обслуговуванні не викликають

Porsche Cayenne GTS '2012-14

До речі, ті, хто не любить дизелі за «холодний характер», можуть бути спокійні: все дизельні Porsche за замовчуванням оснащуються штатним догрівачів охолоджуючої рідини Eberspacher. Більш того, власники кажуть, що при бажанні його без доопрацювання «заліза», одними тільки програмними методами, можна конвертувати в автономний обігрівач і насолоджуватися теплом у салоні вранці.

Доброю новиною при виборі машини можна вважати те, що дизельні модифікації були найпопулярнішими - мало не половина Кайенів продавалася саме з трилітровим TDI. При цьому і машин з 3,6-літровим бензиновим мотором теж вистачає, так що нічого не заважає покопатися в пропозиціях і вибрати саме те, що потрібно.

При цьому і машин з 3,6-літровим бензиновим мотором теж вистачає, так що нічого не заважає покопатися в пропозиціях і вибрати саме те, що потрібно

Porsche Cayenne '2010-14

З урахуванням розказаного вище логічним вибором можна вважати ось такий автомобіль : Від першого власника, без пневмоподвески і електронних амортизаторів, з помірним перебігом і (за заявою власника) без нарікань з техніки і аварійного минулого. Звичайно, навіть в цьому випадку варто бути готовим до обслуговування підвіски і паливної апаратури, а також приділити увагу працездатності всієї електрики і опцій. Але якщо обіцянки підтвердяться, з такою машиною можна провести ще кілька цілком щасливих років. Головне - щоб два мільйони, на які вона буде куплена, були не останніми.

Головне - щоб два мільйони, на які вона буде куплена, були не останніми

Опитування

А ви б купили Porsche Cayenne II за 2 мільйони?
Що ще має входити в поняття «пристойна машина»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов