Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чим відрізняється дизельний двигун від бензинового, в чому різниця

  1. Відмінності і характеристики роботи пристроїв
  2. Обслуговування дизельного і бензинового двигунів
  3. Потужність, продуктивність і крутний момент
  4. Короткострокові і довгострокові обслуговування
  5. Різниця в експлуатаційних характеристиках
  6. Плюси і мінуси, узагальнюємо і порівнюємо
  7. Порівняння вартості 1 км шляху
  8. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Важливим критерієм при виборі автомобіля є його комплектація, особлива увага приділяється можливостям і характеристикам двигуна. Вирішити дилему, який двигун кращий непросто, так як є прагнення не тільки віддати перевагу кращому, а й заощадити. Ті, кому довелося на власному досвіді випробувати обидва типи знають, що вони відмінні один від одного як роботою, так і особливістю догляду. Тому успішність вибору буде залежати не тільки від зіставлення їх слабких і сильних сторін, умов використання, але особистих переваг. Сьогодні для прихильників обох різновидів, виробники оснащують одні й ті ж моделі авто як бензиновим, так і дизельним мотором, щоб був вибір. Вважаються вони двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ), який був відкритий в 1860 році французом Етьєном Ленуаром. Вся суть роботи ДВС в тому, що витрачається паливо згорає всередині, а вже пізніше мотор перетворює виділене тепло в механічну енергію. Важливим критерієм при виборі автомобіля є його комплектація, особлива увага приділяється можливостям і характеристикам двигуна

Порівняння дизельного двигуна і бензинового

Відмінності і характеристики роботи пристроїв

Розглянемо чим відрізняється дизельний двигун від бензинового по особливості роботи. Конструкції обох схожі, у того і іншого є поршні, шатуни і циліндри. Також загальними елементами виступають: мастила, газорозподілу, система охолодження, харчування і кривошипно-шатунний механізм.
Дизельний двигун містить посилені клапани, колінвал, блок і головки циліндрів, тому за розміром і вагою перевищує. Значні розміри припускають сприйняття великих навантажень.

Крім того, всередині циліндра поршні мають додаткове компресійне кільце. Так як влаштований він складніше, то ціна у нього вище. Основна ж відмінність обох моторів - це їхнє паливо. За назвою нескладно зрозуміти, який з них, що споживає. Цікаво, то, що дизпаливо менше займиста, ніж бензин, а це плюс до безпеки. Різниця між бензиновим двигуном і дизельним є також в розташуванні камери згоряння. У дизельного вона знаходиться на дні поршня, а у бензинового - в голівці блоку циліндрів.

Що стосується формування паливо-повітряної суміші, то цей процес у них йде по-іншому, а це відбивається безпосередньо на їх службі. У дизельному моторі проник повітря в циліндр нагрівається під час руху поршня вгору, температура здатна піднятися до 900 градусів, це відбувається, тому що об'єм повітря зменшується, а тиск збільшується, іноді до 5 Мпа. Далі по форсунках під тиском 1500 кгс / см² заходить паливо і відразу виникає займання від гарячого повітря. Після чого відбувається розширення, тому в циліндрі наростає тиск. Це видає сильний шум під час експлуатації і при згорянні дизель виділять токсичні вихлопи, що характеризуються неприємним запахом.

Це видає сильний шум під час експлуатації і при згорянні дизель виділять токсичні вихлопи, що характеризуються неприємним запахом

Дизельний двигун

Однак стали з'являтися більш укомплектовані моделі, тільки хоч вони і зазнали значну модернізацію в ізоляції звуків за останні десятиліття, але все ще відстають від бензинових аналогів. Якщо ганяти мотор на холостому ходу, то звуки виразно чутні, а якщо брати бензиновий мотор, то взагалі незрозуміло запущений він чи ні. Пропадає гуркіт у дизельних моторів, тільки коли досягнута нормальна швидкість. А ось щодо виділень змін не видно. Як не стараються компанії з виробництва дизеля знизити в ньому коефіцієнт сірки, пальне все одно виділяє оксид азоту (NOx) і тверді частинки з неприємним запахом.

Кількість палива і регулювання моменту уприскування здійснює основний вузол дизельного двигуна - паливний насос високого тиску (ТНВД). Він працює навіть на дешевих поганих за якістю олії, тому що невибагливий до летючості пального. А тому що потужність апарату контролюється подачею палива, тиск не падає на низьких оборотах. Досягти непогану потужність машина з дизельним двигуном здатна вже при 2 тис. Оборотах.

Оборотах

Бензиновий двигун

Якщо говорити про бензиновий агрегат, то його паливна суміш з'являється в карбюраторі або у впускний системі інжектора, при попаданні в циліндр вона стискається, а займання відбувається за рахунок іскри свічок запалювання. Дросельною заслінкою, завдяки потоку повітря, проходить регулювання потужності. Якщо порівнювати, то старт машини з бензиновим мотором не такий потужний, тому що паливний насос не дає високого тиску. Процес проходить безшумно, а викид в атмосферу СО / СН, значно нижче, ніж у аналога. Крім того, в разі діагностики бензинові конструкції набагато простіше і швидше оглядати. У плані палива, при різких перепадах температур набагато стійкіше.

Зверніть увагу: в дизельні пристрої при низьких температурах (нижче -20 градусів) відбувається згортання солярки. Тому такі двигуни не підходять для громадян північних регіонів з середньодобовою температурою взимку від -25-30 градусів.

Так як у дизельних свічок немає запалювання, а паливо запалюється спонтанно від впорскування до стиснення тиску, то при -30 повітря в циліндрі не набирає потрібну температуру нагрівання і просто не запалює паливо. Тому для цього застосовується технологія, заміряли температуру в циліндрах, а також виприсківает пальне в кінці обертання мотора. Коли поршень знаходиться вгорі, то тиск зростає і повітря нагрівається, в цей же час вводиться паливо. Крім того, багато дизельні, як додаткову міру мають нагрівальний елемент, що підтримує необхідне тепло в блоці.

Встановлено бензиновий двигун

Обслуговування дизельного і бензинового двигунів

За конструкцією дизельний набагато міцніше і термін його експлуатації значно довше. Однак є проблема в плані палива, так як російський дизель не найкращий за якістю, цим він може зіпсувати роботу мотора. Використання середнього за якістю палива призводить до частої заміни фільтрів і масла. Якщо мотор зламався, його ремонт буде дорогим, так як внутрішній устрій складніше. Що стосується бензинового, то він потужніший, а в плані палива «всеїдний». Запчастини для цього типу мотора легкодоступні.

Потужність, продуктивність і крутний момент

У дизельних моторів більше крутного моменту, а ось у бензинових більше кінських сил. Там, де необхідно прискорення і не важлива вантажопідйомність, то підходить бензиновий мотор. За рахунок своєї простої конструкції він може досягти горазда високих піків оборотів, а це дає можливість отримати більшу кількість кінських сил, а після набрати розгін до 100 км / год швидше, ніж дизельні. А ось якщо важлива груба сила тяги і маса буксированого вантажу підходить більше дизель. Завдяки крутним моментом дизель здатний на крутих схилах легко тягнути вантажі. Свій крутний момент мотор показує на низьких оборотах.

Свій крутний момент мотор показує на низьких оборотах

Встановлено модернізований дизельний двигун

Агрегат дизельного плану - більш бюджетний варіант, на відміну від бензинового, так як рівень ККД може досягати 50%, а це істотна економія пального . Сьогодні на багатьох європейських транспортних засобах варто паливна система Common Rail, що виводить на сенсорну панель управління дані про час і кількості палива, що подається. Відбувається це за рахунок встановлених датчиків. Система веде розрахунок з максимальною наближеністю до міліграма. Принцип подібного дозування допомагає плавно наростати тиску, від цього мотор працює без трясінь при перемиканні передач. Дана система знижує використання палива на 20%, а крутний момент підвищує на 25%. З цієї причини ККД дизельних пристроїв більше на 40%, ніж у аналогів.

Короткострокові і довгострокові обслуговування

Відмінність дизельного двигуна від бензинового також полягає в частоті обслуговування. Часто проводити технічне обслуговування дизеля дорого, хоча фільтри і прокладки повинні змінюватися регулярно. Що стосується заміни моторного масла, антифризу і свічок, то тут у дизельного двигуна є перевага. Вартість дизельного мотора легко окупаєтьсяа за рахунок тривалої служби. Служить він в три рази довше, ніж його аналог. Двигуну потрібно відпрацювати в районі 200 тис. Км, щоб він зажадав капітальний ремонт.

Км, щоб він зажадав капітальний ремонт

Пристрій системи живлення двигуна ЮМЗ, Д-65

Різниця в експлуатаційних характеристиках

Не менш значущими показниками виступають: споживання пального і ступінь стиснення. Витрата палива - показник економічності. Він показує, скільки паливо витрачається при потужності в 1 кВ. за годину. Дизельні апарати витрачають - 200 до 230 г, а бензинові вище - 265-305 г. Дизельні пристрої ніколи не глухнуть на низьких оборотах, дуже часто це відбувається з їх аналогами, коли тяга на низьких оборотах зменшена. Другий показник, говорить про те, у скільки разів стискається суміш в циліндрі під час роботи. Дизельні мають ступінь стиснення 13 - 25 одиниць, а ось показники бензинового зрідка перевалюють за 12 одиниць.

Плюси і мінуси, узагальнюємо і порівнюємо

Почнемо з плюсів бензинового мотора:

  • ціна за запчастини не б'є по кишені;
  • стійкий до поганого палива;
  • не відтворює шуму;
  • трудиться справно в мінусову погоду;
  • висока потужність;
  • легко добути деталі, а також провести ремонт в будь-якому сервісі.

    Схема бензинового двигуна

Плюси дизельного двигуна:

  • варто прийнятно;
  • немає системи запалювання;
  • в вихлопах менше чадного газу;
  • не так займиста, як бензин;
  • пальне виконує подвійну функцію, як паливо і мастило;
  • витрата дизеля невеликий;
  • хороший на бездоріжжі;
  • не боїться забруднень і вологи;
  • високий ККД;
  • має великі тягові зусилля на низьких оборотах.

Пробіжить по мінусів бензинового мотора:

  • споживається вибухонебезпечне паливо;
  • працює недовго;
  • виділяє вихлопи;
  • велика витрата палива;
  • ламається набагато частіше.

Мінуси дизельного мотора:

  • потрібно паливо високої якості;
  • мала потужність;
  • не всі сервіси беруться обслуговувати дизельні мотори;
  • масивні габарити двигуна;
  • ціна за ремонт висока;
  • супровід шумами;
  • взимку, якщо не брати до уваги поради по використанню може виникнути проблема при запуску. Тільки якісне паливо забезпечує роботу двигуна і при -55 0С;
  • іноді не тягне високу швидкість і більших обертів.

    Турбований дизельний двигун

Порівняння вартості 1 км шляху

Якщо розглядати відмінності дизеля від бензину, то в міських умовах він, має середній показник - 5,8 літрів / 100 км, а ось бензин - 9,2 літра / 100 км. Тобто транспортний засіб на дизелі, на 1 км споживається 0,058 л., А на бензині - 0,092 л .. Щоб підрахувати, скільки обійдеться один кілометр шляху за ціною, беремо вартість палива і множимо на наведені нами коефіцієнти - 0,058 для дизеля і 0,092 для бензину. Отримуємо ціни і порівнюємо. Виходить, що дизель економічніше.

висновок

Отже, дізнавшись, чим відрізняється бензин від дизеля, стало ще складніше зробити вибір на користь кращого двигуна. Тому звичайно, варто спиратися на: особливості місцевості, де буде експлуатуватися автомобіль, тип їзди, плани на використання і бажане паливо.

Цікаве по темі:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов