Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чим хворіє старий Nissan Qashqai

Відразу після свого дебюту в Росії навесні 2007 року перший компактний кросовер від Nissan став бестселером завдяки оптимальному поєднанню ціни і якості. Досить високо цінується автомобіль і на «вторинці». Однак з виходом два роки тому нового покоління ціни на попередню модель поповзли вниз - саме час для її покупки.

Автомобіль продавався у нас як з переднім, так і з повним приводом. Крім `версії існувала ще й подовжена семимісна модифікація Qashqai + 2, яка з'явилася в 2008 році. А роком пізніше кросовер зазнав рестайлінг.

Найбільші проблеми у власників Nissan Qashqai виникають тоді, коли вони починають плутати кросовер з позашляховиком. Буксування в снігу або в грязі швидко вб'є електромагнітну муфту включення задніх коліс (від 44 000 рублів). Заодно дістається і варіатору Jatco JF011E, який не любить пробуксували і рваною їзди з різкими стартами і гальмування. А розтягування термінів заміни масла - допускається тільки фірмова ниссановская трансміссіонку CVT Fluid NS-2 по 3500 рублів за літр - понад належних 60 000 км призводить до дорогого ремонту (близько 130 000 рублів). Штовхає ремінь (34 000 рублів) варіатора служить не більше 150 000 км. І з заміною його тягнути не можна - в зношеному стані він починає «мітити» поверхні конусних шківів (по 55 000 рублів) задираками. Разом з ременем зазвичай оновлюють підшипники ведучого і веденого валів (по 7000 рублів). У групі ризику також перебуває кроковий електромотор (10 000).

бензинові двигуни - 1,6-літровий з індексом HR16DE і дволітровий MR20DE - близькі по конструкції і надійності. Вони оснащені «вічної» ланцюгом в приводі механізму ГРМ. Однак до 100 000 км ланцюг (6000 рублів) розтягується і в один прекрасний момент мотор просто не заведеться - спрацює датчик положення распредвала через «відходу» фаз газорозподілу. До цього часу треба звернути увагу на задню, саму навантажену, опору двигуна (3900 рублів). Вона напевно вже втомилася і попросить заміни. Інші дві - верхні - працюють в півтора рази довше, але і коштують по 8800 рублів. Нерідко вередує паливний насос: забивається його фільтр-сітка, розрахована на весь термін служби агрегату. А ще лопається пластиковий патрубок насоса, встановленого в баку (12 000 ₽). З цієї причини Nissan навіть проводив відкличну кампанію по заміні насосів.

З віком мотори починають потихеньку «гнати» масло і охолоджуючу рідину через сальники і ущільнення. Використовуваний замість традиційних прокладок герметик через 5-6 років розсихається. Якщо випаровується антифриз, треба перевірити розширювальний бачок - він часто тріскається по стику і підтікає (4800 ₽). Ще одна причина витоку «охлаждайкі» - через кільце ущільнювача термостата. Рекомендується кожні 30 000-40 000 км промивати вузол дросельної заслінки. У дволітрового двигуна треба акуратніше міняти свічки запалювання . Стінки свічкового колодязя дуже тонкі і при великому зусиллі можуть лопнути. Тоді охолоджуюча рідина потрапляє в камеру згоряння, а відпрацьовані гази - в систему охолодження. На ринку зустрічаються дизельні версії з «турбочетверка» об'ємом 1,5 л (103 л. С.) І 2,0 л (150 л. С.). У них після 100 000 км виходять з ладу форсунки уприскування (по 24 000 ₽) і нейтралізатор (45 000 ₽).

В експлуатації повністю незалежної підвіски Qashqai підводних каменів майже немає - є лише позначені мілині, серед яких виділяються недовговічні опорні підшипники стійок (по 1200 ₽) і передні ступичні підшипники (в зборі по 9000 ₽). На перших машинах вони просили заміни через 50-60 тис. Км. Приблизно стільки ж спочатку виходжували амортизатори (Від 5800 ₽). Після рестайлінгу 2009 року ресурс більшості елементів ходової збільшився в 2-3 рази.

Однак в рульовому управлінні і раніше дратує скрипами гумове ущільнення рульового вала. Заміна надовго не допомагає - краще скористатися силіконовою змазкою. А в гальмівній системі заклинює супорт передніх механізмів. Радує те, що в продажу є недорогі ремкомплекти.

Кузов Qashqai непогано захищений від корозії . Але лакофарбове покриття не відрізняється стійкістю - швидко з'являються відколи й подряпини, тьмяніє фарба і зовнішній «хромований» декор. Пластикові ковпаки передньої оптики мутніють вже через три-чотири роки. Згодом розбовтується ручка задніх дверей. Підтяжка її зі зняттям оббивки потягне на 2000-3500 рублів у офіціалів. Чи не радують довговічністю деякі деталі салону - дверні ручки, рульове колесо і важіль коробки передач. Через потрапляння бруду в напрямні заїдають склопідйомники передніх дверей і електролюк в даху. Щоб не потрапити на дорогий ремонт, їх треба періодично чистити - інакше доведеться міняти згорілий електромотор приводів. Виходить з ладу блок підрульових перемикачів (8000 рублів) і управління аудіосистемою на кермі. Трапляються збої в роботі клімат-контролю.

Після 2009-го японці провели серйозну роботу над помилками і багато болячки були вилікувані. Тому доцільніше купувати «Кашкай» молодше 2010 року випуску. І не варто приміряти всі можливі дефекти на свій екземпляр - адже за статистикою у половини власників всіх представлених у нас старих Nissan Qashqai проблем з автомобілем взагалі не було, і вони вважають його беззастережно надійним.

33794

33794

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов