Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чистий сорочка: ближче до справи

  1. Що з теплообміном
  2. Боротьба за чистоту
  3. заглядаємо всередину
  4. Чистимо: до і після

Наша сеть партнеров Banwar

Про те, що радіатор системи охолодження двигуна повинен бути чистим зовні, відомо навіть курсантам автошкіл. Але про чистоту системи охолодження зсередини сьогодні мало хто замислюється. А дарма…

Призначення системи охолодження автомобільного двигуна - відведення тепла від циліндрів і зон роботи пар тертя. Теплоносієм служить охолоджуюча рідина, яка відводить тепло до радіатора, де вона охолоджується потоком, що набігає повітря.

Що з теплообміном

В ході експлуатації двигуна теплообмін в ньому може погіршитися. Відбувається це через те, що на деталях системи охолодження з часом накопичуються тверді вапняні відкладення - накип. Особливо її багато, якщо в системі охолодження була присутня надмірна концентрація жорсткої води.

Ще одне джерело забруднення - корозійні процеси на металевих деталях сорочки охолодження двигуна (особливо якщо антифриз старий або неякісний). Тоді в системі охолодження відкладаються продукти корозії у вигляді твердих частинок.

Накип на металевих деталях двигуна не тільки погіршує тепловіддачу від найбільш нагрітих частин, а й викликає нерівномірний їх нагрівання, що може призвести до викривленням і порушенням герметичності. Накип звужує канали, погіршуючи циркуляцію рідини і підвищуючи середню робочу температуру силового агрегату. Помітити цю проблему можна по часто вмикає вентилятор радіатора і постійно хилиться до максимуму стрілкою термометра.

Накип в теплообміннику обігрівача знижує ефективність роботи кліматичної установки. Нерідко вапняні відкладення забивають основний радіатор, що стає причиною перегріву двигуна в ускладнених умовах руху - в пробках, при буксовании в снігу, бруду. Крім того, наслідком постійно підвищеної температури мотора стане передчасне старіння масла - погіршення його властивостей, а значить, прискорений знос двигуна.

Зважені в рідини механічні частинки також поступово забивають тонкі канали радіатора, в першу чергу - обігрівача. Щодо великі частки бруду (лусочки іржі і накипу, фрагменти гуми і пластика), потрапивши на клапан термостата, можуть порушити алгоритм його роботи - відповідно, зміниться середня робоча температура двигуна. Найдрібніші частинки бруду виступають в ролі абразиву, що прискорює знос сальника помпи.

Боротьба за чистоту

Автовиробники рекомендують періодично повністю міняти охолоджуючу рідину в системі охолодження, оскільки її присадки, в тому числі і миючі, спрацьовуються. Але якщо цією вимогою нехтували і система все-таки забруднилася, для її радикального очищення застосовують різні методи. Наприклад, один з найпримітивніших водійських способів - промивка водою під тиском в напрямку, протилежному робочому ходу рідини. Як інший, більш дієвого дідівського способу раніше пропонувалася промивка розчином їдкого натру, каустичної соди, молочної кислоти (сироваткою). Сильно забруднені латунні радіатори очищали, розпаяні їх на частини і проштовхуючи через трубки «шомполи» спеціального профілю.

В даний час очищати системи охолодження допомагають спеціалізовані препарати. У стаціонарних умовах СТО застосовуються спеціальні промивні станції, що включаються в контур охолодження працюючого двигуна. Більш доступний, хоча і досить клопіткий спосіб - заливка в антифриз перед його заміною на деякий час миючої присадки. Іноді після зливу старого тосола мотор промивають дистильованою водою з добавкою спеціального миючого речовини.

заглядаємо всередину

Для контролю внутрішніх порожнин двигуна призначений цифровий ендоскоп Snap-on BK 6000 Для контролю внутрішніх порожнин двигуна призначений цифровий ендоскоп Snap-on BK 6000. Це один з найдосконаліших на сьогодні приладів даного типу, що дозволяє робити фото- та відеозаписи на картку формату SD. Його зонд на міцній еластичною штанзі завдовжки 0,5 м, що поєднує в одному корпусі мініатюрну відеокамеру і світлодіодне підсвічування, має малий діаметр - 8,5 мм. Це дає можливість вводити ендоскоп навіть в отвори свічок запалювання. Знімне дзеркало допомагає вивчати недоступні для «прямого бачення» поверхні. Зображення з камери передається на кольоровий екран діагоналлю 89 мм з роздільною здатністю 320х240 і експортується для запису або трансляції на зовнішній монітор при вирішенні 720х480. Управління трансфокатором камери і режимами запису здійснюється з виносного пульта управління. Корпус оснащений гумовими магнітними «присосками» і магнітною підвіскою для нетравматичность кріплення до кузова автомобіля. Варто відеоскоп Snap-on BK 6000 в стандартній комплектації (є також версія з зондом довжиною 0,99 м) близько 750 євро - або 8540 грн.

Чистимо: до і після

Ми вирішили перевірити ефективність промивок на ділі Ми вирішили перевірити ефективність промивок на ділі. У піддослідного Daewoo Lanos 1,5 л з пробігом 120 тис. Км ні разу не промивали система охолодження. Для зразка взяли «Очисник системи охолодження» відомого в Україні німецького бренду Liqui Moly. Злив з мотора частина антифризу, ми досліджували ендоскопом порожнини системи охолодження і відзначили колір і прозорість рідини. Потім повернули її в двигун, додавши очищувач. Давши мотору попрацювати 20 хвилин, злили рідину і знову «заглянули» в двигун. Результати видно на фото: маслянисті відкладення жовтого кольору і жовтувато-сіра накип на внутрішніх поверхнях розширювального бачка і патрубків зникли. Антифриз став набагато темніше, ніж до промивання: він увібрав в себе бруд з поверхонь системи охолодження і «виніс» її в підставлену під час остаточного зливі ємність.

Ігор Шірокун
Фото Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов