Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Citroёn Xsara: Бідна Ксара

  1. Чим молодше, тим складніше
  2. зустрічає затишком
  3. Серця, які б'ються в унісон
  4. попрацюємо вручну
  5. Володарка врожай
  6. Варто познайомитися ближче
  7. Renault Megane 1995 - 2002 г. в.
  8. VW Golf IV / Bora 1997 - 2004 г. в.
  9. Toyota Corolla 1997 - 2001 г. в.

Наша сеть партнеров Banwar

Насправді «гідропневматікой» обладнуються тільки машини Citroёn D- і E-класу, а решта - досить надійною передній типу McPherson і задньої торсіонної Насправді «гідропневматікой» обладнуються тільки машини Citroёn D- і E-класу, а решта - досить надійною передній типу McPherson і задньої торсіонної. Тобто конструктивно їх підвіска така ж, як і на інших «французів» - Peugeot і Renault. На ринку старих машин Xsara стоїть на $ 1-2 тис. Дешевше своїх конкурентів. Так, може, є сенс скористатися цим і вигідно придбати досить «свіжий» автомобіль?

Чим молодше, тим складніше

Xsara представлена ​​трьома модифікаціями - найчастіше зустрічається 5-дверним хетчбеком, 5-дверним універсалом Break і 2-дверним купе, яке в Україні велика рідкість.

Через три роки з початку виробництва модель піддалася модернізації (див. Фото), в ході якої змінили не тільки зовнішність і салон, але і електрику. Вона стала набагато досконаліше - управління електронікою автомобіля поклали на центральний блок комутації (ЦБК), а звичну електропроводку замінили сучасної мультиплексной шиною. ЦПК програмований, завдяки чому можна, наприклад, «навчити» магнітолу змінювати гучність звуку відповідно до швидкості автомобіля або ж задати будь-який режим роботи внутрішньосалонового освітлення. Разом з тим, ЦПК не сприймає втручання некваліфікованих електриків.

Більшість Xsara, експлуатованих в Україні, поставлялося офіційним імпортером, тому машини, як правило, обслуговувалися на фірмовому сервісі, що служить запорукою якості виконаних робіт. Не варто переживати і з приводу схильності «рудої» хвороби - кузов машини оцинкований і компанія давала на нього 10-річну гарантію від наскрізної корозії.

зустрічає затишком

Салон Xsara не здивує будь-якими дизайнерськими вишукуваннями. Разом з тим, розмістившись в ньому, відчуваєш майже домашній затишок. Частково цьому сприяють досить м'які сидіння, спрофільовані без вираженої бічної підтримки, що, втім, може не сподобатися любителям активної їзди.

Зручно влаштуватися за кермом допомагають регулювання висоти і глибини рульової колонки. Зауваження може викликати хіба що відсутність регулювання висоти водійського крісла в базовій комплектації. Оглядовість обмежена тільки при русі заднім ходом - заважає надто висока нижня кромка скла, через яку не видно крайній габарит машини.

В обладнання базової версії входять: іммобілайзер, центральний замок, передні електросклопідйомники, гідропідсилювач керма, електроприводи регулювань зовнішніх дзеркал і магнітола. До речі, зручність користування останньою підвищують кнопки управління, продубльовані на рульовому колесі.

Серця, які б'ються в унісон

Варто згадати, що Peugeot і Citroёn - родинні компанії, об'єднані в концерн PSA, тому у моделей цих виробників багато спільного: двигуни, трансмісії, деякі деталі підвісок, інтер'єру і т. П. Зокрема, Xsara оснащувалася такими ж моторами, як і Peugeot 306. Більш тривалий час випускалася Xsara дісталися і нові турбодизелі HDi з системою безпосереднього вприскування палива Common Rail об'ємом 1,4 л (70 л. с.), 2,0 л (90 л. с.), 2,0 л (109 л . с.), яким згодом оснастили Peugeot 307. Правда, в Україні Xsara з такими двигунами практично не зустрічаються, як, втім м, і з більш простими турбодизелями. А шкода, адже мотори PSA, що працюють на солярці, вважаються надійними і, за твердженням фахівців, можуть «виходити» близько 500 тис. Км.

Найчастіше трапляються машини з бензиновими двигунами під капотом, причому найпотужніші 2,0-літрові теж рідкість, оскільки призначені для «заряджених» купе (версії VTI).

Якщо 8-клапанний двигун автомобіля занадто шумно працює на холостих обертах, то, швидше за все, прийшов час регулювати теплові зазори клапанів (робота на спеціалізованому сервісі коштує близько $ 15). А ось в 16-клапанних моторах робити цього не потрібно - в них застосовані гидрокомпенсатори. З досвіду працівників сервісу, контролювати зазори рекомендується кожні 70 - 80 тис. Км при заміні ременя ГРМ і роликів. Ременем наводиться в дію і водяний насос, тому при проведенні процедури варто перевірити стан «помпи». В середньому вона «виходжує» 2 - 3 терміну служби ременя ГРМ.

Бажано заливати паливо в бак тільки на перевірених заправках. Справа в тому, що бензинові мотори дуже сприйнятливі до якості пального, і першим страждає каталізатор, а потім виходить з ладу лямбда-зонд (неоригінальна деталь - близько $ 100).

Фахівці не рекомендують мити двигуни Xsara - при цьому легко залити водою і вивести з ладу котушку запалювання (запчастина коштує близько $ 200).

попрацюємо вручну

Прихильникам автоматичних КПП краще звернути увагу на іншу машину, оскільки більшість Xsara оснащено 5-ступінчастою механічною КПП. За відгуками власників, цей агрегат радує високою чіткістю включення передач. До того ж, «механіка» досить надійна і практично не вимагає обслуговування - масло розраховане на весь термін експлуатації автомобіля. Хіба що при витоках необхідно долити мастило до необхідного рівня. Характерне місце, звідки згодом (приблизно через 100 тис. Км пробігу) може текти масло, - сальник куліси перемикання передач. На ремонт потрібно $ 46 (робота і запчастини).

При покупці автомобіля бажано перевірити пильовики Шрусов - експлуатація машини з порваним пилюжником призводить до виходу з ладу «гранати», яка у Xsara змінюється в зборі з полуосью. А це задоволення не з дешевих - навіть відреставрована у Франції в заводських умовах деталь коштує близько $ 130.

Володарка врожай

Отже, щоб розвіяти останні сумніви недовірливих автолюбителів, ще раз підкреслимо - Xsara оснащені передньою підвіскою McPherson і задньої - торсіонної (точно такий же, як і на Peugeot 306). У порівнянні з конкурентами підвіска «француженки» відрізняється завидною енергоємністю і дозволяє з комфортом рухатися по нерівній дорозі. Більш того, завдяки застосуванню м'яких сайлент-блоків торсіонної балки задня підвіска має ефект підрулення. Проходити на Xsara круті віражі одне задоволення - задні колеса трохи повертають в бік повороту, допомагаючи проходити його більш впевнено. При обслуговуванні підвіски, особливо задньої, слід використовувати тільки фірмові запчастини - при установці неоригінальних сайлент-блоків торсіонна балка втрачає ефект підрулення.

Через 30 - 40 тис. Км їзди по нашим дорогам доведеться міняти стійки переднього стабілізатора (за одну сторону робота - $ 8, запчастини - $ 26), а ось сайлент-блоки важелів можуть «виходити» близько 50 - 60 тис. Км (за одну сторону робота - $ 31, запчастини - $ 24 за задній і $ 10 за передній). До речі, заміна задніх сайлент-блоків передніх важелів вимагає кваліфікованого підходу - при неправильній установці «гумки" не прослужать і 5 тис. Км.

Дуже важливо своєчасно обслуговувати і задню підвіску - кожні 80 тис. Км голчасті підшипники тріснув потребують заміни (робота - $ 55, комплект запчастин - $ 46). Якщо їздити на «убитих» підшипниках, можна вивести з ладу всю балку.

Рульове рейкового типу на всіх Xsara відрізняється хорошим зворотним зв'язком, і управляти машиною одне задоволення. На всіх версіях воно оснащено гідропідсилювачем. Це надійний вузол - навіть наконечники рульових тяг виходжують 50 - 60 тис. Км. Для довговічної роботи підсилювача потрібно кожні 60 тис. Км міняти робочу рідину.

Немає особливих зауважень і до гальмівної системи - служить вона безвідмовно. На більшості версій встановлені передні дискові вентильовані механізми і задні барабанні. Задні дискові гальма встановлювалися тільки на потужні 16-клапанні версії. Нерідко зустрічається і система ABS.

Варто познайомитися ближче

Citroёn Xsara - автомобіль для тих, хто хоче подружитися з цією «француженкою» - звабливою і запальною. Ті, хто познайомиться з нею ближче, навряд чи захочуть припинити спілкування. До того ж «мадмуазель» не дуже вимоглива - вартість машини нижче, ніж багатьох її конкурентів, і не примхлива - несправності виникають досить рідко.

Якщо вас зацікавив даний автомобіль, то підшукати потрібний екземпляр можна, скориставшись щотижневим каталогом «Автобазар».

Особистий досвід

Віталій, 40 років   Експлуатує машину 2 роки, Citroёn Xsara 1,4 л (75 л Віталій, 40 років
Експлуатує машину 2 роки, Citroёn Xsara 1,4 л (75 л. С.), Пробіг - 100 тис. Км, вік - 6 років

Відверто кажучи, купувати Xsara не збирався. Просто підшукував собі на авторинку сучасний і відносно недорогий автомобіль. «Француженка» зацікавила дуже привабливою вартістю, так і продавець пояснив, що у неї не гідропневматичне підвіска, а звичайна, як у Peugeot.

Про свій вибір жодного разу не пошкодував. Серйозних неприємностей машина не доставила. Довелося підрегулювати клапани в двигуні, замінити стійки переднього стабілізатора і підшипники торсіонної балки. Все інше справно.

Машина радує невеликою витратою палива - близько 7 л на 100 км. У неї зручний салон, місткий багажник і м'яка підвіска. Вартість фірмових запчастин не дуже висока. Продавати свою Xsara найближчим часом не збираюся.

Особистий досвід

Андрій, 35 років   Експлуатує машину півроку, Citroёn Xsara 1,6 л 16V (110 л Андрій, 35 років
Експлуатує машину півроку, Citroёn Xsara 1,6 л 16V (110 л. С.), Пробіг - 78 тис. Км, вік - 4 роки

Купив машину недавно, тому будь-яких неприємностей з нею поки не траплялося. Зазначу динамічний двигун - зі світлофора багатьох залишаю позаду себе, а також хорошу стійкість - повороти проходжу на високих швидкостях, тому часом сам дивуюся, не "многоричажка» чи встановлена ​​ззаду. Салон досить просторий - нерідко вожу в машині своїх друзів, і ззаду трьом цілком комфортно. Та й багажник місткий. В цьому році їздив до Криму, і всі необхідні для чотирьох чоловік речі помістилися в вантажному відсіку.

З недоліків відзначу м'якувата передні сидіння без яскраво вираженої бічної підтримки, погану оглядовість при русі заднім ходом і невеликий кліренс - вже сильно подряпав передній бампер, залишивши на ньому сліди парковок біля бордюрів і заїздів на них.

Історія

07.97 Нова модель Citroёn Xsara представлена двома версіями: 5-дверним хетчбеком і купе
04.98 Гамма модифікацій доповнена 5-дверним універсалом Break
09.00 Модернізація
08.01 Початок установки 2,0-літрових турбодизелів HDi з системою безпосереднього вприскування палива
01.03 Представлений турбодизель HDi об'ємом 1,4 л (70 л. С.)
08.04 На зміну Xsara приходить нова модель - Citroёn С4

До і після…До і після…

Попередник Xsara - Citroёn ZX був представлений 3- і 5-дверним хетчбеком і 5-дверним універсалом Попередник Xsara - Citroёn ZX був представлений 3- і 5-дверним хетчбеком і 5-дверним універсалом.

В Україні ZX не ​​отримав широкого поширення - знову-таки через настороженого ставлення вітчизняних автолюбителів до моделей Citroën. Хоча ZX досить надійний і невибагливий автомобіль, оснащений звичайною підвіскою.

Лінійка двигунів включала чотири бензинові мотори об'ємом від 1,4 л (75 л. С.) До 2,0 л 16V (152 л. С.) І два дизельних - 1,9 л (68 л. С.) І 1, 9 л Turbo (90 л. с.).

Спадкоємець Xsara - Citroёn С4 представлений в цьому році на Паризькому автосалоні. Поки гамма модифікацій складається з 3- і 5-дверних хетчбеків. Цікаво, що спереду ці автомобілі ідентичні, а ось задня частина істотно відрізняється. «Трехдверка» виглядає більш динамічно.

З незвичайних особливостей Citroёn С4 слід зазначити щиток приладів, розташований в центрі «торпедо» (в дусі моделей С2 і С3), цифровий тахометр із змінною в залежності від числа обертів підсвічуванням, який розміщений прямо перед водієм (окремо від щитка приладів).

Машина може оснащуватися пристроєм, який стежить за дотриманням рядності руху. Воно фіксує положення коліс щодо смуги розмітки: включає вибросигнал, інтегрований в сидінні водія, і повідомляє про порушення рядності. Крім того, C4 обладнується програмованим обмежувачем швидкості та системою контролю тиску в шинах.

В Україні споживачі зможуть купити Citroёn С4 навесні наступного року.

В Україні споживачі зможуть купити Citroёn С4 навесні наступного року

Мінімальна 6000 Середня 10500 Максимальна 15000 Загальні дані Тип кузова хетчбек, купе, універсал Дверей / місць 5/5, 2/5, 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4170/1700/1400 (хетчбек, купе), 4370 / 1700/1420 База, мм 2540 Маса споряджена / повна, кг 1110/1650, 1115/1665, 1160/1680 Об'єм багажника, л 440/1190 (хетчбек, купе), 515/1510 Обсяг бака, л 54 Трансмісія Тип приводу передній КПП 5-ст. механ. або 4-ст. автом. Ходова частина Гальма передні / задні диск. / Барабанний. або диск. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Торс. 175/65 R14, 185/65 R14, 195/55 R15 Двигуни Бензинові 4-циліндрові розпод. впр .: 1,4 л (75 л. с.), 1,6 л (88 л. с.), 1,6 л 16V (110 л. с.), 1,8 л (90 л. с. ), 1,8 л (101 л. с.), 1,8 л 16V (110 л. с.), 2,0 л 16V (136 л. с.), 2,0 л 16V (163 л. с .) Дизельні 4-циліндрові: 1,4 л (70 л. с.), 1,9 л (68 л. с.), 1,9 л Turbo (90 л. с.), 2,0 л Turbo ( 90 к. с.), 2,0 л Turbo (110 л. с.) Передні гальмівні колодки 44 Задні гальмівні колодки 26 Повітряний фільтр 10 Паливний фільтр 17 Масляний фільтр 6 Підшипник передн. / задн. маточини 40/46 Амортизатор передн. / задн. 70/93 Кульова опора 20 Зчеплення, комплект 223 Помпа 48 Радіатор 277 Рульова рейка 740 Генератор 277 Стартер 314 Шток 167 Ремінь ГРМ 23 Натяжна ролик ГРМ 40 * Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від модифікації, року випуску і об'єму двигуна

Renault Megane 1995 - 2002 г. в.

«Француз» свого часу вибив грунт з-під ніг конкурентів - такої кількості модифікацій однієї моделі не мав в своєму розпорядженні ні один з виробників (див «Француз» свого часу вибив грунт з-під ніг конкурентів - такої кількості модифікацій однієї моделі не мав в своєму розпорядженні ні один з виробників (див. Табл). Важлива перевага Megane - висока пасивна безпека: в 1998 році він був визнаний найбезпечнішим автомобілем в своєму класі.

Тип кузова 5-дв. хетчбек, 4-дв. седан, 5-дв. універсал, купе, кабріолет, компактвен Двигуни 4-цил. 7 бензин .: від 1,4 л (75 л. С.) До 2,0 л 16V (150 л. С.) І 3 дизельних: від 1,9 л (64 л. С.) До 1,9 л Turbo (102 л. с.) Вартість автомобілів в Україні від $ 6 до $ 12,5 тис.

VW Golf IV / Bora 1997 - 2004 г. в.

Сімейство VW Golf IV / Bora заслужено користується популярністю як на Заході, так і в Україні Сімейство VW Golf IV / Bora заслужено користується популярністю як на Заході, так і в Україні. Машина приваблює своєю практичністю, зручним салоном, енергоємною підвіскою і хорошою керованістю. Забавна особливість сімейства - модифікацію з 5-дверним кузовом універсал мають як Golf, так і Bora.

Тип кузова 3- і 5-дв. хетчбек, 4-дв. седан, 5-дв. універсал, кабріолет Двигуни 4-, 5- і 6-цил. 9 бензин .: від 1,4 л (75 л. С.) До 2,8 л 24V (204 л. С.) І 2 дизельні .: 1,9 л (68 л. С.), 1,9 л Turbo (150 л. с.) Вартість автомобілів в Україні від $ 9,5 до $ 18 тис.

Toyota Corolla 1997 - 2001 г. в.

У рейтингу надійності німецької компанії TU У рейтингу надійності німецької компанії TU..V Toyota Corolla входить в десятку кращих. До переваг можна віднести економічні двигуни, висока якість виконання і хорошу стійкість. З недоліків відзначимо високу вартість обслуговування, тісний "гальорку" і невеликий обсяг багажного відділення.

Тип кузова 3-дв. хетчбек, 5-дв. ліфтбек, 4-дв. седан, 5-дв. універсал Двигуни 4-цил .: 3 бензин .: від 1,3 л 16V (86 л. с.) до 1,8 л 18V (110 л. с.) і 1 дизельний: 2,0 л (72 л. с .) Вартість автомобілів в Україні від $ 9,5 до $ 18 тис.

Юлій Максимчук
Фото Юрія Нестерова

Редакція дякує СТО СП МАС і автомагазин «Євроавто +» СП «В.М.С.» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Так, може, є сенс скористатися цим і вигідно придбати досить «свіжий» автомобіль?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов