Наша сеть партнеров Banwar
8 квітня 2017, 10:00 Переглядів:
Взаємовиручка. Члени клубу зупиняються допомогти поламати машинам з «рідними» наклейками і «злітаються» на місце ДТП. Фото: Олександр Яремчук
Зростання автоклубного руху в Україні почався в середині нульових. "У 2005-2007 рр. В Україні прийшло кредитування. Народ став брати позики і змітати машини - та так, що в автосалонах черзі стояли! - згадує один із засновників Спілки автоклубів Дмитро Ретроград' (ветерани клубного руху пам'ятають його ще під ніком ДмітрійАвто). - Але нові власники машин раптом стикалися з проблемами, які не могли вирішити самостійно. пробите колесо, тріснула фара, поміняти масло - що з цим робити? Як боротися з даішниками? Де краще страхуватися? Люди молоді, просунуті, з доступом до інтернету, починали позову ь інформацію там. У той час ще не було соцмереж, але були популярні форуми. Так і з'являлися перші майданчики для спілкування ".
І незважаючи на розвиток соцмереж, автомобілісти як і раніше вважають за краще форуми - для них комунікаційним центром є форум на клубному сайті.
"З'явилися три основних види клубів, - розповідає ще один з батьків Союзу автоклубів - Дядя Фара. - По-перше, це клуби любителів конкретної марки або моделі. По-друге - регіональні клуби, які об'єднують автолюбителів якогось міста або області, незалежно від того, на чому вони їздять. і по-третє, клуби за інтересами: стрітрейсерів, позашляховиків, любителів тюнінгу, ретро-автомобілів і т. д. ".
РАЗОМ МИ СИЛЬНІШИЙ, АБО НАВІЩО КЛУБ
"Форум в клубі другорядний, спілкуватися можна і в соцмережах, - розповідає Дядя Фара. - Головне в автоклубі - це взаємовиручка". Клубні машини, як правило, прикрашені наклейкою. І якщо таке авто виявилося на узбіччі з увімкненою "аварійкою", то який проїжджав повз побратим обов'язково зупиниться допомогти - якщо, звичайно, він побратим по духу, а не просто формальний учасник. Чи не допомогти своєму в складній ситуації - для автоклубного руху один з "смертних гріхів".
"Я, скільки бувало, стою на" аварійку ", щоб з кимось спокійно поспілкуватися, завжди хтось зі своїх зупиняється:" У тебе все в порядку? "- розповідає Дядя Фара.
Якщо член клубу потрапляє в ДТП , Туди ж незабаром з'їжджаються і одноклубники - після аварії людина в шоці і розгубленості. А так, поки він в себе прийшов, розсудливі і досвідчені партнери по клубу вже і свідків переписали, і з даішниками поспілкувалися, і евакуацію машини організували.
КОНСУЛЬТАЦІЇ. Нікуди не поділася і функція передачі досвіду. "Соцмережі вбили формат форумів, - ділиться Дмитро Ретроград'. - Вони перестали бути настільки цікаві, як раніше, багато хто з них розпалися". Зараз клубний рух, за його словами, становить 15% від того, що було на піку розквіту. Проте на клубних форумах тривають обговорення, є розділи, присвячені актуальним темам - від заміни коліс до юрпитань. Серед членів клубу неважко знайти професіоналів в різних областях, які можуть дати раду. Автолюбитель-новачок може швидко пройти там "лікнеп" з найважливіших питань. Але і тим, хто за кермом десятиліття, купивши машину нової для себе марки, є сенс зареєструватися у відповідному клубі: це вбереже від багатьох "шишок".
ДЛЯ ДУШІ. Як і раніше, клуби залишаються місцем об'єднання людей. В їх рамках проводиться багато зустрічей і поїздок - розважальні, пізнавальні, соціально корисні. Дядя Фара наводить приклад, як одного разу вони їздили в Полтаву мити в музеї літаки або допомагали дитячому будинку.
ЗВІДКИ БРАТИ ГРОШІ
Будь-яка діяльність вимагає фінансування, і хостинг сайту - не виняток. Грошове питання автоклуби вирішують по-різному. Є випадки, коли хтось із ентузіастів клубу виступав фактично в якості спонсора, створюючи і підтримуючи сайт за свої гроші. Але популярніше - метод добровільних внесків.
"На форумі кидається клич, що підходить час оплати сайту: скидати хто скільки може. Народ скинувся - хостинг за рік сплатили. Для тих, хто брав участь в оплаті, може бути привілей - наприклад, право заходити в якийсь закритий розділ форуму, - розповідає Дядя Фара. - А ми на зустрічах ставимо "скринька доброти".
Ніхто нікого не контролює: хтось кинув "п'ятірку", хтось - ні ". Ще один із шляхів фінансування - пускати на сайт рекламу. Можна побачити оголошення такого роду:" Реклама допомагає оплачувати рахунки за розміщення нашого сайту. Будь ласка, вимкніть блокування (розширення для браузерів, що блокують рекламні вікна. - Авт. ".
Платні. Ряд клубів встановили обов'язкові внески для своїх членів. Вони можуть бути чисто символічними (50-100 грн в рік), але при великій кількості учасників набігає пристойна сума. Натомість учасник отримує клубну картку, яка може давати йому певні вигоди - наприклад, знижки у партнерів клубу: СТО, автомагазини, автомийки і т. Д. У цьому відношенні наше автоклубний рух слід за західними зразками з великим запізненням.
"В Європі участь в автоклубах платне. Але вони гарантують своїм членам професійну допомогу в складних ситуаціях і страховий захист. Більш того: наприклад, німецькі клуби проводять краш-тести, тестують дитячі сидіння і т. Д. У Великобританії займаються лобізмом законопроектів. Про один з клубів говорять, що це четверта екстрена служба - після поліції, швидкої допомоги і пожежників ", - розповідає директор по маркетингу British Auto Club Роман Степановський. У нашій країні такого ще немає, але перші ластівки вже з'являються.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
гроші
, ДТП , форум , авто , машини , клуб , сайт , рух , оголошення , внески , поїздки , автомобілі , автомобіль , хостинг , учасник
Ви зараз переглядаєте новина "Чому корисно перебувати в автоклубі: допомога" своїм "як обов'язок і лікнепи від бувалих". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Ряполов Костянтин
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Пробите колесо, тріснула фара, поміняти масло - що з цим робити?Як боротися з даішниками?
Де краще страхуватися?
Я, скільки бувало, стою на" аварійку ", щоб з кимось спокійно поспілкуватися, завжди хтось зі своїх зупиняється:" У тебе все в порядку?