Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чому двигун жере масло?

  1. Двигун жере масло через сальників клапанів
  2. Визначаємо знос поршневої групи двигуна
  3. Рада по ремонту поршневий групи
  4. Чи може двигун є масло якщо не ті свічки?
  5. Раковина в блоці циліндрів
  6. Усунення раковини в блоці циліндрів
  7. Чи повинен поршень злегка бовтатися в циліндрі?
  8. Випадок з практики

Наша сеть партнеров Banwar

Розглянемо причини чому двигун жере масло, і способи визначення причини чому двигун жере масло

Розглянемо причини чому двигун жере масло, і способи визначення причини чому двигун жере масло.

Двигун жере масло через сальників клапанів

Ознаки зносу сальників клапанів, для початку огляньте двигун, чи немає патьоків масла через прокладки і корінні сальники, якщо двигун сухий, визначаємо винні сальники клапанів або може інша причина витрати масла двигуном.

Основні ознаки зносу сальників клапанів, при запуску двигуна з глушника виходить сизий дим а через деякий час дим пропадає, це говорить про те що винні сальники клапанів, вони ще не повністю зносилися але вже по не многу пропускають масло. Якщо сизий дим йде весь час з випускної труби це говорить про великий знос сальників клапанів. Також відкрутите свічки і подивіться на нагар, і відразу побачите який циліндр жере більше масла, свічка буде з чорним нагаром.

Нормальний нагар свічки світло коричневого кольору.

Колір свічки з білим нальотом говорять про те що двигун працює на збідненої суміші палива, це може привести до прогари клапанів і також до перевитрати палива при динамічній їзді, але якщо їздити спокійно це може дати економію палива, хоча багато хто думає що на бідній суміші палива двигун менше витрачає бензину та але тільки при спокійній їзді, а ось при динамічній їзді це може привести до перевитрати палива, так як вам доводиться сильніше тиснути педаль газу і це (причина в карбюраторі або інжекторі).

Якщо віддаєте перевагу спокійному стиль їзди то білий колір січей це для Вас добре.

Але якщо любите поганяти, то це для Вас погано, так як двигун не дасть всій потужності, плюс зростає ймовірність прогара клапанів.

Чорний, але сухий нагар говорить що двигун працює на багатій суміші палива і через це може бути перевитрата палива і тупа динаміка автомобіля (причина в карбюраторі або інжекторі).

Чорний і маслянистий нагар на свічці говорить що в циліндр потрапляє масло (причина в сальники клапанів або великий знос поршневої групи).

Але не все так просто, багато хто плутає причину несправності сальників клапанів з зносом поршневої групи двигуна.

Якщо з сапуна вибиває масло але немає диму, причини дві, або поламалися перегородки поршнів між поршневих кілець, або забився нагаром сам сапун і не відфільтровує повітря від масла, і тому випльовує масло разом з повітрям. Порада така спочатку розберіть систему сапуна і почистіть його, якщо не допоможе то ремонтуйте поршневу групу.

Порада така спочатку розберіть систему сапуна і почистіть його, якщо не допоможе то ремонтуйте поршневу групу

Фото. Кришка клапанів 406 двигуна. Щоб почистити сапун треба відкрутити болти (один з них відзначений стрілкою) зняти перегородку і вичистити весь нагар.

Визначаємо знос поршневої групи двигуна

Найпростіший і точний спосіб визначення зносу поршневої групи двигуна, від'єднайте патрубок сапуна від повітряного фільтра і заведіть двигун, якщо під час роботи двигуна з патрубка сапуна йде сизий густий дим або вибиває масло, це говорить про великий знос поршневої групи аж до поломки поршневих кілець, і заміна сальників клапанів цьому двигуну не допоможе.

Але як би я не описував дим з сапуна, краще один раз побачити ніж сто разів почути, у всіх є знайомі у яких є машини, якщо у знайомого двигун працює добре попросите його зняти на своєму двигуні патрубок сапуна і подивіться який димок йде (це двигун з великим пробігом) а на свіжому двигуні диму з сапуна немає вибиває тільки повітря.

Але як би я не описував дим з сапуна, краще один раз побачити ніж сто разів почути, у всіх є знайомі у яких є машини, якщо у знайомого двигун працює добре попросите його зняти на своєму двигуні патрубок сапуна і подивіться який димок йде (це двигун з великим пробігом) а на свіжому двигуні диму з сапуна немає вибиває тільки повітря

Фото. Приклад сапуна з хорошою поршневий групою (хоча двигун з великим пробігом) двигун працює на холостих обертах. Але зверніть увагу трубка що відходить від фільтра і до якої приєднується сапун відламана, якщо у вас трапилася така біда міняйте корпус фільтра або заваріть трубку до фільтру, так їздити не можна через цей отвір безпосередньо в поршневу групу буде летіти пил і бруд і це призведе до швидкого зносу поршневої групи. Але на час цю діру просто можна заткнути чомусь а сапун просто нехай висить.

Але на час цю діру просто можна заткнути чомусь а сапун просто нехай висить

Фото. Цей же двигун на оберти 5000 як бачите диму майже немає його ледве видно, це хороша поршнева група.

Двигун з хорошою поршневий групою з сапуна вибиватиме просто повітря. Тому якщо двигун жере масло але з сапуна немає це 99 відсотків винні сальники клапанів, міняйте їх. Якщо двигун жере масло і з сапуна йде сильний дим це винна поршнева група і сальники клапанів ні до чого, але при цьому також може бути і в добавок до поганої поршневий групі і погані сальники клапанів, але порада така краще почати ремонтувати поршневу групу і відразу поміняти сальники клапанів.

Рідко буває і так, з сапуна немає диму, але з глушника валить чорно-сизий дим, всі ознаки зносу сальників клапанів, але після заміни сальників клапанів нічого не змінилося. Значить, винна поршнева група. Чорний дим говорить про дуже багатою робочої суміші (глушник буде з жирним чорним нагаром), значить треба налаштовувати карбюратор, а сизий дим говорить, що в циліндри потрапляє масло.

В даному випадку через зношування поршневий групи, визначилося це тільки після заміни сальників клапанів. Рада, якщо двигун жере масло, з сапуна немає диму завжди спочатку замініть сальники клапанів (це простіше і дешевше), але якщо не допомогло то вже точно знаєте що треба ремонтувати поршневу групу двигуна.

Якщо з сапуна йде невеликий чорний димок і двигун жере масло, але варто дати газ як дим в Сапун пропадає, а з глушника валить дим, це винна поршнева група, сальники клапанів тут ні до чого. Зазвичай це буває через те що на сильно зношені циліндри поставили нові поршні з кільцями, виходить так, полінувалися або пошкодували гроші на розточення циліндрів під ремонтні поршні, і отримали результат нульовий. Скупий платить двічі.

Скупий платить двічі

Рада по ремонту поршневий групи

Багато просто змінюють поршневі кільця і ​​не враховують знос циліндра, це призводить до того що гроші на вітер а двигун працює ще гірше. Чому гірше? Циліндр виробляється Елепс (грубо кажучи у вигляді кола яйця) і ставлячи нові кільця вони не прилягають щільно до стінки циліндра і виходить невелика щілина між циліндром і кільцями, це призводить до поганої компресії і великої витрати масла. Нижче малюнок зношеного циліндра і нового поршневого кільця з зазором.

Рис 1. Зношений циліндр з новим поршневим кільцем

Тому якщо вирішили ремонтувати поршневу групу зверніть увагу на циліндри, найпростіший спосіб визначення вироблення циліндра, проведіть пальцем всередині циліндра від низу до верху в тому місці де поршневі кільця доходять до своєї верхньої мертвої точки і якщо відчуєте хоч маленьку сходинку, обов'язково розточуються циліндри під ремонтні поршні.

Фото 2. Поршень з поламаними перегородками

А ще простіше можна визначити так, чи треба розточувати циліндри під ремонтні поршні, якщо двигун жер масло, з сапуна валив сизий дим, при розбиранні поршневий групи все поршневі кільця і ​​поршні цілі, навіть не замислюйтесь відразу блок двигуна везіть в майстерню по розточуванню циліндрів і розточуються під ремонтні поршні !!! Ремонтні поршні купуйте перед тим як повезете блок циліндрів на розточення, розточувальник розточуються блок циліндрів під поршні.

Ремонтні поршні купуйте перед тим як повезете блок циліндрів на розточення, розточувальник розточуються блок циліндрів під поршні

Фото 3. Поршень з затиснутим поршневим кільцем через перегрів

Нехай ви трохи переплатите за запчастини і розточення, ніж просто поставите нові поршневі кільця і ​​нові поршні на сильно зношені циліндри результат буде не якийсь, скупий платить двічі !!!

Фото 4. Поршень з просвердленим отвором 1 і знятими фасками 2

Дам ще рада, якщо самі ремонтуйте машину або навіть якщо і не самі, а в майстерні, попросіть моториста щоб він просвердлив в поршні 2 отвори (по одному отвору з двох сторін поршня) як показано на фото 4 стрілка № 1 і зняв фаску напилком або на жорні стрілка № 2.

Пояснюю для чого це треба, на фото 4 бачите що спідниця поршня сильно задерта відбувається через те що поршень при розширенні краями спідниці знімає масло з циліндра і треться на суху. Але якщо просвердлити отвір і зняти фаску з краю спідниці, то поршень масло з циліндра не знімає спідницею, а пропускає під спідницю плюс додатково через отвір в поршні проходить масло під спідницю.

Двигуна з такими поршнями більш жваві, і навіть при перегріванні не сильно страждають. Якщо думаєте що через отворів в поршні двигун буде жерти масло відразу вас заспокою не буде, масло тримають поршневі кільця, а працювати двигун точно буде краще і жвавий.

Отвір у поршні свердліть приблизно по центру, нічого страшного немає якщо злегка просвердлите вище або нижче або правіше або лівіше. Свердло може бути від 4 мм і до 6мм. Якби цей поршень що на фото 4 спочатку був просвердлений і знята фаска з спідниці, то задирака не було, а була б гладка поверхня спідниці поршня.

Чи може двигун є масло якщо не ті свічки?

Свічки на жор мала не впливають, свічки ні до чого.

Раковина в блоці циліндрів

Раковина блоку циліндрів, зазвичай з'являється через поршневого пальця. Поршневий палець може почати бовтатися в шатунах ВАЗ якщо прослаблено отвір куди забивається поршневий палець, і в момент роботи двигуна, палець виходить за межі поршня і гризе циліндр. В інших двигунах де на порушених поршневий палець фіксується стопорними кільцями, може вилетіти стопорне кільце і також палець також виходить за межі поршня і гризе циліндр.

Усунення раковини в блоці циліндрів

Якщо блок циліндрів чавунний литий, то при не великий раковині можна просто розточити під ремонтні поршні. Якщо раковина дуже глибока, то тоді треба гільзованний цей циліндр, для цього на кожен двигун продаються спеціальні гільзи. Розточують і гільз блоки в спеціальних майстернях, на розточувальних верстатах.

Чи повинен поршень злегка бовтатися в циліндрі?

У робочому обкатаному двигуні, завжди поршень буде трохи бовтатися в циліндрі, це нормально. Так як двигун обкатаний, поршень при нагріванні розширюється і приймає потрібний розмір в циліндрі.

А якщо новий блок циліндрів, або після розточення, поршень не повинен бовтатися в циліндрі, і тільки після обкатки він почне трохи бовтатися.

Випадок з практики

Притягли на ремонт ВАЗ 2106, якийсь майстер поміняв поршневі кільця, але не зміг завести. Взявся я за цей металобрухт, відрегулював клапана, налаштував запалювання, став заводити, движок навіть не подавав ознак життя, і стартер крутив ніби без свічок, компресії навіть не відчувалося в двигуні. Викрутив свічки, влив в циліндри по повному шприцу масла, завів двигун.

Думаю, зараз попрацює і почне далі заводитися. Став скидати підсмоктування, але менш 2000 оборотів двигун ДЛМГ, і завести його можна було тільки після порції масла в циліндри, плюс з сапуна валив дим як з димової шашки. Промучився з цим движком майже цілий день, а він так і не заводився без порції масла в циліндри. Подзвонив хазяїнові, кажу, забирай свій металобрухт, завів його.

Приїхав господар, кажу заплави, він спробував його завести, але не заводиться, кажу, зараз заведемо, викручую свічки вливаю масла в циліндри, движок завівся, але працював тільки не менше 2000оборотах, а нижче ДЛМГ, плюс купа диму з сапуна. Кажу ось так і їдь, вози з собою масло і шприц, і як заглохнешь, підливай масло в циліндри. Коротко, поматюкался він на майстра що погодився йому полагодити мотор за копійки, і залишив шістку для ремонту, звичайно довелося розточувати блок під ремонтні поршні, розточувати коленвал, і міняти купу деталей.

Зробив цю шістку, власник залишився задоволений, хоча йому довелося платити двічі, першого майстра і мені. Суть в чому, залізяку не обдуриш, якщо циліндри сильно зношені, то ставлячи нові поршні і поршневі кільця проблему не вирішити, а навпаки проблема тільки збільшується.

Дивіться також:
  • Чому не працює покажчик рівня палива?
  • Пристрій паливної системи дизельного двигуна
  • Чому скаче стрілка тахометра?
  • Причини несправності системи живлення
  • Чому виходять з ладу свічки запалювання?
  • Як перевірити несправність вакуумного підсилювача гальм?
  • Чому гірше?
    Чи може двигун є масло якщо не ті свічки?
    Чи повинен поршень злегка бовтатися в циліндрі?
    Як перевірити несправність вакуумного підсилювача гальм?
     
      Обзор категорий  
     
    Шины
     
         
     
      Специальное предложение  
       
         
         
    Доставка осуществляется в города:
    Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

    © 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

    Каталог украинских интернет-магазинов