Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчики тиску в шинах - система контролю зміни тиску

  1. Прямий завмер тиску
  2. Відео: ВСТАНОВЛЮЄМО СИСТЕМУ КОНТРОЛЮ ТИСКУ В ШИНАХ
  3. Відео: Системи TPMS (система контролю тиску в шинах).
  4. непрямий завмер
  5. Відео: Системи контролю тиску в шинах (TPMS). Які системи краще? Як вони працюють?

Наша сеть партнеров Banwar

Одним з пунктів щоденного обслуговування авто, яке необхідно проводити перед поїздкою, є перевірка тиску повітря в шинах. Ось тільки далеко не всі це роблять - одні просто забувають це робити, особливо в поспіху, другим не хочеться перевіряти колеса. А адже невідповідність тиску призводить до підвищення витрат палива через підвищений опір коченню, підвищеному зносу гуми , Впливає на керованість і може стати причиною зриву шини з диска.

Рішенням для тих, хто забуває або лінуються перевіряти шини перед поїздкою і під час неї є використання датчиків тиску повітря в шинах. Ці пристосування будуть тримати в курсі власника про стан шин і своєчасно сигналізувати про падіння тиску в них.

Видів датчиків тиску шин кілька, кожен з них має свої особливості, позитивними і негативними сторонами. В цілому, всі їх можна розділити на види:

  • прямого виміру тиску;
  • непрямого виміру.

У кожного з них свої конструктивні особливості, позитивні і негативні сторони.

Прямий завмер тиску

Перший варіант в свою чергу ділиться на механічні та електронні. Їх особливість полягає в тому, що вони є окремими елементами, в завдання яких входить виключно перевірка тиску в колесах.

Їх особливість полягає в тому, що вони є окремими елементами, в завдання яких входить виключно перевірка тиску в колесах

Механічні датчики контролю тиску в шинах

Механічні датчики є найпростішим засобом для контролю і являють собою ковпачки на ніпелі з колірною індикацією. Верхня частина таких виробів - прозора і через неї можна розглянути індикатори. Наприклад, на добре накачаному колесі верх ковпачка забарвлений в зелений колір, при незначному падінні тиску він забарвлюється в жовтий, якщо ж колесо спущене - індикатор стає червоним.

Відео: ВСТАНОВЛЮЄМО СИСТЕМУ КОНТРОЛЮ ТИСКУ В ШИНАХ

До переваг механічних приладів можна віднести простоту монтажу, легкість діагностики стану, невелику вартість ковпачків.

Недоліки ж у таких приладів більш істотні.

  1. По-перше, точність вимірів - невисока.
  2. По-друге, автовласникові все ж доводиться перед виїздом обходити авто, розглядаючи всі ковпачки.
  3. По-третє, дізнатися про ситуацію з колесами під час руху неможливо, тому в разі пробою і поступової втрати тиску орієнтуватися доведеться по поведінці автомобіля.

В цілому, як засіб для контролю такі індикаторні ковпачки не надто інформативні, тому їх можна віднести до любительським виробам. До того ж, часто їх виготовляють в Китаї, тому калібрування їх на певні значення далеко не точна. Тобто, один ковпачок помітить падіння на 0,5 Атм. і змінить колір, а другий може і «не помітити» втрату 1,0 Атм.

і змінить колір, а другий може і «не помітити» втрату 1,0 Атм

Електричні датчики тиску

Електричні датчики тиску

Електронні датчики тиску в шинах

Більш точними є електронні датчики, які скоріше можна назвати повноцінною системою контролю за колесами. Вона являє собою порівняно складний пристрій, що складається з блоку управління і самих датчиків, що монтуються на колеса замість вентилів. Обмін даними між ними виконується за допомогою радіосигналів. Частотність передачі їх становить зазвичай 1 хвилину, тобто, контроль ведеться практично в режимі «реального часу».

У простих виробах блок управління отримує сигнал, обробляє його, і, якщо відзначено зміна тиску відносно параметрів, внесених в пам'ять, на приладовій панелі загоряється сигнальна лампа, що супроводжується звуковим сигналом.

Читайте також: Всесезонная гума - плюси і мінуси

Відео: Системи TPMS (система контролю тиску в шинах).

У більш «просунутих» моделях блок управління оснащений дисплеєм, на який виводиться інформація про тиск у всіх колесах. В таких приладах модуль обробляє сигнали від кожного з колісних датчиків окремо і виводить дані на монітор, закріплений на приладовій панелі.

У конструкцію пристроїв, що монтуються в колеса, входять датчики тиску і температури, блок передачі інформації від них, антена і акумулятор. Тобто, воно є повністю автономним і здатне від заряду свого АКБ відпрацювати близько 8-10 років. При цьому сам колісний прилад - дуже компактний і легкий по вазі, тому на баланс колеса практично не впливає. Але наявна батарея - не зміна, тому при її повному розряді пристрій доведеться міняти.

Переваг у таких виробів багато:

  1. Інформація про стан коліс досить точна.
  2. Дані надходять постійно, тому навіть під час руху відстежити зміни тиску буде нескладно.
  3. Монтаж пристрою не складний.

Що стосується недоліків, то до них можна віднести дорожнечу обладнання і неможливість використання з камерними шинами, які хоч і дуже рідко, але все ж експлуатуються автолюбителями.

У більшості випадків при зміні параметрів (наприклад, при заміні шин або одного з датчиків) електронна система контролю тиску в шинах в автоматичному режимі калібрує дані, підлаштовуючись під нові умови. Але є і такі, у яких при зміні параметрів, потрібно перепрограмування, що проводиться при допомоги сканера .

непрямий завмер

Що стосується датчиків непрямого виміру, то як таких їх немає. Завдання контролю за тиском в шинах виконує штатна система авто - АБС, для чого функціонал її дещо розширено.

Як відомо, АБС використовує датчики контролю швидкості обертання коліс, щоб підлаштовувати роботу гальмівної системи і забезпечувати ефективне гальмування . Ці ж пристрої задіяні і для контролю за станом шин.

Принцип роботи непрямого контролю заснований на зміні швидкості обертання колеса при зменшенні діаметра. Тобто, при втраті тиску розмір колеса зміниться в меншу сторону. Через це для подолання певної ділянки дороги йому потрібно зробити більше обертань, тобто швидкість обертання його підвищується. На це зміна і реагують датчики. Вони знімають показання швидкості і передає їх на блок управління, де вони порівнюються між собою. Якщо зазначено, що одне з коліс обертається швидше, ніж інші, на бортовий комп'ютер виводиться повідомлення про невідповідність.

Читайте також: Яка буває маркування шин і її розшифровка

Відео: Системи контролю тиску в шинах (TPMS). Які системи краще? Як вони працюють?

Як і в системах прямого виміру, при зміні робочих параметрів відбувається калібрування значень і система, заснована на АБС, підлаштовується під нові умови.

Основною перевагою пристроїв непрямого виміру є задіяння для контролю зовсім інший системи авто. Тобто, конструкція не доповнюється якимись додатковими елементами. Це в свою чергу позначається на вартості обладнання, адже всього лише потрібно підвищити функціональність блоку управління АБС і все. До того ж така система забезпечує інформацією про стан коліс постійно під час руху.

Але недоліків у систем непрямого виміру досить багато, тому вона не відрізняється високою ефективністю. Вона не дозволяє визначати тиск під час стоянки авто, і автовласникові необхідно самостійно перевіряти шини (Ось тут і можуть стати в нагоді механічні ковпачки).

Система контролю на основі АБС може давати помилкові сигнали. Відбутися це може при входженні в затяжний поворот (в таких умовах колеса, що рухаються по зовнішньому діаметру, обертаються трохи швидше, ніж ті, які розташовані з внутрішньої сторони).

Датчики непрямого контролю можуть виявитися марними, якщо на авто встановлені шини з підвищеною жорсткістю боковин. Така гума навіть при значному падінні тиску здатна зберігати форму, тому їх діаметр не змінюється.

Які системи краще?
Як вони працюють?
Які системи краще?
Як вони працюють?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов