Наша сеть партнеров Banwar
«Сімейство» Volkswagen Golf дійсно величезна, адже його платформу використовують два десятка різних моделей. Серед них є і позашляховик Volkswagen Tiguan, і купе Audi TT. З 2004 року в ньому був присутній міні-вен Golf Plus. Тепер на зміну йому приходить нова модель з іншою назвою - Golf Sportsvan. Звичайно, змінилося не тільки ім'я, імідж автомобіля також став дещо іншим.
Зміни помітні вже при першому погляді на Volkswagen Golf Sportsvan. Його профіль став більш стрімким - з великим кутом нахилу лобового скла, опуклими колісними арками і рельєфними боковинами. У зовнішньому вигляді переважають межі. Передня частина виконана в стилі Golf VII. Хромована решітка радіатора поєднується з продовгуватими тонованими фарами і вигнутими ходовими вогнями. Бампер доповнений широким повітрозабірником. Віконні рамки прикрашені хромованими накладками, а на даху встановлений невеликий спойлер. Ширину кузова ззаду підкреслюють великі довгасті ліхтарі зі світлодіодним оптикою. Стоп-сигнали, до речі, адаптивні - блимають при різкому гальмуванні.
В основі міні-вена лежить нова платформа MQB, яку використовує Golf VII. У порівнянні з попередником автомобіль виріс на 134 мм (до 4338 мм в довжину), а його колісна база додала 107 мм - до 2685 мм. Ширина збільшена до 1807 мм, а висота - до 1 578 мм. При цьому Golf Sportsvan став легше на 90 кг за рахунок використання в конструкції більш легких сортів сталі - 1320 кг в початковій версії.
Якщо заглянути в салон, то відразу впізнається фірмовий стиль Golf. У внутрішній обробці досить багато вставок «під алюміній» і чорного лакованого пластика. У дорожчій версії Highline присутній алькантара. Обід трехспицевого рульового колеса виконаний плоским знизу. У першій-ліпшій нагоді, крім базового, воно обшите шкірою, як і важіль коробки перемикання передач. Прилади глибоко врізані в панель. Усередині спідометра розміщений покажчик залишку палива в баку, а в тахометрі - датчик температури двигуна. По центру знаходиться кольоровий екран бортового комп'ютера.
Центральна консоль повернена до водія, хоча не настільки сильно, як в хетчбек Golf. Зверху на ній встановлений сенсорний дисплей мультимедійної системи. Він передбачений у всіх Volkswagen Golf Sportsvan, але його діагональ може бути 5, 5,8 або 8 дюймів. Кнопки блоків аудіосистеми і клімат-контролю великі і раціонально впорядковані, а тому зручні в користуванні.
У рульової колонки змінюються кут нахилу і виліт, а водійське крісло регулюється по висоті. Передні сидіння традиційно пружні, але зате непогано утримують спину. Вони встановлені на 60 мм вище, ніж в звичайному Golf, що покращує оглядовість.
На другому ряду простір для ніг і над головою додало по 32 мм, в порівнянні з попередником. Тепер тут цілком комфортно навіть людям ростом 190 см. Крісла Volkswagen Golf Sportsvan оснащені горизонтальної регулюванням (зсуваються назад на 180 мм), регулюється і кут нахилу їх спинок. До послуг задніх пасажирів - і відкидні столики.
Залежно від положення крісел обсяг багажника становить 500-590 л. Якщо ж їх скласти, то вийде 1520-літровий відсік, в якому можна перевозити предмети довжиною до 2,5 м. Передбачено і відділення під підлогою. Крім того, в салоні дуже багато відділення для дрібних речей. Крім ящика рукавички це відділення в центральній консолі, кишені в дверях, бокс в підлокітнику першого ряду і висувні ящики під передніми сидіннями.
Початкова версія Volkswagen Golf Sportsvan Trendline отримала електроприводи склопідйомників і дзеркал заднього виду, кондиціонер, CD-програвач, зв'язок Bluetooth. Крім того передбачено 7 подушок безпеки, системи стабілізації і контролю тиску в шинах, а також технологія Multi-collision brake system, автоматично застосовує гальмування після зіткнення, щоб нейтралізувати кінетичну енергію. Найдорожчий варіант Highline має на увазі наявність клімат-контролю, датчиків освітлення і дощу підігріву сидінь, парктроника і 17-дюймових легкосплавних дисків. Список опцій включає панорамний дах, паркувальний автопілот, адаптивні біксенонові фари, бездротовий Інтернет, 400-ватну аудіосистему. Також можна замовити адаптивний круїз-контроль з технологією автоматичного уповільнення, системи стеження за «сліпими» зонами, розпізнавання дорожніх знаків, визначення втоми водія і дотримання смуги руху.
Всі доступні двигуни оснащені турбонаддувом, безпосереднім уприскуванням палива і системою глушіння при зупинках. Відкривають лінійку бензинові «четвірки» об'ємом 1,2 л (84 і 105 л. С.). Втім, вони не завжди справляються з грунтовно завантаженим міні-веном, тому варто звернути увагу на 1,4-літрові мотори, що розвивають 125 і 150 л. с. Більш потужний варіант має пристойним крутним моментом в 250 Н ∙ м, який доступний вже при 1500 об / хв. При цьому він досить швидко розкручується, хоча при цьому досить гучний. Розгін до 100 км / год займає 8,8 с, а максимальна швидкість складає 212 км / ч. У міському циклі витрата палива складає 7,0 л / 100 км, а в заміському - 4,9 л / 100 км.
Початковий 1,6-літровий 110-сильний турбодизель «вживає» в середньому всього 3,6 л / 100 км. Є і 2,0-літровий двигун потужністю 150 л. с. Він працює на подив тихо і плавно. Головна його перевага - тяговитість, адже максимальний обертовий момент досягає 340 Н ∙ м при 1750 об / хв. Автомобіль розганяється до 100 км / год за 9,2 с і досягає 212 км / ч. При цьому в місті він витрачає 5,1 л / 100 км, а на трасі - 4,0 л / 100 км.
Механічна 6-ступінчаста коробка перемикання передач відрізняється точністю роботи. Альтернатива - трансмісія з двома зчепленнями DSG, що демонструє дуже швидкі реакції і сприяє кращій економічності.
По керованості Volkswagen Golf Sportsvan не надто відрізняється від спорідненого хетчбека. Його рульове управління точне і забезпечує належну зворотний зв'язок. З недостатньою поворачиваемостью бореться технологія XDS +, що імітує диференціал підвищеного тертя. Звичайно, підвіска кілька пружна (особливо у версії Highline з 17-дюймовими покришками), але зате високий міні-вен на диво мало крениться в поворотах. На вибір запропоновано два типи підвіски: в менш потужних версіях вона напівзалежна, а в 150-сильних - багатоважільна. Звичайно, в останньому випадку поведінка автомобіля в поворотах краще. За доплату також запропоновані адаптивні амортизатори і технологія налаштування шасі, що змінює характеристики рульового управління, підвіски, педалі акселератора і DSG. Шумоізоляція салону хороша, тому при їзді по автомагістралі всередині тихо.
Volkswagen Golf Sportsvan вже почали продавати в Європі. Ціни починаються з позначки в 19 600 євро.
Технічні характеристики Volkswagen Golf Sportsvan
Тип кузова Міні-вен
Кількість дверей / місць, шт. 5/5
Споряджена / повна маса, кг 1391/1880 1474/1970
Довжина / ширина / висота, мм 4338/1807/1578
Колісна база, мм 2685
Колія передня / задня, мм 1543/1514
Кліренс (дорожній просвіт), мм 144
Обсяг багажника, л 500/1520
Діаметр розвороту, м 11,1
двигун
Робочий об'єм, см3 1395 тисяча дев'ятсот шістьдесят-вісім
Тип Бензиновий з турбонаддувом Дизельний, з турбонаддувом
Розташування спереду, поперечно
Розташування і кількість циліндрів в ряд, 4
Кількість клапанів / розподілвалів, шт. 16/2
Макс. потужність, л. с. при об / хв 150 при 4500 150 при 3500
Макс. крутний момент, Н • м при об / хв 250 при 1500-3500 340 при 1750-3000
Паливо / ємність бака, л Аі-95/50 ДТ / 50
Трансмісія
Тип приводу Передній
Коробка передач 6-ст. механічна, 7-ст. роботизована, з двома зчепленнями
Ходова
Передня підвіска Незалежна, пружинна, типу McPherson, із стабілізатором поперечної стійкості
Задня підвіска Незалежна, багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості
Гальма передні дискові, вентильовані
Гальма задні дискові
Сервісні і гальмівні системи ABS, EBD, ESP, ASR, XDS
Кількість подушок безпеки, шт. 7
Розмір шин 205/55 R16 225/45 R17
експлуатаційні показники
Час розгону від 0 до 100 км / год, з 8,8 (8,8) * 9,2 (9,2)
Максимальна швидкість, км / год 212 (212) 212 (212)
Витрата палива, л / 100 км
міський цикл 7,0 (6,5) 5,1 (5,4)
заміський цикл 4,9 (4,8) 4,0 (4,4)
змішаний цикл 5,6 (5,5) 4,4 (4,8)
Вартість автомобіля в Європі, євро 19 600 - 32 000
Перше техобслуговування, км 20 000
Періодичність техобслуговування, км 20 000
* У дужках - дані для автомобілів з трансмісією з двома зчепленнями
Повні версії статей опубліковані в журналі "Тест-Драйв" № 06 '2014