Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Defiant DT50-4 Donelli: Чи не скутер і не мотоцикл

  1. Powered by Yamaha
  2. Вгору-вниз і «по колу»
  3. літрова привабливість

Наша сеть партнеров Banwar

Знати не знали і слухати не чули ні про Defiant зокрема, ні про скутеретти взагалі Знати не знали і слухати не чули ні про Defiant зокрема, ні про скутеретти взагалі? Визначення останнього терміну шукайте в окремому блоці, а ось про марку варто розповісти детальніше. По-перше, тому що це один з потенційних лідерів вітчизняного моторинку. По-друге, тому, що до появи в Україні (2003 рік) про цю марку мало хто чув, а прес-релізи виглядали більш ніж інтригуюче: «... відома американська фірма ... під суворим наглядом американських інженерів ... якість продукції при цьому відповідає найсуворішим американським і міжнародним стандартам ... ліцензії Yamaha ».

Сьогодні Defiant на своїх заводах в Китаї і Тайвані за рік випускає понад півмільйона одиниць моторолерів, скутеретт, мотоциклів і квадроциклів. В Україні цей концерн представляє Холдинг «Укравтозапчастина», який, крім розвитку дилерської та сервісної мереж, налагоджує на своїх площах збірку мототехніки Defiant з машинокомплектів. Абсолютна більшість «китайців» створюється за зразком і подобою японської техніки (яка спочатку була «зліпком» з європейською), причому в одній моделі можуть зустрічатися «цитати» відразу з кількох початкових кодів різних фірм. Так, в конструкції нашого героя проглядаються риси відразу трьох «класиків»: Yamaha Town Mate (двигун, електрика), Suzuki Birdie (обвіс, передня підвіска) і Honda Super Cub (шасі, трансмісія, задня підвіска). Втім, всі троє гідні наслідування. Так, Super Cub, чиї «сліди» в конструкції Donelli зустрічаються найчастіше, дебютував ще в 1958-му, але до сих пір залишається однією з найпопулярніших моделей в лінійці Honda. На сьогоднішній день в 13 країнах випущено 36 млн. Примірників «Кабов».

Powered by Yamaha

У кращих традиціях «скутереттной школи» у Donelli 49-кубовий карбюраторний моторчик (ліцензія Yamaha) повітряного охолодження з горизонтальним розташуванням циліндра. Оскільки машинка призначена в першу чергу для експлуатації в місті, у неї найбільш привабливий з екологічної точки зору «четирехтактніков». Так, за інших рівних умов він поступається «двотактники» в динамічних характеристиках (що дуже важливо саме в місті), зате виграє в плавності показників крутного моменту і економічності. Останній фактор - чи не визначальний для «робочої конячки», якій скутеретта стала для мільйонів азіатів. Перевірений часом «полтинник» Yamaha вважається «невбиваним»: при грамотній експлуатації він служить 100 тис. Км без капремонту. Але це в Японії ...

Вгору-вниз і «по колу»

Найдивовижніше в скутеретта - 4-швидкісна механічна коробка з автоматичним відцентровим зчепленням, причому багатодисковим, а не звичним для скутерів барабанним. КПП і зчеплення збалансовані так, що мотор не глухне при неправильних маніпуляціях з газом і передачами. Розчеплення спрацьовує в двох випадках: при перемиканні швидкості і при відпущеному газі, тобто можна стояти на будь-якому рівні при працюючому на неодружених двигуні. Зручність цього механізму і принципу перемикання передач вгору-вниз особливо відзначать ті, хто виріс на «совкоціклах». Це вам не «перша вниз, інші вгору, нейтраль посередині - не впіймаєш». Перемикання здійснюється «по колу»: «нейтраль», 1-а, 2-а, 3-я, 4-я і знову «нейтраль». Тобто для зміни передачі просто скидаєш газ і качаешь коромисло під лівою ногою вперед (носком) або назад (п'ятою), вибираючи потрібну. Незвично, але в місті надзвичайно зручно: під'їжджаючи на червоне світло на 4-ій передачі, легко вмикаєш «нейтраль», з неї переходиш на першу або ж вищу, якщо загорівся зелений. Помітний мінус - через маленького розміру коромисла, розрахованого на середньостатистичного азіата, дуже незручно «знижуватися» - доводиться неприродно вигинати гомілковостопний суглоб. Першою швидкістю можна взагалі не користуватися: Donelli впевнено стартує і з другої, і з третьої. Вона дуже «повільна» на догоду тяговитости і потрібна лише в рідкісних випадках на кшталт підйому в гору або при русі з максимальним завантаженням.

Ось тільки навіть з такою чудовою коробкою передач потужності 50-кубового моторчика ледве вистачає для інтенсивного міського руху - «максималка» трохи більше 60 км / ч. Тому улюблена скутеристами розділова смуга не для Donelli. Хоча всупереч архаїчної підвісці і високому центру ваги його керованість і стійкість нічим не поступаються мотороллерним. Спасибі масивної надміцної рамі з штампованих елементів, розрахованої на постійні перевантаження: в південно-східній Азії на скутеретти примудряються нав'ючити до центнера вантажу.

Найпростіша конструкція підвіски комфортом, зрозуміло, не балує: куди більшу відповідальність за «відпрацювання» нерівностей приймають на себе 17-дюймові колеса. Але і тут не без достоїнств: підвіску (спереду короткоричажная вилка, ззаду - маятник) на міських вибоїнах пробиває хіба що на 4-ій передачі, а ремонтується вона мало не в польових умовах. Наприклад, пружинні стійки хоч і без гідравліки, зате взаємозамінні. Куди більше сподобалися гальма: і переднього «диска», і заднього «барабана», всупереч їх скромним розмірам, цілком вистачає. Крім того, Donelli дуже ефективно гальмує двигуном при перемиканні вниз.

літрова привабливість

Головним критерієм оцінки скутеретт був і залишається витрата палива. «Там» кур'єри, листоноші, розвізники піци і т. Д. Їздять виключно на step throw, тому що по економічності вони поза конкуренцією: 0,7-1,0 л на 100 км! Український дилер декларує 2,0 літра зі знижкою на європейські антропометричні дані і якість нашого бензину. Якщо не ганяти по місту на 4-й, то легко вкладається в 1,5 літра. Одним словом, навіть з «українським» витратою Donelli повинен швидко окупитися.

Скутеретта - проміжна ступіньСкутеретта - проміжна ступінь

У мотоциклетної ієрархії скутеретта займає щабель між мопедом і скутером. Від першого вона відрізняється головним чином розвиненими облицовками і відсутністю педалей, які замінив електрозапуск. З моторолером різниться «середньомоторним» розташуванням силового агрегату (тобто між ніг водія). В англомовних країнах скутеретта називають step throw (з англ. - крокувати через). Ось через мотор і доводиться переступати »при посадці на скутеретта. Завдяки своїй невибагливості, доступності і фантастичною економічності step throw здобули особливу популярність в країнах південно-східної Азії, де їх використовують одночасно як пасажирський і вантажний транспорт. Щорічно приблизно двохмільйонним тиражем японські (Honda, Suzuki), індійські (Bajaj, Hero, Kinetic, Sundiro), китайські (Lifan, Reggy, Qingqi, Zongshen), південнокорейські (Daelim, Hyosung) і тайванські (CPI, Kymco, PGO, SYM) фірми випускають з півсотні моделей зі схожими характеристиками. Причому часто одну і ту ж модель виробляють відразу кілька незалежних один від одного фірм. Так, наш герой, Hyosung KR110 Master і Reggy RG50 M1601 відрізняються лише місцем збирання, «шильдиками», назвами та ціною.

Загальні даніЗагальні дані

Довжина / ширина / висота, мм 1970/690/1110 Кліренс, мм 130 Маса споряджений., Кг 74 Обсяг бака, л 4 Двигун Тип карб., Пов. охолодження Об'єм, см куб. 49 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 2,4 (3,3) / 8000 Крутний момент, Нм / об / хв 5,1 / 4500 Ступінь стиснення 10 Трансмісія КПП напівавтомат., 4-ст. Привід ланцюгом Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. / барабан. Підвіска передня важільна підвіска задня маятникова з двома пружинними стійками Колеса 2,25-17 Рама сталева Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 65 Розгін 0 - 40 км / год, з 6 Расх. траса-місто, л / 100 км 2,0 Гарантія, років / км 1/8000 Періодичність ТО, км 300, 1000, 2000 і до 11000 Вартість ТО, грн. 40 грн. в годину Вартість 5460 грн.

Сергій Суховський
Фото Владислава Бойко

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Сергій Суховський Сергій Суховський

Редактор відділів «Автоспорт» і «Мототехніка» У «Автоцентрі» я з 2002 року, редактором відділів «Автоспорт» і «Мототехніка». Чому саме вони? Тому що це два з трьох моїх найбільших увлеченій.Кольцевие автогонки, класичне ралі, ралі-рейди. Часто-густо грубі порушення техніки безпеки і основ прикладної фізики. Про автоспорті завжди говорили як про закрите маленькому світі широковідомих у вузькому колі осіб. Але саме тут я знайшов вірних товаришів, саме тут зрозумів, що насправді означають звичні літературні штампи на кшталт «тріумф перемоги», «гіркоту поразок», «біль втрати». Мотоцикли, аквабайки, снігоходи, квадроцикли, скутера ... Як жартує Андрій Волощенко: «все що між ніг - це до СУХОВСЬКИЙ». Дивно, що ніхто в редакції більше не поділяє мого другого захоплення. Вся ця спецтехніка дарує таке задоволення від водіння, яке не дано звичайним автомобілям. Тільки на гідроциклі можна «вкладатися» з відкритим дроселем в 90-градсний поворот, тільки квадроцикл «управляється» практично в польоті, тільки скутер дає можливість не помічати київських пробок і доїжджати з Оболоні до Шулявки за 8 хвилин. Тому убийте в собі пафос: залиште свої п'ятиметрові «лексуси» для вечірніх поїздок і уїк-ендів і виїжджайте в місто на скутері або мотоциклі. І пробки розсмокчуться самі собою.

Інші матеріали автора:

Чому саме вони?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов