Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Діагностика системи управління запалюванням і двигуна а / м «Газель»

  1. Система газорозподілу.
  2. Принципи роботи.
  3. Загальні рекомендації при втраті потужності а / м «Газель».

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобілі марки «Газель» найпопулярніший і доступний в Росії вантажівка, призначений для перевезення невеликих вантажів Автомобілі марки «Газель» найпопулярніший і доступний в Росії вантажівка, призначений для перевезення невеликих вантажів. Так як кількість таких автомобілів стає все більшим і більшим, нам варто розглянути деякі нюанси різних систем «Газелі», наприклад мікропроцесорної системи запалювання, яка встановлюється на 406 модифікацію. В даному випадку ми розглянемо діагностику автомобіля, господар якого скаржиться на ривки, хлопки і втрату потужності.

Перевірці підвернути система харчування, двигун і запалювання. За допомогою газового аналізатора був перевірений карбюратор, але не в роботі першої і другої камер, відсіченні, холостому ході, а також збагаченні на холостому режимі неполадок не було виявлено. Далі двигун. Перевірка компресії не виявила порушень, показники 9,6 кг / см2 для 406 двигуна збіглися з нормою, проте невелике відхилення на 10% було виявлено при повторній перевірці, тому при черговій перевірці піддалися фази газорозподілу. Виявилося, що хлопки і ривки були наслідком того, що на два зуба перескочила верхня ланцюг.

% Rtb-4%

Система газорозподілу.

В 406й модифікації, двигун виглядає наступним чином: на кожен з двох випускних і двох впускних циліндрів встановлено по чотири клапани, правим розподільним валом (вид спереду) приводяться в дію випускні, а лівим - впускні. Гідрокомпенсатори зазорів приводу клапанів від кулачків розподільних валів дозволяють не займатися обслуговуванням і регулюванням. Розподільні вали приводяться в рух від колінчастого вала двома Втулкові ланцюгами.

Вид правильного складання в ВМТ такту стиснення при положенні поршня першого циліндра приводу распредвалов: Вид правильного складання в ВМТ такту стиснення при положенні поршня першого циліндра приводу распредвалов:

1. Виступ на кришці ланцюга (М1) повинен збігатися з рискою на зірочці колінчастого вала (2), горизонтально розташовані мітки (9) на зірочках распредвалов (10, 12) повинні співпасти з верхньою площиною головки циліндрів.

2. Установча мітка (М2) на блоці циліндрів повинна відповідати ризику на зірочці проміжного вала.

Центр двадцятого зуба синхронізаційних диска (3) повинен знаходитися при даному положенні валів строго навпроти центру сердечника датчика положення коленвала (4). Синхронізаційних диск (1) - це зубчасте колесо, на якому на відстані 6 градусів друг від друга розташовані западини в кількості 58 штук, дві з яких відсутні для синхронізації. Дві пропущені западини є місцем початку відліку номерів зубів (15), причому нумерація йде в напрямку зворотного ходу годинникової стрілки. Однак регулювання системи газорозподілу не привела до повернення колишньої потужності двигуна.

Тепер візьмемося за діагностику системи запалювання. Управління клапаном економайзера примусово холостого ходу в шестнадцатиклапанного карбюраторном двигуні ЗМЗ - 4063 і запалюванням забезпечується мікропроцесорної системою МІКАС 5.4. Дана система, що дозволяє в залежності від умов експлуатації і роботи двигуна реалізувати максимально оптимальний УОЗ, вона складається з проводів з з'єднувачами, блоку управління, комплекту виконавчих вузлів і датчиків. Високі питомі показники двигуна без побоювання випадків калильного запалювання і детонації, забезпечені за рахунок ефективної ідентифікації блоку управління детонаційного згоряння кожного з циліндрів і датчика детонації. При пошкодженні датчиків, блоком миттєво реалізується режим аварійного управління. Датчик положення коленвала - виняток, так як функціонування двигуна без нього неможливо.

Електронний блок управління (ЕБУ) Мікас 5.4

На моторному щиті а / м встановлений ДАТ - датчик абсолютного повітряного тиску на впускному трубопроводі (модель 0261230004 фірми Бош), і з'єднаний з задроссельним простором у впускному трубопроводі двигуна. Кількість повітря, яке надходить в циліндри двигуна, обчислюється блоком управління по виміряним значенням. Цей датчик виглядає як електронне виносне інтегральне пристрій з робочою камерою з кремнію і спеціального порошку, яка має всередині зразкове тиск. Провідність чутливих напівпровідникових елементів, розташованих усередині робочої камери змінюється в прямій залежності від її механічного розташування. Харчування датчика забезпечується стабілізованою напругою в 5 В, а вихідна напруга величиною 0,4 ... .4,65 В і лінійно залежить від вимірюваного тиску, що становить від 0,2 до 1,05 атмосфер і підключається за допомогою триконтактною вилки до джгута проводів. Зміна балансу тензомоста викликається зміщенням мембрани (тобто робочої камери), оскільки резистори включаються по мостовій схемі. Електронна схема обробки сигналу, розміщена на одній платі з чутливим елементом, пов'язана з цими резисторами.

Датчик абсолютного тиску (ДАТ)

Щоб визначити температуру двигуна, автомобіль оснащується ДТохл (датчиком температури охолоджуючої рідини) моделей 19.328, або 40.5226, виробленими в Росії. Блок управляє клапаном економайзера примусово-холостого ходу і також коригує (УОЗ) відповідно до виміряним температурним значенням. Система управління складається з котушки запалювання, електромагнітного клапана економайзера примусово-холостого ходу і датчика детонації. ДТохл, встановлений на зовнішній оболонці термостата системи охолодження за допомогою двоконтактний з'єднувача підключений до джгута.

Датчик температури охолоджуючої рідини (ДTохл)

Навпаки вінця зубчастого диска шківа коленвала в припливі кришки ланцюга механізму розподілу газу, встановлений, індукційного типу датчик положення коленвала (ДПКВ) моделі 23.3847 пр-ва Росії, або моделі 0261210113 німецької фірми Бош, який з'єднується гнучким кабелем з триконтактною вилкою. Даний датчик має вигляд котушки з магнітним сердечником, з опором обмотки рівному від 880 до 900 Ом. Щоб забезпечити оптимальну роботу системи управління, необхідний зазор між зубами диска і датчиком розміром від 0,5 до 1 міліметра. Для того щоб уникнути пошкодження кабелю датчика обертовими деталями генератора або двигуна, він повинен бути закріплений максимально надійно, оскільки несправність роботи ДПКВ призводить до зупинки роботи двигуна.

% Rtb-4%

Принципи роботи.

За допомогою сигналу датчика положення коленвала блок управління здійснює обчислення частоти обертання, а визначення величини циклового наповнення повітрям кожного з чотирьох циліндрів двигуна відбувається за рахунок вимірювання абсолютного тиску. Кут значення випередження запалювання, які залежать від циклового наповнення і частоти обертання, і відповідні частоті роботи двигуна, зберігаються в пристрої блоку. Дані кутові значення мають додаткову коригування, що залежить від температури охолоджуючої рідини. Забезпечення хороших тягових властивостей в даних умовах досягається збільшенням кутових значень випередження запалювання в холодному двигуні. Також при виявленні детонаційного загоряння, обумовленого деякими чинниками, наприклад змінами умов навколишнього середовища або застосуванням низькооктанового палива, блок управління скоректує УОЗ. При пошкодженні датчиків абсолютного тиску або температури зовнішнього середовища блок управління активізує аварійні програми і включає лампи діагностики. Зниження потужності, погіршення динамічних властивостей, збільшення витрати палива - все це результати експлуатації двигуна автомобіля з даними несправностями. До того ж, крім управління запалюванням в функції блоку входить управління електромагнітним клапаном економайзера примусово - холостого ходу, що при гальмуванні а / м двигуном забезпечує відключення паливної подачі. Значення обертань клонували для відключення подачі палива - 1860 оборотів в хвилину, а для відновлення подачі - 1560 оборотів в хвилину.

Загальні рекомендації при втраті потужності а / м «Газель».

По-перше, необхідно перевірити роботу діагностичної ланцюга і бортову систему діагностики, оскільки при активації режиму відображення ходу повинен видаватися код несправності 12. Для початку зчитування кодів повинні бути замкнуті десятий і дванадцятий контакти діагностичної колодки.

По-друге, за допомогою діагностичного тестера зробити виміри параметрів датчиків двигуна для порівняння їх з типовими значеннями, встановленими для «середнього» двигуна.

За умови наявності у майстра певного досвіду і точних параметрів сигналів в вольтах для вимірювань може бути досить звичайного осцилографа і мультиметра, але все ж при наявності діагностичного тестера буде можливим задати поправку УОЗ і перевірити виконавчі пристрої.

За умови наявності у майстра певного досвіду і точних параметрів сигналів в вольтах для вимірювань може бути досить звичайного осцилографа і мультиметра, але все ж при наявності діагностичного тестера буде можливим задати поправку УОЗ і перевірити виконавчі пристрої

Двигун ЗМЗ 406

Перевірка тестируемой «Газелі» на абсолютний тиск видала значення в 50 мбар при нормі в 400-480, а підвищення оборотів не викликало підвищення тиску і його свідчення практично не змінювалися.

Вимірявши, всі свідчення, і протестувавши все, що могло призвести до тими скаргами, які подані господарем «Газелі», була встановлена ​​причина «нездужання» автомобіля, яка виявилася досить таки банальною - трубка, що з'єднує датчик тиску і впускний колектор була забруднена. Несправність була усунена, і автомобіль повернувся до господаря майже в тому ж стані, що і при сходженні з конвеєра.

Однак на діагностику автомобіля може йти набагато більше часу, іноді навіть цілий день, оскільки несправності можуть бути не тільки фіксованими, а й «плаваючими».

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов