Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Діва Марія, допоможи обігнати: пекло, рай і чистилище на дорогах Італії

  1. автопарк
  2. Дороги та організація дорожнього руху
  3. Zona traffico limitato
  4. парковка
  5. звичаї автомобілістів
  6. поліція

Наша сеть партнеров Banwar

Е та стаття не претендує на звання повного путівника по дорогах Італії, а лише відображає суб'єктивні враження від двох тижнів в регіонах Лаціо і Кампанія, в Римі та Неаполі за кермом Smart Cabrio. Розповім і про найулюбленіші місцевими жителями автомобілі, і про дороги, і про парковках, і про те, як дотримуються правил дорожнього руху (спойлер: ніяк).

Спостережень багато, читання ризикує бути довгим, так що якщо зараз у вас не так багато часу, збережіть статтю в закладки, почитайте на дозвіллі. Дізнаєтеся багато дивного.

автопарк

Як і в будь-якій нормальній європейській країні, що виробляє власні автомобілі, в Італії обожнюють місцевий автопром, в основному - маленькі машини А і В-класу. За суб'єктивними відчуттями, найпопулярніші машини - це старі і нові Fiat Panda в різних варіаціях (включаючи внедорожную, про яку ми не так давно писали ) І Lancia Ypsilon, знову-таки всіх трьох поколінь. Власне, ці ж моделі продовжують утримувати перші рядки рейтингу продажів по сей день. Alfa Romeo 147, а також сучасний Fiat 500 разом зі своїми предками Cinquecento і Seicento теж вельми популярні, але все ж менше, ніж Panda і Ypsilon.

Alfa Romeo 147, а також сучасний Fiat 500 разом зі своїми предками Cinquecento і Seicento теж вельми популярні, але все ж менше, ніж Panda і Ypsilon

Нашу "Ниву" ми бачили двічі: одна була в повному "стоці", друга - в "злом" позашляховому тюнінгу "

Більші машини місцевого походження теж трапляються, але значно рідше: це Fiat Punto різних років, Alfa Romeo 156 і 159, дивовижний бізнес-седан Lancia Lybra ... Ось чого практично не видно, так це суперпреміуму від Ferrari, Maserati і Lamborghini. Всупереч стереотипам, це для італійців така ж екзотика, як для нас.

Ретроавтомобілів вистачає, в основному це крихітні класичні Fiat 500, а якщо підібратися ближче до морського узбережжя, то якісь манірні купешкі начебто Fiat 128. Зовсім старих Alfa Romeo не довелось побачити жодного разу, а екземпляр нині вимерлої марки Autobianchi попався один раз - шкода , що в темряві, при непридатних для зйомки обставин.

З іномарок тут є практично все. Європейські міські авто - у великій кількості: Ford Fiesta і Ka, Renault Clio і Twingo, Citroen C1 і C3, Peugeot 108 і 208 ... Японія представлена ​​теж в основному «малюками»: часто миготять Toyota iQ і Yaris, а також Nissan Micra і Mazda 2. Honda і Subaru в меншому фаворі, зате зустрічаються екзотичні у нас Isuzu і Daihatsu.

З преміум майже в рівній мірі поважають «велику німецьку трійку», в меншій мірі - Volvo, Jeep і Jaguar, японські «лакшері» зустрічаються ще рідше. На диво багато Rover. Зрозуміло, преміальні «брати менші» в особі Mini і, особливо, Smart - у великій пошані в Італії.

Зрозуміло, преміальні «брати менші» в особі Mini і, особливо, Smart - у великій пошані в Італії

Яких машин мало, так це Skoda, та й корейська експансія від Hyundai і Kia йде мляво - на вулицях їх майже не видно. Хоча адже раніше у корейців з продажами в Італії все було зовсім непогано. Один з місцевих бестселерів минулих років - Daewoo Matiz! Вважаю, у всьому винен Джорджетто Джуджаро, який і вигадав «банькуватий» зовнішність Матиза.

Вважаю, у всьому винен Джорджетто Джуджаро, який і вигадав «банькуватий» зовнішність Матиза

Спочатку, як відомо, вона призначалася чергового поколінню Fiat 500, але фіатовцам відмовилися від проекту, віддавши перевагу зробити машину більш незграбною. Чи не пропадати ж добру! Мабуть, корейці вирішили, що італійський «лук» напевно буде успішний на батьківщині, і не прогадали. Більш того, слідом за Матіз на дороги Італії просочилися в невеликій кількості інші Daewoo, наприклад Lanos і навіть Nubira.

Більш того, слідом за Матіз на дороги Італії просочилися в невеликій кількості інші Daewoo, наприклад Lanos і навіть Nubira

Незвичне для росіянина видовище - велика кількість мікромашінок-квадрицикл. Єдиний більш-менш відомий у нас представник цього сегмента - індійський Bajaj Qute . В Європі Баджаджі - це зникаюча рідкість, а ось французькі машинки від Aixam, Microcar, Bellier, Chatenet і Ligier - цілком поширене явище. На цих тихохідних «капсулах» з моторчиками від скутерів можна їздити без прав з 14 років, а детально ми писали про них в великому огляді .

До речі, про скутерах. Двоколісного транспорту в італійських містах ще більше, ніж чотириколісного. Причому автомобільний патріотизм тут не поширюється, в основній своїй масі мототехніка італійців - це зовсім не Vespa, Aprilia і Moto Guzzi, а максимально нудні і утилітарні Honda і Yamaha. Хоча взагалі різноманітність велике: трапляються навіть чоппери Harley-Davidson .

Наостанок - про комерційну техніку, яка теж заслуговує на увагу. Крім безлічі моделей Fiat Professional від Fiorino до Ducato і деякої кількості нудних іномарок того ж форм-фактора тут є багато незвичайного.

Крім безлічі моделей Fiat Professional від   Fiorino   до   Ducato   і деякої кількості нудних іномарок того ж форм-фактора тут є багато незвичайного

Взяти хоча б Piaggio. Справжній символ Італії - це триколісний мотогрузовік (а як його ще назвати?) Piaggio Ape, що ідеально підходить для розвезення вантажів по вузьких вулицях. Крім нього популярні маленькі, але вже чотириколісні вантажівки Piaggio Porter, створені у співпраці зовсім не з Hyundai (як можна було б подумати), а з Daihatsu.

Крім нього популярні маленькі, але вже чотириколісні вантажівки Piaggio Porter, створені у співпраці зовсім не з Hyundai (як можна було б подумати), а з Daihatsu

Дороги та організація дорожнього руху

Зазвичай, подорожуючи по європейським країнам, я вважаю за краще користуватися периферійними дрібними, а не великими платними дорогами - не стільки з економії, скільки через бажання ближче познайомитися з країною. В Італії ж ця практика мені поступово набридла. Якщо, скажімо, на північ від Риму в провінції Лаціо на дорогах досить безлюдно, і організація трафіку пристойна, то в Кампанії в околицях Неаполя все дуже погано. Забудова малоповерхова, але щільна (один маленький місто просто перетікає в інший), дорожня мережа непродумана, через що постійно виникають пробки.

Стан покриття на маленьких дорогах - ще одна ілюстрація до тези, що клімат і якість асфальту - речі не те щоб зовсім не пов'язані, але явно пов'язані не безпосередньо. Клімат теплий і приємний, а Щербатих доріг в дрібних ямках і з тріщинами не те щоб дуже багато, але набагато більше, ніж очікуєш побачити в Західній Європі. Правда, таких ям, щоб відірвати колесо або взагалі втопити машину в карстових водах (було недавно в Башкирії ), В Італії немає. Ямки в основному дрібні, а в особливо запущених випадках дороги все-таки лагодять. Але о-о-дуже повільно і ліниво.

Ще ваші плани пробратися до якої-небудь гірському селі можуть порушити зсуви. Мені доводилося бачити наслідки того, як цілий шматок дороги протяжністю метрів 30 знесло лавиною в річку. Ну а що ви хотіли? Гори є гори.

Гори є гори

Тим більше що саме гірські доріжки - справжня відрада для автомобіліста і компенсація від Італії за посередній якість організації руху. Особливо вам вони сподобаються, якщо ви їздите на маленькому заднеприводном авто під назвою Smart c його низьким центром ваги, пристойним турбомотором і швидким двухсцепленчатим роботом.

Детально про водійських враження напишу в тест-драйві , Тут лише зазначу коротко, що вузькі звивисті дороги з крутими підйомами та спусками - це такий атракціон, що будь-який поважаючий себе автомобіліст повинен його спробувати. Як би не складалося ваше життя, ви просто зобов'язані зробити це, і тоді ви зрозумієте, навіщо машині керованість, і як відчувається справжній драйв, а не гонка від світлофора до світлофора.

З екзотичного можна згадати настільки вузькі вулички, що в них насилу поміщається навіть Smart, з гострокутними поворотами і ухилами під 45 градусів. Причому якщо ви думаєте, що вони суто пішохідні, то помиляєтеся. У зовсім вже маленьких гірських містечках з пішохідними зонами не заморочуються, майже всюди можна їздити на машинах. Все впирається (в прямому сенсі слова) в габарити автомобіля і наявність інстинкту самозбереження у водія.

Все впирається (в прямому сенсі слова) в габарити автомобіля і наявність інстинкту самозбереження у водія

Zona traffico limitato

Саме так називаються зони в містах, куди не можна в'їжджати без спеціального дозволу. ZTL є і в Римі, і в Неаполі, і в сотнях інших великих і дрібних міст. На в'їзді стоять попереджувальні знаки і камери, які зчитують номери. Немає номера в базі тих, хто має доступ? Готуйтеся до штрафу.

Готуйтеся до штрафу

Часто в'їзд обмежений за часом - наприклад, днем ​​ця ділянка міста відноситься до ZTL, а вночі вільний. Або заборона діє тільки у вихідні. Це все можна прочитати на інформаційних стендах при в'їзді - за умови, що ви знаєте італійську, або у вас є перекладач на смартфоні.

парковка

Якщо ви збираєтеся в Італію на машині, обов'язково з'ясуйте у готелю, чи є у нього власна парковка. Хитрі готельєри часто пишуть «free parking», а на ділі виявляється, що вони мають на увазі якусь публічну парковку в кілометрі від місця проживання, де насправді безкоштовних місць тільки 2, а решта всі платні.

Хитрі готельєри часто пишуть «free parking», а на ділі виявляється, що вони мають на увазі якусь публічну парковку в кілометрі від місця проживання, де насправді безкоштовних місць тільки 2, а решта всі платні

І навіть якщо ваш бюджет дозволяє оплачувати парковку, далеко не факт, що ви її знайдете за гроші. Можна об'їхати півміста і всюди бачити або забиті платні стоянки за розміткою синього кольору, або всілякі парковки тільки для місцевих жителів. Все це шалено незручно для туриста, але якщо замислитися, то гарантовані місця для резидентів з невисокими пільговим тарифами - це якраз те, чого не вистачає в будь-якому спальному районі будь-якого російського мегаполісу.

Все це шалено незручно для туриста, але якщо замислитися, то гарантовані місця для резидентів з невисокими пільговим тарифами - це якраз те, чого не вистачає в будь-якому спальному районі будь-якого російського мегаполісу

Додаткова складність зі стоянкою в тому, що паркомати в основному старі і приймають тільки дрібниця. Ніяких карт, ніяких купюр - доведеться тягати з собою купу «заліза» і весь час його розмінювати.

Якщо жити в місті довго, гарне рішення - це «гаражі», як їх називають, скажімо, в Неаполі. По факту це ніякі не гаражі, а просто закриті двори- «колодязі», де організували масову платну стоянку. При в'їзді просто віддаєш ключі адміністратору, і він щільно «пакує» машину на вільне місце. У години пік двори забиваються під зав'язку в 5-6 рядів і більше. У разі необхідності адміністратор, маючи ключі від усіх машин, «визволить» автомобіль з далекого ряду.

звичаї автомобілістів

Як ви вже здогадалися, італійці водять просто жахливо навіть на тлі російських. Парковка другим (або навіть третім) поруч на аварійку і перестроювання без будь-якої світлової сигналізації - це ще добре. Але чи можете ви собі уявити ситуацію, коли людина, якій захотілося потрапити в магазин на протилежному боці вулиці, просто перетинає суцільну розмітку, підлітає до входу, кидає машину абияк «проти шерсті» і спокійно йде за покупками? Обмеження швидкості? Яка нудьга ... Камер трохи, тому перевищення на 20, 30, 40 і більше кілометрів на годину - цілком буденне явище.

Камер трохи, тому перевищення на 20, 30, 40 і більше кілометрів на годину - цілком буденне явище

Але саме екстремальне - обгони на вузьких дорогах. За Смартом в горах взагалі наздогнати важко, тому що в поворотах швидкість можна майже не скидати, а за рахунок наддуву він бадьоро дереться в будь-який ухил. І все ж мене багато разів обганяли, завжди за одним і тим же сценарієм.

І все ж мене багато разів обганяли, завжди за одним і тим же сценарієм

В черговий раз я впираються в тихохода, якого просто неможливо обігнати хоч скільки-небудь безпечно, тому що між крутими закритими поворотами - метрів по 100, не більше. Але «гарячих рагацци» це взагалі не зупиняє! Вони вилітають на подвійний-потрійний обгін в умовах обмеженого простору, коли з ймовірністю 50/50 в наступну секунду через гори назустріч може вирулити іншої такої ж гонщик, і немає навіть узбіччя, щоб піти від лобового зіткнення. Оскільки італійці дуже побожні католики, ми вирішили, що у них в машинах обладнана прямий зв'язок з небесами, і в разі необхідності вони просто просять по-людськи «Діва Марія, допоможи обігнати» і все. Що характерно, у них і правда виходило щоразу виконати обгін без аварії.

Що характерно, у них і правда виходило щоразу виконати обгін без аварії

Мотоциклісти та скутеристи, яких в містах орди, поводяться ще гірше. Зустрічна, міжряддя, узбіччя, тротуари, пішохідні переходи - вони їздять всюди, створюючи неймовірний хаос, майже як в Китаї . Зовсім нахабні ще пориківает моторами, щоб їх негайно пропустили. Наші байкери в порівнянні з місцевими - просто великосвітські джентльмени.

Наші байкери в порівнянні з місцевими - просто великосвітські джентльмени

На іншому полюсі італійського дорожнього божевілля - типовий «дід на Панда». Літніх водіїв за кермом саме Fiat Panda тут так багато, що складається враження, ніби-то ці коробчаті машинки видають від держави безкоштовно рівно в день виходу на пенсію. Звичайно ж, дідусі та бабусі на Панда їздять надобережного, «нудить» ледве-ледве і пригальмовуючи в будь-якому повороті.

Звичайно ж, дідусі та бабусі на Панда їздять надобережного, «нудить» ледве-ледве і пригальмовуючи в будь-якому повороті

Важливо відзначити, що незважаючи на тотальне нехтування правилами дорожнього руху, італійці в цілому неагресивні і на сусідів по потоку їм беззлобно наплювати. Чи не занадто обтяженої інтелектом любителя висіти на хвості з дальнім світлом я зустрів єдиний раз. Це був, звичайно ж, далекобійник, якому не сподобалося, що я перевищував швидкісний ліміт всього лише на 20 км / год, хоча дорога порожня, і можна було валити і «+40», як йому хотілося.

поліція

На дорозі зустрічається поліція аж п'яти видів: федеральна Polizia di Stato, регіональна Polizia Provinciale і місцева Polizia Municipale, а також місцевий аналог ВБЕЗ Guardia di Finanza і воєнізована поліція Carabineri. У Римі ще, в рамках антитерористичної операції, в місцях масового скупчення народу чергують військові з автоматами.

Найкрасивіша форма і найкрутіші машини зазвичай у карабінерів. Темно-сині, з червоними смугами - ще недавно в масовому порядку вони використовували стильні Alfa Romeo 159, тепер же більше стало іномарок. Взагалі поліцейські служби не надто патріотичні - дуже багато патрулів їздить чомусь на Seat і Peugeot.

Як в старому прислів'ї про сім няньок і дитя без ока, кількість поліцейських відомств, крутизна їх форми і машин слабо впливають на порядок. Полісмени люблять гуляти по місту в чорних окулярах, пити каву, по-світськи розмовляти, а за дорожнім рухом майже не стежать і штрафи виписують вкрай рідко.

Полісмени люблять гуляти по місту в чорних окулярах, пити каву, по-світськи розмовляти, а за дорожнім рухом майже не стежать і штрафи виписують вкрай рідко

Кілька разів попалися поліцейські «засідки» з вибіркової зупинкою проїжджаючих для перевірки документів. Одного разу зустрівся карабінер, розрулювати пробку біля аварії з вантажівкою, і навіть вдалося зняти одну штрафну квитанцію під двірником у неправильно припаркованої машини. Чи варто говорити, що на правила парковки при цьому тут плюють трохи менше, ніж всі?

Поступово до італійського ритму життя звикаєш, і це раздолбайскій ставлення до життя починає подобатися. У всіх свої смаки, але як на мене, ідеальне місце відпочинку (або навіть проживання) в Італії - це не галасливий мегаполіс, а маленьке містечко в горах, де всі один одного знають в обличчя і вітаються на вулиці, дороги звивисті і цікаві, дорожнє рух слабке, парковка безкоштовна, а автопарк - найбільш «національний».

А як його ще назвати?
Ну а що ви хотіли?
Немає номера в базі тих, хто має доступ?
Обмеження швидкості?
Чи варто говорити, що на правила парковки при цьому тут плюють трохи менше, ніж всі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов