- Хто швидше Обидва Skoda Kodiaq - повнопривідні. Але дизельна версія оснащена 7-ступінчастим роботом...
- Пробок не боїмося
- підсумок
Хто швидше
Наша сеть партнеров Banwar
Обидва Skoda Kodiaq - повнопривідні. Але дизельна версія оснащена 7-ступінчастим роботом DSG, а бензинова - 6-ступінчастою механікою. Заявлена динаміка розгону до 100 км / год у дизеля складає 10,2 с, у бензіновіка - 9,8 с. Заміри прискорення до сотні ми проводили на сухому асфальті при температурі + 23 °.
Бензинова модифікація прискорюється плавно, без відчутного вжіманія в спинку сидіння, створюючи ілюзію повільного розгону. Реальні ж результати двох заїздів приємно здивували: в середньому сотню кросовер з мотором 1,4 л набирає за 10,9 с, що на секунду більше паспортного показника.
Дволітровий дизель з DSG ми розганяли трьома способами: в автоматичному режимі, спортивному і ручному (по два заїзди на кожен). На старті Skoda півсекунди думає, а потім зривається з місця. На оборотах от 2000 до 3500 відчувається помітне зростання прискорення, проте після він стихає. Цікаво, що коробка підвищує передачу у самій червоної зони, і вплинути на це, регулюючи зусилля на педаль, не вдається. Зате це цілком можливо, керуючи КП вручну. У підсумку в режимах Manual і Sport середні показники абсолютно однакові - 10,9 с до сотні. А ось в режимі Drive позначки в 100 км / ч вдалося досягти аж за 11,5 с.
Відео - по QR-коду
За підсумками ж усіх заїздів дизельний Kodiaq в середньому прискорюється до 100 км / год за 11,1 с, що трохи повільніше бензинової версії. При паралельному старті (дивись відео по QR-коду праворуч) обидві машини йдуть ніс до носа. DSG прискорюється більш рівномірно за рахунок миттєвого перемикання передач, але бензинова версія компенсує відставання при перемиканні завдяки більш спритному двигуну. На швидкості понад 140 км / ч бензинка починає відставати (позначається перевага дизеля по крутний момент: 340 Нм проти 250).
На швидкості понад 140 км / год дизельний Kodiaq розганяється швидше бензинового за рахунок більшого крутного моменту.
Силовий агрегат (режим)1,4 TFSI 6MT2,0 TDI 7 DSG (Drive)2,0 TDI 7 DSG (Sport)2,0 TDI 7 DSG (Manual)
1-й заїзд 10,8 11,8 10,8 11,0 2-й заїзд 11,1 11,0 11,0 10,8 середнє 10,9 11,5 10,9 10,9
Читайте також:
Чи підходить для дальніх поїздок
Гарна шумоізоляція - це важлива складова комфорту в автомобілі. Особливо під час тривалих поїздок по трасі на високій швидкості. Якщо звукоізоляція кульгає, буде гудіти голова у всіх, хто в машині.
За допомогою програми для смартфона ми виміряли приблизний шумовий фон в салоні двох автомобілів під час руху на швидкості 110 км / год по асфальтовій трасі. У бензинової і дизельної версії шумова обстановка, згідно приладу, приблизно однакова: від 35 до 45 дБ. Якщо в дорозі під час бесіди з пасажирами ви не напружуєте голос сильніше звичайного, значить машина володіє відмінною шумоізоляцією. Обгони і випередження обом автомобілям даються легко.
Відео - по QR-коду
Бензинова версія на механіці не вимагає зниження передачі навіть при прискоренні з 60-70 км / ч. На двох машинах ми проїхали 50 км по трасі із середньою швидкістю 90-100 км / год, щоб перевірити витрату палива. І тут сюрпризів також не було: бензиновий Kodiaq фінішував з показником 6,7 л / 100 км (6,2 за паспортом), дизельний приїхав з цифрою 5,3 л / 100 км (по паспорту - 5,2).
Цікаво, що версія 1,4 TFSI з метою економії оснащена системою відключення двох циліндрів. Вона активується, коли автомобіль їде накатом, або при рівномірному прямолінійному русі без підвищення навантаження на двигун.
Навіть на високій швидкості в салоні обох машин дуже тихо. Підвищувати голос не доводиться.
<20 дБ
Узлісся в безвітряну погоду 20-30 дБ Шелест листя 30-40 дБ Увімкнений телевізор або радіо (на невеликій гучності) 35-45 дБ Шумовий фон в салоні Skoda Kodiaq
(на швидкості 110 км / год) 40-50 дБ Нормальна розмова 80-90 дБ Відбійний молоток 90-100 дБ Газонокосарка 120-130 дБ Взлетающий літак (з відстані 25 м)
Читайте також:
Пробок не боїмося
Міські дороги в годину пік для будь-якого водія - справжнє випробування. Пробки, ями, світлофори, порушники і багато інших «радощів». У суєті міста педаль гальма натискається частіше, ніж педаль акселератора, і це негативно позначається на витраті палива.
Для вуличного стояння в заторі обидва автомобілі оснащені системою «Старт-Стоп», яка глушить двигун, коли автомобіль не рухається. В результаті автомобіль не витрачає даремно паливо на холостих обертах і не забруднює навколишнє середовище. Запасу енергії вистачає на тривалий час. Ми простояли на залізничному переїзді 20 хвилин, і мотор не заводився, щоб дозаряда батарею. Однак є і мінус: з заглушеним двигуном кондиціонер працює на мінімальній потужності, і в жарку погоду салон швидко перегрівається.
Щодо зручності управління до дизелю питань немає і бути не може, адже розумна КП все робить за тебе. Але і механіка не відстає: автомобіль оснащений асистентом при старті, що виключає можливість відкотитися назад, а блок керування двигуном при рушанні з місця сам подгазовивать, якщо цього не робить водій. В результаті комфортно рушити з місця на Kodiaq зможе навіть невпевнений або водій-початківець.
Підсумковий витрата палива після поїздки по місту нас здивував: 1,4 TFSI приїхав з витратою палива в 6,8 л / 100 км (паспорт - 8,4), 2,0 TDI показав 7 л / 100 км (паспорт - 6,7 ). Отримані цифри відрізняються від заявлених. Мабуть, це пов'язано з тим, що водій бензинової машини потрапив в зелену хвилю світлофорів, а водій дизельної забарився і потрапив в червону, і тоді витрата палива був би набагато менше.
Витрата палива в місті не лякає. Дизельний автомобіль (фото зліва) спожив трохи більше бензинового (фото праворуч). Але можна домогтися і кращих показників.
підсумок
Обидві модифікації Skoda Kodiaq добре себе показали як на трасі, так і в місті. Прийнятний витрата палива, хороший рівень комфорту і багатий набір опцій тільки підсилюють позитивне враження від автомобілів.
Звичайно, варіант Kodiaq з дизелем і DSG простіше в експлуатації і буде кращим для недосвідченого водія. Однак така версія і коштує дорожче, і обслуговувати її потрібно часто і більш ретельно. Грає роль і різниця у вартості самих модифікацій. В іншому невеликий за обсягом бензиновий силовий агрегат Kodiaq відмінно справляється з повнорозмірним повнопривідним кросовером, і нічим не поступається своєму турбодизельними сусідові по моторній гамі.
Бензиновий Kodiaq майже не поступається дизельному по ходовим якостям. Різниця між автомобілями - лише в ціні. Бензинова версія коштує дешевше.
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.