Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дмитро Флорін: Велогон

Наша сеть партнеров Banwar

Не так давно впав з велосипеда. З'їжджав з тротуару, пропускаючи пішоходів, на проїжджу частину. В районі Дмитровського шосе. По газону, вибачте, з'їжджав. Більше було ніде. У траві лежала зрадницька порожня пляшка-диверсант. Наскочив на неї і полетів. Відбувся легко - кілька ударів, брудний одяг. Завжди б так. Але ...

Москва в сенсі «велосіпедізаціі», природно, попереду Рассєї всій. У столиці навіть (!) Є велодоріжки. Одна з них була, в рамках помпезного відкриття «оновленої» П'ятницькій, відкрита 22 серпня.

Але. Вона закінчується в середині вулиці. Тупо тупик. Неначе велосипедисти їдуть, їдуть, а потім вертикально злітають.

Але головне - зробили підсвічування доріжки для темного часу доби. Щоночі ця «місячна доріжка» запалює вогні по обом сторонам. Подібність із злітно-посадковою смугою повне. Для вертикальних злетів біля будівлі по П'ятницькій 31/2, будова 2.

І жодного велосипедиста. Мабуть, вчаться вертикально злітати ...

А як «у них»?

Німеччина

Ще в 2007 році, потрапивши в «Дойчланд», був вражений їх велосіпедізаціей - від малого до великого.

На велосипедах все - дітлахи, чоловіки і жінки середнього віку, що поспішають на роботу в офіси, бабусі на більш стійких триколісних конструкціях. У Берліні та півмільйонному Дрездені для велосипедів все! Окремі виділені доріжки, ліфти в метро, ​​окремий вагон у метро з величезним намальованим велосипедом на борту (в вагоні мало сидінь і багато місця для велосипедів), а окремий світлофор зі своїм циклом для велосипедів ви ніколи не бачили? Так ось тут він є! З маленьким намальованим на склі велосипедики.

Доходячи до божевілля, підозрюєш, що традиційний німецький чоловічок в кепці на пішохідному світлофорі насправді одягнений в велошлем і йде за велосипедом.

І найприємніше - є суспільні велосипеди!

Довідка: Велосипед в Німеччині можна взяти напрокат - по всьому місту на вас дивляться велосипеди компанії DB (Deutsche Bann - «Дойче банн» - транспортна національна компанія Німеччини, щось на зразок нашого РЖД).

Якщо він вільний для використання, то на замку горить зелена лампочка, якщо зайнятий - червона. Звичайно, велосипеди заблоковані і для того, щоб скористатися одним з них необхідно зателефонувати за номером, вказаним на велосипеді і назвати оператору код, який так само зазначений на велосипеді. Оператор попросить вас сказати йому номер вашого рахунку, кредитки або номер вашого телефону (звідки можна зняти гроші). Після вам передзвонюють, і ви підтверджуєте, що хочете взяти велосипед на прокат.

Після цього оператор повідомляє вам код розблокування замку, і ви можете користуватися велосипедом. Коштує такий прокат 5 центів за хвилину або 3 євро годину. Якщо ви берете транспортний засіб на добу, то перші п'ять годин ви оплачуєте, а решту часу безкоштовно. Для того щоб здати велосипед, вам необхідно зателефонувати за тим же номером, сказати, де ви його залишаєте, і оператор назве вам код блокування і зніме відповідну суму з вашого рахунку. Коли вам говорять код блокування, він же є кодом розблокування, і його повідомлять наступного користувачеві велосипеда. Тобто кожен сам може абсолютно безкоштовно розблокувати велосипед і кататися на ньому далі. Але в Німеччині багато побудовано на довірі, тому люди цим не користуються. Залишати ж велосипед рекомендують на перехрестях, щоб він був максимально доступний для інших бажаючих.

І що маємо? Ні в великому Берліні, ні в більш схожому за розмірами на Рязань Дрездені в місті НІ ПРОБОК! Звичайно, цьому сприяє також і дорожнеча палива, а також прикмети в центрі, але все ж! Коли нас в один з днів зустріла на велосипеді наша чарівна перекладачка Зігрун, мати трьох дітей, я не зрозумів, що за конструкція у неї ззаду на багажнику. Виявилося - спеціальне велокресло для перевезення маленькіхз дітей.

Мда. Коли то в Німеччині був спеціальна нагорода для матерів - розумію чому. Але з іншого боку ... а чому б і ні? Якщо тут для велосипедистів створені всі умови.

Фінляндія

Населення Гельсінкі - 588 тисяч чоловік. Майже Рязань. Мене завжди вражав цей північний морський місто своєю теплотою. Проживши там недавно місяць взимку, зрозумів, що в наступний раз, коли знову приїду влітку - від використання безкоштовних міських велосипедів не втримаюся. Так, так, є таке!

Довідка: У теплу пору року в Гельсінкі діє сервіс безкоштовних громадських велосипедів - CityBike. У центрі міста розташовані 26 велостоянок, на яких будь-який бажаючий може на час взяти велосипед під заставу в 2 євро. Пересування на велосипеді CityBike допускається тільки в межах центральної частини міста.

Тут теж Велоралі. Всі пішохідні доріжки міста розділені на дві частини білою смугою - стоять знаки - тут для людей, тут для велосипедів. На великах люди різного віку. У залізничних станцій - «веломоря». Люди мають по кілька велосипедів - на різних станціях. Від будинку в передмісті доїжджають до станції електрички на вело, там залишають на велопарковці (безкоштовно), приїжджають в Гельсінкі і беруть свій другий велосипед, який очікує їх на велопарковці біля залізничного вокзалу.

Чи не завели поки свій - так спробуйте безкоштовний громадський. Упевнений - сподобається. Велосипед, все ж це не тільки здоров'я, відсутність пробок і екологія, це - свобода! З огляду на клімат, про «зимовому велостояніі» тут не думають, а купують ... шиповану гуму Nokia, і - вперед. Мами, бабусі, дядька і дітлахи. Зайвим було б додати, що пробок в Гельсінкі не бачив жодної, ні влітку, ні взимку.

Польща Варшава зі своїм населення в трохи більше півтора мільйонів чоловік. Місто все ще «відходить» від «прекрасного» соціалістичного минулого - зносять хрущовки, будують хмарочоси, відновлюють історичні будівлі, яких після війни, м'яко кажучи, залишилося мало. АЛЕ! Ось в уже нові концепції вулиць велодоріжки закладені. Та й зараз є.

Велосіпедізація тут ще не так розвинена як в інших європейських містах, а й в Євросоюзі Польща не так давно. А висловлюючись обкомівським мовою: «зрушення є». Народ потихеньку злазить з авто на велотранспорту. У чому то і Росія їм допомагає - наприклад цінами на паливо і періодичним «онищенко-блокуванням» їх м'яса.

Зараз, прогулюючись по Варшаві, помічаєш, що велотранспорту тут вже не тільки монополія «молодих і красивих» - люди більш старшого віку змінюють свої Фіати на велосипеди. За Європі народ поїздив - перейнявся. Вибір за велосипедами. За останній тиждень в Варшаві, пересуваючись з одним Пашею решка, крутим польським журналістом-розслідувачем на його Форді по Варшаві і сусіднім містам в пробку не потрапив ні разу. Не поталанило.

Чехія З велосипедами тут проблема. Швидко здавшись у війні і зберігши історичні споруди старого міста, Прага страждає вузькістю вулиць і непродихаемостью від туристів. Основний вид транспорту тут все ж - ноги. По-старому. Пройти старий центр, Карлів міст, піднятися на гору до головного храму і померти на його висоті при вигляді шикарної панорами червоних дахів міста з висоти. І задрімати в сторонці з нагоди раптового відмови нижніх кінцівок на увазі надмірно намотаного кілометражу.

Франція

Чесніше було б назвати Париж «столицею європейського скутерізма». Але при вигляді двох жінок поліцейських патрулюють місто на поліцейських велосипедах, розумієш, що скутери ту звичайно «рулять», але не монополізують право носити ім'я «вбивць пробок».

Але при вигляді двох жінок поліцейських патрулюють місто на поліцейських велосипедах, розумієш, що скутери ту звичайно «рулять», але не монополізують право носити ім'я «вбивць пробок»

Звичайно, населення двох з половиною мільйонного Парижа намагається всіма силами позбутися від локальних пробок, організовуючи рух транспорту пологічнее і виділяючи для громадського транспорту виділені смуги, але воно і не противиться використанням на виділених для велосипедів доріжок і громадськими велосипедами.

Довідка: Зараз в Парижі діють близько тисячі пунктів прокату, розташованих на відстані приблизно 300 метрів один від одного. Система Velib 'надає в розпорядження парижан і гостей столиці близько 20 тисяч велосипедів, які можна залишити на будь-якій найближчій "велостанціі". Щоб скористатися прокатом, необхідно придбати абонемент. Як і проїзні квитки, абонементи існують в декількох видах: річний - вартістю 29 євро; тижневий - п'ять євро; одноденний - один євро.

Встановлена ​​ціна дозволяє користуватися одним велосипедом протягом півгодини. За перевищення цього ліміту буде збільшуватися плата: два євро за додаткові півгодини. На жвавих вулицях велосипедисти користуються смугою, виділеної для автобусів. По неділях набережні Сени закриваються для автотранспорту і залишаються доступними для пішоходів, ролерів та велосипедистів.

Під вікнами нашого будинку у площі республіки я з цікавістю спостерігав за тим, як від «док-станцій» велосипедів з ранку їх розбирають люди різного віку і з вигляду - соціального становища. Це і бабусі зі спеціальними «Велосумки», і чоловіки в ділових костюмах, запихати свої Айпад в рюкзачки за спиною, і жінки в шикарних сукнях. Біля Нотр Дама повз нас хвацько пронеслася жінка в довгій сукні і в червоних туфлях на шпильці, не дивлячись по сторонах - машини завжди поступаються дорогою «велолюдям». Нам, істесавшім ноги при обході пам'яток міста і впав в безсиллі на поле поруч з Лувром, було дуже завидно дивлячись на велосипедистів.

Нам, істесавшім ноги при обході пам'яток міста і впав в безсиллі на поле поруч з Лувром, було дуже завидно дивлячись на велосипедистів

Однак метро тут для велосипедів не призначене - воно давно побудовано і має дуже вузькі переходи, тим більше в годину пік з велосипедом в метро ви зможете пересуватися хіба що тільки по рейках. Більше нікуди не влізете. Пробки на дорогах ще є, але політика міста спрямована на «легке примусове» пересаджування туристів і городян на велотранспорту. Наприклад - тими ж паркоматами і ціною на паливо для авто.

Але з огляду на те, що місто великий, волелюбні французи, які не люблять «крутити педалі, поки не дали» пересідають на скутери. Навіть на триколісні, щоб гордо стояти на світлофорі, не зводячи ноги на асфальт.

Італія

У Турині так само існують громадські велосипеди. Не було часу вникати в спосіб роботи, зрозумів тільки, що треба придбати якийсь талончик - магнітну карту, щоб «відірвати» велосипед від паркомата. Однак велосіпедізація тут не така велика у зв'язку з тим, що місто старий і місця під окремі велодоріжки просто немає. Коли римляни кілька тисяч років тому закладали тут черговий військове містечко, на велосипеди вони не розраховували. Мабуть, зі списами їздити на велосипеді було незручно. Турин краще «обходити» ногами. Заблукати складно - тут всі вулиці перпендикулярні і паралельні (спадщина від римлян). До того ж «на своїх двох» простіше обходити купки мігруючих вулицями туристів.

А взагалі Турин відомий іншим. Тільки це треба відчути краще по черзі - днем ​​Фіат, ввечері Мартіні, вранці - кава Лаваца. І все це туринське.

У Мілані схожа ситуація. Модно-художня столиця Північної Італії, досі живе на берегах каналів, побудованих Леонардо да Вінчі, любить ходити пішки або їздити на трамваях. Для велосипедів в старому місті мало місця, а то що є - забито туристами. Так що безпечніше все ж «пішкарусом». Тому парковки громадських велосипедів днем ​​все ще не до кінця, на відміну від Парижа, порожні.

А ось Карманьйоли, невеликому містечку недалеко від Турина, в сторону Франції, з населенням всього близько 30 000, на велосипеді можна погратися. Громадських велосипедів не бачив, а от веломагазинів повно. Ідеш повз нього і чіпляєшся за ручки стоять на тротурів двоколісних красенів, що стоять вже в «бойовому положенні» - з велорюкзаки, прикріпленими до рами пляшечками для напоїв і сумочками для апаратури. Для велосипедистів - рай. Але не у вихідні дні, коли весь древній історичний центр зайнятий одним величезним мобільним ринком. Здається тут все місто щось продає або змінює.

Голандія

Амстердам - ​​місто - «велонаркоман». Мій друг режисер-документаліст Йєллі Брандт сказав, що в Голландії велосипедів більше, ніж населення. Перевірив - здається, так і є. Населення, може тут і справді більше 700 000 чоловік, а ось велосипедів, напевно, як населення в Рязанської області. Причому велосипеди тут схожі на старі автопокришки за радянських часів. Вони іноді валяються в затишних місцях, вже відпрацювали служать «декором», наприклад, біля магазинів, то виконуючи роль квіткової клумби, то власника банера.

Велосіпедізація - на вищому рівні. Для них тут все. Причому - в пріоритеті повному. Якщо в Берліні, зайшовши на велосипедну доріжку, переді мною просто зупинялися і посміхалися, киваючи на значок з велосипедом на асфальті, то в Амстердамі Йєллі відразу мене попередив - на доріжку для велосипедистів намагайся не заходити, вони настільки розслаблені в своєму стрімкому потоці, що можуть не помітити - наїдуть.

«Веломоря» біля великих будівель і комплексів тут звична справа. Взагалі, з огляду на що тут каналів морських більше, ніж у Венеції і машини в них падають фактично щодня (частіше - під час паркування, так як парканчиків чи ні, або майже немає), велосипед більш безпечний варіант. Не так шкода якщо потоне.

Довідка:

Найшвидший спосіб дістатися до місця призначення в Амстердамі це велосипед. Практично половину всього транспортного руху в місті складають велосипедисти. MacBike - мережа компаній з прокату велотранспорту. Близько 5 офісів прокату розташовуються в центрі Амстердама. Основні - на Amsterdam Central Station і Leidseplein. Ще один «велосипедний» спосіб пересування - bike taxi. Ви можете насолоджуватися велосипедної прогулянкою без особливих зусиль, так як педалі велосипеда крутите не ви, а водій.

Велосипеди та велосипедисти в Амстердамі можна назвати однією з визначних пам'яток міста - візиткою голландської столиці. За офіційною статистикою Амстердам є самим «велосіпедірованим» містом Європи. На велосипедах пересуваються і старі й малі, на велосипедах їздять розмовляючи по мобільнику, на великах примудряються перекушувати на ходу і навіть цілуватися! Їздять в поодинці, їздять парами, їздять сім'ями, причому на одному велосипеді. Одні їздять повільно і чинно, інше літають і нерідко збивають зазевавшихся пішоходів. Хтось дотримується правил, хтось не дуже законослухняний ... Велосипеди пристібають замками де попало, складають у купи або просто кидають де доведеться, коли він, мабуть, більше не потрібен.

Все місто, вся країна, порізана спеціальними велосипедними доріжками, за якими кататися одне задоволення. У Голландії зробили все, щоб народ користувався велосипедами замість автомобілів і їм це вдалося.

На «Централ Стейшн» в Амcтердаме, де зійшлися станції морських поромів, міських катерів, трамваїв, залізничного транспорту та автобусів, є багатоповерхова велопарковка. Це треба просто бачити. Це просто «родовища велосипедів». За словами голландців, ніхто не знає скільки їх там, і знайти свій велосипед часто є проблемою для новачків - якщо він не зафіксував положення свого Велобайк з прив'язкою до місцевості. Так, щоб потім було де подивитися або орієнтуватися по GPS координатам.

Що таке пробки в місті вже забули. Виїжджаючи з історичного центру на порожнє шосе нового міста з висотними скляними будинками, Йєллі скаржився, що його Ягуар багато споживає палива, але йому часто доводиться мотатися не тільки по місту, тому злізти з машини поки не може. А переходячи вулицю на червоний пішохідний світло, дивлячись на наш жах в очах (німці б з глузду з'їхали!), Йєллі просто сказав: «Бачите - машин немає ніде. А червоне світло - це не заборона, а рекомендація ». Він має рацію - машин на вулиці не було.

Другим, хто з'являється зазвичай в сім'ї «середнього класу», відразу після «велосипедного ланки», це щось, на чому можна було б пересуватися по воді. Однак до місця плавстоянкі цього «плавального» голландець все одно поїде на велосипеді.

Москва

У 60-ті був в столиці такий проект - велополітени. Вже тоді було зрозуміло, що мегаполіс не варто в пробках тільки через те, що немає стільки машин - їх взагалі в країні було мало і занадто дороге задоволення. Купити Волгу - пред'яви довідку звідки у тебе такі гроші. Не те - ОБХСС і КДБ тобі надасть свою машину, тільки в одну дуже певну сторону.

Велополітени - надземні, наземні і підземні труби, всередині яких знаходилися б несколькорядние велодоріжки. Ідеєю не скористалися. Але з 2012 року Москва починає будувати велодоріжки, і кожен рік буде «приростати» кількома десятками кілометрів. Крига зрушила.

Однак зараз, кататися на вело по столиці небезпечно і проблематично. Вхід в метро - велосипед повинен бути тільки в розібраному стані (хоча б без переднього колеса). Що до годин пік - в вагон ви зможете потрапити тільки прикрутивши колесо назад і з розгону. Головне, щоб потім вистачило здоров'я розібратися наслідками такого «в'їзду».

У городе доріжок мало. Доступ до них ускладненій. Тобто, щоб дістатися до велодоріжки, треба попотіти зовсім не в «велорежімах», де то тягнути великий на собі, десь на машині.

Тобто, щоб дістатися до велодоріжки, треба попотіти зовсім не в «велорежімах», де то тягнути великий на собі, десь на машині

В офіційних парках, де немає велодоріжок, офіційно заборонено не тільки оголятися, а й пересуватися на велосипеді (за непокору - раптовий штраф). По тротуару не проїде через потік людей, по дорозі - через колон машин і забитих в два ряди узбіч, тими ж машинами.

До того ж мої катання по Москві привели до розуміння того, що при собі треба обов'язково мати GPS-навігатор. Вирулюючи щодо можливих хоча б для якоїсь подоби маршрутами для проїзду велосипеда, зрозумів, що відсутність велодоріжок, це ще і засідка в орієнтуванні - ти можеш нікуди не приїхати. А вдома в Москві стоять так, що з паперової картою 2010 роки ти можеш стояти посеред міста і не розуміти в тій чи Москві ти знаходишся.

Дмитро Флорін, фото автора.

PS Кілька років тому, будучи тоді російським прем'єром, Володимир Путін приїжджав з робочим візитом до свого фінському колезі. Приїхав як годиться - ФСТ, охорона уряду, свої броньовані машини, ескорт і т.д.

Як розповідають фіни - вони спочатку не зрозуміли, що взагалі в Гельсінкі відбувається? Російські знову приїхали завойовувати? Вони таких «бронеколону» не бачили ніколи в житті. Здивувала це і фінського прем'єр-міністра, який побачив колону свого російського колеги, під'їжджаючи на зустріч на велосипеді ...

PPS 22 вересня під Всесвітній день без автомобіля лідер партії «ЯБЛУКО» Сергій Мітрохін відправився на роботу на велосипеді. Він проїхав близько 12 кілометрів через центр Москви і прийшов до висновку, що в столиці «немає системи велоруху, а є тільки окремі його піар-фрагменти».

А як «у них»?
І що маємо?
А чому б і ні?
Як розповідають фіни - вони спочатку не зрозуміли, що взагалі в Гельсінкі відбувається?
Російські знову приїхали завойовувати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов