Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Додаткове реле стартера ваз 2110 схема. Розташування реле стартера шевроле нива. Причина несправності та їх діагностика

  1. Як поміняти реле стартера?
  2. Необхідні інструменти та порядок зняття реле
  3. Перевіряємо втягує реле самостійно
  4. Причина несправності та їх діагностика
  5. На що варто звернути увагу при покупці нового реле
  6. Інструменти і засоби
  7. Де реле стартера на ВАЗ-2114
  8. Що конкретно дає установка додаткового реле?
  9. Конструкція реле стартера
  10. Де знаходиться реле стартера і як перевірити його роботу?
  11. Чому «втягує»
  12. Необхідні інструменти та порядок зняття реле
  13. Перевірка опору струму
  14. Ознаки несправності втягує реле
  15. Чому реле стартера виходить з ладу
  16. Принцип роботи реле стартера
  17. Перевіряємо втягує реле самостійно
  18. Ремонт або заміна
  19. Втягує реле стартера ВАЗ-2114: ціна
  20. Міняти самому або звернутися в автосервіс?
  21. Інструменти і засоби
  22. Міняємо втягує реле

Наша сеть партнеров Banwar

додаткове реле стартера ВАЗ 2110 на більшій частині автомобілів, що випускаються відсутня. Роль відключення стартера «десятки» бере на себе втягує, яке кріпиться, безпосередньо, до корпусу самого стартера. Щоб дістатися до нього, потрібно повністю знімати пусковий пристрій. Тільки після цього можна проводити його діагностику або заміну.

Так навіщо нам цей соленоїд «середня людина»? Чи не можна це усунути і підключити дроти запалювання до клеми акумулятора, а інший - до стартерний двигуну? Ви помітили, що всі дроти спеціально намальовані товстими лініями? Причина в тому, що деякі ланцюга в автомобілі вимагають величезну кількість струму. Підключення проводів запалювання до батареї, а потім до стартерний двигуну призведе до того, що ці тонкі проводи будуть працювати набагато більше струму, ніж вони були розроблені. Ми могли б використовувати товсті кабелі для кабелів запалювання і використовувати надпотужні дроти перемикач запалювання.

Конструкція пускового пристрою разом зі втягує реле, дозволяє обертати шестерінки приводу. Ті, в свою чергу, взаємодіють з маховиком колінчастого вала , Що в кінцевому підсумку і запускає двигун. Після запуску двигуна, відбувається замикання контактів і реле, впоравшись зі своїм завданням, відключає стартер.

Управління втягує проводиться безпосередньо з замку запалювання. Крім того, вони покликані захищати стартер.

Це теж не дуже практично. Чи вважаєте ви, що було б легко стиснути кабелі в рульову колонку і стиснути теж великий вимикач запалювання? Тому використання соленоїда є найбільш практичним рішенням. Яке можливе застосування вимагає такого непарного перемикання?

Як поміняти реле стартера?

Провід не обов'язково повинен бути розрізаний, щоб викликати тривогу. Можливо, один або кілька магнітних перемикачів можуть бути підключені послідовно в контурі сигналізації і коли один магніт переміщається, це призводить до розриву контакту перемикача, а потім звучить сигнал тривоги.

Через величезну споживання струму в процесі експлуатації автомобіля, пропадає чіткий контакт. Авто власник обов'язково помітить проблеми в роботі запускає пристрої. Рішення проблеми - ремонт або заміна реле стартера.

Необхідні інструменти та порядок зняття реле

Як вже говорилося раніше, для діагностики і заміни втягує, потрібно зняти з автомобіля стартер, оскільки реле знаходиться з ним в одному корпусі.

Якщо контур тривоги знову підключений, сирена відключається. Зрештою, якщо двері з магнітним вимикачем буде відкрита, все, що потрібно зробити злому, - це закрити двері. Чи є кращий спосіб підключити будильник? Що відбувається, коли струм подається на цей ланцюг? Сирена негайно вимикається і постійно горить.

Будильник негайно відключається. Якщо ви порушите контур тривоги, сирена знову звучить. Що станеться, якщо петля аварійної сигналізації знову підключена? До тих пір, поки контур аварійної сигналізації не буде розблоковано, сигнал залишається тихим. Розбийте петлю тривоги, на відміну від схеми 1, повторне підключення контуру сигналізації більше не призводить до протікання струму через електромагніт. Ви можете легко переконатися, що сигнал тривоги може бути «саботований» декількома способами, якщо до нього були доступні несанкціоновані користувачі.

Для демонтажу вироби нам знадобляться ключі на 8,13 і 15.

Стартер розташований в лівій (якщо сидіти в машині) нижній частині під капотом, ближче до КПП. Для успішного демонтажу потрібно невелика вправність, так як один з болтів кріплення знаходиться в незручному для відкручування місці. Але в цілому, з завданням справляються все, необхідно проявити лише терпіння і наполегливість. Етапи демонтажу:

До речі, цей тип схеми називається контрольованою системою сигналізації. Якби контур тривоги був зламаний, ви ніколи не змогли б озброїти його. Тому в реальному світі, якщо сигнал тривоги не може бути озброєний, ви б знали, що щось не так. Крім того, в реальних додатках тривога буде набагато складніше, ніж показана тут. Процес постановки на охорону, ймовірно, буде виконуватися за допомогою ключа. Тривога може також мати миготливі вогні, автоматичний телефонний дозвон в поліцію і так далі.

Перевіряємо втягує реле самостійно

У що б то не стало, зробіть ще кілька досліджень по реле, тривог і т.д. як і в разі, коли багато механічні пристрої замінюються їх електронними еквівалентами, реле «скидаються» за допомогою твердотільних реле. Існує велика товста дріт, яка проходить від позитивної стійки батареї до великого стовпа на стартерном зборі. Саме на цій посаді зарядна схема генератора змінного струму надходить на акумулятор.

Data-lazy-type = "image" src = "https://vazremont.com/wp-content/uploads/2016/02/rele2.jpeg" alt = "Відкручуємо кріплення повітряного фільтра "Width =" 600 "height =" 403 "srcset =" "data-srcset =" https://vazremont.com/wp-content/uploads/2016/02/rele2..jpeg 300w "sizes =" (max- width: 600px) 100vw, 600px ">

Всі роботи по установці запчастини на місце виконуються в зворотному порядку.

Причина несправності та їх діагностика

  • Ослаблені гайки кріплення, що залежать від реле проводів.
  • Окислення проводів.
  • В електричному ланцюзі харчування утворився розрив.
  • Некоректна робота якоря.
  • Коротке замикання між витками обмотки.

При несправному реле, не рекомендується проводити його самостійна заміна деталей . Максимум, що можна зробити самостійно, це поміняти стерті графітові щітки або Бендикс. В іншому випадку, є великий ризик пошкодити всю систему пуску двигуна. Рекомендується заміна на новий. Всі кроки по заміні вказані вище.

Якщо у вас є сумніви, перевірте акумулятор, щоб переконатися, що він заряджений, і переконайтеся, що обидва кінці великий жировий дроту між батареєю і стартером чисті і щільні. Також переконайтеся, що ремінь заземлення на батарею щільно і чисте на обох кінцях. Між коробкою передач з головною передачею в зборі і шасі знаходиться передня частина коробки передач з головною передачею в зборі. Переконайтеся, що вона чиста і щільна. Невиконання цього потребують багато часу і зробить вас дуже засмучений.

Стартер насправді являє собою збірку, яка включає в себе електродвигун і соленоїд. Схема вторинного стартера посилає потужність на соленоїд, який, в свою чергу, з'єднує первинний електричний контур з самим електродвигуном всередині всередині соленоїда. На задній стороні замку запалювання є білий вилка з п'ятьма або шістьма проводами. Існує ще один провід такого ж калібру, що й червоний, червоний з чорною смугою. Цей провід в кінцевому підсумку закінчується на соленоїді на стартерном вузлі.

На що варто звернути увагу при покупці нового реле

Слід купувати запчастини у офіційних дилерів і в спеціалізованих магазинах Лада. На ринку автозапчастин є величезна кількість підробок і аналогів з КНР, які коштують значно дешевше. Однак характеристики і термін служби подібних виробів значно нижче заявлених. Чи варто економити таким способом, вирішувати тільки самому авто власнику. Ціна оригіналу починається від 600 рублів.

Якщо у вашого автомобіля є автоматична коробка передач, є включений вимикач, званий «нейтральним запобіжним вимикачем», розташованим на самому перемикачі. Якщо двигун кривошипів або починає кривошипа, проблема полягає в нейтральному запобіжному вимикачі. Спробуйте відокремити розподільник і очистіть контакти. Для цілей тестування ці контакти можна обійти.

Якщо це не працює, виконайте наступні дії. Наступного разу, коли він не кривошипа, зніміть нижню половину пластикової кришки рульової колонки, два гвинти, дуже просту. Ви побачите групу з приблизно шести проводів, що йдуть в білий пластиковий штекер, який підключається до задньої частини замку запалювання. Відключіть групу проводів від вимикача запалювання. За допомогою скріпки перемістіть важкий червоний провід на інший важкий червоний провід з чорною смугою. Якщо двигун запуститься, це проблема з замком запалювання.

Для продовження терміну служби нової запчастини, рекомендується зробити невеликий тюнинг, встановивши додаткове чотирьох контактна реле з металевими вушками від 30А до 40А.

Автомобільний стартер - це пристрій, призначений для запуску двигуна шляхом обертання його колінчастого вала. В основі його конструкції лежить звичайний електричний двигун постійного струму, управління яким здійснюється водієм з салону машини.

Якщо це не так, це або проводка між замком запалювання і стартером, або самим стартером. Ви можете використовувати викрутку, або ви можете використовувати короткий провід. Ще краще, в будь-якому магазині автозапчастин ви можете знайти «дистанційний пусковий вимикач», який в основному є кнопковий вимикач з парою відводів, що сходяться на кінцях алігатора. Якщо ви перетягнули велику товсту стійку на соленоїд до маленького терміналу на соленоїді - з повністю зарядженою батареєю і відомими чистими сполуками - і двигун не обертається, стартер напевно мертвий.

Стартер не має постійного з'єднання з колінчастим валом силового агрегату . Вони взаємодіють всього кілька секунд під час запуску завдяки спеціальному реле. Про нього-то ми і поговоримо в цій статті на прикладі «Самари» чотирнадцятої моделі. Ми спробуємо розібратися, що являє собою реле стартера ВАЗ-2114, де знаходиться цей пристрій, як воно працює. Також ми розглянемо його основні несправності та порядок робіт по його заміні.

Якщо він нормально працює, в транспортному засобі на ланцюгу № 50 є місце, десь між вимикачем запалювання і соленоидом стартера, ймовірно, одним з підключень штекера вздовж шляху. Щоб перевірити соленоїд стартера, ви можете використовувати цифровий мультиметр і кілька звичайних інструментів.

Інструменти і засоби

В принципі, соленоїд стартера працює як звичайне реле: він діє як перемикач, який використовує невеликий струм для управління вищим струмом, який активує стартер. Проте, стартерний двигун може потерпіти невдачу іншими способами і викликати різні симптоми через опір електричного струму, пухких проводів або поганих підстав. Так що поки не винен соленоїд.

Де реле стартера на ВАЗ-2114

Почнемо з розташування пристрою. На «чотирнадцятої» воно розміщене зверху на корпусі пускового пристрою. По суті, ці два вузли об'єднані в один, хоча є абсолютно різними пристроями. Спереду вони закриті загальною кришкою, під якою знаходиться з'єднує їх механізм.

Деякі водії схильні думати, що на ВАЗ-2114 реле стартера - це окремий елемент, який служить для захисту електричного кола пускового пристрою. Насправді все не так. Дійсно, окремі господарі автомобілів, в т.ч. і «чотирнадцятий», встановлюють додатковий розмикач в ланцюзі стартера. Але оскільки він розглядався нами пристрою він ніякого відношення не має.

Що конкретно дає установка додаткового реле?

При використанні соленоїда на стартері вам, ймовірно, буде потрібно видалити один або кілька компонентів або підняти ваше транспортний засіб , Щоб отримати доступ до соленоїда для наступних випробувань. тестування електромагнітного клапана дистанційного керування , Наприклад, реле стартера, працює відносно швидше через його фізичне місце розташування поруч з автомобільною батареєю на колодязі. Перед початком цих тестів переконайтеся, що у вас заряджена батарея. Потім встановіть свою передачу на нейтраль і відключіть систему запалювання.

Конструкція реле стартера

У ВАЗ-2114 реле стартера складається з:


У ВАЗ-2114 реле стартера складається з:

На різних модифікаціях ВАЗ-2114 можуть бути встановлені різні розмикачі ланцюга стартера. Одні з них розбірні, інші - ні. Перші, в разі їх несправності, можна спробувати відремонтувати, а останні - тільки замінити.

Ви можете зробити це, видаливши запобіжник паливного насоса або реле або від'єднавши котушку запалювання від кришки розподільника - якщо ваш двигун має її - і заземлите провід котушки за допомогою перемички. Це запобіжить випадковий запуск двигуна стартера під час випробувань.

Де знаходиться реле стартера і як перевірити його роботу?

Випробування електромагнітного заземлення стартера. Відкрийте капот і знайдіть соленоїд - маленький циліндр на верхній частині стартерного двигуна. Реле віддаленого типу, зазвичай розташоване поруч з батареєю, добре розташоване на крилі, а червоний акумуляторний кабель підключається безпосередньо до нього.

Чому «втягує»

Реле пускового пристрою нерідко називають втягує. Це пов'язано з принципом його роботи. Як і на інших автомобілях, на ВАЗ-2114 реле стартера виконує функцію підключення пускового пристрою до електричного кола і з'єднання його якоря з колінчастим валом. Відбувається це в такий спосіб. Коли струм не подається на обмотки пристрої, його якір під дією поворотної пружини перебуває в висунутому вперед положенні. Ця ж пружина через спеціальну вилку утримує шестерню Бендикс, не даючи їй входити в зачеплення з вінцем маховика коленвала.

Необхідні інструменти та порядок зняття реле

Попросіть помічника повернути ключ запалювання в вихідне положення - як якщо б він запустив двигун - при прослуховуванні соленоїда. Давайте перевіримо падіння напруги. На дистанційному реле це з'єднання з товстим чорним проводом. Якщо ваше показання перевищує цю напругу, від'єднайте ці дроти від електромагніту або реле і видаліть корозію, жир або пил за допомогою дротяної щітки.

Перевірка опору струму

Якщо ви все ще отримуєте більше 2 вольт, замініть соленоїд стартера. Соленоїд також має тонкий провід, з'єднаний з ним. Це з'єднання має струм тільки при включенні ключа запалювання в положення «Пуск» при запуску двигуна. Якщо ви отримуєте більше 5 Ом, замініть соленоїд.

Повертаючи ключ у замку запалювання, ми подаємо ток на обмотку пристрою. Під впливом електромагнітного поля якір подається назад (втягується в корпус), замикаючи контакти харчування стартера. Зсувається і шестерня Бендикс, входячи в зачеплення з маховиком. В цей же момент втягує обмотка відключається, і в справу вступає утримує. Зусилля від вала стартера передається через шестерню на маховик, примушуючи колінчастий вал обертатися до того моменту, поки ми не перестанемо утримувати ключ в замку запалювання в положенні запуску.
Повертаючи ключ у замку запалювання, ми подаємо ток на обмотку пристрою

Підключіть перемичку між клемою ланцюга управління і клемою дроти акумулятора на реле або соленоїді. Тепер перевірте напругу на ланцюзі управління - це повинно підтвердити ваші результати на попередньому кроці. В іншому випадку перевірте наявність відкритого на стороні запалювання ланцюга.

Наступне відео може допомогти вам ідентифікувати сполуки соленоїдного проводки, якщо вам потрібна візуальна допомога. Коли вам потрібно перевірити соленоїд стартера або дистанційне реле, використання системного підходу, описаного тут, допоможе вам швидше знайти джерело несправності. Іноді ви виявите, що пошкоджений термінал, вільний провід або інший компонент знаходиться за виною. В інших випадках ви виявите, що ваш соленоїд або реле досягли кінця терміну служби. Яка б не була причина, ця процедура допоможе вам заощадити час і гроші і повернути свій автомобіль на дорогу раніше.

Ознаки несправності втягує реле

Зрозуміти, що на ВАЗ-2114 реле стартера вийшло з ладу, можна за такими ознаками:

  • при повороті ключа в замку запалювання не чути характерного клацання;
  • клацання є, але стартер не крутить;
  • при поверненні ключа в нейтральне положення стартер не вимикається.

Чому реле стартера виходить з ладу

Втягує пристрій може втратити свою працездатність унаслідок:

Принцип роботи реле стартера

Ви можете купити його в місцевому магазині автозапчастин або в Інтернеті. Реле стартера. Реле запуску вашого автомобіля діє як посередник між замком запалювання і стартером. При повороті ключа запалювання на реле подається невеликий струм, який змушує його замикати ланцюг всередині себе, щоб забезпечити харчування стартерний двигуну. Якщо реле не працює, ви не зможете запустити двигун. Пошкодження реле запуску часто відбувається через погане електричного з'єднання в стартерном двигуні , Що викликає коротке замикання .

  • порушення цілісності проводки;
  • обриву (перегоряння) обмоток;
  • пригорання (окислення) контактів;
  • ослаблення поворотної пружини.

Перевіряємо втягує реле самостійно

Перш ніж судити про несправності реле стартера, його необхідно перевірити. Починати рекомендується з проводки. Для перевірки нам буде потрібно мультиметр, включений в режимі вольтметра, і помічник. Позитивний щуп приладу приєднуємо до плюсового висновку спорогенезу пристрої, негативний - до маси. Далі просимо помічника включити запалювання і запустити стартер. Знімаємо свідчення вольтметра. Якщо прилад показує напруга 12 В і більше - з акумулятором і проводкою все в порядку. Якщо воно нижче, можливо, АКБ розряджена.
Перш ніж судити про несправності реле стартера, його необхідно перевірити

Тепер перевірімо стан контактних «п'ятаків». Від'єднуємо від реле провід, що йде від замка запалювання. За допомогою великої викрутки замикаємо виведення пристрою, з'єднаний з АКБ, і клему, що сполучає його з стартером. Таким чином ми подаємо напругу безпосередньо на стартер. Пусковий пристрій запрацювало - проблема точно в реле. Залишилося визначитися, ремонтувати його або змінювати.

Ремонт або заміна

Як уже згадувалося, реле на «чотирнадцятий» можуть бути нерозбірні і розбірні. У першому випадку гадати нічого - потрібно купувати новий пристрій. Якщо ж воно розбірні, його можна спробувати відремонтувати. Однак власноручний ремонт може бути виправданий тільки в разі підгоряння або окислення контактних «п'ятаків». Самому перемотувати обмотки або змінювати внутрішні деталі пристрою недоцільно.

Втягує реле стартера ВАЗ-2114: ціна

У скільки ж обійдеться покупка нового реле? Повірте, дешевше, ніж його ремонт. Вартість стандартного пристрою вітчизняного виробництва становить близько 700 рублів. Можна купити і імпортне втягує реле стартера ВАЗ-2114. Ціна на закордонні аналоги починається з 800 рублів.

Міняти самому або звернутися в автосервіс?

Що стосується виконання ремонтних робіт , То тут вибирати доведеться вам. При наявності достатнього досвіду поводження з ручним інструментом і пари годин вільного часу цілком можна впоратися і самому. Якщо ж вам не хочеться возитися з цим, звертайтеся в автосервіс. Там вам максимум за годину без проблем встановлять нове реле стартера ВАЗ-2114. Ціна на таку роботу складає близько 800 рублів. Дорого? Тоді засукувати рукави!

Інструменти і засоби

Заміна втягує реле стартера ВАЗ-2114 має на увазі використання таких інструментів:


Заміна втягує реле стартера ВАЗ-2114 має на увазі використання таких інструментів:

Міняємо втягує реле

Заміна реле стартера ВАЗ-2114 проводиться в такому порядку:


Заміна реле стартера ВАЗ-2114 проводиться в такому порядку:

Для того щоб втягує реле служило якомога довше, прислухайтеся до цих порад:

  1. если акумуляторна батарея розряджена, стартер крутить повільно і його оборотів не вистачає для запуску двигуна, залиште спроби завести автомобіль. Так ви не тільки приведете АКБ в стан глибокої розрядки, але і виведете з ладу реле стартера.
  2. Запускаючи двигун, не вмикайте стартер довше, ніж на 15 секунд. Це призведе до перевантаження в його ланцюга, через яку можливо підгоряння контактів реле, перегорання його обмоток і обмоток стартера.
  3. Вибираючи втягує реле для заміни, не купуйте дешеві вироби. Краще віддати перевагу деталям відомих виробників, а купувати їх тільки в спеціалізованих магазинах.

Як поміняти реле стартера?
Так навіщо нам цей соленоїд «середня людина»?
Чи не можна це усунути і підключити дроти запалювання до клеми акумулятора, а інший - до стартерний двигуну?
Ви помітили, що всі дроти спеціально намальовані товстими лініями?
Яке можливе застосування вимагає такого непарного перемикання?
Як поміняти реле стартера?
Що відбувається, коли струм подається на цей ланцюг?
Що конкретно дає установка додаткового реле?
Де знаходиться реле стартера і як перевірити його роботу?
Міняти самому або звернутися в автосервіс?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов