Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Доопрацювання ГБЦ ВАЗ 2101, 2103, 2105, 2106, 2107 »Класичні ВАЗи. ВАЗ 2101, ВАЗ 2102, ВАЗ 2103, ВАЗ 2104, ВАЗ 2105, ВАЗ 2106, ВАЗ 2107

Наша сеть партнеров Banwar

Якщо Ви вирішили зайнятися збільшенням потужності свого двигуна не фільтрами-нульовиками і їм подібними хитрощами, а серйозно, то одне з перших на що радимо звернути увагу це доробка головки блоку циліндрів (ГБЦ) і впускного колектора. Цей метод відомий практично з самого початку автомобілебудування. Якщо відполірувати шорсткі канали та цим хоч частково прибрати опір на впуску, то можна домогтися феноменальних результатів. Навіть проста полірування каналів може додати до 10 к.с., а якщо ще й розточити - можна збільшити потужність ще більш істотно.

На різних моторах сама процедура, вид колекторів і конструкція ГБЦ можуть відрізнятися. Ми ж розглядаємо процедуру доопрацювання в цілому. В якості вихідного матеріалу у нас мотор з ВАЗівської класики.

Метод дійсно дієвий. Шкода, що в силу високої трудомісткості операції цього не роблять на заводі.

Для початку потрібно зняти головку з машини і розібрати її. Як це зробити описувати не будемо - швидше за все і самі знаєте, а немає так в Інтернеті є досить книг та іншої літератури.

Після розбирання ГБЦ не зайвим буде її помити. Тут вже все на Ваш смак. Можете хімією, а можете по-старому - гас, бензин, розчинник ... Потім можна ще можна щіткою на дрилі пройтися, щоб все зовсім красиво було.

Для виконання процедур з инстумента нам знадобиться наступне:

  • дриль з можливістю регулювати обороти
  • свердло
  • гнучка штанга
  • шарошки
  • шкурки від грубої до найдрібнішої
  • ганчірки, дрантя
  • штангенциркуль
  • випускний клапан і набір шайб - якщо Ви розточуються понад 32мм
  • графитная змащування
  • тески

дриль з можливістю регулювати обороти   свердло   гнучка штанга   шарошки   шкурки від грубої до найдрібнішої   ганчірки, дрантя   штангенциркуль   випускний клапан і набір шайб - якщо Ви розточуються понад 32мм   графитная змащування   тески

Проточка каналів

Спочатку варто визначитися з тим в якому порядку будемо все робити. Рекомендуємо починати з колектора тому при його поєднанні з ГБЦ простіше зняти трохи в останній, ніж купувати в підсумку новий колектор.

Збираємо робочий інструмент: наметовому на свердло ганчірку, а зверну на неї шкурку, причому наметовому внахлест і побільше. Для зручності виконання операції рекомендуємо затиснути колектор в лещата.

Тепер вставляємо свердло з наждаком в дриль і приступаємо до пропіліванія. Найважчим буде подолати перші 5 см. Як тільки їх пройшли міряємо випускним клапаном

Рухаємося далі! Колектор має вигин тому потрібно спорудити такий-же інструмент і на штанзі. Штовхати сильно не варто тому шкурка може сповзти. Воно й сама повинна непогано просуватися.

Як бачите нічого складного в цій процедурі немає.

Колектор до обробки:

Колектор після обробки:

Не зайвим буде відполірувати колектор і в районі установці карбюратора. Це зручно робити щіткою на дрилі.

Ось, що вийшло (вибачте за якість фото):

З впускним колектором ми розібралися. Тепер переходимо до самої голівці.

Для того щоб потоку паливно-водушной суміші було максимально легко надходити в циліндри потрібно прибрати виступаючий перехід на стику впускного колектора і ГБЦ. У випадку з моторами класики цей перехід може мати сходинку (виступ) до 3 мм. Для початку нам нудно ідентифікувати де саме сточувати. Для цього укручуємо в ГБЦ все шпильки для кріплення колектора, беремо мастило, намазуємо нею на поверхню навколо каналу і одягаємо на шпильки впускний колектор.

Цей спосіб дозволяє наочно побачити де потрібно сточувати. Можна спробувати помацати пальцем з боку сідла, але у багатьох може не вистачити довжини пальців.

Спочатку також трохи проходимо щоб вліз клапан. Після чого просуваємося вглиб. Як тільки доходимо до напрямних втулок змотуємо трохи шкурку і спилюємо її. Має вийти приблизно як на фото нижче. Зліва оброблений канал, праворуч заводський

Різниця буквально кидається в очі.

Після того як ми пройшли всі канали і спиляли в них втулки - потрібно відполірувати канал і з боку сідла. Робити це потрібно гранично акуратно щоб не пошкодити сідла. Для цього можна надіти на дриль шарошку. Необхідно також зробити так, щоб перед сідлом канал був трохи ширше, ніж його інша частина

Має вийти приблизно так, різниця очевидна

Таким чином ми отримали канали, через які вільно можна просунути клапан

З випуском операції ті ж. З тією лише різницею, що при стандартних клапанах потрібно точити не більше 31мм.

Починаємо з колектора. На відміну від впуску тут перепад між ГБЦ і колектором повинна бути: колектор повинен бути більшого діаметру, ніж канал на ГБЦ.

Багато обмежуються расточкой і поліруванням впускного колектора, а випускний не чіпають тому він чавунний і тому його важко точити. Важко але можливо.

Якщо кошти дозволяють, що можна купити павук 4-1, коштує приблизно 150 доларів.

Випускний канал в ГБЦ йде під іншим кутом ніж впуск тому тут складніше сточувати втулки. Не варто лякатися якщо важко йде.

Отриманий результат: зліва проточенной канал, праворуч немає. Хоча це і так видно :)

В ідеалі бажано сточити втулки на конус. Якщо їх не чіпати то вони ось так виступають в канал:

Тому ідеальним варіантом буде зробити їх у вигляді конуса:

різниця помітна

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов