Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Досягнення автоваза за 45 років

  1. Запуск виробництва «копійки»
  2. конструкція Ниви
  3. Робота над ВАЗ-2108
  4. Мікролітражна Ока
  5. Створення науково-технічного центру та випробувального полігону
  6. «Десятка», дитя переломною епохи
  7. перша Калина
  8. Запуск Lada Largus
  9. Поява концепту XRAY
  10. Збірка першої пілотної партії Lada Vesta

Наша сеть партнеров Banwar

Найбільш обговорюваний автозавод в країні. Найбільший автовиробник у Росії і Східній Європі. Завод, на якому за 45 років з'явилося понад 20 моделей автомобілів. Напередодні 45-річчя з запуску "копійки" згадуємо головні віхи історії АВТОВАЗа.

З якого моменту правильно вести відлік історії Волзького автозаводу? Офіційні джерела на цей рахунок непохитні - 20 липень 1966 року ЦК КПРС і уряд СРСР прийняли рішення про будівництво заводу. Безперечно, дата значуща, в наступному році півстолітній ювілей! Але після народження автозаводу лінія його життя - це автомобілі, тому про них і поговоримо.

Спочатку подивіться два документальні фільми, що носять однакову назву «Автомобільний починається». Ймовірно, фільм замислювався як багатосерійний, але до нас дійшли лише два епізоди - перший фільм 1967 року і робоча версія варіанту 1968, з однаковою «обкладинкою»-початку і різним вмістом. У першому - трохи більше автомобіля-прабатька «копійки», FIAT-124, а в другому - людей, які будували завод. Вдивіться в ці машини, особи, пейзажі і відчуйте, як все починалося.

Запуск виробництва «копійки»

Головна заслуга в тому, що ця машина з'явилася в СРСР, належить Віктору Миколайовичу Полякову, першому генеральному директору ВАЗа. 19 квітня 1970 року на конвеєрі в Тольятті зібрали перші шість автомобілів ВАЗ-2101 - два білих, два синіх і два вишневих. Багато хто до цих пір вважають, що «копійка» - клон FIAT-124, однак це справедливо здебільшого лише щодо чудового італійського дизайну.

У конструкцію ж було внесено близько 800 змін, в результаті яких крихкий італійський автомобільчик перетворився на міцного підкорювача російських просторів. Були змінені гальма, підвіска, кузов, коробка передач ... А запропонований італійцями архаїчний нижневальном мотор в результаті був замінений на прогресивний верхневальний.

А запропонований італійцями архаїчний нижневальном мотор в результаті був замінений на прогресивний верхневальний

Цікавий факт: деякі джерела стверджують, що випробувачі та інженери почали роботи по переродження «фіатік» в Жигулі задовго до офіційного рішення про будівництво заводу - ще в березні 1966 року народження, тобто домовленості з «Фіатом» існували вже тоді! Запуск цієї машини перетворив автомобіль з захмарною мрії в цілком відчутний об'єкт бажання для мільйонів радянських людей - ВАЗ міг випускати 220 000 «копійок» на рік (нечуваний на ті часи показник!), А після запуску всіх трьох ниток конвеєра - 660 000 автомобілів щорічно.

конструкція Ниви

Роботи зі створення повнопривідної машини на ВАЗі почалися практично з моменту заснування заводу. Головним її конструктором є Петро Прусов, а дизайнером - Валерій Сёмушкін. До 1975 року зовнішність і конструкція були повністю відпрацьовані, відбувся запуск виробництва нині легендарного ВАЗ-2121 Нива . Ця машина народжувалася складно, бо треба було по-максимуму використовувати вузли від «копійки», а втручатися в їх конструкцію було не можна з огляду на італійською ліцензією.

Автомобіль вийшов не без компромісів, але абсолютно унікальний за своїми якостями - в світовому автопромі Нива поклала початок класу компактних позашляховиків. На її базі була побудована і Нива другого покоління - автомобіль ВАЗ-2123, який з 2001 року випускається під ім'ям Chevrolet Niva. А машина першого покоління змінила ім'я на Lada 4 × 4, продовжує проводитися, постійно модернізується, втрачаючи «вроджених недуг», і готується до зміни покоління.

Робота над ВАЗ-2108

«Вісімки» стала справжнім проривом автоваза, подарувала йому революційну переднеприводную платформу, архітектура якої до сих пір використовується в автомобілях Lada. Протягнув на завод непопулярну на той момент ідею переднього приводу Георгій Мірзоєв (головний конструктор заводу з 1975 по 1998 рік), дизайн був народжений Владиславом Пашко, які працювали під керівництвом Марка Демідовцева, (керівник дизайн-центру ВАЗа з 1970 по 1997 рік), а конструкторські роботи по машині очолив Олександр Міллер.

Перший прототип «вісімки» зібрали 31 січня 1978 року, але по-справжньому вона почала народжуватися в 1980 році, коли до проекту підключилася компанія Porsche - спільний проект увійшов в історію під назвою Gamma. Німці брали участь у всіх аспектах, крім дизайну, який був чисто вазовськім. Керованість, приемистий двигун, комфорт, технологічність - все це плоди тієї великої спільної роботи. Всі зроблені після ВАЗ-2108 передньопривідні автомобілі марки Lada по суті були еволюцією платформи «вісімки», і тільки в 2015 році настав час «платформної» революції. А з Porsche АВТОВАЗ співпрацював і в подальшому.

Мікролітражна Ока

Модель ВАЗ-1111 Ока (і її версія з більш потужним мотором, ВАЗ-11113) була створена на шаленому ентузіазмі вазовской команди конструкторів і дизайнерів - тільки що був успішно завершений грандіозний проект «вісімки», і людям хотілося зробити ще щось настільки ж нетривіальне. Головним конструктором проекту був Юрій Кутєєв, дизайн реалізував Юрій Верещагін. Ініціатором проекту був все той же Поляков, який в 1975 році пішов з Волзького автозаводу на посаду міністра автопрому СРСР, а в 1982 році направив на ВАЗ наказ про розробку і організації виробництва автомобіля малого класу. Мета ставилася благая і далекоглядна - забезпечити сучасним транспортом інвалідів та одночасно завантажити обов'язковим «соцзамовлення» автозаводи країни - машинку повинні були випускати не тільки ВАЗі, але ще на КАМАЗі і на СМЗе (згодом СеАЗ). Так і вийшло. Правда, на самому АВТОВАЗі Оку випускали недовго. Почалося виробництво в 1989-му.

Цікаво, що задуманий і спроектований під людей з обмеженими можливостями (зокрема, саме тому у «Оки» такі широкі двері), автомобіль знайшов і модифікацію зі звичайними органами управління, яка швидко стала основною. На жаль, рентабельним виробництво «Оки» не стало ні на одному заводі - її випускали в дуже малих кількостях, а для його збільшення ні у кого не знайшлося резервів. Довше за всіх протримався СеАЗ ... У різні роки під «Оку» намагалися організувати нове виробництво (наприклад, планували будувати величезний завод в Єлабузі), а саму конструкцію модернізувати і навіть розробити друге покоління ... Здається, що в модельному ряду автоваза досі пустує саме ця ніша - компактного, невибагливого, універсального, економічного і недорогого автомобіля.

Створення науково-технічного центру та випробувального полігону

Вважається, що поява НТЦ ініціював Михайло Горбачов, який в ході візиту на АВТОВАЗ залишив свій автограф під фразою: «Моє найголовніше побажання: ВАЗ повинен стати законодавцем в автобудуванні». Потрібний імпульс це дійсно задало, але ідею центру вазовци виношували вже кілька років - побачивши, як процес створення автомобіля обставлений в Porsche. За прикладом центру «Порше», вазовский НТЦ повинен був найматися не тільки «внутрішніми» проектами, але і брати замовлення з боку. Підкотили розвал Союзу вніс в ці плани корективи - на ВАЗі встигли лише допомогти Ульянівському автозаводу з позашляховиком нового покоління, який через багато років еволюціонував в «Patriot» ...

Та й будівництво власного полігону затягнулося - один з головних об'єктів, динамометричні дорогу, будували десять років і здали в експлуатацію лише в 1997-му. Зате в кінці кінців у вазовских випробувачів зникла потреба місяцями мотатися в підмосковний Дмитров! І як би там не було, а в 1980-90-х на АВТОВАЗі в рамках створення НТЦ з'явилися потужні комп'ютери, дослідні лабораторії, випробувальні комплекси, найбільша в Європі аеродинамічна труба ... Значення всього цього неможливо переоцінити: по суті, з цього моменту АВТОВАЗ перестав бути просто складальним конвеєром і остаточно перетворився в автовиробника, якому під силу самостійно розробляти нові моделі.

«Десятка», дитя переломною епохи

Другий великий спільний проект автоваза і Porsche отримав назву Gamma-2 - в роботі над новою моделлю знову вазовци вирішили залучити німецьких колег. На жаль, фінансові можливості заводу з огляду на розвалу СРСР були набагато скромніші, ніж на етапі розробки «вісімки», і для ВАЗ-2110 поршевци відпрацьовували переважно аеродинаміку, отримавши, до речі, чудовий навіть по нинішньому часів коефіцієнт Сх, рівний 0,29. Втім, спочатку створений дизайнером Володимиром Ярцева макет кузова був сам по собі досить аеродинамічним.

Але появи цього дизайну передували роки, роботи стартували ще на початку 1980-х, (були навіть задньопривідні варіанти «десятки»), а згодом проект зіткнувся з «зовнішніми» труднощами - грошей спочатку на проектування, а потім на постановку в виробництво вже готової машини не знаходилося. Залишився в конструкції і ряд «сирих» рішень, зіпсувати репутацію автомобіля. Але в рамках того ж проекту Gamma-2 на автомобілях Lada з'явився інжекторний двигун - спочатку, зрозуміло, на «десятці», а відразу після цього і на інших моделях. Більш того, сама «десятка», все-таки запущена у виробництво в 1996-му, згодом стала основою для моделі, яка довгий час була лідером російського авторинку - Lada Priora.

перша Калина

У Калини не менш складна доля - перші варіанти її дизайну, виконані групою під керівництвом Сергія Синельникова з'явилися восени 1990 року. Проект носив назву «А-93» - мався на увазі рік, коли машина повинна була стартувати в серійному виробництві на тому самому новому заводі в Єлабузі, куди планували «прилаштувати» і Оку. На жаль, країна, в якій все це замислювалося, перестала існувати. Якийсь час здавалося, що проект зможе фінансувати придуманий Березовським альянс AVVA, але цього не сталося ... Машину вирішили робити у себе, на ВАЗі, від оригінальної платформи відмовилися, в результаті чого через застосування «візки» ВАЗ-2108 спочатку дуже компактний автомобіль ( по суті розвиток теми Оки) став ширше на 80 мм ...

По ходу проектування машина встигла пережити не один редизайн, а назва з'явилася майже випадково, коли під час однієї з нарад в дизайн-центрі один з тодішніх вазовских управлінців, дивлячись на яскраво червоний концепт, вимовив: «Ух ти яка, ягода-калина ...» . Седан з індексом ВАЗ-1118 і назвою Kalina (початкове більш правильне написання Сalina не прижилося, тому що російськомовна публіка на автосалоні в Москві так і читала: «Саліна») пішов у виробництво в «співзвучний» з цифрами індексу день - 18 листопада 2004 року . Машина, незважаючи на довгий шлях до конвеєру, вийшла цілком вдалою - її критикували, але вона щомісяця розходилося десятитисячними тиражами, в 2011 році в провадженні з'явився побудований на модернізованій платформі седан Lada Granta, а в 2013 році перша Калина "передала естафету» другого покоління моделі .

Запуск Lada Largus

У 2008 році АВТОВАЗ і альянс Renault-Nissan підписали договір про стратегічне партнерство. Багато тоді говорили про швидкий крах бренду Lada, та й продовжують говорити (альянс в даний час володіє контрольним пакетом акцій Волзького автозаводу), однак цього поки не відбулося. Зате в модельному ряду Lada в 2010 році з'явився автомобіль на платформі Renault B0, ліцензією на яку тепер має АВТОВАЗ - це Lada Largus. У 2013 і 2014 роках модель отримувала премію «Автомобіль року в Росії» в номінації «Міні-фургон», а за підсумками 2014 року Largus став найбільш продаваним універсалом і володарем шостий рядки в рейтингу бестселерів російського авторинку.

Спочатку будучи автомобілем Dacia Logan MCV, Ларгус пройшов адаптацію до росссійской умов, подібно до «копійці» багато років тому, хоча і в менших обсягах. Зараз модель випускається в трьох модифікаціях - фургон, універсал і крос-версія Largus Cross, і в найближчому майбутньому продовжить розвиватися . А сама платформа В0 ще послужить АВТОВАЗ добру службу: вона не нова, але проста і надійна, і на ній буде базуватися пара нових кросоверов Lada - Xray і Xray Cross.

Поява концепту XRAY

У 2011 році дизайн-центр автоваза очолив англієць Стів Маттін, який раніше працював в Mercedes-Benz і Volvo, і в долі Волзького заводу настав черговий крутий поворот, а точніше, злам у вигляді букви Х, і не плутайте чистокровний британський «ікс» зі схожою на нього російською буквою. У 2012-му Маттин представив на Московському автосалоні концепт-кросовер XRAY, який став носіям нової «ДНК» фірмового стилю Lada.

Ця смілива робота, проведена в найкоротші терміни (на роботу над концептом пішло всього близько трьох місяців), змусила багатьох людей по-новому поглянути на Волзький автозавод - вперше за довгі роки АВТОВАЗ зробив концепт не заради концепту. Новий стиль, заданий концептом XRAY, знайде відображення у всіх моделях Lada, і саме по собі це вже дуже значимий факт, адже ніколи раніше у різних моделей ВАЗа не було «фамільного» подібності! У цьому стилі будуть і «перелицьований» діють, і створені нові моделі. В першу чергу мова, власне, про новий кросовер Xray і седані Vesta.

Збірка першої пілотної партії Lada Vesta

«Перша звістка» нового фірмового стилю, модель Lada Vesta , Встане на конвеєр заводу «ІжАвто», що належить АВТОВАЗу, 25 вересня 2015 року. Вперше з часу «вісімки» Волзький автозавод зважився на кардинальну зміну платформи, і у Вести вона (на відміну від тих же Largus і Xray) оригінальна, російської розробки. І більш того, вона послужить базою для більшої моделі С-класу.

Далеко не всі вірили в те, що таке можливо - щоб АВТОВАЗ запустив принципово нову модель. Але на Волзькому автозаводі, якщо навіть судити за цією статтею, завжди любили робити неможливе. І тепер, мабуть, сумнівів уже не залишилося, адже в січні 2015 року на «ІжАвто» зварили перший кузов, а в лютому почалася пілотна складання седанів Lada Vesta . Уже в листопаді товарні машини будуть в автосалонах.

А ось як АВТОВАЗ виглядає сьогодні.

Читайте також:

З якого моменту правильно вести відлік історії Волзького автозаводу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов