Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дослідження Drom.ru. Імпорт б / в машин: що і звідки везуть в Росію в 2017 році?

  1. Японія. Експортер № 1
  2. США. Коли альтернативи немає
  3. Європа. Сенс майже втрачений
  4. Поки автомобілі не потрапили під «антісанкціі» ...

Наша сеть партнеров Banwar

Загороджувальні мита на старі автомобілі, які діють в нашій країні вже дев'ятий рік, скоротили імпорт був в експлуатації транспорту у багато разів, але такі машини все ще постачають до нас десятками тисяч в рік. Цієї весни оформлення новоприбулих машин застопорилося через необхідність ставити на них пристрої ЕРА-ГЛОНАСС, і це викликало велике обурення на ринку . В черговий раз підтвердилося, що б / у автомобілі, але «без пробігу по РФ», затребувані і замінити їх нічим. Дром розібрався в нинішньому стані цього ринку.

Графік, що демонструє падіння імпорту машин з пробігом за останні 11 років, виглядає безнадійно: обсяги поставок обрушилися в 2009 році, і з тих пір показники хлюпочуться на дні. У «нульові» роки автомобілі самих різних класів можна було розмитнити за порівняно розумні гроші, і екземпляри зі світового вторинного ринку успішно конкурували за цінами з усім тим, що є у нас. Аж до кінця 2008 року б / у машини везли сотнями тисяч в рік. Але вибухнула криза змусила різко підвищити мита, щоб надати підтримку місцевим автопрому. В результаті зараз весь річний імпорт старих автомобілів - це лише близько 1% на вторинному ринку Росії.

На тлі колишніх піків майже неможливо помітити нові тенденції. Але якщо придивитися до останніх років уважніше, то з'ясовується, що імпорт помітно пожвавився.

Але якщо придивитися до останніх років уважніше, то з'ясовується, що імпорт помітно пожвавився

Найпровальнішим був 2015 рік, але вже в 2016 році цифри виправилися і навіть перевищили такі в докризовому 2013-му. З покупців зійшло заціпеніння, викликане кризою. Грошей в кишенях не додалося, але люди стали активніше їх витрачати: кошти, поки вони є, треба вкладати у щось реальне.

Навколо конкретних цифр імпорту є розбіжності. «Автостат» з посиланням на Федеральну митну службу повідомляє, що за 2016 рік у нашу країну ввезли 15,7 тисячі легкових автомобілів. Але коли ми звертаємося безпосередньо до відкритої бази даних митної статистики, то виявляємо, що з однієї лише Японії до нас ввезли 19,3 тисячі машин. Ця розбіжність частково пояснюється тим, що митна статистика враховує не тільки легковики, а й мікроавтобуси, вантажопасажирські фургони і деякі інші види транспортних засобів.

Зовсім інші цифри можна отримати, якщо звернутися до статистики японської митниці: там за минулий рік враховано 42 тисячі автомобілів, відвантажених в Росію. У Владивостоку, через який проходить переважна більшість машин, вважають за краще вірити саме «японським» цифрам. Як мінімум тому що офіційна російська статистика апріорі дещо занижена: наприклад, не враховуються машини, які ввозять «конструкторами», «розпиляли» і по іншим підозрілим схемами.

А ще є підстави припускати, що сайт російської митної статистики не завжди коректно видає деталізацію по окремим країнам. Наприклад, якщо зробити запит щодо імпорту з США, вийде, що за минулий рік ввезено буквально кілька примірників машин, що явно не відповідає дійсності. Ми звернулися за роз'ясненнями до Федеральної митної служби. Там нам підтвердили, що ми коректно вводимо всі дані в формі запиту, але з чим пов'язаний такий дивний відповідь бази даних, пояснити не змогли.

Як ЕРА-ГЛОНАСС в 2017 році зупинила імпорт

З 1 січня 2017 року всі ввезені в Росію автомобілі повинні бути оснащені пристроями виклику екстрених служб ЕРА-ГЛОНАСС, і це призвело до безпрецедентних проблем з оформленням ввезених машин. У першому кварталі імпорт практично зупинився. Ніякої офіційної процедури оснащення автомобілів «тривожними кнопками» і оформлення потрібних документів просто не існувало. Немов автори цього нововведення взагалі забули про ввозяться старих машинах.

Лише до квітня влада придумала тимчасовий порядок оформлення машин, дозволивши установку «спрощеної кнопки» ціною 27 000 рублей. Ось тільки спробуй її отримай! У Владивостоку в лист очікування записалося більше 7000 чоловік, а темпи видачі виявилися такі, що прочекати можна не один місяць. При цьому обсяги ввезення впали до декількох сотень автомобілів на місяць, оскільки застояні машини занадто дорого зберігати на стоянці російської митниці. Стоянки ж в Японії забиті машинами для Росії.

Дефіцитним устаткуванням стали спекулювати, з'явилися «сірі» схеми з використанням неправдивих заявок, підроблених договорів і довіреностей. І влада продовжує змінювати правила гри буквально на льоту. Якщо навесні за пристроєм ЕРА-ГЛОНАСС слід звертатися до фірми-агенту, то з 1 червня розподілом терміналів зайнялися митні представники. Колишню електронну чергу ліквідували. Тепер автомобілістам слід вибирати з реєстру представників Митної служби , Скачавши звідти кілька сумбурний файл у форматі CSV. Стверджується, що через митних представників справу налагодиться, але поки труднощі зберігаються.

Японія. Експортер № 1

Японія залишається основним постачальником старих машин в Росію, хоча «ареал проживання» праворульних автомобілів в нашій країні продовжує скорочуватися, все більше відступаючи на схід країни. Необізнаній автомобілісту з європейської частини Росії може навіть здатися, що на Далекому Сході діє пільговий режим розмитнення, але це не так.

Мита задушили імпорт машин з гідними моторами, і тепер з-за кордону везуть тільки малолітражки. Наприклад, в 2016 році на автомобілі з моторами менше 2,0 л довелося 82% імпорту. Половина з них зовсім слабенькі - менше 1,5 л. Якщо копнути на кілька років глибше, ситуація виглядає точно так же. Починаючи з 2009 року, коли стали діяти нинішні мита, структура імпорту зберігається. І, до речі, треба відзначити, що в японському імпорті вкрай мала частка дизельних машин - не більше 5%.

Топ-25 моделей, які ввозяться з Японії і Південної Кореї:

1 - Toyota Prius
2 - Honda Fit
3 - Toyota Vitz
4 - Toyota Corolla Fielder
5 - Nissan Serena
6 - Nissan Note
7 - Toyota Probox
8 - Toyota Aqua
9 - Toyota Prius Alpha
10 - Nissan X-Trail
11 - Nissan Leaf
12 - Toyota Ractis
13 - Toyota Passo
14 - Toyota Wish
15 - Toyota Succeed
16 - Subaru Forester
17 - Honda Stepwgn
18 - Honda Freed
19 - Toyota Allion
20 - Hyundai Grand Starex
21 - Nissan Juke
22 - Nissan Tiida
23 - Toyota Corolla Axio
24 - Toyota Harrier
25 - Daihatsu Mira

ТОП побудований на основі реєстру заявок на установку терміналів ЕРА-ГЛОНАСС

У цьому списку несподіванкою виглядає, мабуть, електромобіль Nissan Leaf , Що піднявся на 11-ту сходинку. Прийнято думати, що електромобілі в нашій країні поки не мають перспектив, а тим часом тільки за цю весну близько 200 таких машин встали в чергу на установку ЕРА-ГЛОНАСС (за даними компанії-агента, який розподіляв обладнання). Розмитнення на фізичну особу обходиться менш ніж в 100 000 рублів, що набагато дешевше аналогів з традиційними двигунами.

У скільки обходиться розмитнення найбільш популярних моделей з Японії?

Візьмемо, наприклад, Toyota Prius - найнеобхіднішу на даний момент модель. «Чотирирічку» купується в Японії за суму близько 400 000 рублів на перерахунку на російську валюту. Зверху додається приблизно 300 000 рублів - це російські митні платежі і утилізаційний збір. Інші витрати на кшталт японських податків і зборів, вартості транспортування і комісії компанії-посередника обійдуться ще приблизно в 100 000 рублів. Додаємо ЕРА-ГЛОНАСС і отримуємо кінцеву суму в районі 850 000 рублей. Недешево, але все-таки вигідно: Hyundai Solaris в повній комплектації вийде дорожче.

Замовити машину з Японії не набагато складніше, ніж замовити кабель для айфона з Китаю. Покупці практично ніколи не займаються формальностями самостійно. Фірми-постачальники працюють надійно і беруть на себе всі етапи: брокер на японському аукціоні набуває автомобіль, далі займається усіма питаннями місцевих податків, оформленням документів, організацією доставки і розмитненням. В результаті протягом місяця або навіть швидше клієнту привозять машину (правда, так було до кризи з ЕРА-ГЛОНАСС, зараз же терміни виросли до 2-4 місяців).

Якщо в Москві ще трапляється, що автомобіліст сам займається розмитненням, то у Владивостоці так не робить ніхто і ніколи: цивілізовані посередники працюють добре, отримуєш машину з ПТС на руки, платиш гроші - ось і все.

Вважається, що японським аукціонів цілком можна довіряти. Рідкісна машина виявляється гірше, ніж описано в аукціонному аркуші. Кажуть, перш виникали специфічні проблеми: бувало, що при транспортуванні моряки крали з салону багато чого, але зараз таке рідкість.

До речі, фірма-постачальник без проблем може доставити автомобіль в будь-яке місто країни залізницею або автовозів. Але основна частина «японок» осідає в Далекосхідному і Сибірському федеральних округах.

Статистика «проникнення» праворульних машин по країні підтверджує ці спостереження. На початок 2017 року Росії було зареєстровано 3,5 мільйона автомобілів з правим розташуванням керма, підрахував «Автостат». З цього числа 2,9 мільйона машин припадає на Далекосхідний і Сибірський федеральні округи. Там частка подібного транспорту в автопарку досягає 40%. Але вже до Уралу доїжджає зовсім мало «японок»: в УФО їх частка - лише 5,3%.

У європейській частині цифри зовсім незначні. У Центральному і Південному округах - менше 4%, в Приволзькому - менше 3%, а на північному заході країни і на Північному Кавказі - менше 1%.

США. Коли альтернативи немає

Якщо старі машини з Японії - засіб пересування, то імпортний секонд-хенд з США і Європи в наші дні проходить, скоріше, по категорії розкоші. Більш-менш доступними машини з ринку США більше не бувають, тому імпорт тепер тримається не на простих автомобілістів, а в основному на цінителів. І цінителі ці при грошах.

Основа імпорту - це моделі, що продаються тільки в Америці ( Dodge Ram , Toyota Tundra ), Або ж існуючі переважно на американському ринку ( Dodge Caravan , Jeep Wrangler ). На ринку США взагалі багато всього цікавого. це і Ford F150 , і Chevrolet Suburban , і звичайно, Ford Mustang , Ніколи офіційно не поставлялися до Росії.

До нас імпортується то, чого у нас важко знайти заміну. Саме тому, до речі, з Америки везуть активніше, ніж з Європи, ринок якої в останні 15 років не дуже принципово відрізнявся від нашого. А в США є своя специфіка.

Дізнатися, що почім на американському ринку, можна на найбільших інтернет-майданчиках - cars.com і autotrader.com. Ось, наприклад, за Ford Mustang 2012 року просять всього $ 14 000. Jeep Wrangler того ж року можна знайти за $ 20 000. Ось тільки вчасно треба згадати, що при робочому обсязі мотора в 3,6-3,7 л і потужністю близько 230 л .з. розмитнення і утилізаційний збір за кожну з цих машин складуть близько 1,3 млн рублів.

Ще один американський образ сучасності - « Тесла ». Ситуація з цими автомобілями виглядають позитивніше: наприклад, ціни на машини 2013 модельного року починаються з $ 40 000, а за розмитнення і утилізаційний збір доведеться віддати 600-700 тис. Рублів залежно від модифікації. Непогано почуваються і пікапи, які можна розмитнити як вантажівки. За могутній Dodge Ram з 5,7-літровим V8 потрібно заплатити приблизно 800 тис. Рублів. Половина цієї суми - мито і ще стільки ж - утилізаційний збір.

- На цих сайтах переважна більшість автомобілів - ті, які попередні власники віддали місцевого дилера, - розповідає Геннадій Верников, голова Russian Dodge Ram Club. - Основні продавці автомобілів в США - це дилери. В принципі ті ж «перекупити», що і у нас, тільки з цивілізованими автосалонами та дорожать репутацією. Звідси випливає наступне: дилеру невигідно обманювати покупця, так як в США закони не дадуть це просто так зробити. Якщо не купувати машину на аукціонах, варіантів нарватися на мотлох мінімум. Надійний посередник в РФ з хорошими відгуками позбавляє від головного болю.

- З специфічних проблем можна виділити небажання деяких дилерів продавати машину на експорт, - продовжує Геннадій. - Це пов'язано з кількома факторами: по-перше, продати машину в кредит (громадянину США - прим. Авт.) Вигідніше, ніж за готівку; по-друге, психологічно деяким неприємно усвідомлювати, що на машині хтось ще наварить грошей; нарешті, законодавство США в частині експорту має свої обмеження, і нову машину для продажу найчастіше доводиться-таки ставити на облік в США, щоб вона вважалася б / у.

Після покупки машина відправляється в порт на автовоз, на неї оформляються митні документи, фрахтується контейнер, і вона пливе через океан до Німеччини, де перевантажується з океанського на морський контейнеровоз і йде далі, до берегів Фінляндії, Литви чи Росії.

Практично всі прибувають з США і Європи автомобілі проходять розмитнення в Москві і Санкт-Петербурзі. Виняток - «американці», яких везуть для замовників з Далекого Сходу (там теж є попит на заокеанські пікапи і позашляховики, нехай і невеликий: максимум - кілька десятків машин в рік).

Як уже згадувалося вище, деякі замовники в Москві вважають за краще заощадити і самостійно оформити всі документи. Але з брокерами виходить швидше і іноді дешевше, так як у них спілкування з митними органами налагоджено, а у людини з вулиці можуть виникнути труднощі. Зазвичай розмитнення займає 1-2 робочих дні. За цей час проводиться огляд автомобіля, виходять необхідні сертифікати, сплачуються мита і робляться документи на автомобіль. Єдине ускладнення - знову ж ЕРА-ГЛОНАСС.

Європа. Сенс майже втрачений

Якщо замовляти машину з Європи, то процедура буде в цілому схожа на покупку в США, але простіше у всьому, що стосується логістики. Автомобіль придбавається, скажімо, у німецького дилера, і на машину оформляється митний транзит (якщо її повезуть автовозів) або транзитні номери (якщо автомобіль поїде своїм ходом). Автовози знайти нескладно, самому злітати теж не проблема. Ось тільки заради чого саме варто зв'язуватися з ринком Західної Європи?

Чим цікавий, наприклад, німецький ринок? Звичайно, хорошим технічним станом машин і тим, що число «живих» пропозицій набагато більше, ніж в Росії. Припустимо, що ви підбираєте «троячку» BMW 2013 року в модифікації 320i з «автоматом» (одна з найбільш затребуваних у нас «німкень»). В оголошеннях на німецькому сайті mobile.de великий вибір таких машин.

Не будемо забувати про те, з якої території розкидані автомобілі: у нас між двома цікавими екземплярами можуть бути тисячі кілометрів, а вся Німеччина має «радіус» лише в 300-400 км.

Так, може, як в старі добрі часи, клієнту слід самому злітати на Захід, пройтися по дилерам і вибрати класний екземпляр? Дивишся на німецькі ціни, і будь-який інтерес пропадає ще до того, як ти почав прикидати вартість транспортування і розмитнення. Курс євро робить захід безглуздим. За чотирирічний BMW 320i на Заході просять € 25-30 тис., Що в перерахунку на рублі становить 1,6-1,8 млн. Ну а в Росії аналогічний примірник рідко коштує більше 1,3-1,5 млн рублів.

Колись одним з найбільш затребуваних варіантів з Європи був Volkswagen Passat , Але тепер трьох-чотирирічного екземпляр буде коштувати більше мільйона рублів ще до розмитнення. Якщо говорити про машини «на кожен день», з Європи майже нічого не привозять. Трохи більше сенсу везти «автомобілі не для всіх» - Alfa Romeo , Jaguar , Lotus тощо (ще більш дороге). Хоча нішеві моделі для ентузіастів погоди, звичайно, не роблять.

Багато років важливим посередником і перевалочним пунктом при імпорті машин з Німеччини та Польщі була Білорусія (так виходило дешевше), але в даний момент у тих, хто займається цим бізнесом, немає ніякого сенсу робити розмитнення в Мінську, а потім везти автомобіль в Росію. Єдиний митний простір, яке в 2010 році утворили Росія, Білорусія і Казахстан, спочатку було задумано так, що всі лазівки і вигідні схеми прикриті. Тепер везти автомобіль з проміжним оформленням в Білорусії буде навіть дорожче, ніж якщо відразу везти в Москву, адже доведеться двічі сплачувати утилізаційний збір.

У перші роки після утворення єдиного митного простору вигідні варіанти ще залишалися, так як раніше ввезені машини отримали пільги: машини, що потрапили в Білорусію до 2010 року, везли в Росію без розмитнення. Але зараз це все вже мотлох, яке мало кого може зацікавити.

Інше питання - може, на вторинному ринку Білорусії ціни нижчі? Тоді має сенс їхати за машиною в Мінськ. Так воно і було, поки в 2014 році рубль не обвалився. Відразу ж автомобілі на білоруському ринку стали дорожче, ніж у нас, це положення справ зберігається і в 2017 році.

- Зараз у мене всі знайомі з Мінська їздять в Москву купувати б / у автомобілі, оскільки вибір краще і машини дешевше, - розповідає мій товариш з Білорусії. - Трапляється і навпаки, але тільки з новими автомобілями: москвичі їдуть до Мінська, так як там можна знайти в наявності ті моделі, які у російських дилерів бувають в дефіциті.

За великим рахунком Японією, США і Європою весь імпорт старих легкових машин і обмежується, хоча раніше його географія була набагато ширше і включала Близький Схід і Південно-Східну Азію. Значущим джерелом автомобілів для Росії були, наприклад, Об'єднані Арабські Емірати. Ринок цієї країни і зараз може становити інтерес для тих покупців, хто шукає різного роду екзотику типу Toyota Land Cruiser 70 . Але обсяги поставок тепер зникаюче малі. База даних митної статистики РФ видає «нуль» за минулий і позаминулий роки.

Поки автомобілі не потрапили під «антісанкціі» ...

Кордони країни відкрилися для старих машин більше 25 років тому, і за цей час ринок пережив два великих піку: перший - на початку 2000-х, другий - в кінці. Всі 90-і роки обсяги поставок швидко росли, досягнувши до 2002 року приблизно 500 000 штук (за рік). Потім імпорт знизився до 200-300 тис. Штук на рік: по-перше, позначився бум продажів іномарок російського складання, по-друге, мита до того моменту вже були великими відповідно до політики підтримки російського автопрому. Проте економіка країни була на такому підйомі, що попит на всі автомобілі - як нові, так і з пробігом - ріс величезними темпами. І в 2008 році імпорт знову злетів майже до півмільйона. Подальша історія оптимізму не викликає: в 2009 році ринок підкосили мита, а в 2014-му ситуація стала ще гірше через падіння рубля. Останні два фактори визначають невеселе стан ринку і сьогодні.

Картина вторинного ринку Росії в другому десятилітті XXI століття змінилася радикально. Прихильники підвищення мит стверджували, що замість «мотлоху» з-за кордону автомобілісти почнуть пересідати на нові машини місцевого складання і автопарк країни буде оновлюватися. Насправді ж реальні доходи населення занадто впали, щоб цим планам судилося збутися. Якщо в 2008 році середній вік автомобілів, виставлених на продаж на Drom.ru , Дорівнював 8 років, то до 2015 року він досяг 12 років і поки залишається на цьому рівні. Брак більш свіжих і доступних машин в нашій країні - у наявності.

Замовити з іншого кінця світу що завгодно - хоч футболку, хоч гаджет - це просто і природно для споживача в XXI столітті, де б він не жив. Цією можливістю ми з кожним роком користуємося все частіше. І від того все важче визнати розумними різного роду зовнішньоторговельні обмеження. Автомобілістам залишається тішити себе тим, що машини поки не потрапили під ембарго, яке Росія ввела щодо значної частини імпортного продовольства. Втім, одного разу таке вже було і тривало більшу частину XX століття. Фактично основна частина історії світового автопрому пройшла повз нас. І до цього дня ми продовжуємо спостерігати за нею з узбіччя ...

У скільки обходиться розмитнення найбільш популярних моделей з Японії?
Ось тільки заради чого саме варто зв'язуватися з ринком Західної Європи?
Чим цікавий, наприклад, німецький ринок?
Так, може, як в старі добрі часи, клієнту слід самому злітати на Захід, пройтися по дилерам і вибрати класний екземпляр?
Інше питання - може, на вторинному ринку Білорусії ціни нижчі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов