Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер? - Автоцентр.ua

  1. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер? Мототранспорт від автомобіля відрізняє...
  2. скутери
  3. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  4. мотоцикл
  5. скутери
  6. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  7. мотоцикл
  8. скутери
  9. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  10. мотоцикл
  11. скутери
  12. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  13. мотоцикл
  14. скутери
  15. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  16. мотоцикл
  17. скутери
  18. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  19. мотоцикл
  20. скутери
  21. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  22. мотоцикл
  23. скутери
  24. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  25. мотоцикл
  26. скутери
  27. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  28. мотоцикл
  29. скутери
  30. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  31. мотоцикл
  32. скутери
  33. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  34. мотоцикл
  35. скутери
  36. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  37. мотоцикл
  38. скутери
  39. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  40. мотоцикл
  41. скутери
  42. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  43. мотоцикл
  44. скутери
  45. Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
  46. мотоцикл
  47. скутери

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?

Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...

Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.

мотоцикл

Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.

Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості

Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.

скутери

Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).

Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.

Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів

Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.

Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов