- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер? Мототранспорт від автомобіля відрізняє...
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
- Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
- мотоцикл
- скутери
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Наша сеть партнеров Banwar
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Два колеса - дві різниці. Що купити: мотоцикл або скутер?
Мототранспорт від автомобіля відрізняє простота. Вона - у всьому: пристрої (менше вузлів), зміст (мінімум палива і витратних матеріалів), використанні (швидше сідати за кермо, простіше паркуватися) ...
Правда, ця ж простота обертається і недоліками: майже повна відсутність комфорту, висока ймовірність викрадення, посередня безпеку ... Але люди придумали кілька видів мототехніки, і у кожного - свої особливості, що дозволяють точніше підібрати потрібний транспорт. Споживач, як правило, вибирає між мотоциклом і скутером.
мотоцикл
Це одноколійна двоколісний транспорт з двигуном об'ємом понад 50-80 см куб., Механічної (мінімум 4-ступінчастою) коробкою передач і колесами діаметром понад 15 дюймів. Водій і пасажир сидять на мотоциклі верхом (підніжки по сторонам), а двигун укріплений на рамі, в передній або середній частині шасі.
Мотоцикл пристосований до доріг будь-якого типу і якості (за рідкісними винятками, звичайно): великі колеса і длинноходная підвіска легко відпрацьовують нерівності, зберігаючи стабільне рух транспортного засобу на досить високій середній швидкості.
Як правило, сучасні мотоцикли відрізняються хорошою енергооснащеністю і високою динамікою навіть у порівнянні з автомобілями. Тому більшість з них здатні доставити водієві задоволення від їзди. З цієї ж причини на мотоциклі добре подорожувати на далекі відстані, в тому числі і по складним дорогах - вузьким, завантаженим транспортом, зі складним профілем, нерівним або зовсім відсутнім покриттям. Абсолютна більшість мотоциклів має значний кліренс, що робить їх придатними до їзди по путівцях. Зворотний бік цієї медалі - через високо розташованого двигуна і інших масивних елементів конструкції у мотоциклів високо розташований центр ваги, що ускладнює управління, особливо на малих швидкостях. А такий режим руху типовий для багатьох сучасних міст з їх пробками, тягучками, вузькими проїздами в місцях паркування. Багато хто вважає мотоцикл престижним і навіть мужнім видом транспорту, хоча ми б не стали відносити це визначення до малокубатурних моделям, які майже не відрізняються від мопедів.
скутери
Скутер, він же моторолер - двоколісний транспортний засіб, на якому водій сидить, поставивши ноги перед собою (підніжки і по сторонам, і попереду сидіння). Двигун розташований впритул до заднього колеса і при роботі підвіски гойдається разом з ним. Облицювання моторолера закриває всі агрегати, а також ноги водія. Об'єм двигуна, як правило, невеликий (50-80 куб. См, рідше до 150 куб. См і вище), колеса також малі: 8-10, рідше - до 15 дюймів. Трансмісія автоматична (варіатор).
Скутер у багатьох відношеннях комфортабельніше мотоцикла: не потрібно перемикати передачі, нескладно утримувати його від падіння на малій швидкості і під час зупинок. Він захищає водія від дорожнього бруду, за рахунок компактності і низького центру ваги легко маневрує на самих тісних парковках і вулицях міст. Але, з іншого боку, через малі коліс і низькою посадки над дорогою моторолер погано підходить для їзди поза асфальтом, особливо в сиру погоду: маленькі колеса зариваються в грунт, чіпляються за кожну ямку. Як результат - знижується середня швидкість скутера навіть на асфальтованому шосе. Хоча більш-менш виразну динаміку навіть на ідеальній дорозі показують далеко не всі моделі моторолерів.
Важливо, що, в порівнянні з байком, скутеру притаманні характеристики комфорту: мінімум вібрацій, управління обходиться без педалей, водій все-таки захищений від бруду і вітру, часто під сидінням є багажник. До слова, на майданчику для ніг попереду сидіння самі лихі скутеристи іноді успішно прилаштовують свій багаж - аж до мішка картоплі.
Скутер багато хто вважає чимось несерйозним, вторинним і примітивним, хоча насправді це стосується лише деяких моделей. І взагалі, мало який вид транспорту дає власнику такі можливості індивідуалізації: виробники пропонують цілий ряд моделей в самих різних стилях і конструкторських рішеннях.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Що купити: мотоцикл або скутер?Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?
Що купити: мотоцикл або скутер?