Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Двигун на Газель: опис, модифікації і несправності

  1. Двигун ЗМЗ 402
  2. Поломки і проведення ремонту двигуна ЗМЗ 402
  3. модифікації ЗМЗ
  4. Двигун ЗМЗ 406
  5. Модифікація ЗМЗ 406
  6. Поломки ЗМЗ 406
  7. Двигун УМЗ 4216
  8. інші двигуни

Наша сеть партнеров Banwar

Машини виробництва ГАЗ моделі «Газель» - один з найпопулярніших малотоннажних автомобілів в країнах СНД. У масове виробництво дана машина і двигун на Газель надійшли ще в 1994 році і випускаються по поточний день.

Протягом всього терміну виробництва і експлуатації автомобіля, «Газель» зазнала безліч різних змін і модифікацій, що стосуються як зовнішнього вигляду і кузова, так і мотора. Також ця машина є непоганим варіантом для самостійного поліпшення. Наприклад, можна встановити японський двигун на газель, що підвищить термін служби авто і значно поліпшить деякі характеристики. Протягом всього терміну виробництва і експлуатації автомобіля, «Газель» зазнала безліч різних змін і модифікацій, що стосуються як зовнішнього вигляду і кузова, так і мотора

Серед значних змін в усі час виробництва «Газелі», автомобіль був значно змінений два рази:

  1. У 2003 році було проведено зміна зовнішнього вигляду, яке значно вплинуло на подальший стиль кузова. Апаратна складова не піддавалася глибоким модифікацій.
  2. Масштабнішу і серйозну модифікацію мотор для Газелі зазнав уже в 2010, де зміни торкнулися як принцип роботи пристрою, так і його характеристики. Крім цього, до назви машини додали приставку «Бізнес». У такому вигляді дане авто проводиться і на 2016 рік.

В основному дана машина є хорошим і дешевим варіантом для комерційних поїздок і перевезень, активно використовується експедиторами і службами поштових перевезень.

Двигун ЗМЗ 402

Найпоширенішим мотором, яким могли похвалитися двигуни ГАЗ, був ЗМЗ 402 Найпоширенішим мотором, яким могли похвалитися двигуни ГАЗ, був ЗМЗ 402. Випускався він з початку 1980 і до 2006 року. Зараз можна зустріти виключно в підтриманому вигляді.

Даний двигун ГАЗ є найпоширенішим, так як його виробляли більше ніж 20 років, що дозволяє з легкістю підшукувати потрібні запчастини і проводити ремонт.

Від своїх попередників в плані технічних характеристик особливо нічим не відрізняється:

  • Циліндр мотора виконаний з алюмінію, система харчування карбюраторних.
  • Максимальний об'єм двигуна - 2115 см. Куб.
  • Даний движок відрізняється досить великим споживанням палива - до 14 літрів на 100 км пробігу по місту.
  • Одним з головних переваг даного мотора є його універсальність, завдяки якій його можна використовувати практично на всіх машинах марки ГАЗ.

Поломки і проведення ремонту двигуна ЗМЗ 402

Незважаючи на високу якість і масовість у виробництві мотора Газель ДВС, поломки в ньому все-таки мають місце бути. І це слід відносити такі несправності:

  1. Однією з найбільш тендітних деталей в двигуні ЗМЗ 402 є сальник коленвала. Зроблений він зі звичайної мотузки, попередньо просоченої в графітової мастила. Межа міцності такої деталі - до 2500 об / хв. Якщо перевищити цей показник, то сальник коленвала просто почне пропускати масло назовні. Для того щоб уникнути таких неприємних ситуацій з ЗМЗ 402, слід провести заміну сальникової набивки на більш якісну, зроблену з міцного матеріалу;
  2. Можлива поява ненормальною вібрації, неприродних звуків і посмикувань під час роботи двигуна на холостому ходу. Такі ознаки несправності можуть з'явитися в слідстві зносу карбюратора, так як його конструкція спочатку крива і є не найкращим рішенням, впровадженим в двигуни на Газель. Через таку особливість в циліндри мотора паливо подається нерівномірними частинами, що призводить до вищеописаної несправності;
  3. Виникнення хворих звуків в моторі під час його роботи. В основному власник автомобіля з двигуном ГАЗ стикається з постукуванням в двигуні, що говорить про несправної подачі палива через клапан. Для того щоб уникати подібних неприємностей, слід своєчасно проводити регулювання зазорів клапанів. В основному даний автомобіль потребує догляду за двигуном після кожних 15 000 км пробігу. Якщо стукіт виникає не через кривого клапана, то варто звернути свою увагу на шатунні вкладиші або розподільний вал.

Завдяки широкому поширенню, практично будь-яка поломка ЗМЗ 402 може бути виправлена, досить дізнатися причину несправності і провести якісний ремонт або заміну пошкодженої частини. Саме тому двигуни на газель не часто повністю змінюють через поломки.

модифікації ЗМЗ

Також існує велика кількість модифікованих версій моторів ЗМЗ 402, які масово вироблялися і випускалися під однойменні автомобілі.

До найпоширеніших слід віднести наступні модифікації:

Саме цю модифікацію найчастіше можна зустріти у автомобілістів в нашій країні. Встановлюється вона на Волгах і працює з 92 бензином;

Чи не найкраще інженерне рішення для автомобілів з невисокою вартістю, так як воно містить в собі ряд складних інженерних рішень, таких як змінений карбюратор і покращений колінвал.

Такі нововведення повинні були збільшити характеристики, економічність, зменшити токсичність двигуна ГАЗ. Але на ділі вийшло далеко не все так добре, не було очікуваної економічності, а вся конструкція вимагала значних доопрацювань;

Особливих відмінностей від моделі 402 не має, але розроблений і використовується для машин сімейства «Газель».

Двигун ЗМЗ 406

Це наступний щабель розвитку двигунів для «Газелі», яка прийшла на зміну ЗМЗ 402 Це наступний щабель розвитку двигунів для «Газелі», яка прийшла на зміну ЗМЗ 402.

Незважаючи на невеликі відмінності в цифрах між ними, даний мотор зазнав кардинальних змін в порівнянні з попередником.

До головних відмінностей слід віднести наступні зміни:

  • зміна розташування розподілвалів;
  • 16-ти клапанний мотор;
  • встановлені гидрокомпенсатори, що дозволяє уникнути постійної необхідності в їх регулюванні;
  • значно поліпшений привід ГРМ, робочий ресурс якої становить 100.000 км пробігу, але в більшості випадків може витримувати навантаження і в два рази більше. Розподільчий вал двигуна приводиться в обертання шестернями з косими зубами. При цьому на колінчастий вал насаджена сталева шестерня, а на розподільчий для забезпечення безшумної роботи - текстолитовая з чавунною маточиною.

Але незважаючи на загальне поліпшення в конструкції і використання більш надійних компонентів, даний двигун ГАЗ має і ряд серйозних недоліків, через які доводиться досить часто контролювати гідронатягувача і стан ланцюгів.

У той же час складно переоцінити нововведення у виробництві двигунів ГАЗ, особливо якщо порівнювати ЗАЗ 406 з класичним ЗАЗ 402.

Модифікація ЗМЗ 406

Модифікацій двигуна ЗМЗ 406 всього три:

Двигун машини ГАЗ працює на 76-му бензині, має карбюраторний тип. На даний момент зустрічається рідко, так як проводився в менших кількостях, ніж інші модифікації і в наш час морально застарів;

Одна з найбільш поширених модифікацій мотора ЗАЗ. Використовується даний двигун Газелі і на Волгах. Має інжекторний тип роботи;

Одна з останніх модифікацій вищезгаданого мотора, що працює на 92-му бензині. Даний двигун ГАЗ працює на карбюраторної схемою.

Поломки ЗМЗ 406

Даний тип мотора може мати такі несправності:

  • незважаючи на більш міцний матеріал, який використовується для гідронатягувача - металеві ланцюги, вони також мають деякі мінуси, з якими водій міг не стикатися при експлуатації мотузяною передачі. Ланцюги ГРМ на моторі можуть з часом прозаклінівать. Така несправність призводить до виникнення нездорового шуму, з'являються коливання в роботі движка, що призводять до руйнування черевика або перескакиванием ланцюга;
  • перегрів двигуна ЗМЗ 406. Одна з найпоширеніших несправностей, яка з'являється при забрудненості радіатора або несправної роботі термостата. Варто замінити охолоджуючу рідину на нову;
  • через зношування гидрокомпенсатора може виникнути стук в двигуні. З такою несправністю найчастіше стикаються власники ЗМЗ 406 і мотора ГАЗ 3307.
    Також дана несправність з'являється при поломці шатунних вкладишів, поршнів і поршневих пальців.

Двигун УМЗ 4216

УМЗ 4216 одна з найсучасніших модифікацій моторів від даного виробника УМЗ 4216 одна з найсучасніших модифікацій моторів від даного виробника. Його хороші специфікації і висока надійність доводяться багатьма позитивними відгуками серед автомобілістів.

Головною відмінністю від старіших моделей - це значно збільшений обсяг двигуна, поліпшені випускні клапана, що стали більше на 3 мм в порівнянні з попередньою моделлю і інжекторний тип роботи і подачі бензину.

Також на базі УМЗ 4216 була розроблена серія двигунів Евотек. Якщо порівнювати даний движок з ЗМЗ 402, то УМЗ 4216 має блоки значно підвищеної міцності, замість мокрих гільз почали встановлювати сухі і тонкі аналоги, циліндри стали більше в діаметрі і тепер дорівнюють 100 мм проти 92мм, використовуваних на ЗМЗ 402.

Також на Ульяновському моторному заводі, де були зроблені двигуни з абревіатурою УМЗ , Збирають дизельний двигун на Газель.

Основні поломки і несправності з даними мотором особливо не відрізняються від вищеописаних проблем для ряду інших двигунів. Це обумовлено тим, що будь-яких глобальних відмінностей серії моторів ЗМЗ від УМЗ немає, і вони мають схожу будову і принцип роботи.

Для того щоб двигун ГАЗ працював якомога довше, слід кожні 10 000 км пробігу перевіряти і регулювати зазори клапанів, що допоможе уникнути серйозних поломок. Такі ж правила справедливі при ремонті та експлуатації двигуна ГАЗ 3307, поширеного серед господарських і державних підприємств, що мають у своєму автопарку вантажні машини даного виробника.

інші двигуни

На даний автомобіль встановлюються наступні двигуни:

  • УМЗ 4216 ;
  • ЗМЗ 402 ;
  • ЗМЗ 406 ;
  • ЗМЗ 405 ;
  • ГАЗ-51,52;
  • Дизельний двигун cummins ISF 2.8 (ГАЗель) і ISF 3.8 (Валдай);
  • ЗМЗ 4021 (Волга) 76;
  • ЗМЗ 4052 (Волга) 92Б;
  • ЗМЗ 511 ( ГАЗ-53 , 3307);
  • ММЗ Д245 .7Е2 без компресора з генератором (ГАЗ 3308,3309 з гідравлічними гальмами);
  • УМЗ 3302 дв 274 ГУР Євро-4 EvoTech;
  • Також можлива установка японського двигуна на Газель-Бізнес.

Кожен з цих моторів має свої особливості, про які слід дізнатися при покупці або експлуатації даного авто, що дозволить дізнатися який двигун краще для сучасного автомобіліста.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов