- Характеристики двигуна ЗМЗ-402
- Несправності і ремонт двигуна Волга / Газель ЗМЗ-402
- Модифікації двигуна ЗМЗ 402:
- Несправності двигунів ЗМЗ 402
- Тюнінг двигуна Волга / Газель ЗМЗ-402
- ЗМЗ-402 Турбо. Компресор на 402 мотор
- 1JZ на Волгу
Характеристики двигуна ЗМЗ-402
Виробництво ЗМЗ Марка двигуна ЗМЗ-402 Роки випуску 1981-2006 Матеріал блоку циліндрів алюміній Система харчування карбюратор Тип рядний Кількість циліндрів 4 Клапанів на циліндр 2 Хід поршня, мм 92 Діаметр циліндра, мм 92 Ступінь стиснення 8.26.7 * Об'єм двигуна, куб.см 2445 Потужність двигуна, к.с. / об.хв 100/4500
90/4500 * Момент, що крутить, Нм / об.мин 182/2500
172/2500 * Паливо 92
76 * Екологічні норми - Вага двигуна, кг 181
184 ** Витрата палива, л / 100 км
- Місто
- траса
- змішаний.
13.5
-
- Витрата масла, гр. / 1000 км до 100 Масло в двигун 5W-30
5W-40
10W-30
10W-40
15W-40 Скільки масла в двигуні 6 При заміні лити, л 5.8 Заміна масла проводиться, км 10000
(Краще 5000) Робоча температура двигуна, град. ~ 90 Ресурс двигуна, тис. Км
- за даними заводу
- на практиці
200
~ 200 Тюнінг
- потенціал
- без втрати ресурсу
~ 200
~ 120-130 Двигун встановлювався ГАЗ 2410
ГАЗ 3102
ГАЗ 31029
ГАЗ 3110
ГАЗ 31105
ГАЗ Газель
ГАЗ Соболь
Наша сеть партнеров Banwar
* - для двигунів ЗМЗ 4021.10 і 4025.10
** - вага двигуна для Газелі
Несправності і ремонт двигуна Волга / Газель ЗМЗ-402
Двигун ЗМЗ-402 один з найвідоміших і масових моторів з Заволжя, являє собою алюмінієвий блок, з мокрими гільзами з чавуну, з нижнім розташуванням распредвала, клапана в рух за допомогою штанг і коромисел, по суті, це злегка доопрацьований ЗМЗ 24Д, в якому змінили випускний колектор, шпильки ГБЦ, встановили распредвал з підйомом 9.5, замість 9 мм, трохи підкоригувати сама головка, поміняли масляний насос, а так само змінені інші, менш значущі, речі.
Двигун ЗМЗ-402 є найвища точка розвитку мотора ГАЗ 21, того самого движка конструкції 50-х років ...
Модифікації двигуна ЗМЗ 402:
1. ЗМЗ 402.10 - основний і найпоширеніший движок, СЖ 8.2, використовує 92-й бензин. Використовується на Волгах
2. ЗМЗ 4021.10 - мотор зі зниженою СЖ до 6.7, під 76-й бензин. Використовується на Волгах
3. ЗМЗ 4022.10 - двигун з з форкамерно-факельним запалюванням. Цей тип мотора відрізнявся інший ГБЦ, впусканням, випуском, іншим розподілвалом, зміненим карбюратором і, в цілому, більш складною конструкцією. Всі ці нововведення повинні були підвищити тахнической характеристики, економічність, токсичність та інше. На виході вийшов конструктивно складний мотор, економічність була не настільки помітна і були потрібні подальші роботи щодо його вдосконалення, тому в 1992 році, виробництво форкамерних двигунів було згорнуто.
4. ЗМЗ 4025.10 - аналог ЗМЗ 4021.10, але для автомобілів сімейства Газель.
5. ЗМЗ 4026.10 - аналог ЗМЗ 402.10, але для автомобілів сімейства Газель.
Несправності двигунів ЗМЗ 402
1. Найвідомішим слабким місцем 402-го движка є задній сальник коленвала, який не що інше, як мотузка просочена графітової мастилом, тримає вона до 2500 об / хв, після перевищення даного порогу, її властивості втрачаються і вона починає гнати масло назовні. Заміна сальникової набивки на ЗМЗ 402 вирішує всі питання.
2. Конструкція від карбюратора до голови так само крива, тому на холостих в циліндри суміш подається не зовсім рівномірно, звідси на холостому ходу у ЗМЗ-402 різні смикання, вібрації та інші принади життя.
3. Стук двигуна ЗМЗ-402, зазвичай в цьому винні невідрегульовані клапана, операції з регулювання зазорів клапанів, потрібно проводити кожні 15000 км, деякі власники ставлять гидрокомпенсатори на змз 402 і питання частково вирішується. Якщо ж клапана в нормі, тоді стукіт провокує распредвал або шатунні вкладиші.
4. Вібрація ЗМЗ 402. Зазвичай її провокують подушки, якщо ж опори в нормі, тоді справа в дисбалансі КШМ, карбюраторі або системі запалювання.
5. Перегрів двигуна. Для ЗМЗ-402 дане явище норма, проблема в термостаті, помпі або повітряна пробка в системі охолодження. В принципі, конструкція системи охолодження 402-го мотора така, що центральна частина ГБЦ гріється сильніше і з часом відбувається вдавлення шайб і ослабленням гайок, якщо їх вчасно не підтягнути, вас чекає прогар прокладки.
Вищеназвані несправності, природно, не всі, це самі основні і найбільш поширені проблеми, список можна продовжувати вічно, але власник автомобіля з двигуном ЗМЗ-402 повинен чітко розуміти - він володар ретро мотора і потрібно бути готовим до будь-яких його капризам.
Плюси у двигуна ЗМЗ 402 теж є, це простота, живучість і ремонтопридатність, дістати запчастини на Волгу / Газель не проблема в будь-який час дня і ночі, в будь-якій точці СНД. Пристойний ресурс, якщо за мотором стежити, пересуватися акуратно і не викручувати його без причини, то прослужить від 200 і більше тис.км.
У загальному і цілому, за мірками 60-70х років, мотор хороший, але час йде, все розвивається, вдосконалюється і за мірками XXI століття, його місце в музеї, куди він і був відправлений в 2006 році. У 402-го движка є багато копій, це двигуни виробництва УМЗ 451, 414, 417 , 421 , Деякі з них випускаються і до цього дня, у всіх цих моторів був один загальний прабатько - ГАЗ 21 і конструкція практично один в один.
У 1997 році на ЗМЗ був розроблений наступник 402-го - ЗМЗ-406, про це 16 клапанному моторі читаємо тут .
Тюнінг двигуна Волга / Газель ЗМЗ-402
Форсування ЗМЗ 402.
Як форсувати двигун ЗМЗ 402 правильно і без втрати ресурсу, для цього нам потрібно збільшити дифузори карбюратора до 26 / 30мм, встановити распредвал (наприклад ОКБ Двигун 35) і прямоточний вихлоп рівного діаметру по всій довжині. Даний тюнінг можна запросто зробити своїми руками, потужність двигуна на виході складе 120-130 л.с. Для підвищення ефективності, можна відфрезерувати головку блоку циліндрів до висоти 93мм, під збільшення ступеня стиснення, це дасть ще кілька коней.
Ставити зліший распредвал і крутити в небеса сенсу немає, на ЗМЗ-402 використовується важка тракторна поршнева група, весь плюс піде на інерційні втрати і тертя, даними кроком крім якнайшвидшого капітального ремонту, нічого не отримаємо. Можна спробувати вирішити питання установкою кованої полегшеної поршневий, полегшеним коленвалом, отбалансировать і все одно після 6000 об / хв мотор буде здуватися, завдяки особливій конструкції ГБЦ, це питання нерозв'язних, а покупка кування абсолютно нераціонально.
ЗМЗ-402 Турбо. Компресор на 402 мотор
Найпростіший спосіб надути Волгу, це купити компресор, наприклад SC-14 і дути в карбюратор. Посилювати ШПГ не потрібно, тиск до 0,5-0,7 бар вона тримає, вихлоп потрібно замінити на повністю прямоточний. Даний метод елегантністю виконання не відрізняється і тому, щоб отримати серйозний ефект, нам потрібно переводити мотор на інжектор, міняти ШПГ і колінчастий вал на ковані, ставити распредвал, ресивер, компресор SC-14 або Eaton M90, налаштовувати все на січні онлайн. Це поїде швидше 406-го мотора, але вартість ...
Щоб стосується турбіни, крім вищеозначених, нам буде потрібно турбокит або збирати його самому, варити колектор під турбіну, сама турбіна, пайпінгі, форсунки 440сс, підбирати вали, вихлоп на 63-76 трубі, потрібно обов'язково инжектировать двигун і врешті-решт вартість виллється в 2 -3 ціни автомобіля. Тому турбіну на 402 двигун ніхто не ставить. Кращий вибір модернізації ЗМЗ 402 це або атмосферний варіант або заміна на ЗМЗ 406 мотор або 1JZ-GTE.
1JZ на Волгу
двигун 1JZ-GE / 1JZ-GTE один з найпоширеніших варіантів Свапи на Волгу, стає без особливих проблем, більш того, ГАЗ 3102 із заводу випускалися з таким мотором, тому це самий оптимальний вибір по модернізації вашого ЗМЗ-402, шукайте донора, шукайте сервіс з досвідом таких робіт (благо їх чимало), оформляйте переробку і насолоджуйтеся істотно збільшеною потужністю, економічністю, тишею і надійністю легендарного мотора 1JZ.
РЕЙТИНГ ДВИГУНА: 2+
<< НАЗАД