опис моделі
Наша сеть партнеров Banwar
Розробка Газелі на Горьківському автомобільному заводі була розпочата в 1988 році. Примітно, що спочатку проект нової "полуторки" доручили НАМИ, але незабаром перенаправили на УАЗ, а за ним - на Брянський автомеханический завод. В роботі також брали участь англійські інженери.
Конструктори Газу спочатку сконцентрувалися над випуском бортового вантажівки і далі на його основі мали намір налагодити випуск фургона, мікроавтобуса і інших модифікацій. Газель має в основі жорстку раму, передній і задній залежні мости, ресорну підвіску. У конструкції Газелі широко застосовувалися вузли від Волги, зокрема мотор і коробка перекачували практично без змін. Все це допомогло скоротити час розробки і знизити собівартість вантажівки. У 1994 році з конвеєра зійшов ГАЗ-3302 - бортова Газель. Попит на нього з'явився відразу у динамічного кількості російських приватних вантажоперевізників.
У 1995 році у продажу з'явилися: бортова Газель з подвійною кабіною ГАЗ-33023; суцільнометалевий фургон ГАЗ-2705; восьмимісний фургон ГАЗ-3221; 13-тимістні мікроавтобус ГАЗ-32213. На основі Газелей проектувалася і спецтехніка для потреб поліції, МНС, випускалися карети швидкої допомоги, інкасаторські автомобілі.
У 2010 році ГАЗ представив покупцям нову версію Газелі - «Газель бізнес». В автомобіль внесли масу змін. У модернізації широко застосовувалися імпортні деталі (підшипники, синхронізатори, зчеплення, рульове управління і т.д.). Автомобіль отримав новий дизайн салону і переднього бампера.
У 2013 році розпочато серійне виробництво принципово нового автомобіля - Газель-Next.
Двигуни Газель (ГАЗ 3302, 33023, 2705, 3221)
Газель 2.45 л. (90-100 к.с.) - двигун ЗМЗ-402
Газель 2.3 л. (145 к.с.) - двигун ЗМЗ-406
Газель 2.45 л. (136 к.с.) - двигун ЗМЗ-405
Газель 2.9 л. (107 к.с.) - двигун УМЗ-4216
Газель 2.7 л. (107 к.с.) - двигун УМЗ EvoTech 2.7
Газель 2.4 л. (137 к.с.) - двигун Chrysler 2.4 EDZ
Газель Бізнес, Некст 2.8 л. дизель (120 к.с.) - двигун Cummins ISF 2.8