Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Двухподвес за 200у.е.?!

На цю тему зламано вже стільки копій - що варто спробувати поставити в ній крапку - ну або хоч три крапки ...

Наша сеть партнеров Banwar

Як показало опитування, 26% респондентів - хочуть купити велосипед менш ніж за 200у.е. і ще 22% менше ніж за 300 у.о. - але найцікавіше - що найчастіше саме ці 48% хочуть купити 2х-підвіс. Причому, найчастіше, вони ні чим не мотивують цей свій вчинок.

І так спробуємо розібратися - що таке 2х-підвіс, навіщо він, для якого стилю їзди і за яку суму його варто купувати.

Спочатку 2х-підвіс - це високотехнологічний спортивний снаряд призначений для таких дисциплін як DH (Down Hill), CC (Cross Country), DS (Dual Slalom). Звучить досить страхітливо - так :? Якщо пояснити нормально - то це велосипеди призначені для агресивної та екстремальної їзди по пересіченій і сильно пересіченій місцевості (гори). Ось саме для таких умов вони і розроблялися - бо в таких умовах (хороша = дорога) підвіска дає покращений (в порівнянні з Хардтейли і ригиден) контроль за велосипедом - так як знижується вібрація, поліпшується зчеплення з дорогою (якщо то де катають на змаганнях можна так назвати). Велосипеди для даних дисциплін дуже різні - так якщо для DH 2х-підвісу - вага має дуже слабке значення - головне наднадійність (дійсно - адже не доведеться то на ньому в гору дертися - а для спуску - так в самий раз) - то для 2х підвісу в CC це один з життєво важливих параметрів. Загалом велосипеди виходять спеціалізованими, високорівневими і як наслідок дорогими - дуже - далеко за 1000 у.о.. І якщо ви не професійний гонщик або фанатичний любитель - то таке чудо вам не треба;)

Зараз випускається досить багато моделей 2х-підвісів середнього рівня і навіть дитячі. Вони з себе представляють проміжну ланку між аматорським і професійним велосипедом, як по обладнанню, так і за ціною. Так, починаючи від 400 вічно зелених президентів, у вас з'являються реальні шанси отримати велосипед - який вже хоч якось можна назвати 2х-підвісом, це ще не справжній 2х-підвіс - але вже і не жерстяне чудовисько за 150у.е.

Далі багато іменитих виробники (наприклад Giant ) Випускають дорогі сіті-байки підвищеної комфортності - грубо кажучи дуже цивільні 2х-підвіси з футуристичним дизайном, крилами, фарами, коробкою-автоматом і всім іншим в плоть до електричного склопідіймача (жарт). Дані моделі позиціонуються як міські велосипеди для респектабельних людей і коштують відповідно. У нас в країні краще б було купити машину - до того ж ціна не на багато відрізняється.

Як висновок жоден з перерахованих вище пунктів не потрапляє під планку в 200у.е., хіба що дитячий. Що ж нам пропонують за цю суму :? Найчастіше - це велосипеди із залізною (сталь - HiTen), важкої, погано пофарбованої рамою (написи просто наклеєні на раму) і компонентами (кермо, винос, втулки, спиці і обода ...), обладнанням невідомих китайських виробників або нижчі групи Shimano ( TY-18,20 ... C-50), жахливі сидушки і ручки, і дешеві безвісні амортизатори - які навіть не повертається язик назвати амортизатором - зазвичай це просто пружина. Якщо кому не зрозуміло чим це загрожує при їзді - пояснимо: велосипед буде важким (~ 20кг), погано набирати і підтримувати швидкість, велика частина енергії велосипедиста буде йти на розгойдування заднього амортизатора (причому це ніяк не додає комфорту), можливий швидкий знос деталей підвіски ...

Ось така ось, в загальному, плачевна картина часто виходить, подібні велосипеди здатні відбити бажання у людини кататися не тільки на 2х-підвісі - але і на велосипеді в цілому.

Невже все так погано - так все так погано - і найголовніше - що це все має пояснення. 2х-підвіс більш складний з технологічної точки зору - через наявність підвіски задніх коліс (а це не тільки амортизатор - але і більш складна геометрія рами, сам механізм підвіски). Як наслідок, часто, 2х-підвіси дорожче аналогічних хардтейлов (велосипедів тільки з переднім амортизатором) на 20-50%, а якщо порівнювати хардтейл і 2х-підвіс одного цінового діапазону - то останній буде мати обладнання на 1-2 порядки нижче (за рахунок витрат на задню амортизацію) і важити на 10-40% більше. Це можна відмінно прослідкувати на прикладі 3х велосипедів: Giant GSR FS vs Boulder Aluxx DS2 vs Boulder Aluxx FS1

    Переваги 2х-підвісів (в порівнянні з хардтейлом за тугіше ціну)
  • підвищений контроль за байком
  • підвищена комфортність їзди
  • більш агресивний вигляд;)
    Недоліки 2х-підвісів (в порівнянні з хардтейлом за тугіше ціну)
  • підвищена маса
  • нижче клас устаткування на 1-2 порядки
  • нижче ккд педалювання

На жаль розглянуті нами моделі діапазону до 200у.е. з плюсів маю лише переконливий вигляд - зате все, виключно всі, мінуси в наявності. Це і велика маса (чи потрібен вам більш важкий велосипед), нижче клас устаткування (нижче клас - нижче якість) і погані амортизатори (значна частина вашої енергії при крученні педалей - буде йти на "розгойдування" велосипеда).
Ось так ось - чи треба вам таке щастя - думаю немає, та й не потрібен двухподвес якщо ви не собіраетесб займатися Down Hill'ом - для їзди по дорогах / парку / лісі - велосипеда з передньої амортизацією цілком вистачить. А для комфорту - краще прикупити рукавички і велошорти, але ні як не дешевий задній амортизатор;).

Хто винен - ​​і що робити :?
Уявімо таку ситуацію:
Q: є певна сума грошових знаків (близько 200у.е.) хочу 2х-підвіс - як бути?
A: з чого ви вирішили що 2х підвіс буде для вас найкращим вибором - краще прийти на точку (не обов'язково до нас ) - і попросити продавця показати і порівняти вам 2х-підвіс і хардтейл на запропоновану суму (одного і того ж або різних виробників - це не дуже суттєво) - а потім порівняйте самі.
Q: я хочу займатися DH і мені потрібен 2х-підвіс для цього?
A: так - для цього потрібен двухподвес - але в 200у.е. ні як не вкластися, треба або збирати грошей на більш-менш гідний агрегат (купити в кредит) або ж поки купити хардтейл.
Q: я застрелив 200 американських президентів - і я все одно хочу 2х-підвіс ?!
A: важкий випадок, загальні рекомендації в даному випадку такі - вибирайте за наступними критеріями:
+ Вподобана рама (забарвлення-забарвлення-дизайн, вага)
+ Обладнання (шукайте велосипед з найвищим рівнем обладнання)
+ І бажано наявність подвійного обода - це хоч якось позбавить вас від вісімок
ps: ну тільки не кажіть - що вас не попереджали;)
Обговорити в форумі

© Veloonline

Вибір Велосипеда і компонентів

Звучить досить страхітливо - так :?
Що ж нам пропонують за цю суму :?
Хто винен - ​​і що робити :?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов