Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ексклюзив. Вивчаємо план виробництва АвтоВАЗу на 2017 рік: гарантована збитковість

  1. Калина і Гранта проти Логана: хто кого?
  2. Стара «Нива» переїжджає ...
  3. «Іж-Авто», він же ОАД, він же LADA Іжевськ
  4. Так хто ж кого?
  5. Зовнішні виробництва і машинокомплекти
  6. Експорт: надії та реальність
  7. «GM-АвтоВАЗ», бідний родич
  8. Тенденції

Наша сеть партнеров Banwar

9 грудня 2016 відбудеться черговий, останній в цьому році, рада директорів ПАТ «АвтоВАЗ». Там, крім іншого, візьмуть в остаточній редакції план виробництва на 2017 рік. Це важливий стратегічний документ, відповідно до нього визначаються бюджети конкретних проектів, складаються закупівельні плани, розраховуються рекламні та маркетингові витрати. І, звичайно, виробничий план показує, що керівництво заводу реально чекає від російського ринку - спади і підйоми по кожному із сегментів, сезонні коливання попиту і т.д.

Ми можемо познайомити читача з планами «АвтоВАЗу» вже зараз - відповідний документ є в нашому розпорядженні. Для зручності будемо порівнювати показники з планом на 2016 рік , Адже останній ще не завершився, відповідно, даних про реальних продажах поки немає. Можна оперувати ще і прогнозами перших осіб російського автопрому, даними за 2016 рік. Зокрема, словами президента «АвтоВАЗу» Ніколя Мора, датованими 23 серпня цього року: в 2016 році завод планує виробити в 2016 р «трохи більше» 420 тис. автомобілів, машинокомплектів Lada і моделей альянсу Renault-Nissan (близько 300 тис. і 90 тис. відповідно) . Це менше, ніж початковий план (440 670 автомобілів і машинокомплектів), але не дуже істотно. Можна вважати, що Ніколя Мор, погодився з прогнозами на розвиток ринку, даними маркетологами ВАЗа в кінці 2015 року.

Калина і Гранта проти Логана: хто кого?

Наші співрозмовники на ВАЗі стверджують: собівартість автомобілів контрактної збірки (Renault, Nissan і Datsun) штучно занижується, а собівартість Калин і Грант, навпаки, завищують. Це нібито дозволяє іноземним акціонерам «тягти на ринок» свої моделі на шкоду автентично вазовськім. Такий варіант недобросовісної конкуренції в рамках одного підприємства. Не беремося оцінювати правдивість цього твердження. Подивимося краще на цифри.

Подивимося краще на цифри

Лада Калина

У 2017 році різних модифікацій Lada Kalina буде зроблено 18 438. А соплатформенних Lada Granta - 72 777, що з урахуванням тих, що збираються в Іжевську. Справедливості заради в цей список потрібно ще включити 16 000 Датсун, які суть лише Фейсліфтінговий Калини / Гранти, робляться на тій же нитці конвеєра і мають дуже схожі показники собівартості і локалізації. Відповідно, автомобілів на «Калиновської» платформі буде випущено 107 215 шт. Це менше запланованого на 2016 рік, але не набагато (113 630).

Лада Гранта

Безперечно, Калини та Гранти вже порядком застаріли, попит на них зменшується. Особливо драматичним бачиться прогнозне зниження попиту на Датсун: більш ніж дворазове по відношенню до нинішнього року. І це незважаючи на те, що Датсун з недавнього часу комплектують 106-сильними моторами і «автоматами».

Виробництво Datsun на 5-й лінії «АвтоВАЗу»

А ось перспективи Логанов в обох іпостасях (укупі з Renault Sandero) куди як більш райдужні, їх планують зробити 59 991 штуку, що більше 2016 року майже на 11 тис. (49 200).

Renault Logan

Якщо порівняти диаду Логан / Сандеро з російським конкурентом Калина / Гранта, то «наші» в абсолютному вимірі поки попереду. Але тенденція - не в «нашу» користь.

Цікаво, що Nissan Almera, зроблений на тій же «Логановський» платформі, втрачає популярність: на 2016 рік планували зробити 16 191 машину, а в 2017 - лише 12 259.

Цікаво, що Nissan Almera, зроблений на тій же «Логановський» платформі, втрачає популярність: на 2016 рік планували зробити 16 191 машину, а в 2017 - лише 12 259

Nissan Almera

З Lada X-RAY ситуація «Логанівська»: ринок модель розкуштував, і в 2017 році «Хреев» хочуть зробити 30 311, що в півтора рази більше планів на 2016-й. Втім, ймовірно і в 2016 їх буде випущено більше, ніж раніше спрогнозовані 20,4 тис. Але ж ми пам'ятаємо, що у X-RAY найбільш низький рівень локалізації серед моделей Lada! Тобто X-RAY значну частину своєї доданої вартості направляє за кордон РФ. А ось міцно локалізований Ларгус ... втрачає ринок. Дивно і незрозуміло. Адже Ларгус довгий час був в дефіциті, у вересні від служби маркетингу навіть прийшов подвоєний замовлення на цю модель. Проте Lada Largus буде випущена меншим тиражем, ніж заплановано на 2016-й - на 2 410 шт.

Lada Largus

Як не дивно, але Пріора теж є в плані на майбутній рік. Трохи, 11 168 штук. Обіцяють, що 2017 рік для неї буде останнім, на грудень Пріора в плані вже не значиться. Відповідно, ніяких істотних змін в конструкцію цієї моделі вносити вже не будуть, навіть комплектації залишаться колишніми.

Лада Пріора

Стара «Нива» переїжджає ...

Нещодавно стало відомо, що виробництво Лади 4х4 переносять зі старого конвеєра на новий, туди, де вже збирають її п'ятидверну версію (ВАЗ-2131) і Пріору. Спочатку хотіли зробити цей перенос наступного літа, в тритижневий корпоративний відпустку (з 24 липня по 13 серпня). З цього виходили, верстаючи обговорюваний план виробництва. Але 23 листопада Ніколя Мор підписав наказ про перенесення старої «Ниви» в найближчі новорічні свята. Це розумно: січень і лютий - «мертві» місяці з точки зору продажів, значить, можна спокійніше налагодити складальний процес на новому місці. Ми не знаємо, як це позначиться на плані виробництва, але в наявному у нас варіанті старих «Нив» значиться 24 359 шт. При плані на поточний рік в 40 тис.

При плані на поточний рік в 40 тис

Виробництво Лади 4х4

Це теж малооб'яснімие. Не так давно було оголошено, що термін життя Лади 4х4 (ВАЗ-21214) продовжується аж до 2021 року, причому весь цей час модель буде модернізуватися. Але модернізація, навіть не дуже значна, на кшталт зміни конструкції ступичні підшипників - дія витратне, воно окупається тільки за певних обсягах. Якщо робити машину тиражем в 25 тис., То на проектах оновлення можна поставити хрест, вони стануть невигідними. З іншого боку, якщо сорокарічну модель не дуже хочуть купувати, то навіщо робити її в кількості більше потрібного?

Так чи інакше, але Лада 4х4 в найближчі роки нікуди з конвеєра не дінеться, як мінімум до пори появи New Generation (так на ВАЗі називають проект «Нива-3»). як ми вже розповідали , Лада 4х4 NG давно проектується, існують навіть повнорозмірні макети. Бу Андерссон взагалі обіцяв «Ниву-3» поставити на конвеєр вже в кінці 2017 року. Зрозуміло, цього не станеться. Як мінімум, в найближчі три роки - такий термін, необхідний для розробки конструкції і постановки на виробництво. А з конструкцією поки непонятки: вазовци уповільнених працюють з платформою і агрегатами першої «Ниви», намагаючись зробити з неї щось подібне горезвісної Chevrolet Niva-2. Але парадокс в тому, що рішення про вибір платформи до сих пір не прийнято, воно очікується тільки в кінці грудня. Як відомо, іноземні акціонери ратують за застосування «візки» Дастера. Але обидва ці варіанти - французький і вазовский - не можна назвати оптимальними. По-хорошому, «Ниві-3» потрібна зовсім нова платформа, на яку, зрозуміло, вже ніхто грошей не дасть. І навіть якщо в цьому ідеолого-технічному протистоянні переможе вазівська концепція, то вийде автомобіль, застарілий ще до початку виробництва.

«Іж-Авто», він же ОАД, він же LADA Іжевськ

Перенесемося на час до Іжевська, де роблять ліфтбек Гранта (2191), Вести і, в якійсь мірі, Ніссан.

Перенесемося на час до Іжевська, де роблять ліфтбек Гранта (2191), Вести і, в якійсь мірі, Ніссан

Завод Іж-Авто

Хетчбек Nissan Tiida зняли з конвеєра вже кілька місяців тому і в найближчій перспективі Тііду робити не будуть, занадто низьким виявився попит. А ось Sentra ... Сентро теж немає в плані на наступний рік. Була інформація, що це пов'язано з небажанням японців сертифікувати цю модель з ерою-ГЛОНАСС (це дороге задоволення), але, як нам пояснили в московському офісі фірми, така робота ведеться і з ерою Sentra буде сертифікована. Просто в цьому немає ніякої терміновості, нинішній ОТТС на модель діє до 2018 року. А ось з приводу відсутності замовлення на 2017 рік ніссановци видали досить невизначену формулювання: «Модель залишається на ринку, і ми її плануємо продавати в тому числі і в 2017 році. Всі машини - іжевською збірки ». Нам залишається гадати, йдеться про машини 2016 року випуску або все-таки Nissan хоче відновити російське виробництво не надто затребуваною Сентро.

Nissan Sentra на заводі в Іжевську

Як би там не було, головною моделлю іжевського заводу залишається Веста, яку в 2017 році планують зробити в кількості 64 000 шт. Це без урахування двох нових модифікацій - універсала і «кросу», які теж повинні з'явитися в майбутньому році. Універсалів Vesta SW зберуть не багато, 3791 шт (з липня по грудень), а ерзац-кросоверів на його базі (Vesta SW Cross) навіть трохи менше - 3738 шт.

Vesta SW Cross

Таким чином, загальний виробничий план по Весті - 71 529 шт. Це менше, ніж може робити завод, але більше, ніж замовлено на 2016 рік (60 000 шт). Втім, замовлення на 2016 рік, найімовірніше, переглянуть у бік збільшення.

Лада Веста

Лада Веста

Лада Гранта Ліфтбек

Треба згадати і про те, що Іж-Авто - єдиний завод, серійно виробляє автомобілі з ручним керуванням, для інвалідів. На 2017 рік їх заплановано 595 шт. Цей план складається за заявками органів соцзабезпечення, фінансування яких вельми скромно. Насправді ж потреба в таких машинах набагато більше. Але нажаль, фондів соцстрахування замовляють всього по кілька машин.

Так хто ж кого?

Повертаємося в Тольятті. Тут грядуть чергові зміни: тільки що французи оголосили про бажання вкласти в «АвтоВАЗ» аж 1 млрд євро, а участь у майбутній докапіталізації обійдеться їм в 350 млн євро. У РОСТЕХ після всіх додаткових емісій залишиться всього 11% акцій, тобто російська сторона стане фактично міноритарним акціонером «АвтоВАЗу». Причому, зауважте, абсолютно добровільно. Мабуть, там, нагорі, вважають правильним перекласти основний фінансовий тягар на власників заводу де-юре. Нехай тепер французи, типу, вливають в цей бездонний колодязь гроші. І як мінімум компенсують збиток за минулий рік в розмірі 73,851 млрд руб по МСФО. Іронія ситуації в тому, що «АвтоВАЗ» і в цьому році покаже серйозний збиток, навряд чи менше 50 млрд руб., Бо вже за дев'ять місяців року, що минає він склав 34,044 млрд руб. У цих умовах і мільярд євро здається вельми скромною сумою, Renault як мажоритарій згодом доведеться вкласти ще більше. І - о, жах! - на 2017 рік теж немає ніякої надії. Точніше, її висловлюють публічно, по-дитячому радіючи мінімального росту продажів в листопаді , Але ми обговорюємо плани свідчать про протилежне.

Голова ради директорів «АвтоВАЗу» Сергій Скворцов не так давно заявив , Що точка беззбитковості заводу знаходиться на кордоні 400 000 автомобілів Лада. Тут залишається недомовленість: тільки чи про ладах мова або взагалі про всю продукції з Тольятті? Чому Лади вичленяються із загальної гами став мультибрендовий заводу, адже інші марки теж приносять дохід, нехай і менший в абсолютному значенні.

Гаразд, нехай будуть тільки Лади. На 2016 рік автомобілів цієї марки заплановано зібрати 277 300 шт, а в 2017 - 270 537 шт. Якщо Лада так дорога ВАЗу, то з якого дива маркетологи зменшують замовлення на неї, збільшуючи кількість умовно-безумовних Логанов? Навіщо керівництву «АвтоВАЗу» потрібен настільки яскравий дисонанс між офіційними заявами і реальними планами виробництва?

За Гоголю: не дає відповіді.

Зовнішні виробництва і машинокомплекти

ВАЗом і «Іж-Авто» виробничі майданчики «АвтоВАЗу» не вичерпуються. У Тольятті у заводу є дві «дочки» - «ВІС-Авто» і «Лада Спорт».

«ВІС-Авто» робить пікапи на базі Гранти (як правило, з не зовсім кондиційних кузовів), рамні вантажівки на базі длиннобазной Лади 4х4, позашляховики «Рись» і болотоходи на шинах наднизького тиску. У плані на майбутній рік значиться 2400 автомобілів «ВІС-Авто», але керівництво фірми уточнює - 2470. Мабуть, в общезаводской план не потрапили болотоходи. Це на тисячу штук менше, ніж планувалося на 2016 рік.

Здає позиції і «Лада Спорт»: на 2017 рік заплановані 3595 автомобілів проти 4400 автомобілів в 2016-м. Втім, в цьому році навряд чи Лада Спорт зробить 4400 шт ...

Втім, в цьому році навряд чи Лада Спорт зробить 4400 шт

Лада Гранта Спорт

Лада Гранта Спорт

Лада Калина NFR

«Чеченавто» теж навряд чи вийде на заплановані 6600 шт в 2016-м. Тому на 2017 рік чеченці заявили втричі менший обсяг - 2008 Грант. Зауважимо, що ніяких інших моделей в плані немає, але ж Бу Андерссон обіцяв не пізніше 2017 року налагодити в Чечні збірку Вести.

Мабуть, за ці плани буде віддуватися казахстанський завод «Азія Авто». Після того, як девальвувався тенге, а уряд Казахстану ввів утилізаційний збір, за аналогією з російським, ввозити вазовськие машини стало невигідно, вигідніше їх збирати на місці, в даному випадку в Усть-Каменогорську.

Якщо раніше завод «Азія Авто» спеціалізувався лише на складанні Лади 4х4, то на 2017 рік заплановано випуск майже всієї гами автомобілів Лада: Гранти, Калини, X-RAY, Ларгус і навіть Вести. Залишаються і Лади 4х4 в трьох- і п'ятидверному виконаннях. Всього ж «Азія Авто» зробить 12 500 тольяттинских машин - для казахів це триразовий ривок.

Дуже цікаво поява в планах машинокомплектів для фірми «Супер-авто». Здавалося б, «Супер-авто» збанкрутувала надійно і назавжди, але це не так! Власники знайшли можливість перезапустити виробництво дводверних пікапів 2329 і з початку листопада потроху замовляють кузова на самому ВАЗі. Раніше, нагадаємо, кузова для «Супер-авто» зварювали і фарбували на ОПП ВАЗа, нині ліквідованому.

Якимось дивним чином вдалося відновити оригінальну оснащення на боковини пікапа. Хоча як відновити ... Вазовци кажуть, що оснащення особливої ​​і не було, просто викроюються деталі по еталонним зразкам і підганяються вручну. На цю машину немає ні математичної моделі, ні документації тямущою. Тому і трудомісткість виготовлення кузова висока: одну боковину роблять годину. Відповідно, один кузов коштує близько 200 000 рублів! Що, звичайно, позначається на остаточну ціну пікапа, він виходить дорожче вазовской пятідверки. Плюс ризики для споживача: якщо щось трапиться з боковинами кузова, деталей не знайти. Але керівництво «Супер-авто» повно оптимізму: на 2017 рік заявлено 2000 автомобілів 2329. Передбачається, що машини отримають незабаром більш потужний 1,8-літровий двигун в 99 л.с. і кілька модифікацій, різних за рівнем «позашляхового». До речі, пікап з туреллю для зброї в багажнику, показаний влітку на Московському автосалоні - продукція саме «Супер-авто», було зроблено десяток таких машин на замовлення РОСТЕХ. На ВАЗі кажуть: полювання з автомобілів в нашій країні заборонена, але керівництву РОСТЕХ, типу, можна все.

Пікап 2329, зроблений на замовлення РОСТЕХ

Експорт: надії та реальність

З дальнезарубежних складальних майданчиків в ареалі ВАЗа залишився тільки єгипетський завод «Аль-Амал», де виробляються Гранти, причому по повному циклу, зі зварюванням і фарбуванням. Нагадаємо: машинокомплекти в Казахстан відправляються з уже зібраними кузовом (оббитих, за заводською термінології). На єгипетський завод в 2017 році буде відправлено 1200 комплектів Лада Гранта. А ось Ладу 4х4 в Єгипті вирішили більше не збирати.

Отже, «виробничий» експорт «АвтоВАЗу» в Казахстан і Єгипет в сукупності тягне на 13 700 автомобілів. А експорт готової продукції - 16 300 машин. Причому в зарубіжжі відправлятимуть майже всі моделі, включаючи Пріору (288 шт.) І Весту-крос (40 шт.). Зрозуміло, що мова йде в основному про країни СНД, але все ж.

Разом з машинокомплектами - 30 тисяч. Така експортна програма заводу на 2017 рік. Це в півтора рази менше, ніж обіцяв Ніколя Мор у жовтні. Знову дисонанс між публічним і фактичним намірами.

Втім, однією експортним рядком може бути більше: з жовтня з Тольятті відправляють пофарбовані кузова Логанов в Алжир. До кінця цього року їх зроблять близько 800 шт., А план на 2017 - 6 360 шт. Заробіток для заводу невеликий, але все-ж копієчка. Цікаво, що перші пофарбовані кузова для Алжиру ... не стикувалися з бамперами! Це з'ясувалося тільки на місці, коли почали збирати автомобілі. Виявилося, що геометрія кузовів і бамперів, що надходять в Алжир з Румунії, відрізняється від вазовской. Тому з Тольятті в Африку тепер відправляють кузова разом з бамперами.

«GM-АвтоВАЗ», бідний родич

Альо Не будемо забуваті про ще одній статті доходу ВАЗа - виробництво кузовів и агрегатів для Chevrolet Niva первого поколения. Як би «GM-АвтоВАЗ" не переконував громадськість у швидкому вирішенні проблем з запуском машини другого покоління, ніяких передумов для цього немає. Так, обіцяні держгарантії, але обіцяні вони давно. А грошей все одно немає. Тому стара-добра ШНіва буде випускатися і в 2017 році, в кількості 33 866 шт. Причому в плані заводу коштує тільки один двигун - старий вазовский 1,7-літровий.

Відомо, що для ШНіви адаптований новий «передньопривідний» мотор 1,8 л / 122 л.с. Робота виконана велика, там нові впуск, випуск, картер зчеплення, масляний піддон. В принципі, ВАЗ готовий поставляти ці мотори для СП, але ... «GM-АвтоВАЗ» поки не гарантує їх оплати та навіть за адаптацію поки не розплатився.

І мотори від «Супер-авто» на ШНіве не з'являться.

Тенденції

Очевидно, що з таким виробничим планом ВАЗ в 2017 році з збитків не вилізе, а лише посилить їх. Але нам це вже повинно бути менш цікаво, так як участь Росії в капіталі заводу зведеться до символічного. За все тепер будуть віддуватися «Хранцузи» .

глава Мінпромторгу Денис Мантуров прогнозує підйом авторинку в 2017 році. Ніколя Мор більш обережний: в кращому випадку продажі збільшаться на 10%, в гіршому - залишаться на рівні 2016 року. Але вищенаведений план дає більш песимістичний прогноз. І це не пусті міркування перед телекамерами, це прорахований маркетологами потенційний попит. Ось і думайте: чи то провідні персони галузі щиро помиляються на тему перспектив, або просто брешуть на спасіння.

Підсумкові значення виробничого плану «АвтоВАЗу» такі: 292 232 машини і машинокомплекта марки Лада, 94 610 автомобілів трьох іноземних брендів (Renault, Nissan і Datsun) і 33 866 складальних комплектів для «GM-АвтоВАЗ». Цікаво, що в документі останній названий просто GM, мабуть, спорідненість по спільному підприємству вже ніхто в Тольятті не відчуває. Всього, стало бути, 420 708 шт.

Ми, зрозуміло, не знаємо, скільки буде зроблено автомобілів в 2016 році. Можемо, як сказано вище, оперувати тільки планами. Так ось, за планом має бути здійснене 434 851 автомобілів і машинокомплектів. Різниця в 14 з невеликим тис. - ерундовая на тлі загального обсягу, але все одно показує тенденцію до зниження випуску.

Співвідношення «нашого» і «не нашого» теж поки на користь Лади, але виключно за рахунок Вести і Іксрея. Більш старі моделі виражено здаються під натиском логаноподобних.

Остаточна капітуляція - тільки питання часу.

Калина і Гранта проти Логана: хто кого?
Калина і Гранта проти Логана: хто кого?
З іншого боку, якщо сорокарічну модель не дуже хочуть купувати, то навіщо робити її в кількості більше потрібного?
Так хто ж кого?
Тут залишається недомовленість: тільки чи про ладах мова або взагалі про всю продукції з Тольятті?
Якщо Лада так дорога ВАЗу, то з якого дива маркетологи зменшують замовлення на неї, збільшуючи кількість умовно-безумовних Логанов?
Навіщо керівництву «АвтоВАЗу» потрібен настільки яскравий дисонанс між офіційними заявами і реальними планами виробництва?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов