Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Експерти розповіли, чим в Україні розбавляють бензин і дизель

  1. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

28 листопада 2015 року, 7:50 Переглядів: 28 листопада 2015 року, 7:50 Переглядів:   Чим в Україні розбавляють бензин і дизель

Чим в Україні розбавляють бензин і дизель. Фото: m2motors.com.ua.

Експерти проаналізували дані державної експертизи для виявлення найпоширеніших способів підробки палива.

Більше половини всіх перевірок Держспоживінспекцією палива на українських АЗС були проведені двома лабораторіями - Десятим хіммотологічної центром Міністерства оборони та Дослідницьким центром паливно-мастильних матеріалів. Forbes.ua за допомогою цих лабораторій склав список найбільш поширених способів підробки палива і також наслідків використання "бодяжного" бензину і дизпалива.

підвищити октан

Для підвищення октанового числа палива придумано неймовірну кількість способів. У хід йдуть як відомі в побуті нафталін і ацетон, так і добавки з більш екстравагантними назвами - тетраетилсвинець, марганцеві та залізні присадки.

Старання таких умельцев- "нафтохіміків" дорого обходяться водіям. Наприклад, через тетраетилсвинцю утворюються нашарування на порушених, клапанах і стінках циліндра. Ця речовина за кілька годин може знищити каталізатор очищення відпрацьованих газів, каже Алла Сидорович, начальник Випробувального центру паливно-мастильних матеріалів мережі ОККО, який перевіряє паливо на замовлення Держспоживінспекції. "Такий же побічний ефект - від марганцевих і залізних присадок. Про їх наявність в паливній системі автомобіля свідчать руді свічки і жовті відкладення на поршнях, циліндрах і кільцях", - відзначає експерт.

Давно перестав бути засобом від молі нафталін. Тепер його використовують, щоб 92-й бензин перетворити в "п'ятий". Природно, не без наслідків: постійне використання бензинів з нафталіном призводить до утворення нагару в камері згоряння, він кристалізується і забиває шланги, бензонасос і форсунки інжектора. Основний побічний ефект від додавання в бензин ацетону - корозія металу, роз'їдені сальники і прокладки.

Бензин по-домашньому

Одна з прикмет того, що в бак потрапив кустарний бензин - чорні свічки. "Щоб отримати бензин" в домашніх "умовах, потрібно змішати компонент моторного палива ароматичний (КМТА) з нафтовими напівфабрикатами - газовим конденсатом, прямогонного базовими компонентами бензину або стабільними бензинами. Все це знайти на ринку нескладно", - розповідає старший науковий співробітник Десятого хіммотологічної центру Міноборони Петро Звягін.

КМТА в значних кількостях отримують коксохімічні заводи при переробці кам'яного вугілля в кокс. Для "бодяжники" він став універсальною присадкою, за допомогою якої збільшується октанове число і щільність палива. Наприклад, газовий конденсат в чистому вигляді веде себе як неохолоджене шампанське. Варто до нього додати 3% КМТА, його щільність збільшується і він вже перестає вириватися з ємності. Основні виробники конденсату - приватні видобувні компанії.

Прямогінний і стабільний бензини продають як міні-НПЗ, так і солідні нафтопереробні заводи. Великими НПЗ використовується стабільний бензин при виробництві А-76/80, але в високооктанові А-92 і А-95 його додавати не можна. А так як виробництво А-76/80 постійно скорочується через низький попит, то на ринок виливаються значні обсяги стабільного бензину, з якого роблять 92-й і 95-й.

При цьому КМТА містить 70% бензолу, який небезпечний для людей з-за високої токсичності. Для автомобіля він не менш шкідливий - на свічках з'являється сажа і їх доводиться чистити в чотири рази частіше, приблизно через кожні 5000 км пробігу.

Випити і закусити

Найбільш популярна тенденція останнього часу - продавати бензин, розведений істотною часткою спирту. Дуже часто технічно непідготовлений спирт змішується з бензинами кустарно - на нафтобазах або міні-НПЗ. Собівартість такої суміші нижче звичайного палива, але при цьому падає потужність двигуна і підвищується витрата палива.

Більш того, проблеми можуть виникнути навіть при правильному додаванні бензинів - біопаливо підходить далеко не всім авто, призводить до утворення парових пробок і т.д.

Визначити вміст спирту в паливі можна в домашніх умовах. Бензин потрібно налити в колбу (10 частин) і додати дистильовану воду (1 частина). Коли суміш відстоїться, весь спирт опуститься вниз. За шкалою на колбі можна визначити його частку.

"Пальці стукають"

Детонація, яку часто приймають за стук поршневих пальців, з'являється з-за низького цетанового числа дизеля. Вона руйнує двигун і наближає його до капремонту.

Вважається, що дизельне паливо народні умельци- "бодяжники" не виробляють, але перевірки показали, що це не так. "При видобутку газу зі свердловин виходить попутний нафтовий газ , Який поділяють на складові. Одна з них - дизельна фракція, яка служить вихідною сировиною для "бодяжники". Щоб наблизити її до вимог стандартів, потрібно підвищити в'язкість і цетанове число ", - говорить Петро Звягін.

Тому спочатку в неї додають близько 20% мінеральних масел, які використовуються на промислових верстатах. Далі в хід йде багатофункціональна присадка до дизельних палив з газових конденсатів (МПК), яка підвищує цетанове число.

З літа в зиму

Як відомо, дизельне паливо буває літнім і зимовим. Заправки їх відрізняють не тільки по погоді, але і за ціною - зимовий дизель на оптовому ринку завжди коштує дорожче.

Недобросовісні продавці придумали, як скоротити витрати, використовуючи гас. "Якщо його додати в літній дизель, то він не застигне при холодній погоді. Однак якщо перестаратися з його кількістю, то така суміш змиває масляну плівку з блоку циліндрів, що відкриває прямий шлях до капітального ремонту двигуна", - зазначає Сидорович.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Експерти розповіли, чим в Україні розбавляють бензин і дизель". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов