Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Екстрений виклик» в авто: хто і за що буде платити

Наша сеть партнеров Banwar

Кращі казахстанські уми 4 роки працювали над створенням системи «еваку». Вона потрібна для порятунку життів водіїв і пасажирів, що потрапили в ДТП. Так коротко можна описати те, до чого готує казахстанців Інститут космічної техніки і технологій.

Раніше казахстанських водіїв сповістили про те, що скоро все нові автомобілі, вироблені на автозаводах РК, а також імпортовані з-за кордону, повинні будуть оснащуватися в обов'язковому порядку пристроями виклику екстрених оперативних служб (УВЕОС) - та сама «кнопка виклику». Вона в разі аварії буде передавати на номер «112» інформацію про подію. Крім того, апарат відразу ж встановлює голосовий зв'язок між водієм і оператором «112».

Багато спочатку помилково вважали, що єдино придатної для вирішення цих завдань буде російська система «ЕРА-ГЛОНАСС». Але з'ясувалося, що наші фахівці (інформаційні технології - Ред.) Змогли розробити більш дешевий продукт з тим же набором функцій.

- Нурлан Махсотовіч, розкажіть, як фахівець, що таке система «еваку»? Навіщо вона потрібна водіям?

- Система «еваку» - аналог російської системи «ЕРА-ГЛОНАСС». Розроблено в суворій відповідності вимогам ТР ТЗ 018/2011 «Про безпеку колісних транспортних засобів». Першу частину системи ми будемо здавати замовникові - аерокосмічна комітету Міністерства оборонної й аерокосмічної промисловості РК в кінці грудня. Це програмне забезпечення Центру обробки даних ядра системи, яке встановлюється на серверах і обробляє інформацію, що надійшла від автомобіля в момент ДТП. УВЕОС включається автоматично, після спрацьовування датчика удару (акселерометра), датчика на перекидання (гіроскопа), або при спрацьовуванні подушок безпеки. Устаткування фіксує тільки сильні удари, тобто на легкі аварії, коли бампер злегка ударився об інший бампер, реакції не буде. Після включення УВЕОС формує пакети з мінімальним набором даних - в них навігаційна інформація, інформація про тип авто, про вантажопідйомність, всі його дані. Сам момент аварії відображається на електронній карті оператора «112» у вигляді символу і одночасно включається голосовий зв'язок з водієм за допомогою акустичного блоку, встановленого в автомобілі. Крім того, в межах досяжності руки водія знаходиться підсвічується кнопка «SOS», натиснувши яку водій також зв'яжеться з оператором ДЧС, який побачить його місце розташування на електронній карті, і повідомить про кримінал, пожежі та інших подіях, що вимагають втручання оперативних служб.

Грунтуючись на інформації про ступінь тяжкості аварії, отриманої від водія, оператор «112» приймає рішення, яке кількість рятувальних засобів відправляти на місце ДТП. Якщо після ДТП відповіді не буде - служби екстреної допомоги відправляються за замовчуванням. Автоматизована інформаційна система «еваку» - це інструмент для ДЧС, що дозволяє максимально скоротити час прибуття служб порятунку при ДТП та інших НС.

- Відомо, що «еваку» буде працювати на платформі GSM. Часом наша «рідна» зв'язок моторошно барахлить. Сигнал «еваку» теж буде гальмувати?

- Згідно із законом про зв'язок, все стільникові компанії повинні цей зв'язок забезпечувати безкоштовно, тобто споживач не несе ніяких витрат, держава операторам нічого не відшкодовує. Слід зазначити, що робота «еваку» жодним чином не перевантажує стільникову мережу, так як зв'язок виникає тільки в момент аварії і триває одну-дві хвилини не більше. Звичайно, буде мати місце якийсь відсоток помилкових викликів, але на загальній картині це не позначиться. За статистикою, по всій території РК в добу офіційно реєструється від 8 до 15 важких ДТП з постраждалими. Цифра може бути, звичайно, набагато більше, але для зв'язку це некритично. Треба враховувати, що тут немає ніякого великого трафіку. Необхідно також відзначити, що стільникові оператори зобов'язані забезпечити проходження дзвінка по голосовому каналу на номер «112» в пріоритеті під прапором «e-call». Цей сигнал повинен проходити без стиснення, безпосередньо. Ви пробували додзвонитися в Новий Рік? Не завжди виходить, канал завантажений. А все, що проходить під прапором «e-call» - в пріоритеті! Тут ми гарантовано інформацію передамо. У Казахстані максимальну зону покриття забезпечують лише два з чотирьох працюючих стільникових операторів. У 2017 році буде створюватися віртуальний стільниковий оператор «еваку», який об'єднає всі зони покриття стільникових операторів РК.

Чому система створюється поетапно? Перший етап - створення ядра програмного забезпечення, центру обробки даних. Другий етап - створення центрів обробки даних, закупівля серверного обладнання, висновок роумінгових угод із стільниковими операторами Росії та Білорусії для забезпечення прийому інформації з автомобілів цих держав.

- Кому і скільки коштуватиме установка терміналу - того самого пристрою екстреного виклику?

- Російський УВЕОС сьогодні стоїть близько 130 000 тенге в перерахунку з рублів. Нами ведеться розробка вітчизняного УВЕОС, який буде на 25% дешевше за російський аналог. Вітчизняні автозаводи незабаром почнуть встановлювати ці пристрої вже на конвеєрі, що природно підніме вартість автомобіля тисяч на сто тенге, проте є надія, що якщо держава частково компенсує витрати автозаводів по оснащенню нашими пристроями за програмою підтримки казахстанського автопрому, то на гаманці покупців це не позначиться. В цьому випадку, встановлювати, наприклад, російські пристрою буде невигідно.

Багато імпортовані нові типи автомобілів (Toyota, BMW) йдуть з УВЕОС японського та німецького виробництва. Функціонал той же, а вартість набагато вище - більше 500 доларів США.

На Заході система порятунку дуже розвинена. Але вона розроблялася локально для кожної автокомпанії окремо. Автоконцерни самі свої машини оснащували, інформація приходить не централізовано в Служби порятунку, а фільтрується операторами сервісів. В Європі, багаторазово покритою різними системами радіозв'язку, існує безліч варіантів подати сигнал лиха, чого не скажеш про нас, з нашими територіями, відстанями і важкими кліматичними умовами.

- Якщо казахстанська розробка майже готова, навіщо сюди приходити «ГЛОНАСС»?

- Прагнення експортувати свою продукцію і технології сусідам - ​​цілком нормальне явище, і такі спроби були. Ми, до речі, теж повинні до цього прагнути. Інше питання, наскільки ми до цього готові. В даному випадку розробити систему, аналогічну системі «ЕРА-ГЛОНАСС», вдалося силами вітчизняних фахівців, що говорить про високу технічну підготовку наших кадрів. Зараз ми працюємо з АТ «ГЛОНАСС» як партнери, вирішуючи питання функціонування систем в єдиному інтеграційному полі.

Казахстанська система «еваку» - стовідсотково казахстанський продукт. Якщо порівняти в грошах, то на розробку «ЕРА-ГЛОНАСС» вже витрачено 5 мільярдів російських рублів, це більше 25 мільярдів тенге. На розробку нашої систему буде витрачено всього 2,3 мільярда тенге (на три роки 2016 2017 і 2018). Майже що в 10 разів менше.

Майже що в 10 разів менше

- Назвіть точно, хто буде зобов'язаний встановлювати нове обладнання, і хто буде від цього звільнений?

- Вимоги Технічного регламенту ніяк не зачіпають власників старих авто, які будуть експлуатуватися до повного зносу. Оновлення парку автомобілів з вбудованими УВЕОС відбуватиметься еволюційним шляхом протягом 5-10 років. Передбачається, що все старе піде в утиль, а все купується нове вже буде йти з вбудованою системою. Є вимоги Закону «Про дорожній рух»: з 1 січня 2017 року це системи в першу чергу встановлюються на автомобілі, які возять небезпечні вантажі - солярку, бензин, газ, радіоактивні матеріали та ін. Друга категорія - це пасажирські перевезення. Третя категорія - це машини, які возять дітей, шкільні автобуси. Нові типи автомобілів будуть оснащуватися відповідно до вимог техрегламенту МС, а перераховані вище - відповідно до закону «Про дорожній рух» та закону «Про транспорт».

Є категорії транспорту, яких ми не торкаємося, це, наприклад, транспорт силових структур.

Центри по установці УВЕОС ввезених транспортних засобів планується організувати на територіях АвтоЦОНов. Система «еваку» з 1 січня 2017 року деякий час буде працювати в режимі дослідної експлуатації - в цей період буде набиратися статистика помилок і відмов, після чого почнеться перехід до промислової експлуатації і ось тоді вже дію закону буде беззаперечним. Контроль працездатності УВЕОС буде здійснюватися в момент проходження планового техогляду автомобіля.

- Ваша організація, якщо стане Єдиним оператором, буде на цьому щось заробляти?

- У Росії крім Закону про «ЕРА-ГЛОНАСС» вступив в силу Указ Президента РФ «Про комерціалізацію« ЕРА-ГЛОНАСС ». Тобто на базі системи, створеної на гроші держави, необхідно розвивати комерційні сервіси в допомогу водіям, які реалізуються за допомогою другої кнопки «Service». Абонентська плата за користування сервісами значно знизить бюджетне навантаження на державу, зробивши систему самоокупною. Думаю, що нам необхідно йти таким же шляхом. Кнопка «Service» - справа добровільна! Але ми припускаємо, що вона буде затребувана. Опитування показало, що більшість з потенційних власників автомобілів з вбудованою системою «еваку» не проти мати під рукою такий функціонал за невелику щорічну абонентську плату. З її допомогою можна викликати евакуатор, відремонтувати пробите колесо, долити паливо, завести двигун в мороз, також можна буде дізнатися в незнайомому місті розташування готелів, банків і автозаправок. У разі викрадення можна буде представити поліції траєкторію руху автомобіля і т.д.

- Раніше нам в Союзі «КазАвтоПром» розповідали, що при сертифікації нових типів легкових автомобілів необхідно пройти дорогий краш-тест у Москві. Інших в СНД просто немає. Ваш Інститут, якщо не помиляюся, має намір відкрити такий центр тут - в Казахстані?

- Так, в Москву треба везти два автомобіля, провести краш-тест - бічний і лобовій удари, заплатити, а це десь 800 тисяч євро, і отримати ОТТС (схвалення типу транспортного засобу). Хоча на сьогодні ті, хто отримав ОТТС до кінця 16-го року, мають права протягом наступних трьох років не ставити цей пристрій. Деякі автовиробники, не бажаючи проводити краш-тести видають нові автомобілі за модифікацію старих, вже мають ОТТС. Але це тільки поки. 20-й рік конкретно всі крапки над «i» розставить. Звичайно, хотілося б мати свою випробувальної лабораторії з проведення краш-тестів, але це не наше завдання і не наші функції. У нас є компетентний орган - Комітет технічного регулювання та метрології Міністерства з інвестицій та розвитку, їм і вирішувати ці питання! Свого часу була пропозиція скинутися нашим автовиробникам і автодилерам на створення такої лабораторії, тим більше, що захід не настільки дороге, але підтримки не отримали. В цьому випадку оплату за проведення краш-тестів можна було б знизити на порядок. Порятунок потопаючих - справа рук самих потопаючих.

- Нурлан Махсотовіч, Ви ще говорили про те, що біля терміналу є й інше призначення - це пов'язано з криміналом ...

- Кнопка «SOS» знаходиться в межі досяжності водія, вона захищена від випадкового натискання. Якщо на дорозі скоюється злочин, напали на автобус, тероризм, пожежа, якийсь катаклізм, водій натискає кнопку «SOS», і, знову ж таки, оператор ДЧС бачить на карті місце розташування автомобіля і по голосового зв'язку запитує, що трапилося. Водій повідомляє про нештатну ситуацію (розбійний напад, прояв тероризму, загроза життю людям і т.д) і чекає допомоги.

- Дякую за цікаву інформацію.

- Дякую за цікаву інформацію

Нурлан Махсотовіч, розкажіть, як фахівець, що таке система «еваку»?
Навіщо вона потрібна водіям?
Сигнал «еваку» теж буде гальмувати?
Ви пробували додзвонитися в Новий Рік?
Чому система створюється поетапно?
Кому і скільки коштуватиме установка терміналу - того самого пристрою екстреного виклику?
Якщо казахстанська розробка майже готова, навіщо сюди приходити «ГЛОНАСС»?
Назвіть точно, хто буде зобов'язаний встановлювати нове обладнання, і хто буде від цього звільнений?
Ваша організація, якщо стане Єдиним оператором, буде на цьому щось заробляти?
Ваш Інститут, якщо не помиляюся, має намір відкрити такий центр тут - в Казахстані?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов