Наша сеть партнеров Banwar
Максимальна швидкість електромобіля складає 90 км / ч, з 0 до 60 км / год машина розганяється «менш ніж за 18 секунд». Для економії електрики електромобіль оснащений системою рекуперації енергії гальмування, при цьому заявлений запас ходу на одній зарядці становить всього близько 120 км.
На електромобіль ГАЗель-Next Electro, розроблений спільними зусиллями компаній «Екомоторс», «Спецавтоінжінірінг» і «Групою ГАЗ», оголошена ціна: суцільнометалевий фургон-комбі варто ... 7,9 млн рублів.
В ціну входить доставка електромобіля до вантажоодержувача, гарантійне обслуговування в сервісних центрах ГАЗу, навчання навичкам експлуатації електромобіля з літій-іонною батареєю акумуляторів. При цьому в ціну не включено ПДВ, тобто кінцева ціна складе 9,3 млн рублів. Для порівняння електромобіль преміум-класу Tesla Model S без пробігу російські «сірі імпортери» (офіційних імпортерів Tesla в РФ немає) продають за ціною від 7 млн рублів.
Гарантія на ГАЗель-Next Electro становить 2 роки або 150 000 км пробігу, гарантія на літій-іонні акумулятори - 36 місяців.
Електромобіль вже сертифікований, на нього отримано Схвалення типу транспортного засобу, тобто сертифікат.
Виробництво ГАЗель-Next Electro буде вестися за індивідуальними замовленнями на потужностях самого ГАЗу. Передбачається, що перші товарні екземпляри будуть відвантажені замовникам в кінці нинішнього року. Модель буде випускатися в різних модифікаціях (не тільки суцільнометалевий фургон), але це буде залежати від замовлень.
Першим замовником електричної «ГАЗелі» виступила енергетична компанія «Россеті». Для неї створені вантажопасажирські версії «мобільна лабораторія» і «мобільна майстерня». У найближчому майбутньому будуть створені модифікації «маршрутне таксі», а також автомобілі для інкасації та технічних служб аеропортів.
Вантажопасажирська модифікація має 7-місцевий салон і володіє вантажопідйомністю 1140 кг (при повній масі 4200 кг). Внутрішні довжина, ширина, висота фургона становлять 2400х1810х1900 мм.
ГАЗель-Next Electro оснащена тяговим електродвигуном Siemens і силовий інвертор-перетворювач російської розробки з рідинним охолодженням. Максимальна потужність силової установки становить 98 кВт (133 к.с.), тривала - 63 кВт (86 к.с.). Тривалий крутний момент - 160 Нм, піковий - 300 Нм. Максимальна частота обертання - 9000 об / хв.
Електромотор підживлюється літій-іонними батареями американо-корейської компанії EnerDel. Спочатку передбачалося використання аналогічних батарей виробництва новосибірської «Ліотех» (входить в «Роснано»), але ця компанія недавно збанкрутувала.
ГАЗель-Next Electro в спорядженому стані важить 2950 кг в тримісній версії і 3060 кг в семимісцевого виконання, тобто вона приблизно на 600 кг важче своїх побратимів з ДВС.
Максимальна швидкість електромобіля складає 90 км / ч, з 0 до 60 км / год машина розганяється «менш ніж за 18 секунд». Для економії електрики електромобіль оснащений системою рекуперації енергії гальмування, при цьому заявлений запас ходу на одній зарядці становить всього близько 120 км. Для відновлення цього запасу від трифазної розетки буде потрібно 3-3,5 години. Передбачена можливість зарядки і від побутової мережі.
За словами розробників, ГАЗель-Next Electro можна експлуатувати і при морозах до -25 ° С. Для цього акумулятори розміщені в герметичному контейнері з підігрівом. Для опалення салону використаний підігрівач Webasto потужністю 7 кВт, який потрібно окремо заправляти дизельним паливом.
Відеозапис випробувань ГАЗель-Next Electro
джерело: Drom.ru