Наша сеть партнеров Banwar
Найдешевший вид передпускового підігрівача двигуна - електричний, вбудований в блок циліндрів, або розміщується поруч з ним. По суті, це видозмінений електрокип'ятильників. Тільки основне його завдання полягає не в доведенні рідини до кипіння, а в нагріванні до такого стану, щоб мотор міг швидко завестися в холодну пору року.
З першим видом все ясно: потужність приладів складає всього 400-750 W. Їх призначення - підтримка певного температурного режиму безпосередньо в блоці циліндрів. Крім нагрівального елементу і дроти, що веде до розетки в 220 Вольт, ніяких додаткових датчиків, патрубків та інших пристроїв тут немає.
Відео - самостійна установка електричного передпускового підігрівача двигуна на 220 Вольт:
Вам мало «кип'ятильника» з проводом? Тоді не зайвою буде покупка звичайного таймера, якщо вже вам так принципово важлива точність аж до кожної секунди.
Самий відомі російські підігрівачі подібного типу - «Безпритульний» (від 1 200 рублів), «Старт-міні» (від 950 рублів). Згадані пристрої в основному призначені для автомобілів вітчизняних марок , Але хіба є перешкоди для вітчизняних умільців?
Справедливості заради слід зазначити, що наші автолюбителі все-таки вважають автомобіль в першу чергу розкішшю, на яку витрачено і так занадто багато грошей. Люди якось не готові до того, щоб «балувати» своїх залізних коней дорогими підігрівниками, а тому зростає і популярність моделей, вартість яких не перевищує 2 000 рублів. У цю ж когорту входять моделі з назвами «Лестар», «Старт М1», «Старт М2», «Сибір-М», «Альянс».
Останнім часом агрегати подібного типу стали удосконалюватися, забезпечуватися не тільки таймерами, але і за допомогою аварійного вимикача, який, у разі перегріву, припиняє подачу електроенергії. Мінусом таких конструкцій є те, що їх стало вже важче встановлювати в простір біля двигуна.
Ще один момент, який робить не дуже приємним використання подібних приладів - необхідність щоразу відкривати кришку капота, щоб протягнути кабель пристрою до розетки. Правда, зараз вже роз'єм став виводитися під бампер, що значно полегшило експлуатацію.
Відео - передпусковий підігрівач двигуна 12 вольт (24В, 220В) у вигляді гнучких гріють пластин:
Більш «просунуті» опалювачі - це автономні, пристосовані до електроживлення від мережі автомобіля і розраховані на напругу в 12 Вольт. Поряд з масою переваг, такі пристрої мають і досить істотні недоліки:
- наявність внутрішніх пристосувань, схильних до зносу і вимагають заміни;
- утворення нальоту в патрубках і камерах згоряння внаслідок недостатнього очищення палива;
- установка, що вимагає певних навичок;
- велика вартість.
От саме останній пункт - основна причина, по якій придбання передпускових автономних підігрівачів постійно відкладається на «потім». Адже не кожен зможе запросто викласти в середньому від 30 000 до 90 000 рублей за пристрій, навіть якщо його корисність не викликає сумнівів.
Ті, хто встановив на свій автомобіль передпусковий підігрівач двигуна Бинар, відгуки залишають найрізноманітніші, але серед них досить багато позитивних.
на деяких моделях нових кросоверів опалювачі встановлюються в базових комплектаціях.
Як завести автомобіль взимку - https://voditeliauto.ru/sovety-voditelej/kak-zavesti-mashinu-v-moroz.html
Відео - передпусковий підігрівач двигуна від 220 Вольт Северс + на автомобілі Mitsubishi L200:
Додати свою рекламу
Додати свою рекламу
Додати свою рекламу
Додати свою рекламу