Наша сеть партнеров Banwar
Давно потрібно було це зробити, не знаю чому тупив. На Ваз 21099 дуже обділений на предмет електроприводів, все вручну, але ми то розуміємо, що це минуле століття і треба переходити на те, що все повинно працювати з натискання кнопки. Почав епопею з того, що моторчик поставив на двері і воно піднімалося і опускалося з натискання кнопки. Це зараз нікого таким не здивуєш, тому що будь-який автосалон це робить, та й коштує порівняно недорого. А тоді все приходили дивитися на чудо.
А робив я це років 7 тому. Ось тоді все і почалося, в цей момент я почав замислюватися про те, що машині потрібен хороший тюнінг. Все робилося не відразу, а поступово. Після стекол зайнявся сидіннями. Все вийшло так як я хотів. Крісло регулювалося автоматично, плюс до цього електрообігрів і обдув місця. Цей мій проект теж випередив свій час, викликавши захоплення серед моїх товаришів. До речі будь-які спроби повторити мій подвиг у них закінчувалися невдачею, тому що не було у них ні старання, ні терпіння, а без цього в цій справі нікуди. Дзеркала - це особлива моя гордість. Напевно найскладніше з усього, що я електрифікована, тому що тягнути дроти, встановлювати моторчик, все це було дуже непростою справою, але доробив і це. А ось зовсім недавно приступив до багажника. Тут порівняно все легко виявилося, тим більше, що механізм я придбав практично рік тому, все ніяк не міг приступити до установки. Замок знімався, на його місця ставилося спеціальний механізм, який при бажанні можна і вдома зібрати, потім від нього тягнуться дроти до салону, де на панелі приладів встановлюється кнопочка, можна так само використовувати кнопочку, яка у вас вже є, але ніде не застосовується, в моєму випадку таких не було і довелося ставити нову, благо вона була в комплекті. При натисканні на неї багажник відкривається сам. Частенько до цього замок в багажнику приносив масу клопоту. Був він якийсь поганий, іноді забирав до себе ключ і не віддавав, доводилося ламати, іноді западала і зовсім не хотів більше знаходитесь у скрутному становищі.
В один прекрасний день я сказав собі вистачить і купив електропривод, а через рік замінив їм замок. Напевно і не замінив би, та замок з'їв черговий ключ, тут вже терпець урвався грунтовний кінець, висмикнув замок з усіма нутрощами і надав анафемі. Установка пройшла вдало, тільки дроти виявилося замало, не знаю, творці розраховували на оку чтоли? Загалом довелося подовжувати, але це не справа, напевно доведеться придбати незбиране довге, тому що з'єднував я спайкою, може і отпояться в будь-який момент. Провід простягнув під обшивкою автомобіля, щоб ніхто не псувати естетику автомобіля. Після того, я як пропрацював це питання залишилося напевно тільки зробити так, щоб двері відкривалися з пульта, а ручки зняти. Цим буде поставлена жирна крапка в електрифікації Ваз 21099. Тут вже доведеться попрацювати, боюся навіть сам не впораюся, доведеться звертатися в автомайстерню, я особисто не уявляю цю систему, раптом зроблю так, що холодним зимовим вечором вона не спрацює і залишуся я біля розбитого корита . Ні, потрібно зробити якісно.
Оцініть статтю: Поділіться з друзями!
Установка пройшла вдало, тільки дроти виявилося замало, не знаю, творці розраховували на оку чтоли?