Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Електровелосипед DELFAST: 400 км на одному заряді

  1. Історія DELFAST: від доставки товарів - до виробництва електровелосипедів
  2. Електричні велосипеди DELFAST: різні моделі - під різні завдання
  3. А який електричний велосипед DELFAST на ходу?
  4. Підсумки: DELFAST - для кого і для чого?

Наша сеть партнеров Banwar

Про компанію DELFAST   ми писали неодноразово   , Проте кінець минулого тижня став знаковим: електровелосипед DELFAST встановив Рекорд України і претендує на внесення до Книги Рекордів Гіннеса

Про компанію DELFAST ми писали неодноразово , Проте кінець минулого тижня став знаковим: електровелосипед DELFAST встановив Рекорд України і претендує на внесення до Книги Рекордів Гіннеса! Як це відбулося? Який шлях пройшла компанія і куди йде? Як влаштований електричний велосипед, який може проїхати на електротязі 400 км? Зараз розкажу

Історія DELFAST: від доставки товарів - до виробництва електровелосипедів

Компанія DELFAST існує вже три роки і пропонує послуги експрес доставки товарів, вантажів, кореспонденції за допомогою кур'єрів, роз'їжджають на електричних велосипедах. Сьогодні в парку компанії близько 75 електричних велосипедів; компанія працює вже в трьох країнах: Україні, Польща, Казахстан. Саме робочий процес і призвів до того, що компанія DELFAST почала розробляти свій електричний велосипед.

Все почалося восени 2014 року. Як відверто зізналися представники DELFAST, перші електричні велосипеди, які замовили з Китаю і планували використовувати в службі доставки, були суцільним клубком проблем: мала ємність акумулятора (30-35 км) і швидкий вихід з ладу (3-6 місяців); слабка рама і вилка; ламався навіть кермо! Ці велосипеди були розраховані під звичайну експлуатацію «приватника»: щоденний пробіг в 20-40 км, невеликі навантаження. А сервіс доставки DELFAST вимагав зовсім іншого: щоденний пробіг близько 100 км; їзда в холодну пору року; кур'єр в важкої зимовому одязі плюс вантаж на додачу ...

Тому першою доопрацюванням стало нарощування акумулятора і посилення конструкції: до рами приварювалися додаткові секції, туди ховалися акумулятори - і запас ходу зростав до 100 км. Потім пішли інші моделі електровелосипедів: також з Китаю, вже поліпшеної конструкції. Але і вони вимагали доробок - наприклад, доводилося допрацьовувати або заново виготовляти крила. В результаті до 2015-2016 рр. компанія DELFAST дозріла до створення власного електричного велосипеда.

Історія електричних велосипедів DELFAST фактично дорівнює історії самої компанії: спочатку були потрібні доопрацювання вже готових велосипедів; згодом - прийшли до розуміння необхідності створення власної конструкції

Завдання було наступна: великий запас ходу, міцність конструкції, придатність для експлуатації по розбитих українських дорогах. Плюс процес безперервної доопрацювання «по дрібницях». Наприклад, довго підбирали акумулятори з існуючих варіантів, але в підсумку прийшли до рішення збирати акумулятор «під себе» вже тут, в Україні - але з готових осередків типу «18650» (використовуються осередку Boston Swing або Panasonic), що поставляються з-за кордону . Фактично мова йде про великий коробці, в яку «пакуються» акумуляторні елементи і згуртовуються між собою. Аналогічно і з рамою: готової центральній частині рами немає - її варять з металевих профілів і трубок в Тернополі, потім привозять до Києва. У столиці відбувається остаточна зборка велосипеда: береться рама, монтуються передня і задня вилки; в заднє колесо встановлюється електромотор (Китай, потужністю від 750 Вт до 5 000 Вт в залежності від моделі велосипеда); збирається акумулятор і керуюча електроніка (частіше використовується готовий заводський блок BMS, Battery Management System, рідше - блок BMS, виготовлений в Україні, все залежить від моделі велосипеда).

Електровелосипед DELFAST в «двох словах»: центральна рама з Тернополя і готові вилки; електромотор в задньому колесі з Китаю; акумулятор спаяний власноруч в Києві; керуюча електроніка (блок BMS) і фінальна збірка - також Київ

Електричні велосипеди DELFAST: різні моделі - під різні завдання

Нещодавно компанія DELFAST вийшла на KICKSTARTER , Де представила свої три моделі електричних велосипедів: фактично, це готові фінальні продукти для покупців.

Базова модель DELFAST Lite оснащена електромотором потужністю потужність 750 Вт. Акумулятор (28 Ач, 36 В) вбудований в компактну раму; вага велосипеда становить 27 кг. Максимальна швидкість може досягати 42 км / год; запас ходу - до 180 км. Ціна подібного велосипеда - $ 4,2 тис., Але зараз на KICKSTARTER його можна замовити за $ 2,5-3 тис. (В залежності від діючих спеціальних пропозицій).

Наступна модель - DELFAST Top - побудована з акцентом на швидкість і потужність: тут встановлено електромотор потужністю 5 000 Вт; максимальна швидкість може досягати 80 км / ч. Масивна центральна частина рами приховує великий акумулятор (50 Ач, 72 В). Однак через зрослу потужність електромотора і велику вагу (62 кг) даний електричний велосипед може проїжджати до 280 км на одному заряді АКБ. Стандартна ціна даної моделі становить $ 6,9 тис., Зараз на KICKSTARTER його можна замовити приблизно за $ 4 тис.

Нарешті, третя версія - це DELFAST Prime - самий далекобійний електричний велосипед: запас ходу приблизно 400 км! Все завдяки об'єднанню найбільшого акумулятора (64 Ач, 48 В), електромотора потужністю 1 000 Вт, компактною і досить легкою (43 кг) конструкції. Стандартна ціна даної моделі становить $ 5,2 тис., Зараз на KICKSTARTER його можна замовити приблизно за $ 3-3,5 тис.

Три електричних велосипеда DELFAST (зліва направо): на передньому плані - модель Top, найвища потужність і швидкість; в центрі - модель Prime, найбільший запас ходу; на задньому плані - модель Lite, компактна, легка, доступна. Фірмовий слайд розкриває детальні характеристики кожного велосипеда

А який електричний велосипед DELFAST на ходу?

Мені вдалося познайомитися з електричним велосипедом DELFAST, який став прототипом моделі Top і який, фактично, був прообразом всієї модельної лінійки компанії: деякі закладені в нього особливості характерні для всіх велосипедів DELFAST. І один з основних пунктів - це м'яка енергоємна ходова частина; почасти нагадує невеликий кросовий мотоцикл. Так, всі електричні велосипеди DELFAST отримують задню підвіску у вигляді довгого хитається маятника; додайте до цього товсті «м'ясисті» шини - і отримаємо відмінний варіант для їзди по розбитим дорогам або легкому бездоріжжю. Крім того, в даній моделі DELFAST встановлена ​​передня вилка з можливістю регулювання. Все інше звично: електромотор - в задньому колесі; АКБ - в центрі рами.

По суті, тестовий велосипед DELFAST - це незавершений прототип, на якому відпрацьовуються основні рішення. Але головні пункти вже намічені: енергоємна підвіска з великим ходом, товсті шини, акумулятор в центральній частині рами

Розганяється велосипед спритно, їде м'яко. Управління розгоном і підтримання швидкості здійснюється за допомогою правої поворотної ручки. Поруч з нею встановлено перемикач і кнопка: перемикач відповідає за швидкісні режими їзди - фактично «обрізається» максимально можлива швидкість, але не динаміка розгону; зелена кнопка включає круїз-контроль. Плюс звичні пункти: ручки управління гальмами (всюди дискові гальма), кнопка включення-відключення світла.

Серед цікавих дрібниць зазначу дисплей бортового комп'ютера. Він має простенький вид і графіку, але на ділі вміє обробляти і видавати багато корисної інформації: напруга АКБ, ємність (Ач), швидкість їзди, витрати електроенергії (кВтг), витрата енергії (Втч на км), рівень рекуперації, максимальну і мінімальну силу струму (А), пр.

Електромотор вбудований в заднє колесо, яке прийшло зі світу мотоциклів. Розгін динамічний, швидкість 40-45 км / ч дається без проблем; відчувається, що ще є запас. Головні органи управління - права ручка-грипсами і кнопки біля неї. Дисплей бортового комп'ютера простий, але його функціональність хороша

Другий велосипед DELFAST, який «засвітився» в кінці минулого тижня - це модель Prime: та сама, яка розроблена для максимальної дальності пробігу. Даний електровелосипед трохи компактніше; але його основа не змінилася: великий акумулятор в центрі, електромотор ззаду. Рекорд дальності пробігу на одній зарядці АКБ був встановлений на київському велотреку 12 жовтня, компанія вже отримала свідоцтво Книги Рекордів України.

Причому без нюансів не обійшлося. Так, заїзд готувався ще з ночі: в 5.00 ранку велосипед DELFAST опечатали; але стартували тільки в 7.00, оскільки довелося налаштувати безперервну відеозапис - цього вимагає Книга Рекордів Гіннеса. Ланцюг і педалі попередньо зняли, щоб виключити навіть щонайменші підозри в «підкручування» пробігу педалями. На початку заїзду велосипед їхав зі швидкістю 23 км / год, але після зупинки і перезапуску поїхав зі швидкістю 27 км / ч. На вулиці було 13 градусів; байкер - в об'ємному пуховику; шини - вже дорожні, але як і раніше «пухкі», широкі, з досить високим профілем.

Модель DELFAST Prime: це більше акумулятор і менше мотор; в результаті обіцяний запас ходу - 380 км. Рекордний заїзд поки дав документально підтверджені 367 км. Однак слід враховувати ряд негативних факторів; перш за все - погоду

До чого настільки багато уточнень про рекорд? До того, що влітку компанія проводила власні тести велосипеда і тоді, як запевняють представники DELFAST, вдалося досягти пробігу в 380 км; при цьому в акумуляторі ще залишався заряд. У підсумку представники DELFAST розраховують, що з урахуванням всіх позитивних факторів, електровелосипед Prime може проїхати на одному заряді акумулятора 400-420 км. Серед цих факторів - вже згадувана погода, вага людини, маршрут і рельєф місцевості; а також швидкість їзди. Адже всі заявлені цифри наведені для їзди зі швидкістю 20-25 км / год. Але моделі Prime і Top здатні на велику швидкість, аж до 50-55 км / ч і навіть до 80 км / год (для моделі Тор). Однак якщо поїхати з більш високою швидкістю, то пробіг пропорційно впаде: при 50-55 км / ч електровелосипед Prime може проїхати 200-250 км; а Тор подужає близько 70 км. Але все одно чимало.

І при обіцянці настільки великих пробігів, у мене напрошується логічне запитання: навіщо потрібні педалі, чому не перейти до створення електричного мотоцикла? Представники DELFAST відповідають: спочатку - для того, щоб формально залишитися в класі електричних велосипедів; а можливість покриття педалі «на доїзд» вже вторинна. Залишаючись в класі електричних велосипедів і встановлюючи перемикач максимальної швидкості (згадайте червоний перемикач біля правої ручки), електровелосипед DELFAST виконує ті чи інші вимоги країни ЄС або США, де він продається. Адже основні покупці електровелосипедів DELFAST - іноземці: серед півсотні заявок на KICKSTARTER - близько 70% з США, 20% з Європи, 10% в цілому по світу; і жодної заявки з СНД ...

Адже основні покупці електровелосипедів DELFAST - іноземці: серед півсотні заявок на KICKSTARTER - близько 70% з США, 20% з Європи, 10% в цілому по світу;  і жодної заявки з СНД

Данило Тонкопій, СЕО компанії DELFAST: «Наш орієнтир на майбутнє? Глобально - ми хочемо стати як Tesla, тільки в світі електричних велосипедів! Але найближча мета - створення вантажного триколісного електричного велосипеда »

З одного боку - у DELFAST багато конкурентів: як з боку електричних скутерів, так і з боку електричних велосипедів; причому всі вони помітно дешевше. З іншого боку - убивча дальність ходу DELFAST (вже не на словах, а підтверджена документально) ставить продукцію компанії в власну нішу, де конкурентів немає.

Підсумки: DELFAST - для кого і для чого?

Електровелосипед DELFAST - це класичний «старт-ап»: продукт, зібраний «на коліні» за своєю ідеєю. Але загалом компанія DELFAST - це не «старт-ап»: бізнес через кур'єрську доставку вимагає оновлення парку велосипедів і це будуть вже свої моделі; щось схоже на DELFAST Prime, але з урізаною швидкістю, GPS-маячком, інший АКБ. На жаль, але поки всі приватні замовники для української компанії DELFAST - це іноземці. А адже подібний електровелосипед міг би стати відмінним варіантом для листонош «в глибинці» або для патрульних поліції, які працюють в парку; потрібно шукати відповідні тендери! А ще проект, подібний DELFAST, повинен стати локомотивом для невеликого тематичного виробництва: електромотори для велосипедів і скутерів; акумуляторні осередки. Адже зуміли в Україні створити блок BMS або свій GPS-маячок .

Що в підсумку вийде у DELFAST в майбутньому - я гадати не беруся. Але електровелосипед з рекордним запасом ходу вже вийшов.

Підсумки: DELFAST - для кого і для чого?
Як це відбулося?
Який шлях пройшла компанія і куди йде?
Як влаштований електричний велосипед, який може проїхати на електротязі 400 км?
І при обіцянці настільки великих пробігів, у мене напрошується логічне запитання: навіщо потрібні педалі, чому не перейти до створення електричного мотоцикла?
Підсумки: DELFAST - для кого і для чого?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов