Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Еволюція автомобільних класів

  1. Что будет дальше?

Наша сеть партнеров Banwar

Майже кожен покупець автомобіля - нового або уживаного - стурбований тим, щоб за свої гроші отримати «якомога більше автомобіля». Іншими словами, купити автомобіль якомога вище класом. Багато хто навіть готовий назавжди відмовитися від ідеї покупки нової машини - адже на вторинному ринку за ті ж гроші можна купити авто на один, а то й два класи вище. Давайте розберемося, як визначаються класи легкових автомобілів, як вони змінювалися з часом, і чому вся ця система аж ніяк не ідеальна.

В цілому ідея поділу автомобілів на класи логічна - але єдиної класифікації при цьому не існує. Зазвичай, говорячи про буквених позначеннях на кшталт А- класу або С-класу, ми використовуємо одну з найпопулярніших умовних класифікацій, даної ще в 1999 році Європейською економічною комісією. Вихідний документ виділяє 9 ключових категорій: крім спорткарів, віднесених до класу S, «багатоцільових» автомобілів (головним чином, мінівенів) класу М і так званих SUV (кросоверів і позашляховиків), зарахованих до класу J, легкові машини розділені ще на 6 класів - від A до F. Останні 6 класів ранжуються головним чином в залежності від довжини машини - проте навіть той самий вихідний документ зазначає, що «кордони між сегментами розмиті іншими ознаками крім габаритних розмірів», такими як ціна, престижність, рівень оснащений я і так далі.

Проте, навіть в межах Європи немає абсолютної єдності в класифікації: наприклад, програма оцінки EuroNCAP має своє розподіл, де кросовери і мінівени також розділені в залежності від розмірів. У США класифікацій теж кілька, але найпопулярніша належить Агентству з охорони навколишнього середовища - це та сама, де великі за європейськими мірками седани D-класу оцінюються як «средньорозмірні». Основним параметром для поділу на класи тут служить сумарний обсяг пасажирського і вантажного простору.

Свої класифікації легкових автомобілів існують і в інших країнах - в Індії, Китаї, Японії ... Суть поділу часом не дозвільна: наприклад, в Японії окремо регламентований клас «кейдзідося» - кей-карів - це результат завантаженості дорожньої інфраструктури. Такі машини мають строго обмежені габарити, а також обсяг і потужність двигунів - але їх покупка обіцяє податкові пільги та інші переваги на кшталт відсутності обов'язкової наявності власного паркувального місця.

Але суть всього цього світового дисонансу ви вже напевно вловили: єдиної класифікації немає, а її створення не тільки безглуздо, але і практично неможливо. Проте, давайте коротко познайомимося з найбільш популярної європейської «буквеної ієрархією» і попутно переконаємося в тому, що акуратні коробочки з розсортованими в них машинками постійно тріщать по швах.

А-клас

Типові представники: Fiat 500, Peugeot 108, Chevrolet Spark

Самий мініатюрний А-клас - заодно і самий «чесний». Справа в тому, що тут дотримання габаритних розмірів - це фактично суть всього класу, на якій заснована його обмежена популярність. Покупцям цих машин важливі саме компактні габарити укупі з нормальним внутрішнім простором і оснащенням. Основне поширення машини цього класу заробили в Європі: в США в них немає потреби, а в Росії покупець не бачить сенсу платити за маленький автомобіль стільки ж, скільки за «нормальний». Європа ж зі своїми особливостями міської дорожньої інфраструктури, парковок і податків - ключовий споживач крихітних машин.

Однак навіть А-клас сьогоднішнього дня кардинально відрізняється від того, що малося на увазі під «суперміні» кілька десятиліть тому. Досить поглянути на декількох яскравих представників, щоб зрозуміти, про що ми говоримо. Зараз габарити автомобілів А-класу коливаються навколо позначки в 3,6 метра. Так, сучасний Fiat 500, який вважається «коротуном», має 3 546 мм в довжину - а його предок, «чинквеченто», що випускався з кінця 50-х до середини 70-х, був коротший 3 метрів - 2 970 мм! Для машини таких габаритів півметра - це величезна різниця. І все ж Fiat 500 з тих пір виріс на 20%.

Ще один приклад - Mini. Оригінальний Morris Mini був трохи крупніше згаданого вище Фіата і довжиною менше 3 метрів: 3 054 мм. Однак перше покоління компакта в ретро-стилі в 2000-х роках вже налічувало 3 630 мм в довжину, а до нинішнього, третього покоління трьохдверка розтягнулася до 3 821 мм - тобто, з роками машина виросла на добру чверть. Строго кажучи, компакт фактично вийшов за межі класу, адже 3,8 метра - це вже майже територія машин сегмента В.

В клас

Типові представники: Ford Fiesta, Volkswagen Polo, Skoda Fabia

А ось По-клас - це, мабуть, одна з найбільших сучасних «автомобільних фальсифікацій». Строго кажучи, до нього ставляться машини довжиною приблизно до 4,1 метра - тобто, головним чином ті компактні, але повноцінно п'ятимісні хетчбеки з яким-ніяким, але багажником, які люблять в Європі і нерідко купують дочкам і дружинам в Росії. Те, що на нашому ринку саме цей клас машин фактично вимер - заслуга свіжої хвилі «переростків»: недорогих седанів, які більш «престижні» й улюблені нашим покупцем.

На ключовому для «справжніх» компактів європейському ринку вони живі й здорові: Opel Corsa, Peugeot 208, Skoda Fabia, «справжній» Volkswagen Polo - всі ці моделі регулярно оновлюються і користуються популярністю. При цьому їх розміри залишаються «в рамках пристойності»: наприклад, Fabia в актуальному третьому поколінні укладається в 4 метри довжини, а хетчбеки Ford Fiesta і Volkswagen Polo лише на 4-5 сантиметрів перевершують цю позначку.

Однак ринок диктує свої умови, і у відповідь на запити споживачів, бажаючих дешевих седанів, на ринок посипалися різноманітні моделі - від протиприродних Peugeot 206 і Ford Fiesta, до яких всупереч всім канонам естетики приварили окремий багажник, до понині пожинати лаври Hyundai Solaris, Kia Rio , Renault Logan і Volkswagen Polo Sedan. Їх габарити впритул наблизилися до седанам С-класу, але в цей сегмент їх не пустили стоять на вході з мокрими ганчірками маркетологи: негоже дешевому седану, створеному на базі маленького хетчбека, стояти в одному ряду з «повноцінними» і більш дорогими моделями.

В результаті народилося вимушене «усереднене» поняття класу В +: до нього віднесли як раз ті машини, які виявилися занадто великими за мірками класу В, але занадто дешевими і непрестижними для сегмента С. І серед них є такі «здоровані», які за розміром дійсно можна порівняти навіть з сучасними «цешкой»: наприклад, залишки седанів Ford Focus третього покоління, які ще доступні в салонах, мають трохи більше 4,5 метрів довжини (4 534 мм), а Skoda Rapid - трохи менше 4,5 метрів ( 4 483 мм).

Ретроспективний погляд на цей компактний сегмент теж дає очікувані результати: машини і тут відчутно зросли. Якщо відстежувати динаміку на прикладі Volkswagen Polo, який дістався з середини 70-х років до наших днів, то можна побачити, як хетчбек витягнувся з 3,6 метра в першому поколінні до 3,7 в третьому, 3,9 в четвертому і повновагих 4 метрів в нинішньому, шостому. Однак якщо залишити за дужками седани «плюс сайз», то в цілому B-клас ще тримає себе в руках - адже тут компактні габарити все одно залишаються однією з умов покупки.

З-клас

Типові представники: Volkswagen Golf, Ford Focus, Toyota Corolla

З-клас, з одного боку, можна вважати давно сформованим, а з іншого, він не позбавлений «гріха», властивого більш молодшому сегменту В. На користь першого говорить його довга і цілком складна історія: средньорозмірні за європейськими мірками сімейні автомобілі зазвичай випускалися як у вигляді хетчбеків, так і в трьохоб'ємна кузові типу «седан». Історія американського автомобілебудування однозначно натякала, що там такі машини були явно замалі, щоб називатися середньорозмірними, так що в Північній Америці З-клас залишається компактним сімейним. Втім, фахівці з EuroNCAP погоджуються з таким підходом, аналогічно називаючи автомобілі цього розмірного ряду «компактними сімейними».

Сучасні представники класу мають близько 4,5-4,6 метрів довжини - такі Ford Focus, Hyundai Elantra, Toyota Corolla і так далі. Тут, однак, варто враховувати «легальну» різницю в габаритах між хетчбек і седанами: в гамі однієї моделі зазвичай є кілька типів кузова (седани, хетчі, універсали і іноді - ліфтбек), але при єдиної колісній базі хетчбеки, зрозуміло, виявляються помітно коротше . Наприклад, різниця між Volkswagen Golf і Jetta, що грають в одній лізі - цілих 40 сантиметрів: 4 258 мм у хетчбека і 4 659 у седана, хоча по колісній базі Jetta виграє всього 3 сантиметри. А ось споріднена Skoda Octavia і зовсім впритул підбирається до вищого сегменту D, маючи 4 670 мм в довжину.

А ось споріднена Skoda Octavia і зовсім впритул підбирається до вищого сегменту D, маючи 4 670 мм в довжину

Але ж колись «середньорозмірними» вважалися зовсім інші автомобілі. Взяти той же Golf: в першому поколінні в довжину хетчбек мав всього 3,8 метра - тобто, був набагато менше сьогоднішніх машин класу В! Помітний приріст настав лише в третьому поколінні, в дев'яності: тоді габаритна довжина Гольфа вперше перевищила 4 метри. Четверте покоління доросло до 4,15 метра, а п'яте - до 4,2, що вже близько до сучасним 4 258 міліметрів. Гольф - це, звичайно, не абсолютний еталон, але тенденції до зростання габаритних розмірів в дев'яності, а потім в двохтисячному він відображає досить наочно.

Гольф - це, звичайно, не абсолютний еталон, але тенденції до зростання габаритних розмірів в дев'яності, а потім в двохтисячному він відображає досить наочно

А ще в класі С водяться досить атипові мешканці - наприклад, сучасний Nissan Almera. Автомобіль має 4 656 мм в довжину - а це, на секундочку, більше, ніж у старих представників класу D на кшталт Ford Mondeo першого покоління! Причому машини можна порівняти не тільки по довжині, але і по колісній базі: 2 704 у Ford і 2 700 у Nissan. І тут вже зовсім неважливо, що в першому поколінні «справжня» Almera мала всього 4 210 мм в довжину, проте, ставлячись до С-класу, а Nissan Sylphy, яким, власне, і є нинішня російська Almera, з моменту появи в 2000 року лише трохи не дотягнув до 4,5 метрів. Важливим є те, що сучасний седан, побудований на платформі В0, отримав збільшену на 7 сантиметрів порівняно з Логаном колісну базу - і фактично саме ця метаморфоза і дозволила йому зробити крок на щабель вище, хоча за ціною і оснащення це типовий «бюджетник» класу В + , який можна порівняти з Логаном, Солярисом та іншими колегами.

Важливим є те, що сучасний седан, побудований на платформі В0, отримав збільшену на 7 сантиметрів порівняно з Логаном колісну базу - і фактично саме ця метаморфоза і дозволила йому зробити крок на щабель вище, хоча за ціною і оснащення це типовий «бюджетник» класу В + , який можна порівняти з Логаном, Солярисом та іншими колегами

Ще один приклад розробки машини «на виріст» - це французькі седани від PSA: Peugeot 408 і Citroen C4. Стандартну платформу PF2, яка на хетчбеках мала трохи більше 2,6 метра в довжину, розтягнули ще на 10 сантиметрів, отримавши на виході 2 710 мм і загальну габаритну довжину седанів понад 4,6 метра (на 408 - без пари сантиметрів 4,7 метра ).

Додаткову плутанину вносять в класифікацію преміальні бренди. Найяскравіший приклад - Mercedes-Benz C-класу: багато хто вважає, що буква С однозначно говорить про приналежність машини до відповідного сегменту. Альтернативні історики ведуть мовлення, що буква С - перша в слові «Comfortklasse», але чомусь не враховують, що в німецькій мові слово «комфорт» пишеться з великої К (Komfort) - тобто, наведена вище гіпотеза теж вельми спірна. Проте, за всіма класифікаціями компактні преміальні седани, до яких відноситься і перша «цешка», і її попередник в особі W201, належать не до С-класу, а до більш високого і престижного D-класу, хоча за розмірами зазвичай потрапляють саме в С. А адже це ще не вся чехарда ...

D-клас

Типові представники: Volkswagen Passat, Toyota Camry, Mercedes-Benz C-class

Далі - веселіше. Сегмент D включає в себе «великі сімейні автомобілі» по європейській класифікації, які американська система вважає лише «середньорозмірними». Як американська система дивиться на те, що тут же присутні ще більш дрібні преміальні моделі? Крізь пальці: ми ж пам'ятаємо, що тут поділ йде не по довжині кузова, а по його вантажопасажирські обсягом. Однак в цілому сучасний D-клас включає в себе автомобілі довжиною 4,7-4,8 метра: наприклад, кузов Volkswagen Passat нараховує 4 767 мм.

Тим не менш, багато і тут прагнуть вгору - наприклад, Skoda Superb має 4 861 мм довжини, а Ford Mondeo ще на сантиметр довше! Тут навіть історичний екскурс не потрібен: новітній Mercedes E-класу має 4 932 міліметрами довжини - тобто, цей седан бізнес-класу за все на 6 сантиметрів довше «сімейного» Форда. Ну а про Mondeo ми вже згадували вище: перше покоління на початку 2000-х було коротше 4,5 метрів - при тому, що у XXI тенденція до збільшення габаритів вже була актуальна.

Непоганий наочний приклад знову дає Volkswagen, але тепер зі своїм Passat. У першому поколінні, яке з'явилося на початку 70-х років минулого століття, автомобіль мав трохи менше 4,2 метра довжини - тобто, був коротший самих затрапезних бюджетних седанів B-класу нашого часу. З'явився в другому поколінні моделі седан вже виявився відчутно солідніше - понад 4,5 метрів довжини. Колись популярний у нас Passat B3 збільшив ще кілька сантиметрів (4,57 метра), а В4 взяв позначку в 4,6 метра. Наступне покоління, B5, підібралося до 4,7 метрів, а В6 відразу стрибнув до сьогоднішніх цифр: нинішній B8 всього на пару міліметрів довше його 4 765 мм. Таким чином, модель покроково набрала більше півметра габаритної довжини!

Таким чином, модель покроково набрала більше півметра габаритної довжини

Ну а преміальні машини, як ми вже знаємо, грали за своїми правилами. Колись ще ніхто не здогадувався, що одним з лідерів класу D в Росії стане Kia зі своєю Оптима - а тому Mercedes спокійно випускав свій C-клас. Однак з моменту появи в 1993 році він зріс з 4 487 у першого W202 до 4 686 мм у актуального W205 - тобто, на 20 сантиметрів. А знаєте, яку довжину мав перший Штутгартський Е-клас в кузові W124? Ні, не менше нинішньої «цешки», але не набагато більше: 4 740 мм - тобто, сучасний W205 всього на 5 сантиметрів коротша «ешки» тих років. Але саме іронічне - навіть не це, а те, що колісна база у нього на 4 сантиметри довше 2 840 мм проти 2 800!

Але саме іронічне - навіть не це, а те, що колісна база у нього на 4 сантиметри довше 2 840 мм проти 2 800

Е-клас

Типові представники: Audi A6, Mercedes-Benz E-class, BMW 5 series

Фактично флагманський клас автомобілів для їзди без найманої водія - це сегмент Е, у нас зазвичай іменований «бізнес-класом». У США саме він доріс до почесного звання «повнорозмірного», а в європейській класифікації такі машини називають «executive cars» - тобто, цілком собі представницькими. Їх габарити зазвичай формально обмежують п'ятиметрової відміткою, хоча є приклади і більш великих седанів начебто Chrysler 300C, що має 5 044 мм в довжину. Більш того, є і ще більш дивні зразки: зокрема, існуючий на американському ринку Chevrolet Impala. З одного боку, автомобіль має аж 5 113 мм в довжину, що цілком однозначно говорить про його приналежність до Е-класу. Але з іншого, називати передньопривідний 200-сильний автомобіль від абсолютно не преміального бренду «представницьким» на тлі того, що до цього ж класу за формальними ознаками зараховують не тільки Mercedes і BMW, а й Maserati Ghibli, може тільки справжній фанат марки.

Історія розвитку сегмента Е йшла приблизно тим же шляхом, що і у інших: згідно зі стратегією поступового зростання. З Мерседесом ми вже, вважай, розібралися: пам'ятаємо, що перший Е-клас мав 4 740 мм довжини, а нинішній п'ятий - 4 923, причому збільшення було плавним і безперервним, по 4-6 сантиметрів за покоління. У «п'ятірки» BMW історія ще більш довга: модель йде корінням в початок 70-х, коли з'явилася E12, що мала 4 620 мм в довжину. Знову згадуючи Nissan Almera, можна ще раз посміхнутися, а потім згадати Е34, додавши відразу 10 сантиметрів, E39, що набрала ще 5, і так далі - аж до 4 936 міліметрів у новітній G30.

До слова, в США все було рівно навпаки. Ми всі добре пам'ятаємо, що американські дредноути до паливних криз росли як на дріжджах - і поки в Німеччині перша "п'ятірка" BMW задовольнялася 4,6 метра довжини, по-справжньому повнорозмірний Cadillac DeVille, наприклад, в тих же 70-х роках був більш ніж на метр (!) довше, перевищуючи відмітку в 5,7 метра! Проте вже до середини 80-х седан відчутно усох до 5,25 метра і зберігав такі габарити до відходу в історію в середині двохтисячних.

F-клас

Типові представники: Mercedes-Benz S-class, Jaguar XJ, Bentley Mulsanne

Цей сегмент - найдорожчий і, мабуть, найпростіший: ніяких формальних обмежень ні за максимальними габаритними розмірами, ні за ціною, ні навіть за обсягом внутрішнього простору. З огляду на відсутність верхніх меж (і популярність нижніх на позначці в 5 метрів), немає сенсу намагатися відстежити якісь тенденції в розвитку цього класу. Особливо з урахуванням того, що ці тенденції далеко не завжди схожі з тим, що ми бачили вище.

В Америці сегмент «ультралакшері» взагалі виділити практично неможливо: всі дороге і розкішне, як правило, належало до звичайних фул-сайз. Ну а те, що ми звикли бачити в цьому класі сьогодні, розвивалося неоднорідне. Наприклад, зростання мерседесовского S-класу не був постійний: після «короткого» першого покоління (4 960 мм) і трохи довшого другого (5 019 мм) вийшов W140 на 5,1 метра, після якого розміри наступних поколінь спочатку зменшилися, а потім знову почали рости, залишаючись в межах 5,2 метра в «звичайних» версіях, а в довгобазних знову перевищуючи цю позначку.

Наприклад, зростання мерседесовского S-класу не був постійний: після «короткого» першого покоління (4 960 мм) і трохи довшого другого (5 019 мм) вийшов W140 на 5,1 метра, після якого розміри наступних поколінь спочатку зменшилися, а потім знову почали рости, залишаючись в межах 5,2 метра в «звичайних» версіях, а в довгобазних знову перевищуючи цю позначку

Что будет дальше?

Даже наше поверхнево Оглядові Вивчення Минулого и сьогодення автомобільної промісловості показує, что тенденція до зростання Розмірів автомобілів в межах класу поступово зніжується. Габарити нових поколінь вже не завжди виявляються більше, ніж у попередників - іншими словами, ми вже близькі до логічного межі подальшого укрупнення машин. А ось пристрасть виробників до змішання сегментів, мабуть, збережеться і в найближчому майбутньому: зараз ми спостерігаємо не тільки народження нових класів машин на зразок чотирьохдверних купе і купе-кросоверів, а й поступове проникнення нових моделей на більш високі рівні. Корейські бренди вже міцно влаштувалися в D-класі і поступово освоюють сегмент F, хоча пару десятків років назад це і уявити не можна було. Наступні на черзі - китайці: з огляду на їх прогрес за останні 20 років, зміцнення позицій в масових сегментах - лише питання часу. А там, дивись, і в преміум замахнутися можна ...

Что будет дальше?
Як американська система дивиться на те, що тут же присутні ще більш дрібні преміальні моделі?
А знаєте, яку довжину мав перший Штутгартський Е-клас в кузові W124?
Что будет дальше?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов