Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Experience-формат Amway

  1. відкритий формат
  2. Свій шлях
  3. однозначну location
  4. Старий новий персонал
  5. результати

Наша сеть партнеров Banwar

Готуючись до майстер-класу, я в черговий раз переконалася - краще приїжджати в будь-який новий магазин і оцінювати його з чистого аркуша, відкинувши стереотипи і не читаючи прес-релізів. Так враження від магазину і концепції буде найправильнішим.

Чесно кажучи, ми не очікували побачити від компанії, яку покупці знають в основному по товарним каталогом, інноваційних ідей або незвичайних дизайнерських концепцій при відкритті магазину. Логічно було побачити - звичайний супермаркет , Куди може зайти покупець, побачити, можливо, протестувати і придбати знайому продукцію.

Але на ділі все виявилося не зовсім так. Компанія вирішила відкрити не просто магазин - а місце, де покупці можуть познайомитися і зустрітися з брендом, і зробила все для того, щоб ця зустріч виявилася приємною.

Компанія вирішила відкрити не просто магазин - а місце, де покупці можуть познайомитися і зустрітися з брендом, і зробила все для того, щоб ця зустріч виявилася приємною

відкритий формат

Московський «Мій центр Amway» площею трохи більше 660 кв. м правильної прямокутної форми складається з декількох зон: «Товари для дому», «Краса» та «Здоров'я», кімнати для тренінгів і майстер-класів, фіто-кафе і переговорні. Новий формат увібрав всі актуальні тренди. Він спілкується з клієнтом за допомогою і сучасних нейромаркетінгових технологій. У концепції оформлення задіяні природні матеріали і плавні форми, кожен відділ - як якийсь bubble, сфера зі своєю атмосферою і дизайном і одночасно - природна частина загального простору.

У магазинах нового формату зона входу максимально відкрита. Касова і сервісний стенд, знаходяться зліва від входу, що не перегороджуючи шлях покупцеві. Будь-який бажаючий може прийти, зареєструватися через термінал і оформити перше замовлення. У планах Amway через пару місяців поставити тут станції самообслуговування.

Після касової зони, в лівій верхньому кутку розташована зона з популярною продукцією «Товари для дому». Бренду було важливо показати продукцію в зручному і легкому форматі. Тому додатково до стійок з товаром тут додані інтер'єрні інсталяції з міні-ванною і міні-кухнею. Так клієнтам набагато легше «приміряти на себе» продукти і отримати «reason to believe» бренду. А ще тут зручно поспілкуватися з консультантом.

У зоні «Здоров'я» зроблений акцент на натуральне походження продукції, що відбивається і в дизайні: ростуть живі квіти, співають птахи. Сама атмосфера налаштовує на турботу про своє здоров'я і здоров'я близьких, а заодно повідомляє про натуральність біодобавок і вітамінів. Тут же клієнти можуть виміряти свої показники (вага, тиск і т.п.), вивчити і скоригувати раціон харчування.

Як це відбувається можна подивитися на відео:

Нова концепція «Мій центр Amway» в Москві - результат дворічної роботи команди. Amway 12 років працює на російському ринку. Перші магазини відкрилися в березні 2005-го, разом з виходом компанії на наш ринок, - три в Москві і один в Нижньому Новгороді. Це були магазини самообслуговування, що надають можливість підприємцям купувати продукцію в роздріб і оптом. У магазині стелажі з продукцією чергувалися з палетні викладкою. Загальна площа більшості магазинів ( склад + Торговий зал) становила не більше 1000 кв. м. У 2006 році компанія відкрила великий магазин в Єкатеринбурзі на площі - 1200 кв. м зі складом 500 кв.м. На поточний момент у Amway вже 17 точок фізичної присутності, з яких 8 "Моїх центрів Емвей Україна".

Основна ідея нової концепції - це experience, досвід взаємодії з брендом і продуктами. Партнери і покупці отримують тут максимальний досвід обслуговування, персональні консультації, діагностику, майстер-класи, пробують продукцію. 70% площ виділено саме для спілкування.

«Поштовхом до розробки нової концепції стали зміни на ринку. Росія пройшла етап ринку виробника, ринку продавця. Зараз ми знаходимося на стадії ринку клієнта, причому досить розбещеного. Ті компанії, які виграють боротьбу за цільову аудиторію, зможуть продовжувати рости, - зазначила Ірина Меньшикова. - Ми провели дослідження задоволеності наших підприємців і зрозуміли, що їм не вистачає місця, куди можна привести клієнтів і продемонструвати продукцію, розмістити замовлення і відразу забрати його, отримати інформацію по бізнесу. Зрозуміли, що підприємцям потрібна підтримка бренду, відкрита, прозора компанія, інструменти і наочне уявлення переваг продуктів. Це ми можемо зробити через досвід взаємодії, діагностику, майстер-класи. Тут бренд зустрічається зі своєю цільовою аудиторією. Тому ми інвестували в experience і вважаємо, що лояльність клієнта зараз важливіше негайних продажів ».

Розповідь про нову концепцію Amway з коментарями Ірини Меньшикова, віце-президента Amway з продажу та операціями в Росії і Казахстані, дивіться на відео:

Розповідь про нову концепцію Amway з коментарями Ірини Меньшикова, віце-президента Amway з продажу та операціями в Росії і Казахстані, дивіться на відео:

Свій шлях

Amway не в кожній країні має офлайн магазини. Для компанії прямих продажів власна роздріб - це, в принципі, все ще оскаржується концепція. Російський топ-менеджмент максимально серйозно підійшов до розробки нового формату. Разом з лідерами-дистриб'юторами компанія поїхала вивчати кращі практики і досвід в Південну Корею, де магазини вирішували своє завдання - показати преміальність бренду, підняти репутацію і залучити клієнтів.

«У Росії перед нами стояло інше завдання - компанія прямих продажів здається кілька закритою для громадськості. Не всі знають про широкий портфель «Краса» та «Здоров'я», в основному знають «Товари для дому». Підтримка бренду та репутації для нас важлива, - зазначила Ірина Меньшикова. - Ми постійно заміряють і аналізуємо результати рівня задоволеності незалежних підприємців Amway, репутації, застосовуємо метод «таємний покупець». За результатами досліджень ми усвідомили - концепція «супермаркет» не працює. Після відвідин Південної Кореї ми зрозуміли, який формат нам потрібен ». Ідея магазину народилася за 3 місяці як внутрішній інсайт компанії, з'явившись в ході декількох воркшопів і мозкових штурмів спільно з дистриб'юторами.

У новій концепції змінився і новий підхід до роботи з клієнтами. Раніше дистриб'ютори таргінг працювали на тих, хто шукає можливість додаткового заробітку. В Amway проаналізували, що при такому підході компанія втрачає частину покупців з тих, кому подобається продукція, подобається спілкуватися і бути в спільноті людей, що цікавляться красою, здоров'ям і розвитком. І компанія, по суті, створила співтовариство, надавши партнерам і клієнтам свої магазини як територію для спілкування і проведення майстер-класів та різних тематичних заходів.

У прямих продажах здебільшого задіяні люди середнього віку. Запустивши новий формат, бренд знайшов можливість залучити молоду аудиторію. Інтерес підтриманий і новими затребуваними категоріями - енергетичні напої і здорове харчування. Компанія планує додати в лінійку продуктів спортивне харчування.

однозначну location

Московський «Мій центр Amway» відкрився в БЦ «Лінкор» (вул. Академіка Мікояна, 12). На перший погляд, розташування мені здалося неоднозначним - не центр міста, не поруч з метро і незвично - в бізнес-центрі. Логіка вибору незабаром виявилася зрозуміла. Це восьмий за рахунком «Мій центр Amway». Спочатку компанія зайшла в регіони, де набагато простіше знайти відповідне приміщення. Так, в Красноярську і Пермі новий формат відкрився в центрі міста, на вулицях з великим трафіком, з панорамними вікнами. Важливим критерієм при виборі стала хороша транспортна доступність для клієнтів і партнерів. Компанія не розкриває магазини нового формату в торгових центрах. Трафік відвідувачів торгового центру не конвертується в покупців, немає сенсу платити високу орендну плату. Свій власний трафік генерують партнери.

У Москві компанія шукала приміщення півтора року, переглянувши 100 різних об'єктів. І задоволена зробленим вибором. Поєднання різних аудиторій - молоді мами з великого району новобудов, співробітники бізнес-центру, наявність великого торгового центру поруч і великий потік людей, хороша транспортна розв'язка - все це вже привернуло за перший місяць з відкриття значна кількість клієнтів.

«Мій центр Amway» - це 660 кв. м і інвестиції 850 дол. на квадратний метр, а це не багато при такому рівні брендингу. Amway ефективно підходить до використання площ - допомагають електронні цінники. Так, об'ємні товари - посуд і товари для будинку - зберігають на складі, покупець в залі просто бере електронний цінник , Пробиває і отримує товар зі складу. Сам склад (150 кв. М) підтримується налагодженої логістикою - поповнення запасу можливо протягом півтора-двох годин з найближчого складу.

В середньому на відкриття «Мого центру Amway» потрібно 6 місяців, включаючи 3 місяці тендера.

Старий новий персонал

Нова концепція зажадала нового рівня обслуговування. По-перше, знизилася кількість працівників: зараз штат одного магазину 12-14 чоловік, і це в основному консультанти. Як штатна одиниця була скорочена позиція «працівник торгового залу», стало менше складських працівників.

«У нас зараз працюють абсолютно« інші »співробітники. Більшість з них - це наші ж співробітники, яких ми переучили з касирів в добре продають консультантів. Ми підвищили тих, хто був готовий мінятися, створили комплексну програму навчання. Наш тренерський склад - 24 фахівця. Кожен майбутній співробітник «Мого центру Amway» проходить регулярний персональний ассесмент, оцінюється - яких навичок продажів і яких знань продукції не вистачає. Кожен пройшов свій план навчання, - підкреслила Ірина Меньшикова. - Ми робимо суттєві інвестиції в людей. У нас взагалі бізнес, побудований на людських взаєминах. Тому для нас співробітники також важливі, як і партнери ».

Цікаво, що співробітників, які не змогли адаптуватися до змін, було трохи і основний кістяк персоналу працює тепер в новому статусі. У Amway - один з найвищих рівнів задоволеності співробітників, який заміряється кожні два роки.

Щоб наситити центри Amway новим досвідом, співробітники центрального офісу розробляють програми і активності для всіх відкритих об'єктів. Колектив «живе» брендом і особливо пишається серією заходів для нової аудиторії. Бренд намагається створити при кожному центрі своє співтовариство мам. Наприклад, з недавніх активностей - було проведено «Свято молочних зубів».

Наприклад, з недавніх активностей - було проведено «Свято молочних зубів»

результати

Amway чітко відстежує бізнес-метрики: операційну ефективність, такі KPI , Як рівень задоволеності НПА, збільшення кількості візитерів, їх конверсія у покупців, приріст продажів і період утримання клієнтів, рівень лояльності клієнтів і партнерів. Також буде замірятися впізнаваність бренду, рівень репутації, їх вплив на продажу або бізнес. Регулярно проводяться дослідження методом «таємний покупець».

На офіційному відкритті компанія поділилася результатами відкриттів 8 «Моїх центрів Amway». У всіх нових об'єктах зростання продажів склав 30-40%, високий рівень конверсії - 85-90%. Ще додався новий KPI - товарообіг в зоні покриття. Фактично для нового московського об'єкта зона покриття - це вся Москва і Московська область.

У наступному році компанія збирається провести реновацію трьох існуючих центрів в Санкт-Петербурзі, Новосибірську і Самарі, допрацювавши їх концепцію до нового, виправдав очікування формату.

Автор: Ірина Болотова
Фото і відео: Олександр Лихачов

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов